اخبار و رویداد ها

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل،دهم اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل،دهم اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل،دهم اسفند_نیکبخت خودرو

۷ اسفند ۱۴۰۱

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل اعلام شد

شرکت ایران خودرو دیزل به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت در تاریخ ۱۰ اسفند۱۴۰۱ و به منظور مشتری مداری و تنظیم بازار، قصد دارد تعدادی از محصولات خود را در یک طرح پیش فروش به فروش برساند. در این طرح که از ساعت ۱۰ صبح تاریخ اعلام شده فعال می شود، . ایران خودرو دیزل در این طرح فروش ۴ محصول این شرکت شامل پیکاپ فوتون تونلند دیزلی، ون وانا، کامیون های بنز باری و کمپرسی (تک محور و دو محور) و همچنین کشنده فوتون ۴۳۰ را با شرایط جدید برای فروش به بازار عرضه می دارد. همچنین ثبت نام این محصولات صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی به آدرس esale.ikd.ir امکان پذیر خواهد بود.

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل،دهم اسفند 1401_نیکبخت خودرو

معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو دیزل با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای مشتری‌مداری و تنظیم بازار، پیش‌فروش کامیون‌های بنز باری و کمپرسی (تک و جفت)، پیکاپ فوتون دیزلی، کشنده فوتون ۴۳۰ و ون وانا را از ۱۰ اسفندماه، مطابق با جدول زیر و صرفا به‌صورت اینترنتی از طریق سایت esale.ikd.ir آغاز خواهد کرد.

نام محصول تاریخ ثبت نام ایران خودرو دیزل ساعت ثبت نام ایران خودرو دیزل
کامیون های بنز باری و کمپرسی (تک محور و دو محور) چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۰ صبح
پیکاپ فوتون تونلند دیزلی پنج شنبه ۱۱ اسفند ۱۰ صبح
کشنده فوتون۴۳۰ شنبه ۱۳ اسفند ۱۰ صبح
ون وانا یکشنبه۱۴ اسفند ۱۰ صبح

مشتریان برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز و یا وب‌سایت رسمی شرکت ایران خودرو دیزل مراجعه کنند.

طرح جدید فروش محصولات ایران خودرو دیزل

در این مقاله قصد داریم به بررسی محصولات ایران خودرو  بپردازیم. با تیم تخصصی نیکبخت خودرو برای این بررسی همراه باشید، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این موضوع  هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید خودرو در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

شرکت ایران‌خودرو دیزل تولیدکننده وسایل نقلیه تجاری و سنگین (کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و ون) در بازار ایران و چند کشور دیگر با توافق‌نامه‌های سیاسی در خاورمیانه، CIS و آفریقا تحت‌لیسانس دایملر آگ (آلمان) است. شرکت ایران خودرو دیزل تقریباً ۸۰٪ اتوبوس و حدود ۷۰٪ سهم بازار محلی ایران را در اختیار دارد. نام این شرکت در ابتدا گروه صنعتی خاور بود که در اوایل سال ۱۳۴۳ تأسیس شد و تولید خود را با مونتاژ یک کامیون در روز آغاز کرد اما پس از مدت کوتاهی به دلیل افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه تجاری، خطوط تولید و مونتاژ را توسعه داد.

در سال ۱۳۷۷ شرکت ایران خودرو خطوط تولید اتوبوس و میانی اتوبوس خود را با خطوط تولید کامیون گروه صنعتی خاور ادغام کرد که نتیجه ی این ادغام شرکت جدید ایران خودرو دیزل، برای تولید انواع خودروهای تجاری برای بازارهای داخلی و خارج بود. امروز ایران خودرو دیزل دارای خط تولید گسترده‌ای با مساحت ۸۰ هکتار است. این شرکت تقریباً تمام قطعه‌سازان و مجموعه‌سازان زیرمجموعه خود را به فروش رسانده و به یک شرکت مونتاژکار تبدیل شده‌است. کل تولیدات سالانه این شرکت بالغ بر ۲۰٫۰۰۰ واحد وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین از قبیل انواع شاسی کامیون (میکسر سیمان، تانکر سوخت، و …)، اتوبوس‌ها، اتوبوس‌های شهری (دیزلی و(CNG، اتوبوس‌های بین شهری، اتوبوس‌های VIP  لوکس و مینی‌بوس است.

شرکت ایران‌خودرو دیزل تقریباً ۸۰٪ اتوبوس و حدود ۷۰٪ از سهم بازار محلی ایران را در اختیار دارد و محصولات خود را به کشورهایی مانند ارمنستان، قزاقستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، اوکراین، امارات متحده عربی، پادشاهی عربستان سعودی، عراق، اردن، کویت، قطر، یمن، افغانستان، سوریه، الجزایر، مصر، لیبی، سودان، بوروندی، بورکینافاسو، ساحل عاج، سنگال، گینه، گامبیا، غنا و ونزوئلا، مصر، جزایر مارشال، وناتو، ساموآ آمریکایی و اتاهیتی. صادر می‌کند.

طرح فروش کامیون با قیمت قطعی

شرکت ایران خودرو دیزل، طرح ثبت نام و فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل محصولات،  را با قیمت قطعی از امروز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد کرد. فروش محصولات شرکت ایران خودرو دیزل شامل محصول باری ۱۹۲۴ (شاسی باری L1924 ) کمپرسی ۱۹۲۴ (شاسی کمپرسی L 2624 )، باری ۲۶۲۴ (شاسی باری L 2624 ) و کمپرسی ۲۶۲۴ (شاسی کمپرسی LK 2624) از ساعت ۱۰ صبح امروز در سایت این شرکت و صرفاً به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو دیزل،دهم اسفند 1401_نیکبخت خودرو

خودرو قیمت نهایی فروش (ریال)
شاسی باری L1924 18,449,422,592
شاسی کمپرسی L 2624 25,131,376,197
شاسی باری L 2624 18,604,254,040
شاسی کمپرسی LK 2624 25,275,295,295

در طرح فروش این محصولات، سود مشارکت سالیانه در نظر گرفته نشده است. سود انصراف ۱۰ درصد بوده و جریمه سالیانه تأخیر در تحویل ۱۴درصد می باشد. موعد تحویل در روش اول فروش، دی ماه ۱۴۰۱ و در روش دوم و سوم به ترتیب بهمن و اسفند سال جاری اعلام شده است.

  • طرح فروش ۱۹۲۴ باری
محصول روش فروش پیش پرداخت اول نقدی (زمان ثبت نام) پیش پرداخت دوم پیش پرداخت سوم پیش پرداخت چهارم
۱۹۲۴ باری نقدی مرحله ای (روش اول) ۹,۲۲۵,۴۲۲,۵۹۲ ۹,۲۲۴,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش دوم) ۴,۶۱۲,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۶۱۲,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش سوم) ۲,۳۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۳۰۶,۰۰۰,۰۰۰
  • طرح فروش ۱۹۲۴ کمپرسی
محصول روش فروش پیش پرداخت اول نقدی (زمان ثبت نام) پیش پرداخت دوم پیش پرداخت سوم پیش پرداخت چهارم
کمپرسی ۱۹۲۴ نقدی مرحله ای (روش اول) ۹,۳۰۲,۲۵۴,۰۴۰ ۹,۳۰۲,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش دوم) ۴,۶۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۶۵۱,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش سوم) ۹,۳۰۳,۲۵۴,۰۴۰ ۲,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
  • طرح فروش ۲۶۲۴ باری
محصول روش فروش پیش پرداخت اول نقدی (زمان ثبت نام) پیش پرداخت دوم پیش پرداخت سوم پیش پرداخت چهارم
باری ۲۶۲۴ نقدی مرحله ای (روش اول) ۹,۳۰۲,۲۵۴,۰۴۰ ۹,۳۰۲,۲۵۴,۰۴۰
نقدی مرحله ای (روش دوم) ۴,۶۵۱,۰۰۰,۰۰۰ ۴,۶۵۱,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش سوم) ۹,۳۰۲,۲۵۴,۰۴۰ ۲,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۲,۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
  • طرح فروش ۲۶۲۴ کمپرسی
محصول روش فروش پیش پرداخت اول نقدی (زمان ثبت نام) پیش پرداخت دوم پیش پرداخت سوم پیش پرداخت چهارم
 کمپرسی ۲۶۲۴ نقدی مرحله ای (روش اول) ۱۲,۶۳۸,۲۹۵,۲۹۵ ۱۲,۶۲۷,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش دوم) ۱۲,۶۳۹,۲۹۵,۲۹۵ ۶,۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰
نقدی مرحله ای (روش سوم) ۳,۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰ ۳,۱۵۹,۰۰۰,۰۰۰

 

شرکت ایران خودرو دیزل به خودی خود چندین شرکت وابسته در حال تولید قطعات و قطعات مورد نیاز برای تولید به شرح زیر است:

  • ایدم (ساخت موتور دیزل ایران)

در سال ۱۳۴۸ با هدف تولید موتور و نیم‌موتور برای خودروهای کار تحت لیسانس شرکت دایملر آلمان تاسیس شد. این شرکت تنها سازنده موتورهای دیزلی بنز در کشور و قوی ترین تولید‌کننده موتورهای دیزلی در خاورمیانه است. شرکت ایدم در سال ۱۳۷۶ موفق به کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۲ شده و ۳۰درصد سهام آن متعلق به دایملر آلمان، ۵/۴۷درصد متعلق به ایران خودرو دیزل و ۵/۲۲درصد متعلق به ایران خودرو است. درحال حاضر موتورهای سری ۴۵۷ – ۳۳۵ – ۳۳۴ در این شرکت تولید می‌‌‌شود و در آینده نزدیک موتورهای سری O ۹۰۰۰ در خط تولید قرار خواهند گرفت. محصولات تولید شده در شرکت ایدم به ۸ کشور دنیا صادر می‌‌‌شود و این شرکت عضو زنجیره جهانی تامین قطعات بنز می‌‌‌باشد.

  • چرخشگر

در سال ۱۳۴۸ با هدف تولید گیربکس و جعبه فرمان برای خودروهای کار تاسیس شد. عمده سهامداران این شرکت عبارتند از: ۵۴درصد ایران‌خودرو دیزل، ۱۷درصد ZF آلمان و ۱۱درصد شرکت سرمایه‌‌گذاری توسعه ملی می‌‌‌باشند. این شرکت، بزرگترین تولید‌کننده گیربکس خودروهای کار در کشور می‌‌‌باشد. شرکت اپکو (سهامی‌‌‌خاص): در سال ۱۳۵۲ با هدف تامین و تدارک تولید و پشتیبانی و خدماتی ایران خودرو دیزل تاسیس شد و ۸/۹۹درصد سهام آن متعلق به ایران خودرو دیزل است.

  • VAMCO تولیدکننده محور (اکسل)

در سال ۱۳۷۵ با هدف تولید اکسل خودروهای کار تاسیس شد. از سال ۱۳۸۴ رسما وارد بازار بورس شد. ۵۲درصد سهام آن متعلق به ایران‌خودرو دیزل، ۳۰درصد متعلق به ایران خودرو و ۱۰درصد متعلق به سایپا‌دیزل می‌‌‌باشد. این شرکت دارای گواهینامه‌‌های استاندارد OHSAS – ISO ۱۴۰۰۰ – ISO ۱۸۰۰۱ – ISO TS بوده و گواهینامه تعهد به تعالی سازمانیEFQM را نیز دریافت داشته است. شرکت محور خودرو، به عنوان تنها تولید‌کننده اکسل خودروهای کار در داخل کشور و بزرگترین تولید‌کننده در خاورمیانه مشغول به فعالیت می‌‌‌باشد. محصولات این شرکت به کشور ترکیه نیز صادر می‌‌‌شود.

  • شرکت گواه

شرکت خدمات پس از فروش و قطعات یدکی

مطالعه بیشتر  معرفی اف جی کروز + مشخصات فنی تویوتا اف جی کروز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *