خرید و فروش خودروهاوال

خرید و فروش هاوال H6 کارکرده و صفر+قیمت روز هاوالH6

خرید و فروش هاوال H6 کارکرده وصفر در نیبکخت خودرو

[public_cars brand=”هاوال” model=”H6″]

هاوال یک کارخانه  خودروساز است که متعلق به شرکت  چینی گریت وال موتورز می باشد که محصولات آن را خودروهای اس‌یووی تشکیل می‌دهند. این شرکت در مارس ۲۰۱۳ راه اندازی شد.این شرکت به جز چین در کشورهای دیگری همچون استرالیا، آرژانتین، بنگلادش، بلغارستان، نیوزلند، روسیه، آفریقای جنوبی، بنین، تونس، ساحل عاج، شیلی، پاراگوئه، اکوادور، گواتمالا، بولیوی، پرو، مالزی، عربستان سعودی، امارات، عراق و ایران نیز محصولات خود را ارائه می‌دهد.

خودروهای هاوال در دو مدل و با لوگوهای لوگو آبی و قرمز عرضه می‌شوند؛ خودروهای لوگو آبی بیشتر قشر جوان جامعه و خودروهای لوگو قرمز نیز بیشتر خانواده‌ها را هدف گرفته‌اند.گریت وال موتور (خالق برند هاوال)، در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد اما با مدیریت مرد بزرگ صنعت خودرو چین آقای “جک وی” در سال ۱۹۹۰ رشد این شرکت آغاز شد طوری که امروز برند هاوال ، برند شماره یک SUV چین می باشد.

فعالیت رسمی برند  Haval به عنوان یک برند مستقل از سال ٢٠١٣ اغاز شده است.
مدل های مختلفی طی سالهای اخیر به سبد محصولات این شرکت افزوده شده اما سرآمد آنها خودروی HAVAL H6 به عنوان برترین خودرو فروش رفته در تاریخ برند های چینی می باشد.مدل های H1 , H2 , H3 ,H4, H5 , H6 , H7, H8 , H9  از تولیدات هاوال می باشد. که طی دوره تولید این خودرو برخی از مدل ها دیگر تولید نمی شوند.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم هاوال h6 کارکرده جهت دریافت قیمت هاوال h6 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز هاوال H6 کارکرده + قیمت هاوال H6 صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
H2‏1398 | گروه بهمنقیمت روز بازار1/600,000,000

این شاسی بلند چینی در دو نسخه پایه پریمیوم و لاکچری وارد بازار می‌‌شود. مدل لوکس H6 دارای امکانات اضافه‌تری چون سانروف پانوراما، رینگ‌های ۱۹ اینچی، تنظیم برقی صندلی‌‌های جلو، صندلی چرمی، دوربین پارک، سیستم صوتی با ۸ بلندگو و چراغ‌ جلوی زنون است. همچنین هر دو نسخه از تجهیزات ایمنی مانند پایش نقطه کور و دوربین پشتی با حسگرهای عقب و جلو و آپشن‌های دیگری مانند سیستم تهویه دو ناحیه‌ای با دریچه‌های عقب، کروز کنترل، رکاب‌های ضد زنگ، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها و صندلی‌های عقب تاشدنی برخوردار هستند.

هاوال اچ ۶ به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو مجهز شده که نیروی تولیدی توسط آن به وسیله گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. نسخه چهار چرخ محرک خودرو نیز تنها با گیربکس دستی عرضه شده است. از نظر طراحی نیز این خودرو از زیبایی بصری زیادی برخوردار است و تقارن و تناسب به خوبی در ظاهر آن دیده می‌‌شود. در نمای جانبی، الگوبرداری از خودروهای بی ام و به وضوح قابل مشاهده است و بخش عقب آن نیز ما را به یاد خودروی رنج روور ایووک می‌اندازد.

طراحی ظاهری هاوال H6

طبیعتا یکی از پرفروش‌ترین کراس‌اورهای چینی در بازار جهانی، توجه ویژه‌ای به ظاهر و طراحی بدنه داشته است. فراموش نکنیم، گروهی از برترین مهندسان و طراحان خودروی جهان، برای هاوال کار می‌کنند که در راس آن‌ها، پیر لکلرک (Pierre Leclercq)، طراح اصلی بی‌ام‌و X5 و X6 قرار دارد.

این نسخه از H6، کاملا اسپرت و جوان‌پسند به‌نظر می‌رسد؛ ضمن اینکه نمایی مدرن و خلاقانه ارائه می‌کند. هرچند که بعضی از محصولات هاوال مثل شاسی‌بلند H9 الگوگرفته از خودروهای خارجی نظیر تویوتا پرادو هستند، اما نمی‌توان H6 را مشابه کراس‌اورهای مشهور دنیا دانست. برند هاوال سعی می‌کند در محصولات مدرن خود، از جلوپنجره‌ی ۶ ضلعی به‌عنوان زبان طراحی خود استفاده کند و چراغ‌های اصلی هم با نمای باریک، لزوما پایین‌تر از لبه‌ی کاپوت جلو ارائه شوند.

هاوال H6 مشابه دیگر کراس‌اورهای برند سازنده، تأکید زیادی بر خطوط افقی و پهن روی جلوپنجره‌ دارد. فلز براق کروم در این قسمت، حس یک محصول لوکس را تداعی می‌کند؛ هر چند که حالتی یک‌نواخت در سراسر جلوپنجره دارد. مثل همیشه، لوگوی هاوال با فونت انگلیسی، توی ذوق می‌زند؛ البته می‌تواند رنگ زمینه‌ی قرمز یا آبی (در تیپ‌های مختلف) داشته باشد. اضلاع جانبی در ۶ ضلعی جلوپنجره، هماهنگی بسیار خوبی با نمای چراغ‌های جلو دارند و حالتی واحد برای مجموعه‌ی روشنایی اصلی، فراهم می‌کنند. چراغ‌های جلو به تنهایی، حالتی بی‌تفاوت و ساده دارند؛ اما کاملا مدرن و هماهنگ با طراحی خودروهای امروزی به‌نظر می‌رسند. یک هالوژن قدرتمند، روشنایی اصلی مرکز کاسه چراغ است و با نوار LED روشنایی روز در پایین، حمایت می‌شود.

یکی از مهمترین نکات مثبت در طراحی نمای رو‌به‌روی H6، حجم‌دهی بسیار خوب کاپوت جلو است که با برجستگی واضح از ستون اصلی تا نزدیکی چراغ‌ها و جلوپنجره دیده می‌شود. حجم‌دهی پیچیده‌ای در سپر وجود ندارد. در عوض با حفره‌های مربوط به مه‌شکن در گوشه‌ها و فضای خالی آرواره‌ای شکل در مرکز، حالتی اسپرت و جذاب فراهم می‌شود. بخش میانی سپر، تزئینی است و تقریبا هیچ فضایی برای هدایت هوا به سمت پیشرانه و رادیاتورها ندارد. این قسمت هم به‌سادگی رها نشده و دارای قطعه‌ای نقره‌ای رنگ در پایین است. هرچند که این نسخه با مه‌شکن‌های دایره‌ای و قدیمی ارئه می‌شود؛ برای زیبایی بیشتر، خطوط باریک فلزی به همراه دارد.

طراحی کابین هاوال H6

مشابه نمای بیرونی، کابین H6 هم فراتر از کراس‌اورهای چینی به‌نظر می‌رسد. داشبورد، علاوه‌بر زیبایی و جذابیت ظاهری، دارای مواد با کیفیت و خلاقیت در طراحی است. شاید این ترکیب، عامه‌پسند و مورد انتظار همگان نباشد؛ اما حس یک خودروی مدرن را به خوبی برای سرنشینان تداعی می‌کند.

برخلاف بسیاری از کراس‌اورهای امروزی، داشبورد H6 به‌جای ۳ بخش، با ۲ قسمت بالا و پایین ارائه می‌شود. در بالا، مجرای هوای طرفین نمایشگر با خروجی تهویه مطبوع در سمت راست، حالتی یک‌تکه و یک‌نواخت همراه با نوارهای فلزی موازی دارد. حتی کلیدهای کنترل تهویه و دیگر آپشن‌های رفاهی هم، با ترکیبی خلاقانه و ظریف، داخل شیار داشبورد جاسازی‌ شده‌اند تا هماهنگ با دیگر اجزا باشند. از دیگر خلاقیت‌ها در فضای داخلی هاوال H6 می‌توان به دکمه‌ی استارت، در وسط داشبورد، کلید گردان مشابه جوی‌استیک برای تغییر حالت‌های رانندگی و دسته دنده‌ی شبیه به اهرم کنترل پیشرانه در هواپیما اشاره کرد. نسخه‌های آپشنال H6 با ادوات چوب در داشبورد و کنسول میانی ارائه می‌شوند.

فرمان خودرو، کاملا اسپرت و الهام‌گرفته از مدل‌های قدرتمند امریکایی است. ترکیب پلاستیک متخلخل در بخش داخلی، همراه با چرم مصنوعی دوخته‌شده در پیرامون فرمان، خوش‌دست به‌نظر می‌رسد؛ ضمن اینکه دارای زهوارهای نقره‌ای رنگ است. کلیدهای گردان و فشاری از مواد مناسب، کاربردی بودن فرمان هاوال H6 در کنترل سیستم سرگرمی و کروزکنترل را نشان می‌دهند. تقریبا تمامی نسخه‌های این کراس‌اور، مجهز به پدال تعویض دنده پشت فرمان هستند که عاملی بسیار مهم در جلب توجه علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت به شمار می‌رود. در پنل پشت فرمان، خبری از طرح سیلندری یا نمونه‌های تجملی نیست و در عوض، حالتی ساده و تخت، همراه با نمایشگر کامپیوتر سفر TFT در وسط وجود دارد؛ مشابه آنچه امروزه در نسخه‌ی پایه محصولات اروپایی دیده می‌شود.

طراحی صندلی‌ها، برای یک کراس‌اور چینی، ایده‌آل و فراتر از انتظار است. پوشش مرغوب چرم مصنوعی، همراه با حالت ارگونومیک و اسپرت، حس بسیار خوبی به راننده و سرنشین کنار او می‌دهد؛ هرچند که در ردیف عقب، نشیمن‌ها تا حدودی تخته‌ای و فاقد برجستگی هستند. از چرم مصنوعی در بخش نسبتا زیادی از تودری‌ها نیز استفاده شده است که همراه با ادوات فلزی، کاملا لوکس به‌نظر می‌رسند. فضای کافی برای ۴ سرنشین بلندقد وجود دارد و در ردیف دوم، فاصله مناسب بین پاها تا صندلی و سر تا سقف فراهم است.

هاوال H6 صرفا به‌صورت دو ردیفه ارائه می‌شود و در حالت استاندارد، ۸۰۸ لیتر فضای صندوق عقب دارد که با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم، به ۲۰۴۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

امکانات رفاهی هاوال H6

در نمای بیرونی، رنگ‌های سیاه، سفید، قهوه‌ای متالیک (Sepia)، آبی، قرمز و خاکستری قابل سفارش هستند. رینگ‌های اسپرت ۱۷، ۱۸ و ۱۹ اینچ در مدل‌های مختلف از لاستیک‌هایی به پهنای ۲۲۵ میلی‌متر استفاده می‌کنند. چرخ زاپاس استاندارد هم ۱۸ اینچ با پهنای ۱۵۵ میلی‌متر است. آنتن کوسه‌ای، ریبل باربند فلزی، برف‌پاک‌کن خودکار، آینه بغل‌های برقی مجهز به گرم‌کن و جمع‌کننده‌ی برقی، لامپ هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع نور، روشنایی روز، چراغ لیزری رکاب، مه‌شکن و ادوات کروم، در تمامی نسخه‌های هاوال H6 وجود دارند. تیپ لوکس به‌عنوان مدل آپشنال، دارای سانروف پانورامیک و لامپ زنون به‌جای هالوژن است.

در فضای داخلی تمامی نسخه‌ها، سسیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تهویه مطبوع دوگانه با خروجی مخصوص صندلی‌های عقب، ترمز دستی (ترمز پارک) دکمه‌ای، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم در ۴ جهت، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۸ اینچ، سیستم صوتی مجهز به ۷ بلندگو، درگاه USB، کارت SD و AUX، همراه با امکان اتصال بلوتوث و برقراری تماس تلفنی، رادیو و ورودی CD دیده می‌شود. علاوه‌بر اینها، ساب‌ووفر هم در تیپ لوکس وجود دارد.

پوشش چرم مصنوعی در رنگ‌های سیاه، سفید و قهوه‌ای، تقریبا در تمامی نسخه‌های H6 استفاده شده است. در تیپ‌های پایه، تنظیمات صندلی‌های ردیف جلو، دستی اهرمی خواهد بود. مدل‌های کامل‌تر، مجهز به تنظیمات برقی ۸ جهت همراه با قابلیت تغییر گودی کمر برای صندلی راننده و ۶ جهت برای صندلی شاگرد هستند. گرم‌کن داخلی صندلی‌های جلو هم، آپشن سفارشی و مخصوص تیپ لوکس است.

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) فول ایربگ دو مرحله ایی
سیستم های امنیتی و حفاظتی کلید هوشمند و ایموبلایزر ، قفل مرکزی داخل کابین و ریموت کنترل
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا
سیستمهای مولتی مدیا مانیتور لمسی مولتی مدیا۷ اینچی با ورودی AUX,USB,Ipod, بلوتوث با قابلیت پخش MP5
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی راننده قابل تنظیم۸حالته ، صندلی شاگرد ۴ حالته برقی + گودی کمر
سیستم آیینه ها آینه های جانبی تاشو برقی همرنگ بدنه به همراه چراغ راهنما + گرمکن ضد بخار + چراغ پیشواز راننده
سیستم شیشه ها
سیستم های سقف سان روف برقی دو حالته
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغ های جلو مجهز به سنسور نور محیط و DAY LIGHT با تنظیم ارتفاع + مه شکن جلو ، عقب
سنسورهای پیش فعال
متفرقه بسته شدن اتوماتیک دربها هنگام حرکت

مزایا و معایب هاوال H6

مزایا :

  • پرفورمنس و راندمان خوب خودرو
  • کیفیت سواری و هندیلنگ بالا
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه تجهیزات
  • فضای جادار نشیمنگاه راحت
  • فناوری و تکنولوژی و امکانات رفاهی

معایب:

  • قدرت بالای خودرو اما ضعف در برخی موارد و بهتر است از پدال گاز را بدون عجله و به آرامی فشار دهید.
  • گیربکس دو کلاچه خوب عمل کرده اما در تبپه ها کمی تنبل است.
  • در مسیر های لغزنده و مرطوب هاوال H6 بشدت به چالش کشیده می شود هر بار
  • صدای زمخت و ناهنجار پیشرانه
  • دید کم عقب و القای احساس مصنوعی فرمان الکتریکی به راننده

رقبای هاوال H6

از رقبای هاوال h6 می توان به جک S5 سانگ یانگ تیوولی هایما S7 و تیگو ۷ اشاره کرد.

مشخصات فنی هاوال H6

تمامی نسخه‌های هاوال H6 در بازار خارج از چین، تنها با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ عرضه می‌شوند که مجهز به فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT) است. این موتور، قدرت ۱۹۷ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور بر دقیقه و نهایت گشتاور ۳۱۵ نیوتن‌متر از ۲۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. به‌لطف وزن خالص ۱۷۸۰ کیلوگرم و تولید گشتاور در دورهای پایین، H6 می‌تواند در زمانی حدود ۹.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این کراس‌اور از جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی اتوماتیک مجهز به کلاچ دوبل استفاده می‌کند و میانگین مصرف سوخت کمتر از ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. نهایت سرعت هاوال H6 حدود ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.

این محصول، از سیستم جلوبندی مک‌فرسون در جلو و جناقی دوبل (Double wishbone) در عقب استفاده می‌کند. هاوال H6 در تمامی نسخه‌ها، فرمان برقی و انتقال نیرو به محور جلو دارد. این خودرو با سیستم دو دیفرانسل ارائه نمی‌شود.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش میتسوبیشی اوتلندر کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی اوتلندر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *