خرید و فروش خودرومیتسوبیشی

خرید و فروش میتسوبیشی میراژ کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی میراژ

فروش و خرید میتسوبیشی میراژ کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”میتسوبیشی” model=”میراژ”]

کمپانی‌های خودروسازی ژاپنی، همیشه در کیفیت و طراحی زبان‌زد خاص و عام بوده‌اند. بنابراین برند میتسوبیشی (Mitsubishi) هم یکی از آن برندهای ژاپنی تبار است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. این کمپانی که نه تنها در خودروسازی، بلکه در صنعت‌های دیگر هم دست دارد، حدودا ۱۵۰ ساله است. کمپانی Mitsubishi Group که با نام میتسوبیشی شناخته می‌شود، یک برند خودروسازی ژاپنی چند ملیتی است که در صنعت خودرو فعالیت گسترده‌ای دارد و محصولات این شرکت در کیفیت رقیب ندارند. این کمپانی یکی از برترین‌ها میان برندهای ژاپنی محسوب می‌شود. گروه میتسوبیشی شامل چندین کمپانی می‌شود که هر کدام در زمینه‌های مختلف، مثل تولید قطعات و وسایل الکترونیکی و صنایع سنگین فعالیت دارند. در سال ۲۰۱۱، میتسوبیشی ششمین برند بزرگ خودروسازی ژاپنی و یازدهمین غول خودروساز جهان لقب گرفت و اکنون در لیست محبوب‌ترین برندهای خودرویی جهان جای دارد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می‌کند. در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می‌پذیرد. این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان، فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید، انجام می‌دهد.

خرید میتسوبیشی میراژ

شما فروشنده محترم میتسوبیشی میراژ کارکرده جهت دریافت قیمت میتسوبیشی کارکرده خود می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

بررسی اجمالی میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ یک خودروی شهری کوچک و ارزان است. مصرف سوخت خوبی دارد و به راحتی در شهر رانندگی می‌شود، اما کیفیت نسبتا پایینی هم دارد. به همین دلیل، اغلب با خودروهایی مانند اشکودا سیتیگو و کیا پیکانتو جایگزین می شود.

فروشی میتسوبیشی میراژ

با این حال، فضای داخلی میراژ جادار است و فضای ۱۷۵ لیتری صندوق عقب به نظر مناسب می رسد. با این حال، همه اینها تا حدودی تحت الشعاع ارزان بودن مواد داخلی Mirage قرار دارد. متأسفانه، داشبورددر نسخه های قبلی انگار مستقیم ازسا ۱۹۹۰ گرفته شده (صفحه‌های LCD برای رادیو و گرمایش با تزئینات مشکی بدون وقفه ترکیب می‌شوند و حال و هوایی را ایجاد می‌کنند که نه تنها غیرقابل تصور، بلکه قدیمی است) ولی در نسخه های جدید آپدیت شده و صفحه نمایش خوبی دارد.

نمای ظاهری میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ نمای جلوی ساده و مینیمالیستی دارد که دارای ترکیبی زیبا از رنگ‌های کروم و مشکی است. هنگامی که به کنار و عقب رسیدید، همه چیز شروع به حرکت به سمت جنوب می کند. رینگ های آلیاژی ۱۵ اینچی خیلی کوچک به نظر می رسند و عقب کمی به هم ریخته به نظر می رسد. در نمای روبرو از چراغ‌هایی با حالتی نسبتا خشن و نه چندان بزرگ استفاده شده که دو طرف یک شکاف باریک بالای سپر که می‌توان از آن به عنوان جلوپنجره نام برد را به خود اختصاص داده‌اند. طراحی سپر در میراژ فیس قدیم به همراه یک دریچه هواکش بزرگ و قاب‌های مه شکن به صورت ساده و نه چندان خلاقانه طراحی شده و حالت چندان جالبی به چهره این خودرو نبخشیده است. برای میتسوبیشی میراژ به طور کلی ظاهر جذابی را نمیتوان گفت که داراست چرا که برای قشر جوان هم جذابیت چندانی نداشته است.

مشخصات میتسوبیشی میراژ

طراحی داخلی میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ نسخه جدید تغییرات زیادی نسبت به مدل ۲۰۲۰ به قبل دارد. برای نسخه فیس لیفت، مدل هاچ بک ظاهری تازه دریافت می کند و هم آن و هم سدان Mirage G4 از Apple CarPlay و Android Auto استاندارد بهره می برند. هشدار برخورد رو به جلو، ترمز اضطراری خودکار و سنسور تشخیص عابر پیاده برای اولین بار در میراژ ظاهر می شوند و استاندارد هستند. صفحه نمایش لمسی که قبلاً در دسترس بود، دیگر در دسترس است، به این معنی که یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی در حال حاضر در سراسر خط تولید استاندارد است. همچنین، میتسوبیشی تریم Mirage GT را کنار گذاشت. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی ASX می‌توانید به صفحه میتسوبیشی ASX مراجعه کنید.

خرید میتسوبیشی میراژ کارکرده

اگرچه طراحی میراژ ابتدایی است و از پلاستیک های سخت در آن استفاده شده، اما فضای داخلی خودرو با توجه به محدوده قیمت آن به اندازه کافی خوب است. طراحی کنسول میانی در اوج سادگی صورت پذیرفته اما نظم خاصی در چینش اجزای آن به چشم نمی‌خورد. طرح غربیلک فرمان سه شاخه و پنل کیلومتر شمار پشت آن نیز چندان بویی از طراحی آینده‌نگرانه نبرده و طراحان سعی داشته‌اند نمایی ساده و مطابق با سلیقه عموم به دور از هرگونه آلایش را از آب درآورند.

ردیف جلو امکانات راحتی را ارائه می دهد، اما فضای پای صندلی عقب کم است. فضای کابین جهت حضور چهار سرنشین بزرگسال تقریبا کافی بوده و در مقایسه با خودرویی همچون پژو ۲۰۶ صندلی‌های ردیف عقب آن جادارتر طراحی شده است. ظرفیت بار سخاوتمندانه ای در میراژ وجود دارد. با قرار گرفتن همه صندلی ها، میراژ ۱۷ فوت مکعب فضای بار را فراهم می کند. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی لنسر می‌توانید به صفحه میتسوبیشی لنسر مراجعه کنید.

خرید میتسوبیشی میراژ صفر

با پایین آوردن صندلی های عقب تاشو استاندارد ۶۰/۴۰، فضای بار به ۴۷ فوت مکعب افزایش می یابد. این ارقام میراژ را نسبت به میتسوبیشی اسپارک که ۱۱ فوت مکعب فضای بار در پشت ردیف دوم و ۲۷ فوت مکعب در پشت ردیف اول فراهم می‌کند، انتخابی جادارتر می‌سازد.

اطلاعات سرگرمی و اتصال

اتصال بلوتوث استاندارد در میراژ داریم و این مورد امکان تماس تلفنی بدون هندزفری را فراهم می کند. یک سیستم صوتی با چهار بلندگو، یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، و Apple CarPlay و Android Auto همگی به صورت استاندارد در میراژ وجود دارند. برای کسانی که به دنبال راه‌اندازی سیستم ارتقا یافته هستند، سیستم صوتی Rockford Fosgate به عنوان ارتقاء ارائه می‌شود.

موتور، گیربکس و عملکرد

همه هاچ بک های میتسوبیشی میراژ با یک موتور ۱.۲ لیتری سه سیلندر عرضه می شوند که ۷۸ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. این قدرت کمتری نسبت به رقبایی مانند اسپارک (با ۹۸ اسب بخار) است. مدل پایه میراژ با یک گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می شود، اما تمام تریم های دیگر به گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) مجهز هستند. نیرو به چرخ های جلو ارسال می شود. میراژ هنگام رانندگی در خیابان‌ها و بزرگراه‌های شهر، شتاب ضعیفی از خود نشان می‌دهد. همچنین، لرزش موتور در داخل کابین بسیار زیاد است.

شتاب صفر تا صد این هاچبک ۹۴۰ کیلوگرمی برابر با ۱۳.۸ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به رقم ۱۷۳ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو بسیار مناسب بوده و حدود ۴.۶ درصد کیلومتر برآورد می‌شود. با توجه به آمار ارائه شده می‌توان فهمید چرا میراژ در بازار ایران چندان مورد استقبال واقع نشده است؛ زیرا این خودرو از لحاظ عملکرد فنی به هیچ عنوان به پای بسیاری از محصولات حتی خودروهای اقتصادی تولید داخل نمی‌رسد و چالاکی آنها را ارائه نمی‌دهد. شما برای خرید یا فروش میتسوبیشی اوتلندر می‌توانید به صفحه میتسوبیشی اوتلندر مراجعه کنید.

ایمنی میتسوبیشی میراژ

میراژ به صورت کلی با ترمز اضطراری خودکار عرضه می‌شود، در نسخه SE با سنسور اخطار خروج از خط و چراغ‌های جلوی خودکار ارائه می‌شود، اما ویژگی‌های پیشرفته‌تری برای کمک راننده در لیست آپشن‌ها وجود ندارد.

ویژگی های ایمنی کلیدی میراژ عبارتند از:

  • ترمز اضطراری خودکار استاندارد با قدرت تشخیص عابر پیاده
  • هشدار خروج از خط موجود است
  • نوربالای اتوماتیک موجود

خودروسازان ژاپنی در زمینه تولید محصولات اقتصادی و بادوام سرآمد هستند و مدل میراژ در بین خودروهای ساخت میتسوبیشی نقش ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین محصول را بازی می‌کند.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش تویوتا کرولا کارکرده و صفر + قیمت روز تویوتا کرولا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *