پژوخرید و فروش خودرو

خرید و فروش پژو ۲۰۷ کارکرده و صفر + قیمت روز پژو ۲۰۷

فروش و خرید ۲۰۷ کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”پژو” model=”207″]

[public_cars brand=”پژو” model=”207 صندوقدار”]

منشا اصلی ساخت نخستین خودروی پژو ۲۰۷ را باید دوچرخه و بدنه آن دانست. در سال ۱۸۹۰، نوه ژان پیر بزرگ، یعنی آرمان پژو که در زمینه ساخت و به کارگیری دوچرخه تخصص داشت؛ یک شاسی لوله ‌ای سبک وزن ساخت و پیشرانه دو سیلندر دایملر را با آن ترکیب کرد و به این ترتیب نخستین خودروی بنزینی پژو تولید شد. اندکی بعد در سال ۱۸۹۴، پژو در مسابقۀ کالسکه‌ های بدون راننده موسوم به Puffy Huan پیروز شد.

مسابقه مزبور اولین رقابت اتومبیلرانی جهان بود و موفقیت پژو در این رقابت، آرمان را متقاعد کرد که آینده در اختیار خودروها بوده و باید بدنبال ساخت خودرو باشد و پژو از آن زمان مشغول ساخت خودرو است. پژو در سال ۱۹۱۲در سوشو فرانسه یک کارخانه ساخت. کارخانۀ یادشده قدیمی‌ترین کارخانۀ خودروسازی جهان بوده و اکنون با نام کارخانۀ استلانتیس سوشو فعالیت می‌کند و یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های خودروسازی در کشور فرانسه است. پژو ۲۰۷ یکی از محصولات ایرانخودرو در ایران است که طرفداران زیادی دارد و دارای بازار فروش بسیار خوبی میباشد.

قیمت روز پژو ۲۰۷ کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز پژو 207
207‏، دنده ای فول1401 | پانوراما - ایران خودروقیمت روز بازار820,000,000خرید پژو 207 کارکرده
207‏، دنده ای فول1401 | با رینگ فولادی ، فرمان برقی ، کروز ...قیمت روز بازار787,000,000
207‏، دنده ای1400 | با رینگ فولادی ، فرمان برقی ، کروز ...قیمت روز بازار770,000,000
207‏، اتوماتیک1401 | پانوراما - ایران خودروقیمت روز بازار1/130.000,000
207‏، اتوماتیک دورنگ1401 | با رینگ فولادی - ایران خودروقیمت روز بازار980,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو تجربه ای متفاوتی در ضمینه ی فروش فوری خودرو کسب می کنید.

شما مشتری محترم برای فروش ۲۰۷ کارکرده خود و یا جهت دریافت قیمت ۲۰۷ کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

پژو ۲۰۶ هاچبک برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ میلادی توسط پژو فرانسه تولید شد و به‌واسطه مزایای متعدد خود مورد استقبال خریداران قرار گرفت. پس از آن در سال ۲۰۰۹ کمپانی پژو یک فیس‌لیفت زیبا از ۲۰۶ با نام ۲۰۶ پلاس را به بازار جهانی عرضه کرد که به‌نوعی نمونه بهبودیافته ۲۰۶ برای کشورهای درحال‌توسعه محسوب می‌شود. در سال ۱۳۸۹ شرکت ایران‌خودرو برای اولین بار مونتاژ پژو ۲۰۶ پلاس را با نام پژو ۲۰۷ آغاز کرد و تا سال ۱۳۹۱ این خودرو را در اختیار خریداران ایرانی قرار داد.

مونتاژ این خودرو در سال ۱۳۹۱ به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی متوقف شد و پس از آن با رفع تحریم‌های علیه ایران در سال ۱۳۹۵ ایران‌خودرو دوباره خط تولید پژو ۲۰۷ را راه‌اندازی کرد و با اعمال تغییرات بیشتر و به‌روزرسانی تجهیزات، پژو ۲۰۷ جدید خود را به بازار کشور وارد کرد. در بازار کشور ما این خودرو هم درست مانند برادر بزرگ‌تر خود پژو ۲۰۶ مورد استقبال چشمگیری قرار گرفت. در ادامه با نقد و بررسی طراحی، قوای فنی، تجربه رانندگی، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی پژو ۲۰۷ ما همراه باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماشین برای مادران پیشنهاد می شود مقاله فروش پژو ۲۰۷ دنده ای ویژه مادران را مطالعه کنید.

بررسی طراحی ظاهری ۲۰۷

همان‌طور که همگی می‌دانیم پژو ۲۰۷ نیوفیس، از پلتفرم مشترکی با پژو ۲۰۶ بهره می‌برد به همین دلیل ازلحاظ ابعاد و اندازه تفاوت زیادی با برادر بزرگ‌تر خود ندارد. در نمای جلو چیزی که بیش از همه جلب‌توجه می‌کند لوگوی بسیار بزرگ پژو بوده که در جلوپنجره‌ای کشیده قرارگرفته است و باعث شده طراحی این هاچبک فرانسوی تا حد زیادی جسورانه‌تر و مدرن‌تر به نظر بیاید. مدل‌های جدید پژو ۲۰۷i چراغ‌های جلو زیباتر و اسپرت‌تری نسبت به نسل قبل دارند که این امر را مدیون دیلایت و چراغ‌های هالوژنی هستند که داخل آن‌ها به‌کاررفته است. در نمای جانبی، راهنماهای روی گلگیر که در نسل پیشین وجود داشته، اکنون به‌صورت یک نوار باریک روی آینه‌های جانبی (که بزرگ‌تر از نمونه های قبلی هستند) قرارگرفته‌اند.

همچنین استفاده از آنتن کوتاه رادیویی در بخش جلو خودرو یکی دیگر از تغییرات انجام‌شده به‌حساب میاید که اگر همین آنتن به بخش انتهایی خودرو منتقل می‌شد می‌توانست نمای بهتری داشته باشد. اصیل‌ترین بخش پژو ۲۰۷i نیوفیس، نمای عقب آن محسوب می‌شود زیرا که هنوز هم ردپاهایی از ۲۰۶ قدیمی در آن به چشم می‌خورد. در کمال تعجب این بخش در آخرین فیس‌لیفت هم دچار تحولات زیادی نشده و تغییرات آن به استفاده از چراغ‌های طرح نئون و قرار دادن دوربین دید عقب در قاب پلاک خلاصه می‌شود. به‌طورکلی می‌توان گفت طراحی ظاهری پژو ۲۰۷i نیوفیس از رقبایی همچون رنو ساندرو و H30کراس که در این بازه قیمتی قرار دارند، زیباتر و مدرن‌تر بوده و  این امر یکی از دلایل اصلی گرایش بیشتر جوانان به این خودرو محسوب می‌شود.

اگر بین پژو ۲۰۷ و تارا میخواهید یکی را خریداری کنید و نمی دانید کدام را انتخاب کنید ،  به شما پیشنهاد می شود مقاله مقایسه پژو ۲۰۷ و تارا را مطالعه کنید.

بررسی طراحی داخلی ۲۰۷

فضای کلی کابین پژو ۲۰۷ جدید شباهت زیادی به کابین برادر بزرگ‌تر خود (پژو ۲۰۶) داشته، اما به لطف به‌روزرسانی‌ها و تغییرات اعمال‌شده در آن کمی اسپرت تر و مدرن تر به نظر می‌آید. فضای محدود این خودرو مانند آنچه که در نسل‌های گذشته نیز شاهد بودیم، یکی از نکات منفی پژو ۲۰۷ جدید به حساب می‌آید، اما این محدودیت‌ها تنها شامل ردیف دوم صندلی‌های این خودرو شده و در ردیف اول هیچ مشکلی از بابت کمبود فضای سرنشینان وجود ندارد. متأسفانه در فضای داخلی پژو ۲۰۷ نیوفیس، شاهد استفاده از متریال بی‌کیفیتی هستیم که چندان جالب به نظر نمی‌آید، اما ازآنجایی‌که در فضای داخلی تمامی خودروهای این رنج قیمتی از متریال مشابهی استفاده می‌شود می‌توان این مورد را نادیده گرفت؛ البته به شرطی که بعد از مدتی صدای داشبورد این مسئله را به شما یادآوری نکند!

پس از ورود به فضای داخل این خودرو و نشستن بر روی صندلی، چیزی که بیش از همه توجه شمارا به خودش جلب می‌کند شکل عجیب فرمان و نمایشگر  ۷ اینچی لمسی است که در بخش بالایی داشبورد نصب‌شده است. فرمان این خودرو از جنس پلاستیک خشک بوده و به‌صورت دو رنگ طراحی‌شده است. برخلاف فرمان ساده‌ای که نمونه اولیه پژو ۲۰۷i (که تا سال ۹۱ در بازار حضور داشت) در نظر گرفته‌شده بود، بر روی این فرمان جدید کلیدهایی برای کنترل سیستم صوتی، کروز کنترل و تلفن همراه قرار داده‌شده که در یک رانندگی روزمره می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک این خودرو عملکرد مناسبی دارد و می‌تواند به‌راحتی پاسخگو نیازهای شما باشد. مانیتوری که در بالاترین بخش کنسول میانی قرار داده‌شده کیفیت تصویر مطلوبی داشته و مواردی همچون بلوتوث، رادیو، پخش موزیک، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و… جز امکانات آن به شمار می‌رود.

صندلی‌های ردیف جلو این خودرو از راحتی نسبتاً مطلوبی برخوردارند، اما ردیف عقب صندلی‌ها فضای پای بسیار کمی داشته و راحتی چندانی ندارد. صندلی‌های پارچه‌ای این خودرو در مقایسه با صندلی‌های چرمی برلیانس H320 از کیفیت و نرمی کمتری برخوردار بوده و نمی‌تواند از این نظر با این خودرو چینی رقابت کند.

ایمنی و امکانات رفاهی پژو ۲۰۷

اگرچه اطلاعاتی از تست های ایمنی پژو ۲۰۷ ایران خودرو در دست نیست اما پژو ۲۰۶ که پلتفرمی مشابه ۲۰۷ دارد در سال ۲۰۰۰ توانسته بود از تست های ایمنی موسسه Euro NCAP چهار ستاره را دریافت کند. بنابراین پژو ۲۰۷ اگر وضعیت بهتری نسبت به این خودرو نداشته باشد اوضاع بدتری هم نخواهد داشت. البته استانداردهای ایمنی اتحادیه اروپا طی این ۱۹ سال تغییرات زیادی داشته اند و چه بسا پژو ۲۰۷ در حال حاضر نتواند این تعداد ستاره ایمنی را دریافت کند.

بهرحال این خودرو از امکانات ایمنی نظیر ترمز ABS و EBD، سنسور دنده عقب، کمربند ایمنی سه نقطه ای و دو کیسه هوا برخوردار است. رقیب این خودرو یعنی H30 کراس نیز وضعیتی مشابه دارد اما از تست های ایمنی موسسه چینی  C-NCAP تنها ۳ ستاره دریافت کرده است. این در حالی است که بسیاری از خودروهای چینی از این موسسه نه چندان معتبر توانسته اند حتی ۵ ستاره ایمنی نیز دریافت کنند. با این حال لوازم یدکی پژو ۲۰۷ نسبت به سایر رقبا راحت تر یافت می شود.

به لحاظ امکانات رفاهی نیز پژو ۲۰۷ یک سر و گردن از ساندرو استپ وی بالاتر قرار دارد. صفحه نمایش ۷ اینچی، تیونر صوتی، بلوتوث، چراغ های مخصوص روز، دوربین دنده عقب و کروز کنترل از جمله امکانات این خودرو هستند. در مقابل H30 کراس نیز به عنوان رقیب پژو ۲۰۷ از امکانات مضاعفی مانند گرمکن آینه های بغل و سانروف برقی برخوردار است.

مزایای پژو ۲۰۷

موتور قدرتمند

موتور بکار رفته در ۲۰۷ نوع TU5 می‌باشد که به خوبی در بخش فنی کاپوت این خودرو قرار گرفته است. موتور تی یو ۵ از جمله موتور های محبوب است که در صنعت خودرو سازی از جمله خودرو سازی ایران به وفور استفاده می‌شود. بکار گیری این موتور برای ۲۰۷ سبب شده تا توان تولید ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را نیز دارد.

شتاب بالا پژو ۲۰۷

پژو ۲۰۷ دارای شتاب صفر تا صد ۱۱٫۶ ثانیه می‌باشد و بیشترین میزان سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. شتاب تیز و فرز این پژو قدرتمند از جمله مزایای این اتومبیل محسوب می‌شود.

طراحی جذاب و جوان پسند

طراحی بدنه و همچنین کابین ۲۰۷ برخلاف تفاوت کمی که با ۲۰۶ دارد اما سبب محبوبیت بالایی در میان نسل جوان شده است. چراغ های کشیده در بخش جلویی، چراغ های دی لایت و نئون در بخش پشتی، طراحی آینه های جانبی، غربیلک فرمان، و … همگی از نقاط قابل توجه طراحی این اتومبیل می‌باشند.

تجهیزات و امکانات مناسب ۲۰۷

مهم ترین امکانات و آپشن های بکار رفته در ۲۰۷ شامل موارد مختلفی از قبیل فرمان هیدرولیکی، کلید های کنترل سیستم صوتی روی فرمان (MFC)، سیستم مالتی مدیا با مانیتور ۷ اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک، جی پی اس، پورت USB، بلوتوث، تیوتر صوتی جلو، آینه های جانبی برقی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ از کابین، دی وی دی پلیر، و …

ایمنی مناسب پژو ۲۰۷

با توجه به اینکه ۲۰۷ مونتاژ شده ایرانی در هیچ تست تصادفی نکرده است، اما نمونه فرانسوی آن در تست های تصادف مربوطه موسسه Euro-NCAP موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی در حفظ سلامت سرنشینان بالغ، ۴ ستاره ایمنی در حفظ سلامت سرنشین کودک، و ۳ ستاره ایمنی در حفظ سلامت عابر پیاده شده است. همچنین، وجود امکانات ایمنی مانند سیستم های ترمز ABS + EBD + EBA، ترمز های محور خنک شونده و دیسکی، ایربگ راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، ایموبلایزر، قفل کودک، و … دال بر ایمنی مناسب آن است.

معایب پژو ۲۰۷

مشکلات فنی پیشرانه و جعبه دنده پژو ۲۰۷

پیشرانه خودروی پژو ۲۰۷ که یک پیشرانه ۱۶۰۰ سی سی ۱۶ سوپاپ است همچنان مشکل واشر سرسیلندر رایج در تمامی مدل های پژو را به همراه خود دارد و در صورتی که در دمای بالای موتور نسبت به شرایط موتور خودروی خود حساس نباشید به احتمال زیاد بایستی با تعمیرگاه رابطه زیادی برقرار نمایید.

همان‌طور که می دانید در جریان تحریم ها قطعات بسیار زیادی از خودروهای پژو در اختیار شرکت سازنده داخلی یعنی ایران خودرو قرار نگرفت و شرکت ایرانی به جای تلاش برای ساخت داخلی این قطعات، از بازار ارزان قیمت تری یعنی بازار چین استفاده کرده و قطعات ارزان قیمت چینی با کیفیت کاملا غیر قابل قبول را بر روی خودروهای پژو مونتاژ نمود.

کیفیت قطعات پژو

خودروی پژو ۲۰۷ نیز از این مسئله مستثنی نبوده و کیفیت قطعات مصرفی در این خودرو به خصوص در قسمتهای فنی مانند موتور و جعبه دنده از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است. به احتمال زیاد مدت زمان بسیار اندکی پس از خرید خودرو بایستی برخی از این قطعات را تعمیر و یا تعویض نمایید.

شتاب پژو ۲۰۷

علاوه بر این‌ها نکته قابل توجه دیگر در خودروی پژو ۲۰۷ مسئله شتاب و مصرف سوخت آن است. خودروهای پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ جزو خودروهای پرشتاب بازار ایران هستند ولی واقعیت این است که در صورتی که با نمونه‌های خارجی و رقبای خارجی مقایسه شوند متوجه خواهید شد که که شرایط شتاب و مصرف سوخت این خودرو چندان نیز مناسب نخواهد بود

فضای کابین پژو ۲۰۷

فضای کابین پژو ۲۰۷ چه از نظر متریال و چه از نظر حجمی که در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد کاملاً کم و نا مناسب خواهد بود. دقت داشته باشید در صورتی که راننده و سرنشین جلوی خودرو از افراد قد بلند باشند و نیاز باشد که صندلی خود را به عقب حرکت دهند، فضای جای پا برای نفرات عقب در صورتی که بالغ هم باشند بسیار کم و آزار دهنده خواهد بود و فقط صندلی های عقب خودروی پژو ۲۰۷ را در این شرایط می‌توان برای کودکان در نظر گرفت. صندلی، ارتفاع سقف و … معایب پژو ۲۰۷ تمامی ندارد

سواری پژو

تجربه سواری به خصوص برای سرنشینان در خودروی پژو ۲۰۷ را نمی توان یک تجربه سواری مناسب و خوب دانست. تجربه سواری به خصوص در صندلی های عقب این خودرو یک تجربه سواری بسیار خشک و ناراحت خواهد بود. البته خاطر داشته باشید که با افزایش سن خود روی شما و مستهلک شدن فنرهای عقب اندکی از این مشکل حل خواهد شد ولی در زمانی که خودروی شما تازه تحویل گرفته شده است خودروی پژو ۲۰۷ کوبش بسیار زیادی در قسمت عقب دارد.

قیمت۲۰۷ صفر و قیمت ۲۰۷ کارکرده در بازار ایران چگونه است

قیمت ۲۰۷ صفردر بازار ایران بسیار بالاو پایین دارد چرا که بازار ایران همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت ۲۰۷ کارکرده و دست ‌دوم باشید، چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … در قیمت۲۰۷ کارکرده تاثیرگذارند و افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت ۲۰۷ کارکرده را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند پس بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از کارشناسان مجرب این کار کمک بخواهید. نیکبخت خودرو تلاش می کنده با ارائه قیمت روز ۲۰۷ به شفافیت بازار کمک کند، شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت روز خودرو ها به سایت ما مراجعه کنید.

مشخصات فنی

نام خودرو پژو ۲۰۷ آی
کشور سازنده فرانسه
سال (طراحی) ۲۰۰۷
مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۱۰ اسب بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۹.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۹۸ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۰۵۴ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۳۹۰۰ طول – ۱۶۸۰ عرض – ۱۴۶۸ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۴۴۱ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۳
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات رفاهی

ترمز و پایداری ترمز جلو دیسکی خنک شونده – ترمز عقب دیسکی توپر – ترمز ضد قفل ABS و EBD و EBA (چهارکاناله)
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو – مجموعا ۲ کیسه هوا
سیستم صوتی بلندگوی درهای جلو و عقب – تیوتر جلو (داخل قاب آیینه) – پخش CD با کنترل پشت فرمان
دیگر تجهیزات چراغ مه شکن جلو و عقب – قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو – آینه‌های جانبی برقی – دارای حسگر دماسنج و قاب رنگی – قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور رادیویی – سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر – کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع – سیستم کنترل بخار بنزین – سیستم تهویه اتوماتیک HVAC- فرمان هیدرولیک – صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع – پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه – شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب – صندلی عقب ۲ تکه با قابلیت تاشوندگی – پشت سری صندلی عقب با قابلیت تنظیم ارتفاع – رینگ اسپرت آلومینیومی – دماسنج روی داشبورد – چراغ همراهی تا درب منزل در محیط های تاریک – سیستم تنظیم سرعت برف پاک‌کن با سرعت خودرو – پک لوک (قطعات هم رنگ بدنه) – افکت طرح فلز داخلی – روکش صندلی طرح ناتیس – سیستم‌های هشدار دهنده شامل: اشکال در موتور – کم‌شدن روغن موتور – کم شدن بنزین – روشن ماندن چراغ‌ها – بازماندن درها – جاماندن سوئیچ

مطالعه بیشتر  خرید و فروش برلیانس H320 کارکرده وصفر + قیمت روز برلیانس H320

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. میشه به راحتی به سایت های خودرو مراجعه کرد و ازشون باخبر شدبرای اطلاع از قیمت ۲۰۷ صفر و قیمت ۲۰۷ کارکرده