اخبار و رویداد ها

معرفی شرکت پارسیان موتور

معرفی شرکت پارسیان موتور

با توجه به سابقه طولانی و درخشان شرکت خودرو سازی فیات در دنیا ، شرکت خودروسازی پارسیان موتور با یاری از پتانسیل بالای علمی وعملی نیروهای متعهد ودارای تخصص خودش و با همراهی کادر تیم فنی و بازرگانی خود موفق به اخذ نمایندگی انحصاری برند فیات در ایران شده ،  وخط تولید مینی بوس و ون فیات دوکاتو را در سایت تولیدی محصولات خود در محل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان راه اندازی و پروانه بهره برداری آن را دریافت نموده است . خودرو فیات دوکاتو خودرویی است که از سال ۲۰۰۹ در اروپا به دلیل  قدرت مانور و استحکام زیاد و کم هزینه بودنش به عنوان خودرو های امداد و نجات معروف شده بودند و توانایی و قابلیت های خود را به مردم اثبات کرده اند ، همچنین این خودرو در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ هم به عنوان شاسی انتخاب شده برای کاربری های گوناگون از جمله آمبولانس ، وخودرو کمپ مورد استفاده قرار گرفت .

درباره شرکت پارسیان موتور نمایندگی فیات

فیات  (FIAT) که مخفف کلمه ایتالیایی فابریکا ایتالیانا تورینو FABBRIKA ITALIANA AUTOMOBILI TORINO  (شرکت خودرو سازی ایتالیایی تورین) است ، که در زمینه تولید انواع خودرو، موتورهای خودرو ، و وسایل نقلیه تجاری فعالیت انجام میدهند که دفتر مرکزی آن در شهر تورین که یکی از شهرهای ایتالیاست ، قرار دارد .

شرکت فیات در سال ۱۸۹۹ توسط جووانی آنیلی به همراه چند سرمایه گذار فعالیت خود را شروع کرد ؛ این شرکت خودرو سازی رزومه کاری ای در تولید تانک ، لوکوموتیو ، هواپیما و بالگرد را هم دارد که در سال ۲۰۰۹ به عنوان بزرگترین خودرو ساز ایتالیا و ششمین خودرو ساز بزرگ موجود در جهان معرفی شده است .

مطالعه بیشتر  برگزاری دور جدید مزایده خودروهای گمرک، 38 خودرو

اولین کامیون فیات در سال ۱۹۰۳ عرضه شده است و در سال ۱۹۰۸ اولین خودرو فیات به ایالات متحده آمریکا صادر شد ، که شروعی برای گسترش فعالیت های این شرکت بود و همچنین درهمان هنگام اولین موتورازهواپیمای این شرکت ساخته شد و در سال های بعد تاکسی های فیات در کشور اروپا به راه افتادند .

پیشرفت های این گروه خودرو سازی به مرور زمان بسیار خوب و مشهود بود به طوری که در سال ۱۹۶۸ لانچیا را به دست آورد ، در ۱۹۶۹ فراری را ، در سال  ۱۹۸۶ شرکت الفارومئو را از دولت ایتالیا خریداری نمود و پس از گذشت ۷ سال از خرید الفارومئو،  در سال ۱۹۹۳ خودرو سازی مازراتی را تصاحب کرد و در سال ۲۰۱۱ به ترتیب کرایسلر ، دوج و جیپ را به دست اورد که همان طور که گفته شد با این پیشرفت ها به عنوان بزرگترین خودرو ساز ایتالیا شهرت یافت .

 بانک سیار فیات دوکاتو

فیات دوکاتو بدلیل برخورداری از شاسی و پلتفرمی منحصر بفرد در میان انواع مختلف ون‌های موجود در بازار جهانی، تاکنون توسط کاربری‌سازان موفق و مطرح مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت آلمانی جی‌اس موبایل با ابتکاری جالب توجه اقدام به ساخت کاربری نوینی به نام بانک سیار روی شاسی دوکاتو کرده است.

این بانک سیار در اندازه ها و متراژ های متفاوت با ساختار های دارای یک اتاق و دو اتاق (خدمات+مشاوره) طراحی شده است ؛ از ویژگی های این خودرو این است که تمام امکانات لازم ،  که میتوانیم در شعبه های بانکی داشته باشیم را ما در این خودرو به صورت کامل داریم ،  و از نظر ارتباطی نیز به فناوری روز دنیا مجهز شده است. ما از این خودرو میتوانیم در مکان هایی مانند کنسرت های در فضای باز ، رویداد های ورزشی ، همایش ها ، دورهمی های پر جمعیت ، پارک ها و هر نوع مکانی که جمعیت در آن جا زیاد رفت و آمد دارد استفاده کرد .

این خودرو با دو نیروی محرکه برقی و دیزلی قابل عرضه است در مدل الکتریکی با استفاده از ماژول‌های تمام برقی و باتری‌های لیتیوم یون، توان خروجی ۱۳۰ کیلووات تامین شده و توسط پنل‌های خورشیدی که در سقف این خودرو ها قرار گرفته به صورت مدام شارژ میشوند . این باتری سیستم تهویه مطبوع  را نیز با کمک پمپ حرارتی تغذیه می‌کند. هر دو سیستم باتری هر شب توسط یک سوکت دارای  ۴۰۰ ولت شارژ می‌شوند و نیاز به تجهیزات اضافه ندارند. این برای اولین بار است که یک شعبه بانک سیار منحصرا با انرژی‌های تجدید‌پذیر به روشی پایدار تولید می‌شود.

معرفی شرکت پارسیان موتور - نیکبخت خودرو

خودرو های آمبولانس فیات دوکاتو رونمایی شد

پانزدهمین کنگره بین المللی اورژانس ایران در تاریخ ۱۴ الی ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ در مرکز همایش های بین المللی رازی در مجموعه علوم پزشکی ایران برگزار شد . صنایع خودروسازی پارسیان موتور ، به عنوان حامی رسمی و اختصاصی این همایش با حضور در این رویداد سه روزه به نمایش و معرفی جدیدترین نسخه از آمبولانس خود پرداخت که بر روی شاسی موفق فیات دوکاتو اجرا شده است .

تمامی مراحل تحقیق و پیش تولید، طراحی، مدل‌سازی، قالب‌سازی،  و تولید توسط تیم فنی و مهندسی پارسیان موتور انجام شده و هم‌اکنون این محصول مطابق با جدیدترین استانداردهای روز دنیا در زمینه آمبولانس‌سازی در کارخانه پارسیان موتور تولید و عرضه می‌گردد. این آمبولانس با الزامات و استانداردهای آمبولانس تیپ B مطابقت داشته و تمامی مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح اخذ نموده است.

در این نمایشگاه سازمان‌ها و ارگان‌های امدادی، پزشکی و درمانی مهمی از جمله: سازمان اورژانس کشور، سازمان هلال احمر ایران، سازمان امداد و نجات کشور، معاونت درمان وزارت بهداشت، رئیس های دانشگاه‌های علوم پزشکی ، حضور داشتند. همچنین بیش از ۲۵۰۰ شرکت‌کننده از متخصصین رشته‌های مختلف داخلی، عفونی، ریه، بیهوشی، قلب، دندانپزشکی، پزشک های عمومی، و پرستاران در مدت  این سه روز در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی رشته خود حضور یافتند.

این کنگره هرساله با همت انجمن علمی طب اورژانس ایران برگزار می‌شود و دستاوردهای علمی و تحقیقاتی آن بصورت ویدئو، کتاب و مقالات مختلف به جامعه متخصصین پزشکی و طب اورژانس منعکس می‌گردد.

معرفی شرکت پارسیان موتور - نیکبخت خودرو

 

مطالعه بیشتر  پراید 250 میلیونی در راه بازار؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *