اخبار و رویداد ها

عرضه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا، سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱

عرضه ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ در بورس کالا ، اسفند ۱۴۰۱

طبق برنامه ای که ایران خودرو برای عرضه سنگین خودرو هایش در بورس کالا دارد ، گروه صنعتی ایران خودرو قرار است تا در روز سه شنبه هفته آینده در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ تعداد ۱۰ هزار دستگاه خودرو پژو ۲۰۷i با گیربکس دنده ای را در بورس به فروش برساند .

عرضه 10 هزار دستگاه پژو 207 در بورس کالا ، روز سه شنبه (2 اسفند) - نیکبخت خودرو 

این خودرو های پژو ۲۰۷ با قیمت ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به روی تابلو میروند و زمان تحویل آن ها نیز مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱ میباشد . متقاضیان خرید این خودرو ها مبایست ۱۰۰ درصد مبلغ خرید خودرو را در هنگام خرید از بورس کالا پرداخت کنند .

همچنین طبق گفته ایران خودرو ، خریداران نهایی این خودرو ها میتوانند بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای اقدام به تغییر رنگ خودروی خود در هنگام تحویل کنند .

رنگ های در نظر گرفته شده از سوی شرکت ایران خودرو برای این خودرو ها رنگ هایی شامل : نقره ای تیتانیوم ، خاکستری متالیک ، مشکی متالیک آبنوس ، سبز کله غازی ، آبی کاسپین ، قرمز دو پوششه ، آبی اقیانوسی متالیک و قهوه ای نسکافه ای میباشد .

برای دیدن مدل های مختلف ماشین ها به شما پینشهاد می شود به صفحه خرید ماشین مراجعه کنید.

جدول جزئیات این طرح:

خودرو قیمت پایه درصد پیش پرداخت موعد تحویل
پژو ۲۰۷i دنده ای ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۱۰۰% ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

شرایط خرید این خودرو ها از بورس کالا :

۱ – مدل خودرو های تحویلی ۲۰۷ ، برای سال ۱۴۰۲ خواهد بود و هر کد ملی حقیقی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است .

۲ – خریداران خودرو از بورس کالا میبایست سن ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ موفق به خرید خودرو از یکی از خودرو سازان داخلی شده اند توانایی ثبت نام خودرو را ندارند .

۳ – خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان زمان مجاز تسویه در بورس) باید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی خود اقدامات لازم را انجام دهند و در زمان مقرر طی پیامکی که برای تکمیل وجه خودرو به شماره خریداران ارسال میشود ، علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز ، بیمه گر خود را انتخاب و اقدام به واریز هزینه های جانبی نمایند .

هزینه های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان بابت بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت و ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی بوده که بر اساس مبلغ معامله محاسبه و خریدار باید پرداخت کند .

اگر قصد خرید اتومبیل ۲۰۷ را دارید به شما پیشنهاد می شود به صفحه خرید پژو ۲۰۷ مراجعه کنید.

در صورت واریز نکردن این هزینه ها حداکثر تا ۵ روز کاری ، پس از ارسال پیامک به نسبت روز هایی که خریدار در پرداخت وجه متعلقات قانونی خودرو تاخیر ایجاد میکنند ، زمان تحویل خودرو هم تاخیر پیدا میکند و مشتری متعهد به پرداخت یک دهم از درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو میباشد .

مطالعه بیشتر  رزرو روزانه طرح ترافیک در سامانه تهران من نیازی نیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *