اخبار و رویداد ها

جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد!

جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد

آنچه در این مقاله از نیکبخت خودرو میخوانیم ، جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد!

بیمه شخص ثالت برای رانندگان خودروها همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های خودرو سواران است .بسیاری از خودرو سواران پس از بیمه بدنه بلافاصله اقدام به ثبت نام در بیمه شخص ثالث مینمایند .بیمه شخص ثالث رانندگان  را در برابر تصادفات با عابر پیاده بیمه مینمایند از همین رو از اهمیت خاصی برای رانندگان برخوردار است .اما بعد از مسئله بیمه شخص ثالث جرائمی که برای برخی از رانندگان اتفاق می افتد مهم است . این جرائم در صورتی که به موقع پرداخت نشود میتواند تبعات بدی از خود برای سابقه رانندگان به جای بگذارد و آنها را دچار پرداخت هزینه های هنگفتی نماید .اما مطلبی که قصد پرداختن به آن را داریم خبری است که مربوط به بخشودگی جرایم بیمه ایست . برای کسب اطلاع بیشتر از این خبر با ما در ادامه مقاله همراه باشید .

بر اساس  خبری و ابلاغیه ای که از سمت وزارت اقتصاد و با موافقت شخص وزیر منتشر شده است ، تمامی جرایم دیر کرد شخص ثالث شامل بخشودگی شده است که تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱ بوده و بخشنامه های مربوط به ابلاغیه به شرکت های بیمه ابلاغ شده است .البته این ابلاغیه برای وسایل نقلیه زمینی  است که شامل موتور سیکلت میشود .

بر طبق این بخشنامه ، وسایل مو توری زمینی فاقد بیمه نامه شخص ثالث معتبر ، در صورتی که تا پایان اذر ماه برای تکمیل و تمدید بیمه خود اقدام نمایند ، شامل پرداخت جریمه های دیرکرد نخواهند شد .هدف از این ابلاغیه به منظور ترویج فرهنگ بیمه شخص ثالث و همین طور حمایت از اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه است .

مطالعه بیشتر  معرفی Li Auto L9

این ابلاغیه به مناسبت روز بیمه توسط وزارت اقتصاد منتشر شد که لازم به ذکر است که بدانید این ابلاغیه برای وسایل نقلیه مو توری فاقد بیمه نامه صادر شده است و تمامی جریمه های دیر کرد مربوط به این وسیله ها در صورتی شامل بخشودگی د درصد خواهد شد که تا پایان آذر ماه بیمه شخص ثالث یک ساله خود را خریداری نمایند .

جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد!
جرائم بیمه شخص ثالث بخشیده شد!

خرید بیمه شخص ثالث به صورت آنلاین

با توجه به سیل عظیم دارندگان وسایل نقلیه و جهت سهولت خرید ، تمدید و بررسی بیمه نامه شخص ثالث برای تمامی این مالکان وسایل نقلیه امکان ارائه بیمه نامه شخص ثالث  به صورت آنلاین فراهم شده است .امکان خرید بیمه شخص ثالث به صورت انلاین بر روی بسیاری از مجموعه های بیمه وجود دارد ک همین امر میتواند در سهولت و سرعت خرید بیمه و صرفه جویی در زمان تاثیر بسزایی داشته باشد .امکان خرید بیمه به صورت انلاین برای رانندگان در زمان و سرعت انجام امور بیمه نامه شخص ثالث بسیار صرفه جویی خواهد نمود.

نحوه ی خرید بیمه نامه شخص ثالث به صورت آنلاین

برای خرید بیمه نامه شخص ثالث میتوانید با انتخاب کار گزاری بیمه خود و مراجعه به وبسایت مربوط به آن و انتخاب گزینه بیمه شخص ثالث نسبت به خرید اینترنتی بیمه نامه خود اقدام نمایید .از دیگر امتیازات خرید بیمه نامه شخص ثالث تخفیفاتی است که بعضی از این کارگزاران بیمه برای خرید اینترنتی روی بستر سایت خود در نظر میگیرند .

بیمه شخص ثالث فوری
بیمه شخص ثالث فوری

جرائم بیمه شخص ثالث خودرو بخشیده شد ؟؟؟؟

در نظر داشته باشید که بخش نامه ابلاغ شده تا پایان آذر ماه و فقط برای وسایل نقلیه موتوری می باشد . بر همین اساس این بخشنامه شامل خودروها نبوده و در صورتی که دارای وسیله نقلیه خودرویی هستید هر چه سریع تر نسبت به تمدید و خرید بیمه نامه شخص ثالث وسیله نقلیه خود اقدام نمایید .برای خرید بیمه شخص ثالث میتوانید با مراجعه حضوری به شعب بیمه گذار و همین طور خرید انلاین در روی بستر سایت تمدید و یا خرید بیمه نامه شخص ثالث خود تکمیل نمایید .

صدور فوری بیمه نامه شخص ثالث

همانطور که پیشتر به آن اشاره نمودیم بیمه نامه شخص ثالث بسیار حائز اهمیت می باشد از همین رو بسیاری از بیمه گذاران به جهت رفاه حال دارندگان وسائل نقلیه ، اقدام به صدور فوری بیمه نامه شخص ثالث نموده اند .از دیگر امکاناتی که برای خریداران عزیز ر نظر گرفته شده امکان مقایسه قیمت های شرکت های بیمه گذار در صورت خرید انلاین است که میتواند با مراجعه به اینترنت در لحظه از قیمت های مختلف بیمه شخص ثالث شرکت های بیمه گزار مطلع شوید و س از کسب اطلاع از قیمت های موجود و ارائه شده با انتخاب مناسب ترین قیمت در هر جا و هر لحظه بیمه نامه شخص ثالث خود در سریع ترین زمان ممکن دریافت نمایید .در نظر داشته باشید در صورتی که بیمه نامه شخص ثالث خود را به صورت سالانه خریداری نمایید بسته به نوع بیمه گذار میتوانید از تخفیفات ویژه همان مجموعه بهرمند شوید که این اقدامی است جهت جلب رضایت مشتری و ایجاد انگیزه برای خرید و تمدید بیمه نامه های شخص ثالث .

تاریخ: ۲۶  آذر ۱۴۰۱

 

 

مطالعه بیشتر   آغاز فروش فوری 2 محصول سایپا با قیمت جدید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *