اخبار و رویداد ها

خرید خودرو در بورس کالا + شرایط

بر اساس اطلاعیه بورس کالا شرایط خرید خودرو از بورس کالا مشخص شد که این شرایط به شرح زیر است:

  •  ١. میزان پیش دریافت خرید محصول خودرو تا اطلاع ثانوی  ۳۰ درصد است
  • ۲. زمان ثبت سفارش محصول خودرو از یک روز بعد از تایید عرضه تا ساعت۸:۳۰ روز معامله امکان پذیر است
  • ٣. هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد
  • ٢٨ اردیبهشت‌ برای اولین بار  ۶۰۰ دستگاه کارا دوکابین و ۲۵۰ دستگاه کارا تک کابین در بورس کالا عرضه شد

بورس کالا

بورس کالا، بازار منسجمی است که تعداد زیادی از عرضه‌کنندگان، کالای خود را عرضه می‌کنند. در این بازار، کالای مربوطه پس از بررسی‌های کارشناسی و قیمت‌گذاری توسط کارشناسان بورس کالا، به خریداران عرضه می‌شود. در این بازار معمولاً کالاهای خام و فرآوری نشده مانند فلزات، پنبه، گندم، برنج و… دادوستد می‌شوند. یکی از مزایای این بازار، حضور نهادهای نظارتی و تنظیم‌ کننده بازار است که تمامی تولیدکنندگان، مصرف‌ کنندگان و تجار کالا با حضور این نهادها، از مزایای قوانین و مقررات حاکم بر بورس برخوردار می‌شوند.

چه خودروهایی در بورس معامله میشوند؟

روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه، اولین معامله خودرو در بورس کالای ایران رخ داد و طی آن ۸۵۰دستگاه خودروی کارا تک کابین و دو کابین در این بازار عرضه شد. به نظر می‌رسد که تجربه موفق فروش ۱۰۳ دستگاه خودرو از این طریق، باعث شده تا خودروهای بیشتری در بورس کالای ایران پذیرفته شوند.

روز چهارشنبه، بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌هایی جداگانه، از پذیرش پنج خودرو در این بازار خبر داد. طبق این اطلاعیه‌ها، سه خودرو وانت KMC-T8، جک S5 و جک J4، از تولیدات شرکت کرمان موتور، به همراه دو خودرو ساخت شرکت بهمن موتور یعنی فیدیلیتی و دیگنیتی، در بورس کالای ایران پذیرش شدند. بر این اساس، فروش این خودرو‌ها از هفته جاری آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که علاوه بر خودرو کارا، خودرو شاهین نیز پیش‌تر در بورس کالا پذیرفته شده بود و به زودی در این بازار عرضه خواهد شد.

مطالعه بیشتر  دلالان در خرید و فروش خودرو از چه ترفند های استفاده می کنند؟

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *