خرید و فروش خودرومیتسوبیشی

خرید و فروش میتسوبیشی لنسر کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی لنسر

فروش و خرید میتسوبیشی لنسر کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”میتسوبیشی” model=”لنسر”]

کمپانی‌های خودروسازی ژاپنی، همیشه در کیفیت و طراحی زبان‌زد خاص و عام بوده‌اند. بنابراین برند میتسوبیشی (Mitsubishi) هم یکی از آن برندهای ژاپنی تبار است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمپانی که نه تنها در خودروسازی، بلکه در صنعت‌های دیگر هم دست دارد، حدودا ۱۵۰ ساله است. کمپانی Mitsubishi Group که با نام میتسوبیشی شناخته می‌شود، یک برند خودروسازی ژاپنی چند ملیتی است که در صنعت خودرو فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات این شرکت در کیفیت رقیب ندارند. این کمپانی یکی از برترین‌ها میان برندهای ژاپنی محسوب می‌شود. گروه میتسوبیشی شامل چندین کمپانی می‌شود که هر کدام در زمینه‌های مختلف، مثل تولید قطعات و وسایل الکترونیکی و صنایع سنگین فعالیت دارند. در سال ۲۰۱۱، میتسوبیشی ششمین برند بزرگ خودروسازی ژاپنی و یازدهمین غول خودروساز جهان لقب گرفت و اکنون در لیست محبوب‌ترین برندهای خودرویی جهان جای دارد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز محصولات میتسوبیشی کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
ASX‏، تیپ 41398 | گروه بهمنقیمت روز بازار3,450,000,000
لنسر‏، 1.8 لیتر اتوماتیک2018قیمت روز بازار3,050.000,000
میراژ‏2018قیمت روز بازار1.650.000,000
اوتلندر‏، تیپ 52018قیمت روز بازار5.700,000,000
اوتلندر PHEV‏2018قیمت روز بازار6.000,000,000

میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر از سال ۲۰۰ شروع به تولید شد تا سال ۲۰۱۷ که آخرین سال تولید لنسر بود. میتسوبیشی لنسر اگرچه طیفی از موتورها را ارائه می دهد و از لحاظ فنی بسیار خوب عمل کرده و در بین ایرانیان از این نظر توانسته محبوبیت زیادی داشته باشد اما به دلیل رتبه پایین اطمینان و ایمنی، سواری بیش از حد محکم، عدم وجود ویژگی‌های جذاب و مواد ارزان قیمت کابین، رتبه بالایی را دریافت نمی کند. میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۵ یک خودروی کامپکت کارکرده است. این خودرو دارای خصوصیات جاده ای اسپرت و کابین جادار است، اما این سدان در چندین زمینه پاسخگویی خوبی ندارد. علاوه بر داشتن برخی از پایین‌ترین رتبه‌بندی‌های ایمنی و قابلیت اطمینان در کلاس، سواری خشن، صندوق عقب کوچک و مصرف سوخت به نسبت بالا نیز دارد.

همچنین صدای موتور و جاده در داخل کابین نفوذ می کند. در این کلاس به شدت رقابتی، اکثر رقبا خصوصیات بیشتری را به همراه می آورند. (کیا فورته، هیوندای النترا و سوبارو ایمپرزا همگی دارای فضای بار بیشتر، ویژگی‌های فنی و ایمنی استانداردتر، سواری نرم‌تر و برآورد مصرف سوخت بهتر هستند و همه در رنج قیمتی لنسر بودند.) ورود لنسر به ایران در سال ۲۰۱۴ انجام پذیرفته و پس از تولید نسل هفتم. لنسر در دو مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ تیپ چهار در ایران وجود دارد. در ادامه مقاله به بررسی جزئیات میتسوبیشی لنسر تیپ چهار می پردازیم. ما ارزیابی‌های حرفه‌ای را از چندین منبع جمع‌آوری کردیم و آن‌ها را با داده‌های عینی مانند تخمین‌های مصرف سوخت، ویژگی‌های ایمنی، و مشخصات عملکرد ترکیب کردیم تا به شما در تصمیم‌گیری آگاهانه برای خرید کمک کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید میتسوبیشی لنسر کارکرده

مشخصات ظاهری میتسوبیشی لنسر

میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ تیپ ۴ با دو چهره در بازار کشور ما موجود است. مدل‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ این خودرو، با وجود جلوپنجره یک‌تکه و بال فابریک روی درب صندوق‌بار، چهره‌ای خشن و اسپرت دارند که تاحدودی یادآور نسخه بسیار جذاب لنسر Evolution است. این نسل از خودرو که همچنان جلوپنجره و چراغی کشیده دارد رینگ‌های اسپرت بسیار زیبایی را نیز به همراه خود دارد. همچنین باله‌ی عقب نیز بر روی صندوق عقب از زیبایی خاصی برخوردار است.

اما میتسوبیشی لنسر در سال ۲۰۱۶، یک فیس‌لیفت مختصر را تجربه کرد که متأسفانه باید این فیس‌لیفت را یک عقب‌گرد به‌تمام‌معنا محسوب کنیم؛ چرا که حذف دو المان اسپرت اصلی موجود در چهره این خودرو (جلوپنجره یک‌تکه و بال عقب) باعث شد تا ظاهر میتسوبیشی لنسر فیس‌لیفت به‌سمت یک سدان خانوادگی و تاحدودی اقتصادی برود. تنها نکته جذاب در طراحی میتسوبیشی لنسر فیس‌لیفت، وجود دی‌لایت‌های Cشکل اطراف چراغ‌های مه‌شکن جلو است که اندکی طراوت به چهره ساده این خودرو تزریق کرده است. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی ASX می‌توانید به صفحه میتسوبیشی ASX مراجعه کنید.

مشخصات داخلی میتسوبیشی لنسر

لنسر نسل هفتم پنج نفر را روی تودوزی پارچه ای جای می دهد. صندلی‌های اسپرت، روکش‌های چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو و فرمان روکش چرمی موجود است. فضای پا در هر دو ردیف سخاوتمندانه است. برخی از منتقدان می‌گویند صندلی‌های جلو راحت و نرم هستند. کابین بی‌نقص نیست و پر از پلاستیک‌های ارزان‌قیمت است.

چند صندلی ماشین کودک در میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۵ جای می گیرد؟

این وسیله نقلیه دارای دو مجموعه کامل کانکتور LATCH برای محکم کردن صندلی ماشین کودک و یک لنگر بند سوم برای صندلی وسط عقب است.

خرید میتسوبیشی لنسر

آپشن ها و امکانات میتسوبیشی لنسر

لنسر پایه دارای یک استریو با چهار بلندگو است. ارتقاءها شامل صفحه نمایش لمسی ۶.۱ اینچی یا صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، ناوبری، سیستم صوتی Rockford Fosgate با ۶ یا ۹ بلندگو، استاندارد آلایندگی یورو ۵، گیربکس CVT (امکان تعویض دستی با ۶ دنده)، مجهز به پدال تعویض دنده پشت فرمان ، فرمان الکتریکی (EPS) ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، آئینه وسط شب و روز، برف پاکن و شیشه شوی جلو مجهز به سنسور باران ، زه آبگیر با پوشش کروم ، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب ، کروز کنترل ، غربیلک فرمان و سردسته دنده با روکش چرمی ، سر اگزوز ، سانروف با تنظیم الکتریکی ، آئینه های جانبی همرنگ با بدنه ، تنظیم برقی آئینه های جانبی، مجهز به گرمکن ، گرمکن شیشه عقب با تایمر،

دستگیره‌های داخلی با پوشش کروم ، دستگیره های خارجی همرنگ با بدنه ، سیستم ورود بدون سوییچ ، شیشه بالابرهای عقب و جلو برقی ، کنسول وسط با درب روکش چرمی ، چراغ‌های جلو زنون ، مجهز به سیستم گردش اتومانیک چراغ های جلو با توجه به گردش فرمان (AFS) ، تنظیم اتوماتیک ارتفاع نور چراغ های جلو ، شوینده چراغ های جلو ، روشن و خاموش شدن چراغهای جلو متناسب با نور محیط (سنسور نور) ، چراغ مه شکن جلو ، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ ، صندلی ها با ظرفیت ۵ سرنشین با روکش چرم ، مجهز به گرمکن صندلی های جلو. به گفته برخی از منتقدان، استفاده از صفحه نمایش لمسی موجود آسان بود، اما برخی دیگر تمایل به کنترل های فیزیکی بیشتری داشتند. گرافیک نیز در مقایسه با سیستم های رقیب قدیمی است.

ایمنی میتسوبیشی لنسر

هر چند میتسوبیشی لنسر تیپ ۴ در بخش امکانات رفاهی جلوی رقبای خود کم می‌آورد، اما خوشبختانه وجود امکاناتی مثل سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل کشش، ترمز ضدقفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی (BA)، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، جانبی ردیف جلو، پرده‌ای سرتاسری، محافظ زانوی راننده (در مجموع ۷ عدد) توانسته رضایت خوبی را جلب کند.

فروش میتسوبیشی لنسر

پیشرانه و مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر

پیشرانه میتسوبیشی لنسر ۱۸۰۰ تیپ ۴، یک نمونه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۳۸ اسب‌بخار و حداکثر گشتاور ۱۷۶ نیوتن‌متر است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس اتوماتیک ضریب متغیر (CVT)، به چرخ‌های جلوی این سدان ۱۳۵۰ کیلوگرمی منتقل می‌کند. میتسوبیشی لنسر با این مشخصات فنی، برای طی هر صد کیلومتر مسافت به ۷.۹ لیتر سوخت نیاز دارد و قادر است در مدت ۱۱.۵ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت برساند.

پیشرانه گفته شده مربوط به لنسر های موجود در ایران می باشد ولی این سدان دارای چندین گزینه پیشرانه است. مدل پایه ES دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر است که ۱۴۸ اسب بخار قدرت دارد و با یک گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می شود. مدل های SE به یک گیربکس ۲.۴ لیتری چهار سیلندر ۱۶۸ اسب بخاری و یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) ارتقا می یابند. میتسوبیشی لنسر GT این موتور را حفظ می‌کند اما CVT را با گیربکس دستی تعویض می‌کند. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی میراژ می‌توانید به صفحه میتسوبیشی میراژ مراجعه کنید.

Ralliart با موتور ۲.۰ لیتری توربوشارژر ۴ سیلندر ۲۳۷ اسب بخاری و گیربکس دستی شش سرعته خودکار، کارها را ارتقا می دهد. هر دو تریم GSR و MR این توربوچهار را بهینه سازی کرده اند تا ۲۹۱ اسب بخار قدرت تولید کنند. MR با همان گیربکس رالیارت عرضه می شود، در حالی که GSR از جعبه دنده پنج سرعته دستی استفاده می کند. Lancer Evolution Final Edition دارای یک موتور ۲.۰ لیتری توربو چهار است که ۳۰۳ اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می شود.

موتور پایه برای رانندگی روزانه کافی است، اگرچه صدای زیادی در زیر گاز ایجاد می کند. موتور ۲.۴ لیتری پرانرژی تر به نظر می رسد، اگرچه CVT از قدرت اضافه شده به خوبی استفاده نمی کند. پیشرانه توربوشارژر حتی سرزنده‌تر است، اگرچه حتی با آن، گیربکس می‌تواند تعویض‌های نامناسبی را در سرعت‌های پایین‌تر انجام دهد.

این میتسوبیشی دارای هندلینگ بازیگوش است، به خصوص در تریم GT با سیستم تعلیق تنظیم شده اسپرت. با این حال، سواری سفت به نظر می رسد و سر و صدای جاده و باد به کابین هجوم می آورد. دیفرانسیل جلو به صورت استاندارد ارائه می شود و انواع مختلفی از گزینه های چهار چرخ متحرک، از جمله کنترل فوق العاده تمام چرخ (S-AWC) این برند در دسترس هستند. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی اوتلندر می‌توانید به صفحه میتسوبیشی اوتلندر مراجعه کنید.

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر

مزایا و معایب میتسوبیشی لنسر

مزایای میتسوبیشی لنسر

  • استهلاک پایین میتسوبیشی لنسر: خودروهای ژاپنی همیشه به جان‌سخت بودن و استهلاک پایین معروف بوده‌اند؛ میتسوبیشی لنسر نیز از این قاعده مستثنی نیست و می‌توانید برای سالیان طولانی بر روی آن حساب باز کنید.
  • طراحی ظاهری هنری: میتسوبیشی لنسر یکی از هنرهای طراحان ژاپنی به‌حساب می‌آید و می‌توان گفت که در کل این خودرو از ظاهری زیبا و جذاب برخوردار است.
  • طراحی داخلی جذاب: طراحی داخلی میتسوبیشی لنسر نیز دست‌کمی از طراحی بیرونی آن ندارد و طرفداران زیادی دارد

معایب میتسوبیشی لنسر

  • سواری نسبتاً خشک: یکی از خصوصیت‌های خودروهای اسپرت را می‌توان خشک‌تر بودن سواری آن در مقایسه با سدان‌های دیگر دانست؛ به‌همین‌دلیل نیز معمولاً این‌گونه خودروهای اسپرت جوان‌پسند هستند.
  • کمبود آپشن‌: میتسوبیشی لنسر در مقایسه با رقبای هم‌رده‌اش از لحاظ آپشن و امکانات ضعیف‌تر عمل کرده است؛ به طوری که برخی از آپشن‌های بسیار ساده در این خودرو وجود ندارد. برای مثال سیستم صوتی و تصویری این خودرو از فیش AUX پشتیبانی نمی‌کند، همچنین در این خودرو خبری از دکمه‌ها، کنترل‌گرهای مدرن و به‌روز نیست.

مشخصات میتسوبیشی لنسر

باید گفت که میتسوبیشی لنسر در بازار امروز که تنوع خودرو‌های سدان مدرن و به‌روز بسیار است، از رقبای خود نظیر مزدا ۳، هیوندای النترا، سراتو و کرولا عقب مانده‌است. سواری خشک، شتاب پایین، آپشن‌ها و امکانات محدود، شبکه محدود خدمات پس از فروش و همچنین توقف تولید این خودرو باعث شده تا از بازار خوبی برخوردار نباشد.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش هیوندای آزرا کارکرده و صفر+قیمت روز هیوندای آزرا کارکرده وصفر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *