خرید و فروش خودرورنو

خرید و فروش رنو کپچر کارکرده و صفر + قیمت روز کپچر

خرید و فروش رنو کپچر کارکرده و صفر_ نیکبخت خودرو

خرید و فروش کپچر کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”رنو” model=”کپچر”]

برند رنو (Renault)، یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین برندهای خودروسازی در سراسر جهان است. این کمپانی فرانسوی چند ملیتی، در حال حاضر در زمینه تولید انواع خودروهای سواری و ون‌ها فعالیت‌ دارد. پیش‌تر نیز به ساخت کامیون، تراکتور، تانک، اتوبوس، هواپیما و موتور هواپیما مشغول بود. در طول زمان، رنو موفقیت‌ها و افتخارات زیادی کسب کرده است. به طور مثال، در سال ۲۰۱۶ بر اساس رشد نرخ تولید خودرو، شرکت رنو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز جهان انتخاب شد. درست یک سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۷، همکاری رنو-نیسان-میتسوبیشی (Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance) توانست این محصولات مشترک این قرارداد را به پرفروش‌ترین وسایل نقیله سبک در دنیا تبدیل کند، و این یعنی قرار گرفتن فولکس واگن (Volkswagen) در جایگاه دوم!

در حال حاضر، این کمپانی موفق سهمی ۴۳.۴ درصدی در کمپانی نیسان (Nissan) ژاپن دارد. این سهم در گروه دایملر آلمانی (Daimler AG) برابر با ۱.۵۵ درصد است. از سال ۲۰۱۱ به مدت سه یا چهار سال، رنو و نیسان حدود ۴ میلیارد یورو در زمینه ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری و این گونه به بهبود وضعیت محیط زیست و توسعه وسایل نقلیه الکتریکی کمک کردند. از زمان شروع برنامه الکتریکی این شرکت تا دسامبر سال گذشته، رنو توانست در بازارهای سراسر جهان، ۲۳۷ هزار دستگاه ماشین الکتریکی بفروشد. این برند محبوب در مسابقات اتومبیل رانی و رالی مشهوری مانند فرمول‌۱ (Formula 1) و فرمول‌E (Formula E) نیز نقش پررنگی داشته است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز محصولات رنو کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
کپچر‏‏‏‏2017 | با گرمکن - ایران خودروقیمت روز بازار1,500,000,000
داستر‏، SE دو دیفرانسیل‏2018قیمت روز بازار1,750,000,000
کولیوس‏2018قیمت روز بازار4,400,000,000
ساندرو‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار900,000,00
ساندرو استپ وی‏، اتوماتیک1398 | سایپاقیمت روز بازار960,000,0009
ساندرو استپ وی‏، دنده ای1398 | سایپاقیمت روز بازار830,000,000
تالیسمان‏، E32018 | رنگ مشکیقیمت روز بازار3,650,000,000

بررسی تاریخچه رنو کپچر

اولین نسل رنو کپچر با دلایل خوب یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این سازنده فرانسوی بود. کپچر بر اساس پلتفرمی مشابه نسل چهارم سوپرمینی کلیو، یک کراس اوور جمع و جور است که نسبت به هاچ بک های کوچک سنتی درجه بالاتری و فضای داخلی بیشتری دارد. طراحی شیک به آن کمک کرد تا از دیگر خودروها متمایز شود، همانطور که گزینه‌های شخصی‌سازی مانند دو رنگ بودن نیز به آن کمک کرد. داخل آن به‌طور شگفت‌انگیزی جادار بود، در حالی که ویژگی‌هایی مانند صندلی عقب کشویی به آن جذابیت بیشتری برای خانواده می‌داد. کیفیت تریم داخلی در حد بهترین کلاس نبود، اما به خوبی مجهز و راحت بود.

به عنوان یک خودروی دست دوم، کپچر هیجان‌انگیزترین وسیله برای رانندگی نیست، اما توانا و ایمن است و به خوبی با وجود دست اندازها حرکت می‌کند. در حالی که کنترل هایی مانند فرمان و گیربکس فاقد ظرافت در آن زمان بودند، موتورها به دلیل نرمی و کارایی چشمگیر خود امتیاز کسب کردند. Captur در جولای ۲۰۱۳ به نمایشگاه‌های بریتانیا رسید. موتورها شامل واحدهای بنزینی ۹ لیتری (TCe 90) و ۱.۲ لیتری (TCe 120) یا ۱.۵ لیتری دیزلی (dCi 90) بود. در ابتدا سطوح تریم Expression، Expression+، Dynamique Media Nav و Dynamique S Media Nav وجود داشت، اما در اکتبر ۲۰۱۴، یک نوع Signature برتر به آن اضافه شد که با همه موتورها در دسترس بود.

در مارس ۲۰۱۵، نسخه دستی ۱۰۸ اسب بخاری موتور ۱.۵ لیتری dCi110 به مجموعه اضافه شد. هشت ماه بعد، نسخه ویژه Iconic با تریم نیمه چرمی و طرح رنگ بیرونی دو رنگ به صورت استاندارد وارد بازار شد که با تمام موتورها موجود بود. موتورهای بنزینی محبوب هستند و بهترین گزینه برای اکثر خریداران خواهند بود، اما موتورهای دیزلی را نادیده نگیرید – آنها ارزش خوبی دارند. این همان داستان با گیربکس خودکار EDC است که مناسب است و نیازی به دلسردی ندارد. تریم Expression دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، کروز کنترل، دستیار استارت در سربالایی، پنجره‌های برقی گرد و آینه‌های قابل تنظیم الکتریکی است، اما برای داشتن تهویه هوا باید به Expression+ بروید. یک طرح رنگ دو رنگ با رنگ سقف متضاد و محفظه آینه بغل نیز در این سطح تریم موجود بود.

Dynamique MediaNav بلوتوث، کنترل آب و هوا، رینگ‌های ۱۷ اینچی، صفحه نمایش لمسی هفت اینچی و چراغ‌های جلو را اضافه می‌کند. Dynamique S MediaNav حسگرهای پارک عقب را به همراه شیشه‌های خصوصی و آینه‌های درب تاشو الکتریکی اضافه می‌کند. مشخصات لوکس Signature دارای تزئینات چرمی، hi-fi ارتقا یافته و دوربین پارک عقب است.

خرید و فروش رنو کپچر کارکرده و صفر_ نیکبخت خودرو

در اواخر سال ۲۰۱۷، Captur به منظور کمک به برجسته شدن در یک بخش رقابتی فزاینده، با یک فیس لیفت ظریف مواجه شد. در قسمت جلو، چراغ‌های جلوی جدید LED و جلوپنجره‌ای جدید به‌دست می‌آید، در حالی که در داخل تجهیزات استاندارد بیشتری از جمله افزودن تجهیزات ایمنی مطلوب راننده مانند ترمز اضطراری خودکار وجود داشت. خط تولید موتورها نیز با اضافه شدن بنزین‌های ۱.۳ لیتری TCe 130 (128 اسب بخار) و TCe 150 (148 اسب‌بخار) اصلاح شد که دومی منحصراً با گیربکس شش سرعته اتوماتیک EDC است.

واردات این مدل از رنو به ایران از سال ۲۰۱۶ توسط ایران‌خودرو آغاز شد و در سری نخست با استقبال چشمگیر مشتریان همراه بود اما به تدریج و با ورود رقبای جدیدی نظیر تیوولی و ۲۰۰۸، تب خرید کپچر در بازار فروش، اندکی افت کرد ولی همچنان این فرانسوی ارزش خرید بالایی دارد. سری دوم کپچر در مدل ۲۰۱۷ به ایران آمد که برخلاف مدل ۲۰۱۶ آن، دارای روکش چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، شیشه دودی عقب و کنسول میانی صندلی‌های جلوست.

مشخصات ظاهری رنو کپچر

چراغهای خشن و سپر اسپرت جلو در تلفیق با رینگ‌های بزرگ آلومینیومی و خطوط مواج و سیال بدنه، حالتی پویا و هیجان‌انگیز به ماشین بخشیده‌اند و استفاده از نوارهای کرومی در قسمت‌های مختلف بدنه اندکی به حال و هوای لاکچری ماشین افزوده‌اند. خطوط جانبی برجسته با بدنه ۲ رنگ یک هماهنگی کامل را برای بیننده به ارمغان آورده است و شما هیچ وقت از ظاهر خودرو خود دلسرد نمی شوید، ظاهر این شاسی بلند انقدر قشنگ هست که نگاه ها را به سمت شما معطوف می کند.

خرید و فروش رنو کپچر کارکرده و صفر_ نیکبخت خودرو

رنو کپچر به عنوان یک خودرو زیبا و فریبنده قابل تحسین است و خیابان های ایرانمان را نیز زیبا خواهد کرد. در این بین فرم خاص سقف و آینه‌های جانبی در کنار رنگ‌بندی جذاب بدنه از دیگر ویژگی‌های مثبت طراحی کپچر به حساب می‌آیند. البته کپچر در رده قیمتی دشواری قرار گرفته که در آن رقبای زیباروی بسیاری حضور دارند و به همین دلیل کار فرزند رنو برای جلب توجه مقداری سخت شده، ضمن اینکه طراحی نسبتاً ساده قسمت انتهایی (که در نسل دوم اصلاح شده) مقداری از جذابیت‌های ظاهری فرزند رنو را کاهش داده است.

بررسی کابین رنو کپچر

فضای داخلی Captur کمی جذاب‌تر از Clio تا حدودی شلوغ است. متریال استفاده شده کیفیت خوبی دارند و به طور کلی رضایت مشتری را جلب می کنند (محدوده دید خود را به سمت بالا ببرید و چند برجستگی رنگارنگ خواهید دید، اما همه اینها کمی شبیه به نمادهای اضافی به نظر می رسد) در حد مقایسه می توان گفت پژو ۲۰۰۸ ظرافت و جذابیت بیشتری داخل کابین دارد ( فضای داخلی چیزی است که رنو می تواند بیشتر روی آن کار کند.) موقعیت بالای صندلی واقعاً کمی خاص‌تر از یک سوپرمینی قدیمی ساده است، و صندلی‌های مناسب به‌علاوه یک موقعیت صندلی با قابلیت تنظیم چندگانه به شما کمک می‌کند بدون لغزش و تنظیم زیاد راحت باشید. شیشه جلوی عمیق به دید رو به جلو کمک می کند و دید از روی شانه بهتر از کلیو است، اما حیف است که ستون های شیشه جلو آنقدر ضخیم و دارای زاویه تند هستند.

مجموعه‌ای از ابزارهای جالب دیده می شود و هنگامی که سوار کپچر ۲۰۱۷ می شوید، یک صفحه لمسی رنگارنگ ۷ اینچی در بالای داشبورد نصب شده است. این به بلندتر شدن فضای داخلی Captur کمک می کند، همانطور که روکش براق کرومی روی کنسول مرکزی اعمال می شود. در قسمت عقب، کپچر فضای بیشتری نسبت به سوپرمینی کلیو دارد و خانواده دوستی آن را افزایش می دهد. موقعیت صندلی بالاتر و روشن تر و فضای عقب برای بچه ها بهتر از Clio است البته این تنها زمانی است که صندلی کشویی عقب تا جایی که ممکن است به سمت عقب قرار گیرد (برای به حداکثر رساندن فضای صندوق عقب، آن را به سمت جلو ببرید و فضای پا را کمتر کنید.)

کپچر دارای فضای بار مناسبی است؛ ۳۷۷ لیتر در کوچکترین حالت صندلی. تقریباً به خوبی فولکس واگن گلف است. صندلی عقب را به جلو بکشید و به ۴۵۵ لیتر افزایش می یابد که برای یک خودروی ۴.۱ متری بسیار چشمگیر است. صندلی‌های عقب تاشو ۶۰/۴۰ استاندارد هستند و با انداختن هر دو به پایین، فضای بار صندوق به ۱۲۳۵ لیتر افزایش می‌یابد که باز هم رقم بسیار خوبی است.

خرید و فروش رنو کپچر کارکرده و صفر_ نیکبخت خودرو

آپشن ها و امکانات رنو کپچر

آپشن های کپچر در همه ی تریم ها خوب و مورد رضایت هستند. سوکت USB، سوکت ۱۲ ولت و بلوتوث همگی استاندارد هستند. استریو قوی‌، کنترل صوتی، دوربین پارک معکوس و اتصال اختیاری رنو R-Link برای طیف گسترده‌تری از برنامه‌ها، صفحه نمایش لمسی داخل خودرو، فناوری سیستم کنترل کشش Renault Grip Xtend است که در Signature Nav و Iconic Nav استاندارد است (این سیستم از الگوریتم‌های ویژه‌ای در الکترونیک استفاده می‌کند تا به افزایش کشش چرخ‌های جلو در هنگام آفرودهای سبک کمک کند، و به شما کمک می‌کند از این فاصله افزایش‌یافته از سطح زمین حداکثر استفاده را ببرید. این سیستم کپچر را به لندرور تبدیل نمی‌کند، اما هنگام عبور از زمین‌های گل‌آلود شما کمک می‌کند)، چراغ های LED دی لایت، سیستم تنظیم ارتفاع نور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم فرمان برقی، سنسور اتوماتیک نور، آیینه های جانبی برقی و تاشونده با دید گسترده و مجهز به گرمکن، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچ غربیلک فرمان چرمی، تودوزی چرم،  و …

ایمنی

کپچر از لحاظ ایمنی مجهز به مواردی چون: سیستم استارت دکمه ای هوشمند، کروز کنترل و سیستم محدودکننده سرعت (Speed Limiter)، سیستم مصرف بهینه موتور (ECO-MODE)، قابلیت تلسکوپی تنظیم فرمان و تنظیم ارتفاع، کارت قفل و استارت هوشمند رنو، ۳ عدد پشت سری عقب قابل تنظیم، گرم کن صندلی های جلو، کنسول میانی صندلی های جلو و شیشه های کوچک عقب و شیشه عقب تیره، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی (مجموعاً ۴ عدد) و دارای ترمز های ABS، EBD، EBA، ESP، HSA، ترمز جلو دیسکی می باشد.

خرید و فروش رنو کپچر کارکرده و صفر_ نیکبخت خودرو

مشخصات فنی رنو کپچر

زیر کاپوت رنو کپچر یک قلب تپنده بسیار کوچک ۱.۲ لیتری قرار دارد که به کمک توربوشارژ بودن قادر است ۱۲۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید. وظیفه انتقال قدرت هم بر عهده یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه قرار گرفته که حاصل تمامی اینها به شتاب صفر تا صد رسمی ۱۰.۹ ثانیه‌ و حداکثر سرعت ۱۹۲ کیلومتر بر ساعت منتهی شده است. ضمناً رنو کپچر به لطف حجم کم پیشرانه و تکنولوژی قابل قبول موتور، اشتهای کمی برای مصرف سوخت از خود نشان میدهد، به شکلی که مصرف ترکیبی آن به ندرت از ۶.۵ لیتر (عدد رسمی ۵.۹ لیتر) در هر صد کیلومتر فراتر خواهد رفت.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تویوتا راوفور کارکرده و صفر + قیمت روز راوفور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *