اخبار و رویداد ها

فروش پژو ۲۰۷ دنده ای ویژه مادران

فروش پژو ۲۰۷ دنده ای ویژه مادران

 در این مقاله میخواهیم در مورد فروش پژو ۲۰۷ دنده ای ویژه مادران صحبت کنیم.  شرکت خودرو سازی ایران خودرو طرح فروش فوق العاده پژو ۲۰۷ ویژه مادران  را از تاریخ (شنبه ۲۱ آبان) سه روز آغاز نمود. طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

متقاضیان از شنبه به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند. طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، انجام قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده می شود.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد. پس از واریز وجه (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود. این خودرو با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه و قیمت ۲۱۵ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان عرضه می شود.

شما عزیزان فروشنده خودرو پژو۲۰۷ دنده ای جهت دریافت قیمت های خودروی کارکرده خود می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید همچنین شما می توانید برای اطلاع از قیمت خودروی پژو۲۰۷ دنده ای کارکرده و صفر به سایت ما مراجعه کنید. همچنین برای خرید یا فروش به بخش خرید و فروش خودروهای کارکرده در سایت ما مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر  تفاوت هایما 8S و دیگنیتی پرایم

فروش پژو 207 ویژه مادران

نام خودرو رنگ قابل عرضه قیمت مصوب اشتراک کارت طلایی موعد تحویل
پژو ۲۰۷i دنده ای سفید ۲۱۵ میلیون و ۹۹۶ هزار و ۷۰۰ تومان ۲ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان ۳ ماهه

در ادامه می پردازیم به بررسی مشخصات کامل پژو ۲۰۷، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید خودرو و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است،

شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مشخصات کامل پژو ۲۰۷  جدید محصولی از شرکت ایران خودرو

در طراحی خودروی زیبا و اسپرت ۲۰۷i از آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده است. ۲۰۷i به دلیل چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار است. پژو ۲۰۷i با ظاهری چالاک و استایلی زیبا و نمای داخلی شکیل، احساس آرامش و وقار خاصی را به سرنشینان خویش می دهد.

در طراحی و تولید پژو ۲۰۷i از جدیدترین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده است.در ایران با سطح تجهیزات فول آپشن و در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود. ۲۰۷i علاوه بر ایران خودرو در کشورهایی که شریک تجاری پژو محسوب می شوند از قبیل برز‫یل، آرژانتین، مالزی، چین نیز تولید و عرضه می شود.

۲۰۷i با توجه به نوع جاده های کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب سازی شده و با این موارد کاملاً همخوانی دارد. مصرف سوخت پائین ، موتور TU5 و قدرت بالا از جمله مزایای ۲۰۷i است. شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو، کیفیت ۲۰۷i را تضمین می کند. دوام و عمر بالای قطعات خودرو می تواند در کاهش هزینه های نگهداری ۲۰۷i بسیار موثر باشد.

طرح فروش 207 ویژه مادران

طراحی ظاهری پژو ۲۰۷

۲۰۷ پلتفرم پژو ۲۰۶ را دارد و در واقع فیس لیفت آن محسوب می شود. ظاهرش به نسبت اسپرت تر است و جذابیت بیشتری دارد.چراغ های جلو نسبت به ۲۰۶ کشیده تر است و به نر بزرگتر  و حجیم تر میاید که در دو طرف سپر قرار گرفته است. طرح چراغ ها ظاهر خودرو را مهیج تر از ۲۰۶ کرده. نمای جانبی این خودرو تغییرات چندانی نسبت به ۲۰۶ ندارد البته دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه ماشین شده‌اند. در پژو ۲۰۷i صندوق دار، به دلیل قرار گرفتن صندوق، خودرو کشیده‌تر از مدل هاچ‌بک است. نمای عقب خودرو دارای چراغ‌های برجسته و گرافیک داخلی متفاوتی است. سپر اندکی متفاوت تر است و چراغ‌های مه‌شکن در دو طرف سپر جا گرفته‌اند.

طراحی داخلی پژو ۲۰۷

فضای کلی کابین پژو ۲۰۷ جدید شباهت زیادی به کابین برادر بزرگ‌تر خود (پژو ۲۰۶) داشته، اما به لطف به‌روزرسانی‌ها و تغییرات اعمال‌شده در آن کمی اسپرت تر و مدرن تر به نظر می‌آید. فضای محدود این خودرو مانند آنچه که در نسل‌های گذشته نیز شاهد بودیم، یکی از نکات منفی پژو ۲۰۷ جدید به حساب می‌آید، اما این محدودیت‌ها تنها شامل ردیف دوم صندلی‌های این خودرو شده و در ردیف اول هیچ مشکلی از بابت کمبود فضای سرنشینان وجود ندارد.

این خودرو در نمای داخلی در مقایسه با رقیب خود H30 کراس از ظاهری جذاب تر برخوردار است. همچنین طراحی ساده داشبورد رنو ساندرو و کمبود تجیهزات رفاهی نظیر صفحه نمایش لمسی در آن عرضه رقابت را کاملا برای پژو ۲۰۷ باز گذاشته است. با این حال یکی از معضلات پژو ۲۰۷ فضای کوچکی است که در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهند. همچنین ظرفیت صندوق عقب این خودرو نیز در مقایسه با رنو ساندرو کوچک تر است. رنو ساندرو استپ وی اگرچه در طراحی داخلی در مقابل پژو ۲۰۷ ایران خودرو حرفی برای گفتن ندارد اما از فضای داخلی راحت تری برخوردار است.

قدرت پیشرانه پژو ۲۰۷ ایران خودرو

پژو ۲۰۷ ایران خودرو از یک پیشرانه TU5 چهار سیلندر ۱.۶ لیتری بهره می‌برد که قدرتی معادل ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری ۱۴۲ نیوتن متری را برای این خودرو فراهم می‌کند. این محصول در دو مدل با گیربکس ۵ سرعته دستی و جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک تولید و عرضه می‌شود. یکی از نقاط ضعف پژو ۲۰۷ عدم هماهنگی مناسب جعبه دنده با موتور در هر دو مدل دستی و اتوماتیک است و از این لحاظ رنو ساندرو استپ وی از وضعیت بهتری برخوردار است.

پیشرانه نصب شده بر روی H30 کراس نیز مشابه پژو ۲۰۷ است اما به دلیل وزن بیشتر نسبت به این خودرو از چالاکی و شتاب کمتری برخوردار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر ثبت شده برای پژو ۲۰۷ ایران خودرو حدود ۱۱.۵ ثانیه و برای H30 کراس ۱۳ ثانیه ثبت شده است. پژو ۲۰۷ اواخر دهه ۸۰ وارد بازار کشور شد و بعد از یک دهه همچنان روی خط تولید قرار دارد و از همه نظر از ۲۰۶ بهتر است. جهت خرید یا فروش ۲۰۷ می توانید با کارشناسان ما در نیکبخت خودرو تماس بگیرید.

مطالعه بیشتر  نکات نگهداری خودرو در زمستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *