ایرانخودروپژوخرید و فروش خودرو

خرید و فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر +قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲

خرید و فروش ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”پژو” model=”206″]

 

پژو زندگی خود را به عنوان یک تولید کننده صنعتی از سال ۱۸۱۰ آغاز کرد – یک ریخته گری فولاد که محصولاتی مانند چتر و آسیاب قهوه تولید می‌کرد. در واقع کار پژو، با تولید فنر دامن، قاب چتر، تیغه اره، سیم چرخ و دوچرخه به صنعت خودروسازی باز شد. اولین خودرویی که نام PEUGEOT را در خود جای داده در سال ۱۸۸۹ رونمایی شد و باعث شد PEUGEOT به دومین خودروساز و قدیمی‌ترین مارک اتومبیل تبدیل شود. از سال ۱۸۵۰، PEUGEOT با نماد شیر نشان داده شده است. امیل پژو نماد شیر را برای کسب و کار خود انتخاب کرد، اما شخصی که اولین ماشین را ساخت آرماند پژو بود. لوگوی کمپانی پژو در ابتدا یک شیر در حال راه رفتن بر روی یک تیر بود که نشان دهنده سرعت، قدرت و انعطاف پذیری تیغه‌ تبرهای این کارخانه بود.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را می توان تیپ ۱ مولتی پلکس نامید. یک پیشرانه با حجم ۱۳۶۰ سی‌سی، ۴ سیلندر تنفس طبیعی با ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور که با کد TU3 شناخته می شود از مشخصه های فنی ۲۰۶ تیپ ۲ هستند. از نظر قوای فنی با یکدیگر مشترکند ولی تیپ ۲ از سیستم برق مولتی پلکس بهره می برد؛ فرمان آن نیز ۳ شاخه است و ساعت دیجیتال در پژو ۲۰۶ تیپ ۱ جای خود را به ال سی دی تایپ A در تیپ ۲ داده است. البته این ال سی دی در مدل های تولیدی بعد از سال ۹۲ به تایپ B(طرح ال سی دی تایپ B با نام MFD که قابلیت های آن کمتر از ال سی دی تایپ B اصلی است) ارتقا یافت و سال ۹۴ نیز نسل دوم ال سی دی های MFD بر روی ۲۰۶ ها قرار گرفت.

 

قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده + قیمت ۲۰۶ صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز پژو 206 تیپ 2
206 ‏، تیپ 21400 | با سی دی پلیر و سنسور عقب - ایران خ...قیمت روز بازار594/000,000خرید پژو 206 تیپ 2 کارکرده
206 ‏، تیپ 21401 | ایران خودروقیمت روز بازار621,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو تجربه ایی شگرف در فروش و خرید خودرو خود کنید.

شما فروشنده محترم ۲۰۶ کارکرده جهت دریافت قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ یکی از خودروهای پرطرفدار ایران است که پس از مدت زیادی از ورودش به بازار خودرو هنوز زیبای را در طراحی این خودرو شاهد هستیم. پژو ۲۰۶ – Peugeot 206 را شاید بتوان جوان پسندانه ترین خودروی اقتصادی کشور دانست. پژو ۲۰۶ از سال ۱۳۸۰ توسط ایرانخودرو در ۶ مدل تیپ مختلف عرضه شده است. با اینکه بیش از ۲ دهه از طراحی و تولید این خودرو در بازار های جهانی می گذرد، ۲۰۶ هنوز هم خودروی زیباییست و طراحی آن کهنه نشده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کلاس های مختلف بدنه در بازار های جهانی عرضه شد ولی تا کنون فقط مدل هاچبک و صندوقدار در بازار کشور ما حضور داشته اند.

پژو ۲۰۶ در ابتدا به عنوان یک خودروی هاچ بک با موتور بنزینی ۱/۱، ۴/۱ و ۶/۱ لیتر و موتور دیزلی ۹/۱لیتر و بعد از آن با موتور HDI به بازار عرضه شد. در سال ۱۹۹۹ مدل GTI ا۲ لیتر با سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت (معادل ۱۳۰ مایل بر ساعت) و در سال ۲۰۰۳ مدل ارتقاء یافته GTI به نام پژو RC ، به این گروه اضافه شد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۴/۷ بودو سرعت آن در نهایت به بالای ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت (معادل ۱۴۰مایل بر سرعت) و قدرت ۱۸۰ اسب بخار (۱۳۰ کیلووات) می‌رسید. در سال ۲۰۰۱، دو مدل دیگر از ۲۰۶ به نام‌ های CC۲۰۶ (کوپه) با سقف فولادی تا شونده و SW۲۰۶ (استیشن واگن) به بازار عرضه شد. مدل سدان ۴ درب این خودرو نیز با همکاری ایران‌خودرو طراحی و در اواخر سال ۲۰۰۵ پرده‌ برداری شد. خودروی ۲۰۶ صندوقدار (تحت نام پژو SD۲۰۶) در شرکت ایران‌خودرو تولید شده و توسط شرکت پژو به ۳۹ کشور دنیا از قبیل آفریقای شمالی، چین، روسیه، ترکیه، و بلغارستان صادر می‌شود.پژو ۲۰۶ بیشتر در کارخانه‌های پژو پویزی (Poissy) و مال هاوس (Mulhouse) فرانسه تولید می‌شود و دقیقا مشابه خودروی تولیدی شرکت ایران‌خودرو در ایران است. این خودرو در شیلی نیز برای بازارهای مکزیک و کلمبیا مونتاژ شده است (در شیلی ۲۰۶های ساخت فرانسه از ۲۰۶های ساخت شیلی ارزان‌تر بودند) تولید این خودرو در پورتو ریل (Porto Real) و ریو دو ژانیرو (Rio de Janeiro) برزیل در سال ۲۰۰۱ آغاز شد و تا سال ۲۰۰۵ با تولید مدل استیشن (SW) ادامه یافت. محصولات برزیل دارای موتورهای ۱، ۴/۱ و ۶/۱لیتر هستند و دو مدل آخر شرایط معتبر موتور به سوخت‌های تغییرپذیر را دارند. برای مدل ۲۰۶ تیپ ۵ می توانید به صفحه خرید پرو ۲۰۶ تیپ ۵ مراجعه کنید.

طراحی پژو ۲۰۶ تیپ ۲

یکی از اصلی‌ ترین دلایل موفقیت پژو ۲۰۶ در بازارهای جهانی، بدون شک طراحی پویا و تطبیق‌ پذیری بالای آن با سلیقه های مشتری است که پس از گذشت حدودا دو دهه همچنان مقبولیت خود را در میان خریداران حفظ کرده است. ظاهر امروزی و جوان ‌پسند این خودرو که پتانسیل بالایی جهت انجام تغییرات ظاهری و تیونینگ دارد، یکی از مواردی است که موجب شده پژو ۲۰۶ همواره در جدول پرفروش‌ ترین خودروهای داخلی جایگاه قابل قبولی داشته باشد و خودروی اول جوانان برای خرید یک خودروی شخصی باشد. پژو ۲۰۶ به خاطر طراحی ظاهری متفاوت خود، به عنوان یک خودروی سنت ‌شکن وارد بازار ایران شد، زیرا پیش از این در بازار خودروهای هاچ ‌بک گزینه جذابی وجود نداشت و این خودرو با طراحی جذاب تخم مرغی خود به نوعی توانست انقلابی در خودروهای هاچ بک عرضه شده در بازار کشور ایجاد کند. خطوط سیال و روان روی بدنه این خودرو که در نهایت موجب حجیم ‌تر شدن درها و گلگیرها شده است، از نکاتی به شمار می رود که در جذابیت ظاهر آن نقش به سزایی ایفا کرده و همچنین چراغ ‌های بزرگ و کشیده در قسمت جلوی خودرو، ظاهری تهاجمی و اسپرت به آن بخشیده است. البته طی سال‌ های گذشته تغییرات بسیار جزئی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است که می ‌توان به تغییر گرافیک داخلی چراغ ‌های عقب، طرح کریستالی چراغ‌ های جلو و طراحی سپر عقب این خودرو اشاره کرد.

طراحی داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۲

طراحی داخلی ۲۰۶ نیز مانند بیرون آن، اصیل و حساب‌شده است. هرچند که در سال‌های اخیر، ایران‌خودرو از کیفیت مواد اولیه در ساخت قطعات کابین کاسته است؛ اما هنوز هم ۲۰۶، یکی از بهترین طراحی‌های داخلی در میان خودروهای تولید ایران را دارد. می‌توان گفت با خرید پژو ۲۰۶ (فروش پژو ۲۰۶ دست دوم) متعلق به دهه هشتاد و اوایل دهه نود، به‌شرط تمیز بودن خودرو، رانندگی با کابین باکیفیت‌تری را تجربه خواهید کرد.

ایمنی و آپشن های پژو ۲۰۶

دارای ۴ ستاره ایمنی در نسخه اصلی فرانسوی :

پژو ۲۰۶ یکی از معدود خودروهای ایرانی است که در تست‌های امنیتی در اروپا شرکت است. البته، این اتفاق، مربوط به سال ۲۰۰۰ است که در آن زمان، ۲۰۶ از سوی کمپانی پژو به موسسه یوروان‌کپ، معرفی شد و توانست چهار ستاره از مجموعه پنج ستاره را دریافت کند. از آن زمان، پژو ۲۰۶، تغییراتی زیادی کرده؛ بااین‌ حال آمارهای کشور نشان می‌دهند که پایه و اساس ایمنی پژو ۲۰۶ نسبت به بسیاری از خودروهای تولید داخل، بالاتر است.

مزایای پژو  ۲۰۶ تیپ ۲

مصرف سوخت پایین ۲۰۶ تیپ ۲:

یکی از مزایای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، مصرف سوخت پایین آن است و از این نظر، یک خودروی بسیار اقتصادی محسوب می‌شود. میزان مصرف سوخت آن در مسیرهای شهری، ۸.۹ لیتر و خارج از شهر و اتوبان‌ها ۵ لیتر در هر صد کیلومتر است؛ هم‌چنین مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود. این ارقام، نشان‌دهنده مصرف سوخت پایین این ماشین و وضعیت بسیار بهتر آن نسبت به خودروهای هم‌ رده است

طراحی خارجی و داخلی ماشین ۲۰۶ تیپ ۲

یکی دیگر از مزایای پژو ۲۰۶ طراحی داخلی آن است. زمانی‌که این خودرو وارد بازار ایران شد، در نگاه اول طراحی بدنه زیبا و مدرن آن جلب ‌توجه می‌کرد. در حال حاضر نیز با وجود این‌که سال‌های زیادی از تولید آن می‌گذرد، هنوز هم یک خودروی زیبا و اسپرت محسوب می‌شود

قطعات یدکی فراوان پژو ۲۰۶ تیپ ۲

از مزایای دیگر پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قطعات یدکی فراوان آن است. با توجه به این‌که مدت‌ زمان زیادی از حضور این خودرو در کشور ما می‌گذرد، بسیاری از قطعات آن در داخل تولید می‌شود. با توجه به وضعیت کنونی کشور و وجود تحریم‌ها، این موضوع به یکی از مزایای این خودرو تبدیل‌ شده ‌است؛ چراکه بسیاری از شرکت‌های خودروسازی از ایران خارج ‌شده‌اند و به شرکت‌های ایرانی قطعه نمی‌فروشند. به ‌عنوان ‌مثال، بسیاری از خودروهای چینی موجود در کشور امکانات زیادی دارند؛ ولی تقریباً قطعات آن‌ها در داخل کشور یافت نمی‌شود و در صورت نیاز، باید به‌صورت سفارشی از کشورهای دیگر تهیه شود. اما قطعات مختلف این خودرو به‌ راحتی و با قیمتی مناسب‌تر از خودروهای وارداتی، قابل خرید است. با توجه به موارد گفته‌ شده، هزینه‌های نگه‌داری این خودرو نیز کاهش می‌یابد.

معایب پژو ۲۰۶ تیپ ۲

  • پایین آمدن کیفیت

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی فرانسوی بود و تا اواخر دهه هشتاد خورشیدی با استفاده از این قطعات مونتاژ می‌شد. به همین دلیل مشکلات کیفی در این خودرو چندان مشاهده نمی‌شدند، اما از ابتدای دهه نود به دلیل اعمال تحریم‌های خودروسازی قطعات ایرانی و چینی جایگزین قطعات فرانسوی شدند که نتیجه آن افت شدید کیفیت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ بود. نخستین محلی که افت کیفیت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را می‌توان در آن مشاهده کرد کابین خودروست. کابین پژو ۲۰۶ تیپ ۲‌های ایرانیزه که از سال ۱۳۹۱ به بعد وارد بازار شدند، بسیار دلگیر و خسته کننده بوده و دیگر خبری از رنگ آبی در آن نیست. علاوه بر آن پلاستیک خشک بی‌کیفیت اکثر قسمت‌های کابین را پوشانده است. این پلاستیک خشک موجب به صدا افتادن زودتر قطعات داشبورد خودرو خواهد شد.

  • فضای کم

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خودرویی هاچ‌بک است و نباید توقع خاصی از فضای کابین این خودرو داشت. با این حال به نظر می‌رسد فرانسوی‌ها در کوچک ساختن این خودرو افراط کرده‌اند. فاصله محوری کم پژو ۲۰۶ موجب شده که فضای پای سرنشینان عقب بسیار محدود باشد. صندوق عقب پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز بسیار کوچک بوده و حجم آن حدود ۲۴۵ لیتر است که برای مصارف خانوادگی کفایت نمی‌کند؛ مگر آن‌ که از خانواده کوچکی برخوردار باشید!

مشخصات فنی پژو ۲۰۶

نام خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲
کشور سازنده فرانسه
سال (طراحی) ۲۰۰۳
مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۸ سوپاپه
حجم موتور ۱۳۶۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۷۵ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۴۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ دنده دستی
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۴.۱ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۰۲۴ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۳۸۲۲ طول – ۱۶۵۲ عرض – ۱۴۳۲ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۴۴۱ میلیمتر

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده در بازار ایران

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ صفر مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه می باشد، نکته ی قابل توجه زمانی است که به دنبال قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده باشید زیرا که مساله تنها یک موضوع نیست بلکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره در قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده تاثیرگذارند. مواردی که یاد شد از عوامل اصلی تفاوت در قیمت ۲۰۶ تیپ۲ صفر با قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده است. افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوید. این تفاوت قیمت ۲۰۶ صفر با قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ام جی 3 کارکرده + قیمت روز ام جی 3

نوشته های مشابه