اخبار و رویداد ها

دور جدید عرضه فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا

گویا عرضه خودرو در بورس کالا برای خودروسازان بسیار جذاب بوده است و هر ماه با عرضه های بسیار سنگین محصولاتشان را در بازار بورس عرضه می‌کنند. به گزارشی از نیکبخت خودرو، بورس کالا شرایط خرید خودرو فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ را که در روزهای ۲۱(فیدلیتی)، ۲۲(دیگنیتی) و ۲۳(دیگنیتی پرستیژ) آذر عرضه می کنند، اعلام کرد. در جدیدترین نامه مدیر بازرسی و امور اعضا بورس کالای ایران درخصوص خرید خودرو فیدلیتی که قرار است ۲۱ آذر روی تابلو برود، آمده است: مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۰ آذر میباشد، این زمان برای خودرو دیگنیتی که بنا است در ۲۲ آذر ماه عرضه شود، ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۱ آذر و دیگنیتی پرستیژ که قرار است ۲۳ آذر روی تابلو معاملات برود ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۲۲ آذر اعلام شده است.

دور جدید عرضه فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا-نیکبخت خودرو میزان پیش دریافت خرید برای تمامی خودروها ۲۵ درصد است؛ همانطور که میدانید اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت. البته که هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه های روز انجام معامله را دارد؛ ۲۱ آذر امسال، ۴۸۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره شامل ۲۴۳ دستگاه سفید و ۲۴۳ دستگاه مشکی عرضه می شود؛ روز ۲۲ آذر هم ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی روی تابلو می رود و ۲۳ آذر ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ در تالار خودرو عرضه می شود. بهمن موتور فیدلیتی ۷ نفره را با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان روز ۲۱ آذر روی تابلو می رود، درحالی که قیمت پایه دیگنیتی ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان میباشد. علاوه بر این، شرکت مذکور دیگنیتی پرستیژ را با قیمت ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می کند.

مطالعه بیشتر  آخرین خبر از سهمیه‌ بندی جدید بنزین

دور جدید عرضه فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا-نیکبخت خودرو

خریداران ملزم به واریز وجه مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها همزمان با تسویه اصل مبلغ به شماره حساب اعلامی به نام بهمن موتور هستند؛ صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز شرکت را  از طرق پورتال فروش شرکت بهمن موتور انتخاب کنند. هزینه ها برای تمامی خودروها شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد ۱۷۳ میلیون و ۹۱۹ هزار و ۲۷ ریال است و برای دیگنیتی ۳۹۴ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۲۷ ریال و برای دیگنیتی پرستیژ ۳۳۹ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۲۷ ریال است. همه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب بهمن موتور واریز شود.

این شرکت ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی را با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا روز ۲۲ آذر عرضه می کند که از این تعداد، ۵۳ دستگاه سفید تریم مشکی، ۵۳ دستگاه سفید تریم قرمز، ۵۴ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۵۴ دستگاه مشکی تریم قرمز است. برای نخستین بار در بورس کالا، ۱۰۶ دستگاه دیگنیتی پرستیژ روز ۲۳ آذر عرضه می شود که قیمت پایه این خودرو ۹۹۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد. عرضه‌های دیگنیتی پرستیژ شامل ۲۶ دستگاه سفید تریم مشکی، ۲۶ دستگاه سفید تریم قرمز، ۲۷ دستگاه مشکی تریم مشکی و ۲۶ دستگاه مشکی تریم قرمز است.

دور جدید عرضه فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا-نیکبخت خودرو

در نهایت اینکه قرار است دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ را با تریم های مختلف عرضه کنند. آن طور که این خودروساز خصوصی به مدیران بورس کالا اعلام کرده است قرار است ۲۱۴ دستگاه دیگنیتی پرایم به صورتی که ۵۳ دستگاه با رنگ سفید و تریم مشکی، ۵۳ دستگاه با رنگ سفید و تریم قرمز، ۵۴ دستگاه با رنگ مشکی و تریم مشکی و ۵۴ دستگاه با رنگ مشکی و تریم قرمز بفروش می رسد. نحوی عرضه دیگنیتی پرستیژ با تریم های مختلف نیز به این صورت است که ۲۶ دستگاه با رنگ سفید و تریم مشکی، ۲۶ دستگاه با رنگ سفید و تریم قرمز، ۲۷ دستگاه با رنگ مشکی و تریم مشکی و ۲۶ دستگاه با رنگ مشکی و تریم قرمز عرضه می شوند.

همانطور که ذکر کردیم بورس کالا اعلام کرده پیش پرداخت تمام خودروهای عرضه شده ۲۵ درصد در نظر گرفته شده است. بنابراین برای خرید فیدلیتی ۷ نفره باید حدود ۱۹۳ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کرد. دیگنیتی پرایم نیز با پیش پرداختی حدود ۲۰۵ میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد و همین خودرو مدل پرستیژ نیز پیش پرداختی حول و حوش ۲۴۹ میلیون تومانی دارد. زمان تحویل این خودروها بر اساس گفته های شرکت بهمن موتور ۲۳ بهمن ماه سال جاری انجام میشود.

هزینه های جانبی این خودروها نیز به این صورت است که  شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. دیگنیتی پرایم حدود ۳۳ میلیون تومان است. هزینه های جانبی برای دیگنیتی پرستیژ نیز حوالی ۴۰ میلیون تومان است. فراموش نکنیم هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است.

دور جدید عرضه فیدلیتی، دیگنیتی و دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا-نیکبخت خودرو

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

تاریخ: ۱۹  آذر ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  طرح فروش نقدی خودروهای باری گروه بهمن + قیمت قطعی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *