اخبار و رویداد ها

بدحسابی فردا موتورز در طرح فروش نوروزی

در این مقاله از نیکبخت خودرو به طرح فروش محصولات فردا موتورز میپردازیم؛ فردا موتورز از شرکت های خصوصی تولید خودرو در ایران میباشد که خودروهایی چون فردا T5، فردا SX5، فردا ۵۱۱ را مونتاژ می کند. با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

فردا موتورز در اوایل امسال یک طرح فروش نوروزی برای محصولات خود اختصاص داد که بر اساس آن مشتریان باید خودروی خود را طی ۹۰ روز کاری تحویل می گرفتند و پس از تحویل خودرو پرداخت اقساط آنرا آغاز می کردند.اما اتفاقی که خریداران را متعجب کرده است نه تنها بعد از ۹ ماه هنوز برخی از مشتریان خودروهای خود را تحویل نگرفته اند بلکه فردا موتورز چک های مشتریان را که بابت اقساط پس از تحویل نوشته بودند را به اجرا گذاشته است!

مطالعه بیشتر  خودروهایی که شانس بیشتری برای ورود به بازار روسیه دارند!

یکی از این مشتریان گفت: نوروز امسال در طرح ویژه نوروزی شرکت فرداموتور که توسط یکی از نمایندگی‌های شهر بابلسر که عاملیت مجاز این شرکت است، برگزار شده بود، شرکت کردم و پس از بررسی‌های برای مجاز بودن نمایندگی و تایید اینکه نماینده مجاز شرکت است، یک دستگاه خودرو SX۵  پیش‌خرید کردم. بخشی از مبلغ را به صورت نقدی در نمایندگی با کارت بانکی پرداخت کردم و قرار شد باقی مانده مبلغ را به صورت اقساط در قالب چک به تاریخ پس از تحویل خودرو پرداخت کنم. وی افزود: علاوه بر اینکه پس از گذشت بالغ بر چهار ماه هنوز خودرو را تحویل نگرفته‌ام، شرکت فرداموتور چک‌های بنده که تاریخ آن‌ها از مرداد ماه به‌ بعد بوده را به اجرا گذاشته و همین موضوع سبب مسدود شدن حسابم شده است. این در حالیست  که طبق قرارداد مقرر شده بود اقساط را پس از تحویل خودرو پرداخت کنم.

 بدحسابی فردا موتورز در طرح فروش نوروزی-نیکبخت خودرو

برای چند خریدار دیگر نیز مشابه همین اتفاق ها افتاده است. این موضوع از نمایندگی فروش فردا موتورز پیگیری شد، اما تنها پاسخ دریافت شده از سوی نمایندگی این بود که ما تنها عامل فروش هستیم و نه تولید کننده، به همین علت اطلاعی از دلیل عدم تحویل خودرو ها به مشتریان نداریم. در مورد دلیل به اجرا گذاشته شدن چک ها نیز اطلاعاتی در اختیار ما نیست. به زبان ساده تر می توان گفت که نمایندگی های فروش فردا موتورز تنها وظیفه دریافت پول از مشتری دارند، نه پاسخگویی به آن ها! پیگیری از مستقیم از شرکت فردا موتورز نیز نتیجه در بر نداشت. FMC حاضر به توضیح دادن درباره نقد کردن چک مشتریان نشد و تنها به گفتن این بسنده کرد که عدم تحویل خودرو ها به علت کمبود قطعه بوده و این موضوع به زودی! حل خواهد شد تا خودرو ها به دست مشتریان برسد.

مطالعه بیشتر  معرفی بی ام و ix1 برقی (جذاب ترین خودروی برقی تولیدی بی ام و)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *