اخبار و رویداد ها

معرفی تویوتا کراون ۲۰۲۳ سدان + مشخصات تویوتا کراون ۲۰۲۳

با تویوتا کراون ۲۰۲۳ سدان جذاب و شیک آشنا شوید

در این مقاله در مورد مشخصات تویوتا کراون ۲۰۲۳ صحبت خواهیم کرد. یکی از خودروهای نه چندان شناخته شده تویوتا در خاورمیانه، تویوتا کراون است. این سدان لوکس به عنوان یکی از اصول فرهنگی خودروسازی ژاپن شناخته می‌شود که از سال ۱۹۵۵ تاکنون در بازار حضور دارد. تویوتا کراون یک سدان لوکس سایز طویل است که همواره با آرایش موتور جلو – دیفرانسیل عقب خود شناخته شده است. با این حال همه چیز در حال تغییر است و اکنون به نظر می‌رسد زمان تغییر برای تویوتا کراون نیز فرا رسیده است.

این خودرو که در سرزمین مادری خود یعنی ژاپن از محبوبیت بسیار بالای برخوردار است و از سال ۱۹۵۵ تا الان وارد نسل شانزدهم خود شده است. این دستگاه به‌قدری در این کشور محبوب است که تاکنون ژاپنی‌ها ۱۶ نسل از آن را وارد بازار کشور خود و همچنین سایر کشورهای دیگر کرده‌اند. هم اکنون تویوتا کراون ۲۰۲۳ در قالب سودان با ارتفاع زیادی از سطح زمین به فروش می‌رسد که در حال تبدیل‌شدن به یک ترند است. به دنبال تغییرات گسترده‌ای که در نسل‌ها ایجاد شده است هم اکنون زمان دگرگونی این نسل رسیده که توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد.

مشخصات تویوتا کراون

 

مشخصات تویوتا کراون ۲۰۲۳

با نگاهی به مشخصات تویوتا کراون نسل جدید متوجه می‌شویم که این نسل نسبت به سایر نسل‌ های قبلی دارای ویژگی‌ های قابل‌ توجه بوده و همچنین مدرن‌تر از آن‌ها است. قرار بر این است که این دستگاه در آمریکای شمالی جایگزین خودروی تویوتا اوالون شود که این اتفاق می‌تواند تحول بزرگی را رقم بزند.

تصاویر و عکس‌ های منتشر شده از تویوتا کراون ۲۰۲۳ نشان می‌دهند که نسل بعدی این خودرو به یک سدان اسپرت تبدیل خواهد شد. علاوه بر آن این خودرو به عنوان نسخه جایگزین تویوتا آوالون به بازار آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد.

پیشنهاد می کنیم از مشخصات تویوتا آوالون ۲۰۲۳ نیز حتما دیدن فرمایید.

تویوتا کراون ۲۰۲۳ ظاهر مجلل را کنار گذاشته و به جای آن از طراحی کوپه مانند استفاده می‌کند. با این حال المان‌ های لوکس همچون تریم دو رنگ جلو پنجره همچنان در این خودرو حضور خواهند داشت. چراغ‌ های جلو تویوتا کراون ۲۰۲۳ از الگوی ماتریسی پیروی ‌می‌ کنند، طرحی که نخستین بار در تویوتا bZ4X مورد استفاده قرار گرفت.

در حالی که تصاویر ظاهر خارجی تویوتا کراون ۲۰۲۳ لو رفته‌اند، خودروساز ژاپنی موفق شده است تا کابین احتمالی این خودرو را از دسترس خبرنگاران دور نگه دارد. با این حال پیش‌ بینی می‌ شود که فضای داخلی آن بزرگتر و لوکس‌ تر از نسل فعلی تویوتا آوالون باشد، از فناوری رانندگی نیمه خودکار پشتیبانی کند و برخی المان‌های مجلل خودروهای لکسوس را نیز در اختیار مشتریان بگذارد.

تویوتا کراون 2023 سدان

تویوتا کراون ۲۰۲۳ براساس پلتفرم TNGA-K تویوتا توسعه خواهد یافت که محصولاتی همچون تویوتا راو ۴ یا لکسوس NX‌ براساس آن ساخته شده‌ اند. این خودرو با طول تقریبی ۴.۹ متر، ابعاد مشابهی نسبت به تویوتا آوالون خواهد داشت.

با نگاهی به نمای ظاهری این خودرو متوجه می‌شوید که این نسل از تویوتا کراون نسبت به سری‌ های قبلی از ویژگی‌های سنتی کمتری برخوردار بوده و سعی داشته به شاسی‌بلندهای پیشرفته نزدیک‌ تر شود. اطلاعات و تصاویر منتشر شده، اطلاعات زیادی درباره کابین آن به ما نمی‌ دهد؛ اما حدس ما بر این است که طراحی داخلی آن متفاوت‌ تر و فضای آن کمی بزرگ‌تر مشابه شاسی‌ بلندهای لکسوس باشد. همچنین ویژگی‌ های جدیدی مانند رانندگی نیمه‌ خودکار در این سری قابل‌ مشاهده بوده که به‌ نوعی از شاسی‌ بلند های پیشرفته الگوبرداری کرده است.

پیشنهاد می کنیم از مشخصات راو فور ۲۰۲۳ نیز حتما دیدن فرمایید.

با کمی بررسی متوجه می‌ شویم که مشخصات تویوتا کراون ۲۰۲۳ در برخی از جوامع از نسل‌ های قبلی الگو گرفته شده؛ اما همچنان دارای نوآوری‌ های بسیار زیادی است. طول عرض و ارتفاع این دستگاه به ترتیب ۴۹۳۰، ۱۸۴۰ و ۱۵۴۰ میلی‌ متر بوده خیره‌ کننده‌ ای را به مخاطب القا می‌کند. چنانچه در ابعاد این خودرو کمی مشابه سری‌ های قبل بوده؛ اما جالب است بدانید که ۲۰ میلی‌ متر طویل‌ تر و ۸۰ میلی‌متر مرتفع‌ تر از نسل‌ های قبلی خود بوده است. شاسی‌ بلندهای معروفی مانند تویوتا راو ۴ و لکسوس Rx بر اساس پلتفرم TNGA-K طراحی شده‌ اند که این تویوتا کراون نسل نیز از این فناوری بهره می‌برد.

تویوتا کراون ۲۰۲۳ از پیشرانه هیبریدی چهار سیلندر ۲.۵ لیتری استفاده خواهد کرد که حداقل ۲۱۰ اسب‌ بخار قدرت تولید می‌کند. گیربکس در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز از خانواده E-CVT تویوتا خواهد بود. انتظار می‌ رود که چند تیپ از تویوتا کراون ۲۰۲۳ با مشخصات فنی مختلف عرضه شود و قوی‌ ترین تیپ آن ۳۰۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. این تیپ از موتور ۲.۴ لیتری توربو شارژر چهار سیلندر خطی و گیربکس شش سرعته دستی بهره خواهد برد. همچنین قوی‌ ترین تیپ هیبریدی آن نیز ۳۵۰ اسب بخار قدرت ارائه می‌دهد.

به‌ طورکلی با بررسی مشخصات تویوتا کراون متوجه می‌شوید که این نسل از خودرو قطعاً توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب خواهد کرد و با وجود ویژگی‌ها و نوآوری‌های جدید تحول بزرگی در بازار ایجاد خواهد کرد. ما در اینجا سعی کردیم تا بتوانیم به‌ صورت مختصر و مفید به معرفی تویوتا کراون ۲۰۲۳ بپردازیم تا بتوانید یک اطلاعات کلی و جامع درباره این خودرو بی‌نظیر داشته باشید.

مشخصات تویوتا کراون 2023 سدان

امروزه با گسترش خرید و فروش خودرو در سطح کشور انتخاب یک مجموعه معتبر که در این زمینه بتواند بهترین خدمات را ارائه کند یک معضل بزرگ بوده است. لازم به ذکر است که مجموعه نیک‌بخت خودرو در حوزه خرید و فروش به شما خدماتی ارائه می‌ کند که قطعاً نظیر آن را در سرعت سرویس‌دهی و بی‌نقص بودن پیدا نخواهید کرد.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش و خرید خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

سوالات متداول:

مشخصات تویوتا کراون ۲۰۲۳ چیست؟

طول، عرض و ارتفاع این دستگاه به ترتیب ۴۹۳۰، ۱۸۴۰ و ۱۵۴۰ میلی‌ متر بوده، چراغ‌های جلو تویوتا کراون ۲۰۲۳ از الگوی ماتریسی پیروی ‌می‌کنند، از پیشرانه هیبریدی چهار سیلندر ۲.۵ لیتری استفاده خواهد کرد که حداقل ۲۱۰ اسب‌ بخار قدرت تولید می‌کند و…

طراحی تویوتا کراون ۲۰۲۳ چگونه است؟

تویوتا کراون ۲۰۲۳ ظاهر مجلل را کنار گذاشته و به جای آن از طراحی کوپه مانند استفاده می‌کند. با این حال المان‌ های لوکس همچون تریم دو رنگ جلو پنجره همچنان در این خودرو حضور خواهند داشت.

مطالعه بیشتر  آخرین اخبار ایران خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *