اخبار و رویداد ها

دنا ایران خودرو مدل ۲۰۲۳ با نام لادا گرانتا در روسیه معرفی شد

دنا ایران خودرو مدل ۲۰۲۳ با نام لادا گرانتا در روسیه معرفی شد

از اواسط تابستان، اطلاعاتی در مورد ورود قریب الوقوع یک خودروی جدید ایرانی به روسیه در وب‌سایت‌ها و شبکه های اجتماعی این کشور گسترده شده و دست به دست می شود. البته که این اخبار شایعه نیست و شرکت خودروساز ایرانی یعنی ایران خودرو سال‌ها است که در تلاش برای حضور گسترده‌تر در بازار روسیه است. در در و‌سایت RuNet حتی چندین مقاله در مورد مونتاژ احتمالی SKD سدان های ایرانی در کارخانه مسکو وجود داشت. در شرایط فعلی ایران خودرو این ایده را رها نمی کند و برنامه ارائه مدل‌های مختلف خود را برای بازار روسیه دنبال می‌کند.

نکته منفی این موضوع از نگاه رسانه‌های روسی عدم آشنایی رانندگان این کشور با محصولات ایران خودرو است. اما موضوع برای ایران خودرو در مسیر مطلوبی پیش می‌رود و با ایجاد روابط نزدیک با کارخانه خودروسازی ولگا، که اکنون در تلاش است تا از بحران ناشی از خروج شرکت رنو فرانسه خارج شود، در تلاش است که همکاری ثمربخش با این شرکت داشته و راهی عالی برای حل بسیاری از مشکلات دو طرف فراهم کند. طبق گزارش معتبر portalnaavtotrasse.ru ، اولین ثمره تلاش های مشترک سدان لادا گرانتا Lada Granta مدل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ با در حقیقت خودرو دنا صفر و کارکرده از ایران خودرو خواهد بود.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

سدان لادا گرانتا یا دنا ۲۰۲۳ که تصاویر آن در رسانه‌های روسی با اوگو جدید لادا منتشر شده است به رنگ نقره‌ای است. بخش جلو پنجره با طراحی مشبک چند ضلعی است و در امتداد لبه های آن، چراغ های جلو با گرافیک خاص و پیچیده نصب شده است. کاپوت و سپر جلویی سدان لادا گرانتا یا دنا ۲۰۲۳ طراحی برجسته و دهانه‌ای شکل داشته و ورودی هوای را به طرز چشمگیری اضافه می‌کند. طراحی بدنه این سدان با چندین خط برجسته و قوس گرد خودنمایی می‌کند. البته در نمای جانبی ساختار نسبتاً ساده ای دارد.

مطالعه بیشتر  اولین محموله خودرو وارداتی

مشخصات فنی لادا گرانتا ۲۰۲۲ جدید یا دنا ایران خودرو

مجله ماشین نیکبخت خودرو

لادا گرانتا ۲۰۲۲ جدید یا دنا ایران خودرو تا حد زیادی با مدل ایرانی این خودرو یکپارچه خواهد بود. با توجه به این موضوع، از نظر فضا داخلی، سیستم تعلیق، مدل‌های پیشرانه و سیستم گیربکس به نسخه ایرانی دنا شباهت خواهد داشت. لادا گرانتا ۲۰۲۲ جدید یا دنا ایران خودرو به یک موتور ۱.۷ لیتری بنزینی با قدرت ۱۰۵ اسب بخار مجهز خواهد شد. مدل گران قیمت‌تر، مجهز به موتور توربوشارژ با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر است.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *