خرید و فروش خودروکیا

خرید و فروش اسپورتیج صفر و کارکرده + قیمت روز اسپورتیج

فروش و خرید اسپورتیج کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”کیا” model=”اسپورتیج”]

در دنیای امروز و در قرن بیست و یکم میلادی شاید کمتر کسی باشد که نام شرکت بزرگ کیا موتورز به گوشش نخورده باشد. غول صنعت خودرو سازی کره که امروزه به شرکتی بین المللی و چند ملیتی تبدیل شده است در سال ۱۹۴۴ میلادی تاسیس شد و کار خود را با ساختن تیوب‌ های استیلی و قطعات دو چرخه در اطراف پایتخت کره جنوبی یعنی سئول آغاز کرد؛ شاید آن روز هیچکس حتی به فکرش خطور هم نمیکرد که روزی این شرکت به دومین خودرو ساز بزرگ کره تبدیل شود.

کیا موتورز که کار خود را با ساخت قطعات دو چرخه آغاز کرد امروز، سالانه بیش از دو میلیون و هفتصد خودرو در ۹ خط تولید و مونتاژ در پنج کشور بزرگ جهان تولید می کند که توسط شبکه ای عظیم از نمایندگان فروش در ۱۵۰ کشور مختلف جهان به فروش می رسند. کیا موتورز امروزه دارای بیش از ۴۷ هزار کارمند در سراسر جهان است و درآمد سالانه ای معادل ۴۲ میلیارد دلار دارد

قیمت روز اسپورتیج صفر و کارکرده

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز کیا اسپورتیج
اسپورتیج‏، 4 سیلندر GT لاین2017قیمت روز بازار5/550,000,000خرید اسپورتیج کارکرده
اسپورتیج‏، 4 سیلندر GT لاین2018قیمت روز بازار5/900,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم اسپورتیج کارکرده جهت دریافت قیمت اسپورتیج کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

معرفی اسپورتیج

خودروهای کراس اوور به دلیل ظاهر پر ابهت و گردن کلفتی که دارند، سالهاست که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. کیا اسپورتیج، یکی از کراس اوورهای محبوب در جهان و در ایران است. این خودرو که از سال ۱۹۹۳ تا کنون تولید می‌شود، جایگاه ویژه‌ای نزد ایرانیان دارد؛ به‌طوریکه از چهار نسل تولید شده‌ی آن تا کنون، شاهد سه نسل از این خودرو در خیابان‌های کشور بوده‌ایم.

نسل اول این خودرو از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۴ تولید می‌شد که به ایران راه نیافت. کیا نسل دوم این خودرو را سال ۲۰۰۴ به بازار عرضه کرد و سال ۲۰۱۰ نوبت آن بود که نسل جدیدی معرفی کند. نسل سوم که با عنوان مدل ۲۰۱۱ معرفی شد، SL نام دارد و از معروف‌های کراس اوور در ایران است. محبوبیت کیا اسپورتیج در ایران بیشتر مدیون همین نسل سوم است.

خودروهای نسل سوم یا همان کیا اسپورتیج SL با موتورهای مختلف عرضه شدند. سال ۲۰۱۴ هم فیس لیفتی از این نسل ارائه شد که در آن طراحی چراغ‌های جلو و مه‌شکن‌ها تغییر کرده بود. Kia Sportage سال ۲۰۱۱ عنوان خودروی سال اسلواکی و خودروی برتر بین‌المللی سال را دریافت کرد

انواع اسپورتیج های موجود در ایران

مدل LX

در این خودرو از موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر خطی با توان ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متر استفاده شده است. جعبه دنده تعبیه شده در این خودرو از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است که قابلیت کنترل دستی هم دارد. برای این خودرو دو مدل دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل در نظر گرفته شده که تفاوت قیمت اندکی هم با یکدیگر دارند و خریدار می‌تواند یکی از این مدل را انتخاب کند. میانگین مصرف سوخت ترکیبی آن ۱۳.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است و که با توجه به ظرفیت باک ۶۰ لیتر کمی آزاردهنده است. البته همانطور که گفته شد مصرف سوخت بالا ویژگی بارز تمامی خودروهای شاسی بلند بنزینی است. برخی از امکانات پایه این مدل عبارتند از: رینگ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی، سیستم فرمان برقی، آینه بغل‌های تاشونده برقی، ۳ خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم تهویه مطبوع دستی، سیستم ورود به خودرو بدون کلید (Keyless)، کروز کنترل، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، تودوزی پارچه ‌ای، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، اتصال بی‌سیم تلفن همراه و سیستم صوتی با ۶ بلندگو. برای این خودرو امکانات زیادی هم به عنوان آپشن در نظر گرفته شده که در ادامه هر یک را نام می‌بریم: اسپویلر، گرم کن آینه بغل، چراغ راهنما برروی آینه بغل، استارت موتور از راه دور، چراغ‌های جلو خودکار، قطب نما، دوربین عقب و سنسور پارک عقب.

مدل EX

این مدل هم از موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر خطی با ۱۸۲ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتون متر بهره می‌برد و همان جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک برای آن در نظر گرفته شده. تریم EX هم در دو مدل دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می‌شود. با توجه به مشخصات فنی یکسان آن با مدل LX، میانگین مصرف سوخت ترکیبی و ظرفیت باک آن‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارد و اعداد ۱۳.۵ لیتر در هر صد کیلومتر و ۶۰ لیتر برای آن‌ها اعلام شده است. امکانات پایه این مدل از مدل پیشین بیشتر است و عبارتند از: رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سیستم فرمان برقی، اسپویلر، آینه بغل‌های تاشونده برقی مجهز به گرم کن و چراغ راهنما، ۳ خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم ورود به خودرو بدون کلید (Keyless)، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع دو فضایی، کروز کنترل، تودوزی پارچه‌ای، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت، تنظیم صندلی راننده در ۴ جهت، گرم کن صندلی‌های جلو، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ۷ بلندگو پیشرفته اینفینیتی، آمپلیفایر، چراغ‌های جلو اتوماتیک، مه شکن جلو، دوربین عقب و سنسور پارک عقب. امکانات رفاهی سفارشی این مدل عبارتند از: رهیاب با کنترل صوتی، سانروف، استارت موتور از راه دور، تودوزی چرمی و سرد کن صندلی جلو.

مدل  SX

در این مدل از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ و فناوری D-CVVT با توان ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۵ نیوتون متر استفاده شده است. جعبه دنده در نظر گرفته شده برای این خودرو ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت کنترل دستی است و هر دو مدل دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل آن قابل سفارش است. میانگین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۱۴ لیتر در هر صد کیلومتر است و ظرفیت باک آن مانند مدل‌های پیشین، ۶۰ لیتر است. امکانات پایه این مدل تفاوت چندانی با مدل EX ندارد و به شرح زیر هستند: رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، اسپویلر، آینه بغل‌های تاشونده برقی مجهز به گرم کن و چراغ راهنما، ۳ خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم ورود به خودرو بدون کلید (Keyless)، سیستم تهویه اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع دو فضایی، کروز کنترل، تودوزی پارچه‌ای، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت،‌ گرم کن صندلی‌های جلو، تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ جهت، کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، ۷ بلندگو پیشرفته اینفینیتی، آمپلیفایر، چراغ‌های جلو اتوماتیک، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ‌های جلو، دوربین عقب و سنسور پارک عقب. امکانات سفارشی این مدل هم شباهت بسیاری به مدل EX دارد و عبارتند از: رهیاب با کنترل صوتی، سانروف، استارت موتور از راه دور، تودوزی چرمی و سرد کن صندلی‌های جلو.

طراحی ظاهری کیا اسپورتیج ۲۰۱۵

تولیدکنندگان خودرو دسته‌ای خلاق هستند، آن‌ها ساعات متمادی را صرف مطالعه بر روی بخش‌های گوناگون بازار می‌نمایند تا بلکه بتوانند در درون آن رخنه نموده و با ارائه محصولاتی جدیدتر، در برابر دیگر همتایان شان ایستادگی کنند. کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۵ خیلی کامل‌تر از دیگر قهرمانان این کلاس، همچون تویوتا RAV4 و یا فورد ESCAPE نیست. در این خودرو طرح LED چراغ‌ها، از گروه ون‌ها وام گرفته شده و متعاقب آن گوشه چشمی به ساحت سدان ها نیز رفته است. اطراف چراغ‌های جلو را باریکه‌ای از نوار LED، همچون سایه‌های خط چشم، به زیبایی هر چه تمام‌تر دربر گرفته است. با این وجود، برای سری جدید ۲۰۱۵، جلوپنجره آن مجدداً طراحی شده و متفاوت از طرح بریده‌بریده و چاک‌دار نمونه پیشینش می‌باشد. علاوه بر آن، تجدیدنظر در طرح چراغ‌های LED عقب، به‌ طور حتم نمای پشت آن را شیک‌ تر نموده است.

طراحی کابین

طراحی داشبورد در این مدل به نحو کامل و موفقیت‌ آمیزی انجام نیافته است. به نظر می‌رسد که در به‌کارگیری مواد در آن کاملاً صرفه‌جویی شده و همچنین حس ارزان بودن را نیز به آدمی القا می‌نماید. با وجود درزها و شکاف‌ها و نیز قوس‌هایی بی‌شماری که در آن وجود دارد، فقدان خطوط مستقیم در آن مانع از دلربایی از خریدارانش می‌گردد. با وجود تجهیزاتی همچون سقف پانوراما، تعویض ۶ تایی CD ها و نیز دوربین دید عقب، ویژگی‌های برترش را به رخ دیگر رقبایش می‌کشد، همانند دیگر ساخته‌های کیا، این خودرو با حجم تأثیرگذاری از تجهیزات رفاهی عرضه می‌شود.

امکانات رفاهی اسپورتیج ۲۰۱۵

این خودرو در بازار های بین المللی با امکاناتی همچون: سیستم تهویه مطبوع دوگانه و اتوماتیک به همراه یونیزه کننده هوا، دریچه هوای صندلی های عقب، صفحه لمسی ۴.۳ اینچی، امکان روشن کردن اتومبیل بدون کلید، کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، پشتیبانی از USB،AUX،IPOD به همراه ۶ بلندگو و ساب ووفر، سیستم صوتی از نوع اینفینیتی، روکش چرمی صندلی‌ها، سقف پانوراما، دکمه START/STOP، کلید هوشمند درب خودرو، صندلی برقی راننده، خنک‌کننده صندلی‌های جلو، گرم‌کننده صندلی‌های جلو و عقب، باربند سقفی، دوربین دید عقب، چراغ‌های مه شکن جلو، اسپویلر عقب، آینه‌های برقی به همراه راهنما بر روی آن، سیستم کمکی پارک خودرو، کامپیوتر سفر، کروز کنترل، قفل ۴WD، دستگیره های درب‌ها کرومی، جمع کننده برقی آینه‌های خودرو، سیستم ناوبری (سفارشی) به فروش می رسد.

پایین‌ترین رده کیا اسپورتیج ۲۰۱۵ و یا همان نمونه ۲ لیتری پایه آن، با تجهیزات ذیل در بازار عرضه می‌شود: آینه‌های برقی به همراه راهنما بر روی آن، روکش پارچه‌ای صندلی‌ها، امکان روشن کردن اتومبیل بدون استفاده از کلید، اسپویلر عقب، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و نیز پورت USB و AUX، چراغ‌های مه شکن، رینگ‌های ۱۷ اینچی ،ABS و یک عدد کیسه هوا.

مزایای اسپورتیج

خوب یا بد، کراس‌اوورهای چینی توقع مشتریان ایرانی درباره بحث آپشن و تجهیزات را دستخوش تغییر داده‌اند. حالا حتی مدل‌های ژاپنی و کره‌ای نیز با نسخه‌های چینی مقایسه می‌شوند؛ اما با این حال به نظر می‌رسد که اوضاع برای کیا و اسپورتیج زیبایش خوش پیش می‌رود. شاید در ظاهر مه‌شکن‌های این خودرو فقط برای افزایش جذابیت‌های ظاهری‌اش باشند ولی نکته اینجاست که پکیچ ۴ تایی LED مه‌شکن جلو میزان پرتاب نور را افزایش داده است. مشتریان این خودرو همیشه از ویژه بودن فرمان آن تعریف کرده‌اند. فرمانی با روکش چرم که روی آن دکمه‌های کنترلی و پشت آن پدال‌های تعویض دنده تعبیه شده است. فرمان D کات اسپورتیج فوق گرم ‌کن جذابی هم دارد.

لیست آپشن‌های این خودرو به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ سیستم صوتی ۸ بانده از برند JBL که آمپلی‌فایر دارد هر سلیقه‌ای را سر شوق می‌آورد. اگرچه انتظار داشتیم در این خودرو آپشن دوربین ۳۶۰ درجه موجود باشد ولی فقط یک دوربین عقب و نمایشگر ۵ اینچی در این بخش دیده می‌شود. ۶ ایربگ روی هر خودرویی نشان‌دهنده پتانسیل بالای ایمنی آن است که اسپورتیج QL هم از آن بهره برده است. سیستم ورود و استارت بدون سوئیچ، تهویه مطبوع دوگانه، صندلی راننده ۱۰ حالته برقی، شارژر بی‌سیم، خروجی ۱۲ ولت، صندوق پران هوشمند، سانروف و پانوراما را نیز به مجموع تجهیزات کیا اسپورتیج فوق اضافه کنید.

معایب اسپورتیج

اگر گفته می‌شود هندلینگ این خودرو هرگز قابل قیاس با یک کراس‌اوور ۱۶۰۰ کیلوگرمی نیست و می‌توان آن را با یک سدان ارزیابی کرد، به این دلیل است که این خودرو توزیع وزن بسیار حساب ‌شده‌ای دارد و علاوه‌ براین لاستیک‌های ۱۹ اینچی نقش موثری در افزایش پایداری آن ایفا کرده‌اند. درواقع تلاش شده تا گرانیگاه خودرو درست در مرکز و منتهی‌الیه پایین شاسی قرار بگیرید. بر همین اساس است که رفتار اسپورتیج در سر پیچ‌ها حتی با سرعت بالا نیز متمدن و گوش به فرمان است. میدان دید راننده به قدری گسترده است که دست و بال آن برای انجام مانورهای پیچیده هم باز است. شاید اسپورتیج عملاً یک خودروی آفرود نباشد ولی مکانیزم حرکتی فرمان آن در مسیرها و اقلیم‌های سخت، نمره خوبی می‌گیرد.

تجهیزات تیپ EX شامل پکیج Popular Equipment به همراه رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی، آینه های جانبی مجهز به گرمکن، چراغ های جلوی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، تهویه مطبوع اتوماتیک دو نقطه‌ای، محفظه خنک کننده، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، تودوزی پارچه ای با کیفیت بالاتر، صندلی های جلو مجهز به گرمکن، فرمان دور چرم و سیستم صوتی اینفینیتی با رادیو HD می‌شود. با اضافه کردن پکیج Premium به امکانات فوق، تجهیزاتی مانند آینه های جمع شونده برقی، سانروف پانوراما، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سیستم مسیریابی، تودوزی چرمی، صندلی های جلو مجهز به سیستم تهویه و دسترسی و استارت بدون کلید در اختیار شما قرار می‌گیرد.

صدای موتور این خودرو بیشتر از اشکودا Yeti یا نیسان قشقایی وارد کابین می‌شود. ظرفیت بار اسپورتیج بدون خواباندن صندلی‌ها، ۵۶۴ لیتر، نیسان قشقایی ۴۳۹، هیوندای ix35 برابر ۴۶۴ و اسکودا Yeti معادل ۴۱۶ لیتر است. در مدل ۲۰۱۴ موتور تغییر چندانی نداشته و از یک پیشرانه ۴  سیلندر بنزینی ۱.۶ لیتری تخت در کنار یک توربو دیزل ۱.۷ یا ۲ استفاده شده است. بهترین فروش در اروپا مربوط به کیا اسپورتیج ۱.۷ بوده است که توان آن ۱۱۴ اسب بخار است. اگر چه راضی کننده نیست ولی برای مصارف روزانه و داخل شهر خوب است. در ایران برخلاف اروپا از موتورهای حجیم تر، استقبال بیشتری می‌شود و اسپورتیج با موتورهای ۲ و ۲.۴ لیتری عرضه می‌شود که نتیجه آن بهبود قابل توجه در شتاب، سرعت و دینامیک رانندگی است.

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۳۶۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۷ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۸۸ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۴۴۰ طول – ۱۸۵۴ عرض – ۱۶۳۶ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۳۹ میلیمتر

مصرف سوخت

مصرف سوخت داخل شهر ۱۱.۲ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۹.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۶ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

 

مطالعه بیشتر  فروش و خرید ساینا کارکرده و صفر + قیمت روز ساینا 

نوشته های مشابه