خرید و فروش خودرونیسان

خرید و فروش نیسان جوک کارکرده و صفر + قیمت روز جوک

فروش و خرید نیسان جوک کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”نیسان” model=”جوک”]

در سال ۱۹۱۱ فردی به‌نام «ماسوجیرو هاشیموتو» یک شرکت به اسم «مجموعه کاری موتوری و ماشینی کواشینشا (کی‌شینشا)» را به هدف ساخت اتومبیل و لوازم آن در توکیو تأسیس کرد. ۳ سرمایه‌گذار به او پیوستند و این کارخانه در سال ۱۹۱۴ و با مدیریت هاشیموتو موفق شد اولین وسیله‌نقلیه خود با نام «دات» را بسازد. نام این خودرو از حروف اول نام‌خانوادگی هر ۳ سرمایه‌گذار گرفته شده بود. چند سال بعد یعنی در سال ۱۹۱۸ نام شرکت به «کی‌شینشا موتورکار کو» تغییر کرد. ۱ سال بعد در شهر اوزاکا کمپانی «جیتسویو جیدوشا» راه‌اندازی شد که با استفاده از قطعات وارداتی از آمریکا، کامیون‌های کوچک می‌ساخت. در سال ۱۹۲۵ دوباره کی‌شینشا به اسم «دات موتورکار» تغییر نام داد و سال بعد یعنی در ۱۹۲۶ هر دو کمپانی در اوزکا و توکیو با هم ادغام شدند و «گروه خودروسازی دات جیدوشا» به وجود آمد.

در این سال‌ها آنها به‌جز ماشین سواری و تراک‌های کوچک، شروع به تولید کامیون‌های نظامی هم کردند. در سال ۱۹۳۱ کمپانی دات محصول کوچک و جدیدی به‌نام «Datson» به‌معنای «پسر دات» تولید کرد. هرچند که سال‌ها بعد و بعد از روی کار آمدن نیسان، قسمت دوم نام این خودرو از Son به Sun به‌معنای خورشید تغییر نام پیدا کرد، چراکه لغت Son در زبان ژاپنی معنی «از دست دادن» هم می‌دهد. چند سال قبل از این اتفاق و در ۱۹۲۸، یک فرد دیگر با نام «یوشیسوکه آیکاوا» یک شرکت هلدینگ صنایع جانبی خودروسازی با نام «نیهون سانگیو» تأسیس کرد که چند وقت بعد برای کارهای تجاری و اختصار بهتر در ارائه سهام در بازار بورس، دو قسمت اول نام این کمپانی با هم ترکیب شد و اسم اختصاری «نیسان» روی آن گذاشته شد. تا سال ۱۹۳۳ این کمپانی تنها کارخانجات ریخته‌گری و ساخت قطعات خودرو را کنترل می‌کرد و به خودروسازی وارد نشده بود.

دو گروه تولیدی بزرگ ریخته‌گری با نام‌های «توباتا» و «هیتاچی» و همچنین چندین کارگاه کوچک زیر نظر این شرکت هلدینگ قرار داشتند. در سال ۱۹۳۱ شرکت دات جیدوشا به وابستگی توباتا درآمد و دو سال بعد یعنی در ۱۹۳۳ با این شرکت ادغام شد. از آنجا که خود توباتا زیر مجموعه نیسان حساب می‌شد، پس تولیدات خودرویی دات جیدوشا نیز نام نیسان گرفت. یک سال بعد و در ۱۹۳۴ آیکاوا بخش تولید و ساخت خودرو توباتا را از خط ریخته‌گری و قطعات جدا کرد و به‌طور مجزا کمپانی «نیسان موتور» را به وجود آورد، اما سهام‌داران توباتا امید چندانی به موفقیت خودروسازی نداشتند؛ برای همین آیکاوا کل سهام آنها را خرید و نیسان موتور به‌طور کامل در اختیار اتحاد نیهون سانگیو و هیتاچی قرار گرفت. نیسان جوک یکی از محصولات اسپرت و جوان پسند از شرکت خودروسازی نیسان میباشد که طرفداران خاص خود را دارد.

خرید نیسان جوک

قیمت روز نیسان جوک کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
جوک ، اسپرت2017قیمت روز بازار3,400,00000
جوک ، اسکای پک2017قیمت روز بازار3,000,00000
جوک ، پلاتینیوم2017قیمت روز بازار3,100,00000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید. شما فروشنده محترم نیسان جوک کارکرده جهت دریافت قیمت جوک کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

نیسان جوک خودروی خوش فروش نیسان است که از سال ۲۰۱۱ به بازارهای جهانی عرضه شد و با تاخیری بسیار زیاد به ایران نیز راه پیدا کرد. نیسان جوک با وجود چهره عجیبی که دارد توانسته فروش قابل توجهی را تجربه کند و یکی از پرفروش ترین محصولات تاریخ نیسان است. نیسان جوک در ژاپن، انگلستان و اندونزی تولید می شود و هم رده خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی و یا رنو کپچر است. نیسان جوک در مدل اسپرت نیز به ایران آمده که دارای قوی ترین پیشرانه است و موتور ۱.۶ لیتری توربو روی آن نصب شده است.

بررسی طراحی ظاهری نیسان جوک

حجم کروی شکل بسیاری در جای جای بدنه جوک طراحی شده که شکل و شمایل آن را کاملا مدرن کرده است. وجود چراغ های برجسته و سوزنی شکل که در بالایی ترین بخش کاپوت خودرو قرار گرفته و چراغ های کروی دی لایت نیز در بخش پایین تر آن می‌باشد ظاهری متفاوت را به وجود آورده است. به طوری که از نمای جلویی بیشتر چراغ های دی لایت گرد شکل به چشم می‌آیند و بعد از متوجه چراغ های برجسته جلویی می‌شویم. جلو پنجره با طراحی بسیار جذابی و خاصی در فاصله میان چراغ های جلویی و چراغ های دی لایت قرار گرفته و با صفحه مشبکی که دارد نمای جذاب تری را به وجود اورده است. آرم برند نیسان نیز در بین وسط این جلو پنجره قرار گرفته است. در بخش پایین تر شاهد سپر های جلویی هستیم که همرنگ بدنه خودرو بوده و در بخش پایین تر آن چراغ های مه شکن قرار گرفته اند. گلگیر های خودرو با رنگ مخالف بدنه جوک از بخش پایینی چراغ های مه شکن به شکل نواری دور تا دور لاستیک های خودرو قرار گرفته است.

در نمای جانبی خودرو اینطور به نظر می‌رسد که خودرو دو درب بوده اما با کمی دقت در این بخش، طراحی خاص و جذاب دستگیره های درب های عقبی را در بخش بالایی شیشه های عقبی خودرو می‌بینیم. فرو رفتگی های در نواحی گلگیر و چرخ ها وجود دارد که ظاهر نیسان جوک را کاملا عضلانی نشان می‌دهد. پنجره های جلویی نیز به شکل ذوزنقه طراحی شده اند و این ابعاد آن در پنجره های عقبی کوچک تر می‌شود. همه چیز جانبی و جلویی خودرو خاص و جذاب طراحی شده است. در نمای پشتی خودرو نیز درب نه چندان بزرگ صندوق عقب، سایز نسبتا کوچک شیشه عقب و سپر های عضلانی و بزرگ هستیم که در کنار چراغ هایی با طراحی عجیب و غریب نمایی مدرن و جذاب را به وجود آورده است. در بخش پایین تر سپر های عقبی نیز صفحه های مشبکی را مشاهده می‌کنیم که در کنار چراغ های مه شکن نمایی مناسب را به وجود آورده است. چراغ ترمز نیسان جوک نیز بر خلاف دیگر طراحی ها در بخش لبه ای بالای شیشه عقب قرار گرفته است.

فروش نیسان جوک

بررسی کابین نیسان جوک

از همان لحظه‌ای که در خودرو را باز می‌کنید به شخصیت ورزشی جوک پی خواهید برد. برای اینکه هیجان موجود در کابین خودرو را لمس کنید، نگاهی به صندلی و دسته صندلی‌های چرم بیاندازید. رنگ‌بندی کنسول وسط جوک که به انتخاب شما می‌تواند با رنگ ظاهری خودرو متفاوت باشد، یعنی به شما امکان می‌دهد که خودرو را با سلیقه خود همراه کنید.

  • سانروف پانورامای قدرتمند

تنها با فشردن یک کلید اجازه می‌دهید آسمان سقف فضای اختصاصی داخل خودرو شود. سانروف پانوراما را باز کنید و از مناظر شب و روز لذت ببرید.

  • کنسول وسط

برای حرکت آماده‌اید؟ داخل جوک یک کنسول برآمده می‌یابید که از خطوط رادیکال موتور سیکلت‌های اسپورت ایتالیایی الهام گرفته است. برای راندن آماده باشید.

  • پشت آمپر با طرح اسپورت

در مجموعه پشت آمپر جوک نیز از گیج‌های دایره‌ای شکل موتورسیکلت‌های اسپورت الهام گرفته شده که نمای جلوی داشبورد را بسیار شاخص و منحصربه‌فرد کرده است.

  • پوشش رنگ درب ها

پوشش رنگ درب به اجرای سلیقه شما در سرتاسر خودرو کمک می‌کند، رنگ‌های قرمز و نقره‌ای به عنوان پوشش درب‌ها موجود است.

  • صندلی های اسپورت

این صندلی‌های خاص با در بر گرفتن بدن، به شما کمک می‌کند تا در حین انجام مانورهای رانندگی هیجان‌انگیز، استایل مناسب خود را حفظ کنید.

مزایای نیسان جوک

به جرئت تنها پارامتر مربوط به جوک که نمی توان به صراحت درباره آن اظهار نظر کرد، همین طراحی عجیبش است. افراد در مواجهه با نیسان جوک، معمولاً به دو دسته تقسیم می شوند. یا از طراحی آن تمجید می کنند و به استایل متفاوتش عشق می ورزند، یا به شدت از آن متنفرند و پرداخت چند صد میلیون پول بابت چنین خودروی زشتی را بی عقلی می دانند! هیچ حالت وسطی وجود ندارد! ما نمی دانیم که شما جزو کدام دسته هستید، اما از هر دسته که باشید، این واقعیت را نمی توانید انکار کنید که چهره جوک، خاص و منحصر به فرد است. همین خاص بودن باعث می شود که بسیار به چشم بیاید و نگاه ها را به سمت خودش بکشاند.

برای آن افرادی که به خود نمایی علاقه زیادی دارند و همواره می خواهند که خاص بودن خودشان را حفظ کنند، جوک انتخابی ایده آل است، چرا که با هر بار دور زدن با نیسان جوک، قطعاً افراد زیادی در خیابان به آن ها نگاه می کنند و این موضوع، لذتی وصف ناپذیر برای این افراد به همراه می آورد. شما می‌توانید برای خرید یا فروش نیسان ایکس تریل به صفحه نیسان ایکس تریل مراجعه فرمایید.

دیگر ویژگی مهم طراحی خارجی جوک را می توان اسپرت بودن آن دانست. در حقیقت، فارغ از بحث زیبایی و زشتی، خریدار جوک، که یک جوان هیجان طلب است و به دنبال خودرویی جذاب و اسپرت می گردد، قطعاً با انتخاب این کراس اوور، به آن چه می خواسته می رسد، چرا که جوک تمام آن ایده آل های لازم برای انتخاب شدن از سوی یک جوان را دارد.

قیمت نیسان جوک

معایب نیسان جوک

در بخش عقب، سرنشینان عقب نیسان جوک بدون شک با مشکل روبرو خواهند شد یکی از این مشکلات فضای کم سرنشینان عقب به‌خصوص در قسمت قرارگیری پاها است. فضای در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب در حد یک خودرو هاچبک است و اصلا شباهتی به خودروهای کراس‌اوور یا شاسی بلند ندارد. بنابراین اگر در خانواده شما افراد بزرگسال با قد بیش از ۱۷۵ سانت حضور دارند، این خودرو را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت روز انواع مدل نیسان به صفحه خودرو نیسان مراجعه فرمایید.

بازگشت تحریم‌ها طی یکی دو سال اخیر ضربه‌ سختی را به بازار خودروهای وارداتی در ایران وارد کرده و نیسان جوک نیز در این میان مستثنی نبوده است. برخی از دارندگان و مالکان نیسان جوک از خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی این خودرو در ایران چندان رضایت ندارند. به گونه‌ای که بعد از اعمال تحریم‌ها، شاهد بروز بسیاری از کاستی‌ها از جانب نمایندگان بوده‌اند. البته بعد از بازگشت تحریم‌ها نه تنها نیسان بلکه بسیاری از خودروسازان معتبر اروپایی مانند رنو یا فولکس نیز با ایران قطع همکاری کردند.

یکی از ایرادات شرکت جهان نوین آریا، واردکننده جوک و ایکس تریل، این بود که این دو خودروی وارداتی خود را فقط ۳ سال گارانتی می‌کرد و این در حالی است که اغلب شرکت‌های واردکننده نظیر ایرتویا، نگین خودرو، آرین موتور، پرشیا خودرو و… خودروهای وارداتی خود را ۵ سال گارانتی می‌کردند که باعث شد بسیاری از خودروهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ آن شرکت‌ها هنوز ۱ تا ۳ سال دیگر گارانتی داشته باشند.

نام خودرو نیسان جوک اسپرت
کشور سازنده ژاپن
سال (طراحی) ۲۰۱۱

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۶۱۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده CVT XTronic
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۸.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۴۵۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۱۳۵ طول – ۱۷۶۵ عرض – ۱۵۶۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۳۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۰.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۶ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 175 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات نیسان جوک اسپرت

ترمز و پایداری ABS – EBD – ESP – سیستم ترمز کمکی (BAS)
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای
سیستم صوتی هندزفری بلوتوث – پخش موسیقی با بلوتوث و USB و AUX
دیگر تجهیزات سیستم هشدار فشار باد تایرها TPMS – سیستم ضد سرقت ایموبلایزر – سیستم کنترل دینامیکی نیسان (NDCS) – سیستم هوشمند ورود بدون کلید و دکمه استارت – صفحه نمایش چندمنظوره با قابلیت نمایش مرکز ثقل لحظه ای خودرو – رادار هشداردهنده خروج از خط (LDW) – رادار هشداردهنده نقاط کور (BSW) – رادار شناسایی اشیاء متحرک (MOD) – سیستم مانیتور دید ۳۶۰ درجه (AVM) – سیستم ۴×۴ تمام وقت نیسان – تنظیم ارتفاع خودکار چراغ‌های جلو – سیستم تهویه هوای اتوماتیک – کروز کنترل و محدودکننده سرعت – قابلیت نصب صندلی کودک (ISO Fix) – صندلی‌های چرم – گرمکن صندلی‌های جلو – سانروف – چراغ‌های روشن در روز LED- آینه‌های جانبی جمع‌شونده برقی و دارای چراغ راهنما – سنسور نور و باران – چراغ‌های زنون جلو مجهز به چراغ‌شوی – رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ اسپورت

مطالعه بیشتر  خرید و فروش برلیانس H330 کارکرده وصفر + قیمت روز برلیانس H330

نوشته های مشابه