خودرو خارجی

خودرو ام جی

خودرو ام جی

موسس

تاسیس کشور
سیسیل کیمبر ۱۸۲۳

انگلستان

به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو  ، ام جی نام یک شرکت سازنده خودروهای اسپرت بریتانیایی است که در سال ۱۹۲۴ تأسیس شده‌ است. این شرکت بیشتر به خاطر خودروهای اسپرت کروک دو سرنشینه‌ اش مشهور است، اما علاوه بر آنها خودرو هایی در قالب سدان و کوپه نیز تولید کرده است.

نوشته های مشابه

«ام‌جی موتور» که در اصل یک خودروساز انگلیسی محسوب می‌شود، دوران عجیب و پر فراز و فرودی را از بدو تاسیس تا امروز پشت سر گذاشته است. این کارخانه در اوایل دهه ۱۹۲۰ تاسیس شد و کارش تولید خودروهای اسپرت بود. طی سال‌های مختلف این کارخانه زیر مجموعه شرکت‌های مختلف قرار گرفت و در سال ۲۰۰۶ برای نخستین بار از جزیره خارج شد و در چین و زیر نظر شرکت نانجینگ اتومبیل کارش را آغاز کرد. البته این نیز دوامی نداشت و سرانجام شرکت SAIC موتورز چین که در شانگهای مستقر است، صاحب امتیاز تولید محصولات ام‌جی شد. آنها بلافاصله مدل ام‌جی ۶ را در چین تولید کردند. همزمان تولید این مدل در لانگ‌ بریج بیرمنگام نیز صورت می‌گرفت. در سال ۲۰۱۳ مدل محبوب ام‌جی ۳ به بازار آمد. در سال ۲۰۱۶، تولید در انگلستان متوقف و تنها معطوف به چین شد. تا سال ۲۰۱۹، ۴ کارخانه تولید ام‌جی در نقاط مختلف چین به بهره‌برداری رسیده است. در عین حال، آنها خط تولیدی را نیز در تایلند راه اندازی کردند.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  خودرو فولکس

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن