خودرو خارجی

خودرو مینی

خودرو مینی

موسس

تاسیس کشور
بریتیش موتورز ۱۹۵۹

انگلستان

 به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ، مینی خودرویی است که توسط شرکت بریتیش موتور و شرکت‌های بعد از آن از سال ۱۹۵۹ تا ۲۰۰۰ ساخته می‌شد. اولین خودرو به عنوان یک نماد بریتانیایی در دهه ۶۰ شناخته می‌شد. طراحی این خودرو که نیروی محرک در چرخ‌های جلوی آن به کار می‌رود فضای بسیار زیادی (بیش از ۸۰ درصد سطح کف خودرو) را برای مسافر و بار فراهم کرده‌ است. این طراحی بر روی یک نسل از خودرو سازان تأثیر گذاشت. این خودرو تا حدودی به عنوان مشابه خودروی آلمانی هم‌ زمان خودش فولکس قورباغه‌ای به شمار می‌رفت. در سال ۱۹۹۹ مینی بعد از فورد مدل تی به عنوان دومین خودروی تأثیرگذار سده شناخته شد.

نوشته های مشابه

هم اکنون ۴ مدل بدنه در این شرکت برای خودروهای مینی وجود دارد. این مدل‌ها عبارتند از مدل‌های سقف‌ دار، کانورتیبل، مینی و کراس‌اوور. مینی در سال ۲۰۰۹ خودروی تمام برقی خود را وارد بازار کرد، اما تولید این مدل که در کارخانه آکسفورد انجام می‌شد، تنها یک سال بیشتر ادامه پیدا نکرد. مینی مدل‌های مفهومی زیادی نیز ارائه کرده که آخرین آنها در سال ۲۰۱۴ بوده است. مینی از بدو تولید در رقابت‌های مختلف اتومبیلرانی نیز حضور داشته و توانسته است عناوین متعددی را نیز به خود اختصاص دهد.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه می کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان است. جهت دریافت قیمت خودروی کارکرده خود می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی در زمینه فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  خودرو ایسوزو

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن