خرید و فروش آلفارومئو کارکرده و صفر + قیمت روز آلفارومئو
قیمت روز خودرو
قیمت آلفارومئو
نیکبخت خودرو

مدل ها

لیست قیمت

معرفی

پرسش و پاسخ

عکس مدل خودرو 4C

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۵
عکس مدل خودرو جولیتا

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۲
عکس مدل خودرو میتو

امتیاز کارشناسان

سال ساخت

از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۲

لیست قیمت محصولات

آلفارومئو

30 فروردین 1403

نام محصول/تیپ

قیمت / جزییات

آلفارومئو 4C

 

9,090,000,000 تومان

جزییات و قیمت

آلفارومئو جولیتا

 

1,899,000,000 تومان

جزییات و قیمت

آلفارومئو میتو

 

1,440,000,000 تومان

جزییات و قیمت

معرفی قیمت محصولات آلفارومئو

در سال ۱۹۰۶، صنعت‌گر و کارآفرین فرانسوی به نام الکساندر داراک، شرکتی در شهر میلان ثبت کرد تا خودروهای برند داراک را در کشور ایتالیا عرضه کند. این محصولات، در فرانسه و انگلیس با همکاری شرکت تالبوت عرضه می‌شدند؛ اما فروش بسیار کمی در ایتالیا داشتند. برای رهایی از این شرایط، جوزپه مروسی (Giuseppe Merosi) به استخدام شرکت داراک درآمد تا نقش مهندس و طراح خودرو برای مدل‌های جدید داشته باشد. مروسی قبل از پیوستن به شرکت داراک، برای فیات کار کرده بود و شهرت قابل توجهی بین صنعت‌گران ایتالیا داشت.


سنگ بنای آلفارومئو توسط داراک در میلان گذاشته شد. به همین دلیل در سمت چپ، صلیب سرخ‌رنگ دیده می‌شود که نشان قدیمی شهر میلان است. در جنگ‌های قرون وسطی، مسیحیان میلان با این پرچم در جنگ شرکت می‌کردند. در سمت راست، مار سبز رنگ و تاج سلطنتی وجود دارد که نماد خاندان مشهور ویسکونتی (Visconti) است. تفاسیر مختلفی برای این تصویر وجود دارد که البته سابقه‌ی تاریخی و تبلیغاتی دارند. با توجه به قدیمی‌ترین طرح که مربوط به نماد تجاری شرکت آلفا در سال ۱۹۱۰ است؛ متوجه یک انسان در دهان مار می‌شویم. از دیدگاه تاریخ‌ نویسان و با توجه به وجود این طرح در چند کاخ قدیمی به جامانده در میلان، تفاسیری که ماهی یا پرنده درحال ورود (یا خروج) از دهان مار را یادآوری می‌کنند؛ فاقد ارزش تاریخی هستند.

دهکده المپیک:

021-44733890-92

بنی هاشم:

021-22339826-30

فرخی یزدی:

۰۲۱-۲۲۹۸۹۹۳۴

آشنایی با نیکبخت خودرو

نیکبخت خودرو ، بیش از 2 دهه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت می باشد. یکی از مهمترین خدمات ما ، فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . نیکبخت خودرو درکمترین زمان قیمت منصفانه خودرو شما را توسط کارشناسان مجرب بعد از کارشناسی تخصصی ماشین ، رنگ و بدنه به صورت رایگان به شما اعلام می دارد و در صورت رضایت شما سریعا کارهای نقل و انتقال سند انجام شده و مبلغ خودرو بصورت چک روز به شما پرداخت می شود. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع اطلاعاتی قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان با استفاده از بروزترین تکنولوژی های دنیا، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. بدین صورت در کمترین زمان و مطمئن ترین راه خودروی کارکرده خود را به فروش می رسانید..