خرید و فروش خودرو

مشخصات تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ + مزایا و معایب

مشخصات تویوتا لندکروز ۲۰۲۳

  بعید است کسی از رانندگی با خودرو تویوتا لندکروز ۲۰۲۳، لذت نبرد. این خودرو از لحاظ نمای ظاهری و بدنه، جزء لوکس‌ترین و خوش استایل‌ترین خودروهای موجود در بازار است. تویوتا لندکروز، نه‌تنها ظاهر جذابی دارد؛ بلکه از لحاظ فنی نیز بسیار قدرتمند و حرفه‌ای است. در ادامه قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص، مشخصات تویوتا لندکروز ۲۰۲۳, با حجم موتور لندکروز V8 را در اختیار شما قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ از لحاظ نمای ظاهری و بدنه

  طراحی و نمای ظاهری و بدنه این ماشین، فوق‌العاده زیبا و بی‌نظیر است که نظر هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

  • قسمت جلویی

  ظاهر خودروی تویوتا لندکروز ۲۰۲۳، در قسمت جلو دارای گریل جلوه‌ای نقره‌ای با پنجره جلویی از پوشش کروم است.

  • چراغ‌ها

  چراغ‌ های جلویی این خودرو به طور خودکار سطح نور را تنظیم می‌کنند. همچنین چراغ‌ های روز روشن آن‌ها از ال‌ ای‌ دی است و چراغ‌ های مه‌ آلود نیز در قسمت جلویی تعبیه شده است. همچنین در چراغ‌ های عقبی این خودرو، از چراغ‌ های ترمز هالوژن دار، استفاده شده است.

  • چرخ‌ها

  این خودرو دارای چراغ‌ های آلومینیومی به قطر ۱۸ و ۲۰ اینچ است.

  • درب‌ها و نوارهای محافظ

  دستگیره‌ ها، نوارهای محافظ و حاشیه‌ های پنجره از جنس کروم هستند. در این خودرو روی کف درب‌های جانبی از نوارهای رنگی استفاده شده است.

  • آیینه‌ ها

  خودرو تویوتا لندکروز ۲۰۲۳، دارای آینه‌ های جانبی تاشو با کنترل برقی است.

  لازم است بدانید، درب عقبی خودرو تویوتا دارای حسگر عبور، به‌ صورت متحرک است که علاوه بر دارا بودن بال عقب به فیدبک عقب هم مجهز است. همچنین در قسمت عقب این ماشین، سیستم اطفای حریق یا همان دوربین عقب با اسپری آب وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مشخصات تویوتا آوالون را حتما مطالعه نمایید.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ از لحاظ فضای داخلی

مشخصات تویوتا لندکروز 2023

  در طراحی فضای داخلی این خودرو، نهایت راحتی، شیک‌ بودن و آراستگی رعایت شده است. این خودرو دارای صندلی‌ های چرمی لوکس و صندلی راننده هوشمند حافظه‌ دار است. جنس دنده از چرم پوشیده شده و فرمان آن چرمی و چوبی با تنظیم برق و دکمه‌ های کنترل‌کننده است. به‌کارگیری نورپردازی برای ظاهر شیک‌ تر در قسمت کف ماشین، ایده فوق‌ العاده‌ای است که فوق‌ العاده ماشین را لوکس نشان می‌ دهد.

  در فضای داخلی تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ از رنگ روشن در لبه‌ های درب‌ های جلو و عقب، استفاده شده است که باعث جذابیت بیشتر خودرو می‌ شود. ضمناً این خودرو علاوه بر داشتن کف‌پوش‌های لوکس، دارای باربند و سانروف هم است. از نکات قابل‌ توجه، در طراحی فضای داخلی تویوتا لندکروز ۲۰۲۳، طراحی کاربردی و راحت صندلی‌ های داخلی آن است که باعث شده این ماشین برای مسافرت‌ های طولانی هم راحتی و آسایش را برای سرنشینان فراهم آورد.

پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی مشخصات راو فور ۲۰۲۲ را حتما مطالعه نمایید.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ از لحاظ تکنولوژی و سرگرمی

قیمت تویوتا لندکروز 2023

  یکی از جذابیت‌ ها و نکاتی که باعث منحصر به‌ فرد شدن خودرو تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ شده است امکانات پیشرفته تکنولوژی و سرگرمی این خودرو است که دارای صفحه‌نمایش ۶ یا ۹ اینچی لمسی است همچنین دارای دو صفحه‌نمایش در قسمت پشت خودرو از جالب است بدانید که این خودرو دارای سیستم صوتی جی بی‌ال با ۴۶ یا ۱۴ بلندگو و از سه پورت usb پشتیبانی می‌کند. علاوه‌ بر آن امکان فراهم‌ سازی کنترل‌ های صوتی و ارقام گوشی‌ های هوشمند از طریق Apple Carplar در این خودرو وجود دارد.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ از لحاظ فن

  از مهم‌ترین مشخصات فنی تویوتا لندکروز ۲۰۲۳, می‌توان به موتورهای آن اشاره کرد که در ادامه به بررسی مشخصات این موتورهای قدرتمند، می‌ پردازیم.

 موتور ۷۶ توربو دوگانه ۳. ۵ لیتری

  توان این موتور، ۴۰۹ اسب بخار است. همچنین دارای گشتاور، ۶۵۰ نیوتن مترو گیربکس ۱۰ دنده است. شتاب صفر تا صد این موتور، ۶. ۷ ثانیه بوده و از سیستم پیشرانه ۴WD، بهره می‌برد. حداکثر سرعت این موتور، تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است.

 موتور ۷۶ توربو دوگانه ۳. ۳ لیتری

  توان این موتور، ۳۰۲ اسب بخار است و همچنین دارای گشتاور، ۷۰۰ نیوتن متر است. شتاب صفر تا صد این نوع موتور، تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت است. ناگفته نماند سیستم پیشرانه این موتور، ۴WD است.

 موتور ۷۶ توربو دوگانه ۴. ۰ لیتری

  توان این موتور، ۲۷۱ اسب بخار و دارای گشتاور ۳۸۵ نیوتن متر است. سیستم پیشرانه در این موتور، نیز همانند دو موتور دیگر، ۴WD است.

  ناگفته نماند موتور ۷۶ توربو نوع ۴. ۰ لیتری تویوتا لندکروز ۲۰۲۳, از گیربکس ۶ دنده‌ اتوماتیک استفاده می‌کند، درحالی‌که دو موتور ذکر شده از گیربکس دنده‌اتوماتیک ۱۰ دنده، بهره می‌برند.

پیشنهاد می کنیم جهت فروش فوری خودرو به وبسایت نیکبخت خودرو مراجعه نمایید.

تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ و امنیت و کمک‌ های رانندگی

  امکانات ایمنی و کمک به رانندگی در مدل ۲۰۲۳ تویوتا لندکروز، بسیار پیشرفته و حرفه‌ای طراحی شده است که به حفظ جان و افزایش امنیت راننده و دیگر سرنشینان کمک می‌کند. در ادامه ابتدا به بررسی دیگر امکانات کمک به رانندگی و سپس به بررسی امکانات ایمنی، در این خودرو فوق‌العاده ایمن می‌پردازیم.

  • مجهز به سیستم پیشگیری از تصادف
  • دارای سیستم تشخیص ایمنی تویوتا ۲. ۰
  • دارای سیستم کمک فوری به فرمان خودرو
  • مجهز به سیستم کنترل خطوط جاده (LTA) و هشدار خروج از مسیر (LAD)
  • مجهز به فناوری هشدار نقاط کور
  • کروز کنترل تطبیقی با دامنه سرعت کامل
  • سیستم ترمز EBD
  • دارای سیستم چراغ‌های بالا بهینه
  • کمک به‌نوبت در تقاطع

  موارد ذکر شده جزء امکانات کمک به رانندگی در ماشین تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ است که علاوه بر این امکانات کمکی، به امکانات ایمنی بسیاری همچون ایربگ، سیستم ضدسرقت، سنسورهای عقب و جلو، کنترل پایداری خودرو و سیستم کنترل کشش tcs نیز مجهز است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی مشخصات تویوتا کراون ۲۰۲۳ را حتما مطالعه نمایید.

حجم موتور لندکروز v8

قیمت خودرو تویوتا لندکروز ۲۰۲۳

  مسلماً تعیین قیمت دقیق و ثابت برای خودرو تویوتا لندکروز ۲۰۲۳، برای یک بازه زمانی طولانی، امکان‌ پذیر نیست و تحت‌ تأثیر شرایط متعددی است.

  قیمتی که برای مدل پایه GXR1 تویوتا لندکروز ۲۰۲۳، حدود ۶۶.۸۶۶ دلار است.

  قیمت تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ مدل GR S DSL حدود، ۱۰۸.۴۷۵ دلار است.

  قیمت مدل پایه EXR در امارات متحده، حدود ۶۳.۶۸۳ دلار است.

  قیمت مدل برتر GR_Sport در امارات متحده نیز تقریباً ۱۰۸.۶۰۷ دلار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی مشخصات جی تی ۸۶ را حتما مطالعه نمایید.

خرید تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ از بهترین مرکز فروش

  با توجه‌ به مدل‌ها و نوع‌ های مختلف از تویوتا لندکروز، شما باید به سراغ مرکزی برای خرید، بروید که به‌ علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی را هم برای عرضه این خودرو فوق‌ العاده لوکس، ارائه دهد.

  چنانچه شما عزیزان قصد خرید تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ را دارید که از جدیدترین فنّاوری‌های روز دنیا در طراحی آن استفاده شده است، می‌توانید به سایت ما، نیک‌بخت خودرو مراجعه کنید.

  مجموعه ما یکی از بهترین عرضه‌ کنندگان خودرو تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ است که می‌توانید به مجموعه ما مراجعه نمایید. از طریق پل‌ های ارتباطی که در ادامه، برای شما عزیزان قرار داده‌ ایم، می‌توانید با ما در تماس باشید.

جمع‌ بندی

  تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ جزء بهترین و هیجان‌ انگیزترین خودروهای موجود در دنیا است که از سیستم‌ های امنیتی و کمک‌ راننده‌ های فوق‌ العاده‌ ای، جهت رانندگی بهتر، بهره‌ مند شده است. همچنین این خودرو دارای موتورهای قوی و پر شتابی است که هیجان و لذت یک رانندگی پر سرعت را به ارمغان می‌آورد. در مطالب فوق، به بررسی مشخصات تویوتا لندکروز ۲۰۲۳ پرداختیم و امیدواریم با استفاده از این اطلاعات، شناخت مناسب و مطلوبی را از این خودرو، کسب کرده باشید.

 یکی از نکات بسیار مهمی که باید در خرید خودرو به آن توجه کنید، کسب اطلاعات از یک مجموعه معتبر و سفارش محصول است. ما در سایت نیک‌بخت خودرو همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به هوطنان عزیز ارائه دهیم. برای اطلاع از آخرین تغییرات قیمت خودروها یا خرید یک محصول دلخواه می‌توانید با مشاورین ما از طریق شماره‌تلفن‌های مندرج در سایت در تماس باشید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش مزدا3 کارکرده و صفر + قیمت روز مزدا3

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *