اخبار و رویداد ها

تولید خودروی اطلس از اردیبهشت ۱۴۰۲ ! + قیمت ماشین اطلس

آنچه در این مقاله از نیکبخت خودرو میخوانیم ، تولید خودروی اطلس از اردیبهشت ۱۴۰۲

لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

همانطور که میدانید گروه خودرو سازی سایپا بعد از تولیدات موفقی که در بین مردم محبوبیت پیدا کرد با دو خودرو تارا و شاهین ، این بار سعی در جلب توجه خودرو سواران با رونمایی از خودروی داخلی اطلس نموده است . خودرو اطلس محصول جدید دیگری است که گروه خودرو سازی سایپا خبر از تولید آن داد .

برنامه های در نظر گرفته شده برای اطلس تولید یه خودرو با طراحی و رنگ های خاص است .بر اساس اینکه سلیقه عمومی در انتخاب رنگ خودرو دچار محدودیت شده است برای رنگ بندی این خودرو رنگ های قهوه ای ، سبز ، آبی و قرمز در نظر گرفته شده است که جهت تست مختلف مونتاژ و اماده شده است . در طراحی اطلس از پوزه کوسه الگوبرداری شده است با نگاه به ظاهر چراغ ، سپر و لو پنجره میتوان این طراحی را مشاهده نمود . از نگاهی دیگر میتوان این خودرو را فیس لیفت کوئیک دانست اما تفاوت اصلی علاوه بر طراحی ظاهری ، قدرت تقویت شده موتور وهم چنین گشتاور بیشتر است .

مطالعه بیشتر  قدرتمندترین پیشرانه 4 سیلندر جهان معرفی مرسدس بنز amg c63 2024

به طور کلی سایپا اطلس یک کراس اور شهری است که در تمامی ابعاد مانند طراحی ، مشخصات فنی ، اپشن و امکانات ارتقا یافته است تا علاقه مندان به سری خودروهای کراس را چه در جهت رنگ بندی و طراحی ظاهری و چه در جهت قدرت موتور راضی نماید . در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مشخصات کلی ، قیمت ، قدرت موتور و پیشرانه و هم چنین الگوهای طراحی ظاهری این خودرو بیشتر آشنا شوید .

قیمت اطلس سایپا

مشخصات فنی سایپا اطلس

طبق صحبت های جناب اقای  مصدقی : تولید اطلس در چهار تیپ است که دو تیپ آن دارای گیربکس دستی و دو تیپ دیگر دارای گیربکس اتوماتیک خواهد بود ، اما هر دو تیپ دارای دو مدل ساده و آپشن دار خواهد بود .هنوز نام تجاری این تیپ ها مشخص نشده است اما در حال  حاضر آنها را با نام تجاری تیپ ۱ و ۲ می شناسیم که تیپ ۲ همان تیپ فول اطلس خواهد بود .

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت خودرو هن تنگ x7 به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

در ادامه به جدول امکانات خودروی اطلس توجه نمایید .

امکانات

تیپ فول تیپ پایه
سنسور باد تایر  دارد دارد
سقف رنگی با تریم دارد
مانیتور هفت اینچی دارد
صندلی ۴ حالته دستی شاگرد دارد دارد
خروجی ۱۲ ولت دارد دارد
صندلی ۶ حالته دستی راننده دارد دارد
تهویه مطبوع نیمه اتومات دارد دارد
سانروف دارد
دکمه‌ های کنترلی فرمان دارد
دوربین عقب دارد
صندلی با روکش چرم دارد
صندلی عقب با ایزوفیکس دارد

دارد

در ادامه توضیح مشخصات فنی میتوان به موتور بهبود یافته این خودرو اشاره کرد که با نام  M15GSIشناخته میشود که باعث تغییرات مثبتی مانند :

  • رشد ۵ درصدی گشتاور
  • افزایش ۷ درصدی قدرت
  • استفاده از دریچه گاز برقی
  • استفاده از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ یا VVT
  • کاهش ۶-۷ درصدی میزان مصرف سوخت

اما در خصوص کیفیت ساخت این خودرو میتوان گفت برای انجام تست هایی استاندارد ، نمونه این خودرو به خارج از کشور ارسال شده است.

پیشنهاد می کنیم جهت فروش فوری خودرو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

سایپا اطلس جایگزین تیبا و ساینا می شود !

قبل از آغاز به تولید اطلس خبرها حاکی از آن بود ، این کراس اور بر پایه ساینا و کوئیک خواهد بود و به زودی جایگزین تیبا خواهد شد اما پس از مدتی با مطرح شدن این طرح که اطلس جایگزین ساینا نیز خواهد شد باید منتظر خبر حذف ساینا نیز باشیم .

قیمت تمام شده سایپا اطلس

خبرها در مورد اطلس هنوز کامل و شفاف نیست و نمیتوان اطلاع دقیق در خصوص قیمت ،نحوه ی ثبت نام ، شرایط فروش فوری و یا اقساطی اطلس به دست آورد اما با حدس بر اینکه این خودرو از خانواده کوئیک خواهد بود ، تخمین زده می شود تا ۱۵ درصد فراتر از کوییک اس باشد .

با توجه به تورم اخیری که در بازار داخلی رخ داد قیمت نهایی اطلس هم چنان در هاله ای از ابهام باقی خواهند ماند تا روزی به طور رسمی قیمت گذاری توسط گروه خودرو سازی سایپا  در سایت مشخص شود و ثبت نام خودروی سایپا اطلس آغاز شود ، از همین  رو برای قیمت تمام شده سایپا اطلس کماکان باید منتظر ماند.

ثبت نام خودروی سایپا اطلس

با توجه به اینکه خودرو سایپا اطلس خودروی جدید خانواده سایپا است و هنوز رقم دقیقی از سمت کارخانه برای این خودرو اعلام نشده است برای ثبت نام خودروی اطلس نیز باید منتظر ماند اما پیش بینی می شود که خودروی اطلس در صورت عرضه مانند تمام محصولات دیگر سایپا پس از تعیین قیمت برروی سایت به فروش برسد که تمامی شرایط مربوط به فروش در همان زمان مشخص خواهد شد .

تاریخ: ۲۶  آذر ۱۴۰۱

مطالعه بیشتر  گرمای هوا در اهواز باعث شد تا پژو پارس آتش بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *