اخبار و رویداد ها

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا – نیکبخت خودرو

خودروی چانگان CS35  پلاس اولین خودروی وارداتی شرکت خودروسازی سایپا میباشد و طبق نامه که ای وزارت صنعت و معدن و تجارت به سازمان بورس کالا داده است قیمت پایه این خودرو را در بورس کالا بدون احتساب هزینه های جانبی آن ۵۸۳ میلیون تومان تعیین کرده اند .

این مبلغ اعلام شده به اضافه هزینه های جانبی ای مثل مالیات ،  هزینه های پلاک گذاری و بیمه شخص ثالث خواهد شد و خریداران میبایست این هزینه ها را علاوه بر هزینه اصلی خودرو پرداخت کنند . نکته بسیار جالب این خودرو این است که قیمت اعلام شده این خودرو از بسیاری از کراس اوور های مونتاژ شده چینی بازار هم پایین تر اعلام شده است .

همان طورکه برای بسیاری از افراد مشخص است ،عرضه خودرو در بورس کالا با رقابت زیادی بین خریداران پیش میرود و انتظار داریم که  کراس اوور وارداتی سایپا هم مانند خودرو های کراس اوور لاماری و دیگنیتی که امروزه با رقم های میلیاردی به فروش میرسند این خودرو هم با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت پایه ی فروش اعلام شده به دست متقاضیان برسد .

برای آشنایی بیشتر با این خودرو میتوانیم بگوییم کراس اوور چانگان CS35  پلاس همان نسل جدید چانگان CS35  مونتاژ شده در گروه خودرو سازی سایپا محسوب میشود که برای اولین بار این خودرو در نمایشگاه خودروی چنگدو در سال ۲۰۱۸ معرفی شد .

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا - نیکبخت خودرو 

این خودرو در ابتدا قرار بود جایگزین نسخه قبلی چانگان باشد که بعد ها تصمیم گرفته شد تا خودروی چانگان CS35  پلاس به عنوان نسخه جدید و گران تری  از این خودرو در بازار وارد شود که از بعد این تصمیم تولید چانگان CS35  قدیمی همچنان ادامه یافت .

در بحث مشخصات فنی این خودرو چانگان CS35  پلاس همان طور که گفته شد در ماه اکتبر ۲۰۱۸ در نمایشگاه چین معرفی شد و در داخل کاپوت آن یک پیشرانه ی با حجم ۱۶۰۰ سی سی تنفس طبیعی با توانایی انتقال قدرت ۱۱۷ اسب بخار استفاده شده است .

سپس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ چانگان نسخه فیس لیفت شده از چانگان CS35  پلاس را معرفی کرد که از تغییرات آن طراحی دوباره جلویی خودرو بود تا هم فرم جدید تری داشته باشد هم این که با دیگر خودرو های کراس اوور جدید چانگان هماهنگی ای داشته باشد .

در طراحی داخلی این خودرو هم مجهز به مانیتور در وسط خودرو وصفحه آمپر دیجیتالی متصل به هم شد که  نمای بسیار به روز تری پیدا کرد .

طی این فیس لیفت از چانگان نسخه ای  به روز شده از پیشرانه با حجم ۱۶۰۰ سی سی تنفس طبیعی را ارائه کرد که توانایی انتقال قدرت آن به ۱۲۸ اسب بخار افزایش یافت و در گیربکس خودرو نسبت به نسخه قبلی که از یک گیربکس ۵ سرعته دستی بهره میبرد یک نسخه اتوماتیک شش سرعته اتوماتیک هم در نمونه جدیدش اضافه شد .

و در اخرین فیس لیفت این خودرو که حدود دو ماه بعد از نسخه قبلی انجام شد ، یک نسخه با پیشرانه توربو هم برای این خودرو عرضه شد که حجم آن ۱۴۰۰ سی سی است که در بهترین حالت خود توانایی انتقال قدرت حداکثر ۱۶۰ اسب بخار و ۲۶۰ نیوتون متر گشتاور را دارد .

قیمت چانگان CS35 پلاس در بورس کالا - نیکبخت خودرو 

آپشن های خودرو چانگان  CS35 پلاس

از آپشن های این خودرو میتوان به مواردی از جمله سانروف ، کروز کنترل ، سامانه کنترل پایداری یا همان  (ESP)، صفحه ی نمایشگر لمسی متصل به پشت آمپر دیجیتالی ، ترمز پارک برقی و اتو هلد ، چرم دوزی دو رنگ داخل کابین خودرو ، سنسور های نور و باران ، سیستم ورود و خروج به داخل خودرو بدون کلید (کیلس استارت) ، آینه های جانبی تاشو به صورت برقی همراه با گرمکن ، و تهویه داخلی اتوماتیک میباشد .

مطالعه بیشتر  پارس خودرو از بورس اخراج شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *