اخبار و رویداد ها

تیگو ۷ پرو با رنگ جدید تولید می شود

تیگو ۷ پرو با رنگ جدید تولید می شود

با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می‌باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

نسل اول چری تیگو ۷ در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود. سپس چری در سال ۲۰۱۸ اولین فیس لیفت تیگو ۷ را معرفی کرد؛ مدیران خودرو از تغییرات ظاهری جدیدش صرف نظر کرده و فقط از کابین جدیدش استفاده کرد. نسل دوم چری تیگو ۷ سال ۲۰۱۹، در نمایشگاه خودرو گوانگژو به عنوان مدلی مفهومی رونمایی شده بود ولی با کمی تغییرات ظاهری، نهایتا در مدل ۲۰۲۰ برای اولین‌بار، فروش آن در بازار چین آغاز شد؛ نسل جدید چری تیگو ۷ نمایانگر زبان طراحی تازه محصولات شرکت چری است، هم‌اکنون به ایران آمده و مدیران خودرو می‌خواهد بعد از تیگو ۸ پرو، مونتاژ آنرا در کشورمان آغاز کند. البته نامی که مدیران خودرو برای آن درنظرگرفته، تیگو ۷ پرو است. همچنین چری در سال ۲۰۲۱، اولین فیس‌ لیفت از نسل دوم چری تیگو ۷ را هم معرفی کرده و نامش را تیگو ۷ پلاس گذاشته است. در ادامه مقاله درباره رنگ جدید تیگو ۷ پرو صحبت خواهیم کرد. همچنین برای اطلاع از مشخصات چری تیگو ۷ می‌توانید مقاله خرید و فروش تیگو ۷ را مطالعه کنید.

مطالعه بیشتر  قیمت شاهین و کوییک جدید در قرعه کشی خودرو

چری برای جلب نظر مثبت چینی ها تاکتیک‌های مختلف بازاریابی را به کار گرفت و ترکیب رنگی جدیدی را برای خودروهای خودش از جمله تیگو ۷ پرو اعمال کرده است. نسخه خاص و تولید محدود تیگو ۷ پرو در چین با نام Ruihu 7 plus شناخته می‌شود که از ترکیب رنگ‌های خاکستری و سبز برای آن استفاده شده است. بدنه خودرو خاکستری رنگ است اما قسمت‌های زیر سپر و قسمت پایین درب‌ها سبز رنگ هستند. طراحی قسمت جلوی ماشین تهاجمی‌ و عریض‌تر است. طراحان سعی کرده‌اند تا ظاهر چراغ‌ها را در این نسخه سه بعدی باشد. کالیپرهای ترمز سبز رنگ نیز به افزایش حس اسپرت خودرو کمک کرده است. برای اطلاع از مشخصات چری تیگو ۷ پرومکس نیز می‌توانید مقاله خرید و فروش تیگو ۷ پرومکس را مطالعه کنید.

رنگ جدید چری تیگو 7 پرو

ظاهر تیگو ۷ پرو

در رنگ جدید تیگو ۷ پرو ترکیب رنگی خارجی در نمای داخلی خودرو اعمال شده است. کابین خودرو به طور کلی خاکستری و مشکی رنگ است، همراه با نوارهای سبز. تیگو ۷ پرو به صفحه نمایش عریض ۲۴.۶ اینچی مانند مدل استاندارد مجهز است و تنظیم قسمت تهویه آن به صورت دیجیتالی است. تنها تفاوت‌های این مدل با نسخه استاندارد تیگو ۷ پرو ظاهرش است و قوای فنی خودروها فرقی با یکدیگر ندارند. این نسخه به مدت ۶ ماه به فروش خواهد رسید. برای اطلاع از مشخصات چری تیگو ۷ پلاس نیز می‌توانید مقاله خرید و فروش تیگو ۷ پلاس را مطالعه کنید.

مقایسه ظاهری

در مقایسه با نسل فعلی این خودرو، به راحتی می‌توان دریافت که در تیگو ۷ پرو اندازه پنل مرکزی داشبورد بزرگتر شده و از تعداد دکمه‌ها نیز کاسته شده است. از مهمترین امکانات رفاهی موجود در نسل جدید چری تیگو ۷ پرو می‌توان به تهویه مطبوع خودکار، ترمز برقی پارک و اتوهلد اشاره کرد.

مشخصات چری تیگو ۷ پرو

مشتریان چینی برای چری تیگو ۷ پرو، می‌‌توانند دو پیشرانه مختلف را سفارش دهند؛ اولی همان موتور ۱.۵ لیتری توربوی سابق است که ۱۵۶ اسب بخار به همراه ۲۳۰ نیوتن متر را تولید می‌کند. این موتور را می‌توان با گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۶ سرعته دوکلاچه اتومات یا CVT با ۹ دنده مجازی سفارش داد.

اما دومین موتور تیگو ۷ جدید، از نوع ۱.۶ لیتری توربوست که فقط با گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تحویل مشتریانش می‌شود؛ قدرت این موتور به حدود ۱۹۷ اسب بخار و گشتاورش نیز به حدود ۲۹۰ نیوتن متر می‌رسد. حالا باید دید که مدیران خودرو، تیگو ۷ پرو را با کدام موتور، به ایران خواهد آورد

رقبا

لوکسژن u6 اذویکو، اس دبلیو ام G01f سیف خودرو، جک k7 کرمان موتور، از جمله رقیبان مستقیم چری تیگو ۷ هستند.

مطالعه بیشتر  خودروی اپل در راه است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *