اخبار و رویداد ها

معاینه فنی خودرو + معرفی مراکز معاینه فنی

معاینه فنی خودرو + معرفی مراکز معاینه فنی

در این مقاله قصد داربم پردازیم به مراحل معاینه فنی و نیز مراکز معاینه فنی را معرفی می کنیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

تا چند وقت گذشته همراه داشتن برگه معاینه فنی خودرو برای همه اجباری نبود، خودروهایی در سطح شهر تردد می‌کردند که با هر بار فشار دادن پدال گاز، بخش زیادی از هوا را آلوده می‌کردند. تردد زیاد در معابر شهری و غیر شهری باعث شده بود تا وسایل نقلیه دچار نقص فنی  شوند. اما حالا تمام وسایل نقلیه بالای ۴ سال عمر باید معاینه فنی را داشته باشند. با اجرا شدن این طرح، ایرادات فنی وسایل نقلیه برطرف می‌شود و هم‌چنین جلوی تصادفات رانندگی، آلودگی هوا و جریمه‌های راهنمایی و رانندگی تا حد زیادی گرفته خواهد شد

مراحل معاینه فنی خودرو

  • اطمینان از سلامت خودرو و جلوگیری از تردد خودروهای آلاینده هدف اصلی قانون معاینه فنی است. به‌ همین منظور ۷ تست مختلف برای بررسی سلامت ماشین در نظر گرفته‌ شده و در تمامی مراکز معاینه فنی اجرا می‌شود.
  • بازرسی چشمی: در مرحله اول خودرو از نظر سلامت ظاهری بررسی می‌شود. مواردی مثل آینه‌ها، شیشه‌ها، سلامتی چراغ‌های جلو و عقب از مواردی است که توسط کارشناس مورد تست قرار می‌گیرد.
  • آلایندگی: در مرحله دوم میزان تولید گازهای خروجی اگزوز بررسی می‌شود. این کار با کمک دستگاه ویژه انجام شده و درصد تمام گازهای سمی و خطرناک مثل دی‌اکسید کربن و منواکسید کربن اندازه‌گیری می‌شود. در صورت آلایندگی بیش از استاندارد، خودرو در همین مرحله رد خواهد شد.
  • بررسی کمک فنرها: کمک فنرها نقش مهمی در حفظ تعادل خودرو دارند. به همین دلیل یکی از مراحل آزمون به بررسی سلامت کمک فنرها اختصاص دارد. این بررسی توسط دستگاه ویژه‌ای انجام‌شده و نتایج آزمون به صورت عددی و گرافیکی ثبت می‌شود.
  • آزمون ترمزها: چهارمین تست معاینه فنی، بررسی سلامت ترمزها است. ترمزها و عملکرد ترمز دستی به صورت کامل بررسی می‌شود.
  • آزمون سیستم تعلیق: در مرحله پنجم معاینه فنی نوبت به بررسی سیستم تعلیق خودرو می‌رسد. سیستم تعلیق خودرو تحت فشار قرار گرفته و برای رسیدن به مرحله بعدی باید این تست را هم پاس کند.
  • بررسی چراغ‌ها: در مرحله ششم چراغ‌های خودرو بررسی می‌شود. زاویه نور، شدت تابش و مسافت استانداردی که چراغ باید روشن کند مورد ارزیابی کارشناس قرار می‌گیرد.
  • هم‌راستی چرخ‌ها: آخرین گام معاینه فنی بررسی سلامت چرخ‌ها است. معیار عبور از مرحله آخر، ۷ متر انحراف خودرو به ازای هر ۱۰۰۰ متر است. به‌ بیانی دیگر اگر هنگام رانندگی فرمان رها شود، میزان انحراف ماشین نباید از ۷ متر بیشتر شود.

چه خودروهایی باید معاینه فنی داشته باشند؟

بازبینی خودرو برای تمام وسایل نقلیه‌ای که تولیدشان در کارخانه بیشتر از ۴ سال است، ضروری است. درصورتی‌که سال تولید خودرو شما یکی از موارد زیر است باید برای گرفتن آن اقدام کنید.

خودروهای داخلی تولید سال ۱۳۹۷ به قبل

خودروهای وارداتی تولید سال ۲۰۱۸ به قبل

تمام خودروهای حمل‌و‌نقل مدل ۹۹ به قبل

برای دریافت یا تمدید معاینه فنی وسایل نقلیه عمومی سبک و سنگین با عمر کمتر از ۱۰ سال، وسایل نقلیه دولتی، وسیله نقلیه سبک و سنگین فوریت پزشکی و امدادی باید هر ۶ ماه یک‌بار به این مراکز مراجعه کنید. هم‌چنین برای وسایل نقلیه عمومی سبک و سنگین درون‌شهری و برون‌شهری باید هر سه ماه یک‌بار به این مراکز مراجعه کنید. در غیر این صورت در صورت عدم انجام بازبینی خودرو در سال ۱‍۴۰۱ مشمول پرداخت روزانه ۵۰ هزار تومان خواهید بود.

چه کارهایی قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی انجام دهیم؟

اگر می‌خواهید نتیجه آزمون و تست بازبینی خودرو مثبت باشد، باید ۴ کار زیر را پیش از مراجعه حضوری به این مراکز انجام دهید.

  • نور چراغ‌های وسایل نقلیه را چک کنید تا سالم باشند.
  • از سلامت برف‌پاک‌کن و آب‌پاش اطمینان حاصل پیدا کنید.
  • از میزان ساییدگی و سلامت آج لاستیک مطمئن شوید.
  • میزان روغن خودرو و فیلترها را بررسی کنید.

مراحل ثبت نام و رزرو نوبت برای معاینه فنی خودرو

ابتدا سایت تهران من را در قسمت جستجوی گوگل یکی از مرورگرهای کروم یا فایرفاکس جستجو کنید. اولین سایتی که گوگل برای شما جستجو می کند، همان سایت تهران من است. کافیست بر روی آن کلیک کنید تا وارد سایت اصلی شوید. در مرحله بعد نیاز است که از قسمت چپ بالای سایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در مرحله بعد شما باید تمامی اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی، رمز عبور، شماره تلفن همراه و … را مطابق تصویر زیر وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه دریافت کد تایید کلیک کنید. دقت کنید که نام کاربری شما می تواند همان شماره تلفن همراه شما و رمز عبور حتما باید بالای ۸ کاراکتر (شامل حروف انگلیسی و اعداد) باشد در مرحله بعدی، یک کد ۶ رقمی به شماره همراه شما ارسال می شود. برای تکمیل ثبت نام نیاز است که این کد را در قسمت مربوطه وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام در تهران من کلیک کنید.

مراحل رزرو وقت معاینه فنی

ابتدا به سایت تهران من به آدرس my.tehran.ir وارد شوید. توصیه می کنیم از مرورگر کروم یا فایرفاکس برای استفاده از سامانه نوبت دهی معاینه فنی استفاده کنید. در مرحله بعد نیاز است که شما بر روی گزینه ورود کلیک کنید. در مرحله بعدی نیاز است که شما شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و بر روی گزینه دریافت کد تایید کلیک کنید. در این زمان یک کد ۵ رقمی به شماره شما ارسال می شود که نیاز است در کادر مربوطه وارد شود.

البته می توانید برای ورود به سایت تهران من از طریق گزینه ورود با نام کاربری استفاده کنید. در مرحله بعد شما وارد سایت تهران من مربوط به نام کاربری خودتان شده اید. در سمت راست سایت می توانید نام و شماره تلفن همراه خود را مشاهده کنید و در زیر آن تمامی امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار می دهد قابل مشاهده می باشد برای دریافت نوبت و استفاده از امکان نوبت دهی معاینه فنی در سایت تهران من، شما باید از طریق منوی مربوط به امکانات، گزینه نوبت دهی معاینه فنی را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی شما وارد قسمتی از سامانه نوبت دهی معاینه فنی می شوید که باید تمامی اطلاعات مربوط به خودرو مانند نوع خودرو، نوع سوخت خودرو و اطلاعات مربوط به تاریخ و روز نوبت معاینه فنی وارد شود. دقت کنید که در قسمت انتخاب مرکز معاینه فنی، می توانید نزدیک ترین مرکز به محل سکونت خود را انتخاب نمایید.

پس از اینکه تمامی اطلاعات مربوط به رزرو نوبت معاینه فنی کامل شد، شما باید بر روی گزینه کسر از کیف پول شهروندی کلیک کنید تا نوبت شما رزرو شود. دقت کنید که بدون پرداخت مبلغ مورد نیاز برای معاینه فنی، امکان رزرو نوبت برای شما وجود ندارد. بنابراین، طبق تصویر بالا پس از اینکه هزینه مورد نظر را پرداخت کردید، بر روی گزینه رزرو معاینه فنی کلیک کنید.

نحوه استعلام معاینه فنی خودرو

برای استعلام جریمه معاینه فنی خودرو، باید از همان روش‌هایی که برای استعلام خلافی خودرو وجود دارد، استفاده کنید. به عبارت بهتر، استعلام جریمه معاینه فنی، هم با روش‌های حضوری و هم با روش‌های غیرحضوری امکان پذیر است:

  • مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰ با همراه داشتن کارت خودرو.
  •  مراجعه به سایت پلیس راهور به نشانی rahvar120.ir و انتخاب گزینه استعلام تخلفات رانندگی.
  •  استفاده از اپلیکیشن پلیس من و انتخاب گزینه تخلفات رانندگی.
  •  کد دستوری #۱۱۰* (ستاره ۱۱۰ مربع) را با موبایل‌تان شماره‌گیری کنید. سپس استعلام خلافی خودرو را انتخاب کنید و در پایان، کد VIN خودرو را ارسال کنید.

جریمه معاینه فنی

خودروهایی که معاینه فنی نداشته باشند یا اعتبار معاینه فنی آنها منقضی شده باشد، مشمول جریمه راهنمایی و رانندگی هستند. مبلغ جریمه نداشتن معاینه فنی، معادل ۵۰ هزار تومان است که بصورت «روزانه» محاسبه می‌شود. به این معنی که در طول یک روز (۲۴ ساعت)، اگر خودروی شما چندین‌بار توسط دوربین‌های پلیس رصد شود، مبلغ جریمه معاینه فنی، تغییری نکرده و فقط یکبار برای‌تان محاسبه می‌شود. اما در روز دوم، اگر دوباره توسط دوربین‌های پلیس رصد شدید، مجددا جریمه معاینه فنی برای خودروی‌تان لحاظ می‌شود.

هزینه معاینه فنی ۱۴۰۱

هیات وزیران به پیشنهاد مشترک وزارت خانه های کشور و راه و شهرسازی، نرخ جدید خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودرو مخصوص وسایل نقلیه سبک و سنگین را مشخص کرد.

معاینه فنی خودروهای سبک بنزین سوز و دوگانه سوز ۴۷.۰۰۰ تومان درصورت مردودی ۱۰.۰۰۰ تومان
معاینه فنی خودروهای سنگین گازوییلی و گازسوز ۷۱.۶۰۰ تومان درصورت مردودی ۱۲.۰۰۰تومان
معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین دوگانه سوز ۹۹.۱۰۰ تومان درصورت مردودی ۱۲.۰۰۰ تومان
معاینه فنی موتورسیکلت ۱۲.۰۰۰ تومان درصورت مردودی ۲.۰۰۰ تومان

همچنین بهای دریافتی برای بازرسی چشمی قطعات و تجهیزات گازسوز (به جز مخزن) برای خودروهای سبک دوگانه سوز و خودروهای نیمه سنگین و سنگین گازسوز مبلغ ۱۲۵ هزار ریال تعیین گردید. هیات وزیران همچنین نرخ بهای خدمات صدور گواهی معاینه فنی خودروها و موتورسیکلت ها برای هربار مراجعه بعدی ظرف ۱۵ روز پس از مراجعه اول را برای خودروهای سبک ۱۰۰ هزار ریال، خودروهای نیمه سنگین و سنگین ۱۲۰ هزار ریال و برای موتورسیکلت ها مبلغ ۲۰ هزار ریال تعیین کرد.

گفتنی است، بعد از انقضای ۱۵ روز پس از مراجعه اول، مراجعه بعدی به عنوان اولین مراجعه محسوب می‌شود.

نوبت دهی معاینه فنی

با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۱۲ و یا از طریق سایت معاینه فنی به آدرس inspection.tehran.ir در مراکز از طول صف مطلع شوید و خلوت‌ترین مرکز را براحتی انتخاب کنید. برای این منظور به بخش سامانه طول صف مراکز معاینه فنی تهران مراجعه و با انتخاب مرکز معاینه فنی مورد نظر خود از زمان انتظار آن باخبر شوید.

مراکز معاینه فنی خودرو های سبک

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک بیهقی

مدیر/ناظر مرکز: آقای مجید بابائی

آدرس:میدان آرژانتین, پارک­سوار بیهقی, ضلع شمال شرقی پارک سوار تلفن: ۰۲۱۸۸۵۲۳۰۶۶ (سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه : ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ و جمعه: ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ ( قبل از مراجعه در روز جمعه لطفا مجددا سایت را کنترل نمایید.) (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت سراج (شرق تهران)

مدیر/ناظر مرکز: آقای بهزاد حیدری می آبادی

آدرس:میدان رسالت- خیابان فـرجام- خیابان سراج- جنب پمپ گاز تلفن: ۰۲۱۷۷۰۶۱۱۹۹ (سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه: تعطیل (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا پنجشنبه ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت الغدیر(جنوب تهران)

مدیر/ناظر مرکز: آقای حمید معصومی

آدرس:یافت آباد – بلوارالغدیر – روبروی بیمارستان شهدای یافت آباد تلفن : ۰۲۱۶۶۲۰۹۷۴۵ (سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰- جمعه: ۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت شقایق(غرب تهران)

مدیر/ناظر مرکز:آقای آرش میرزاجانی

آدرس:بزرگراه­ آزادگان – بالاتر از میدان میوه و تره بار مرکزی – بلوار شقایق  تلفن: ۰۲۱۵۵۸۴۹۸۲۹ (سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰- جمعه : تعطیل (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰) «در این مرکز خودروهای سبک دیزل پذیرش می شود»

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت نیایش (غرب تهران)

مدیر/ناظر مرکز: آقای هادی منصوری

آدرس: بزرگراه همت, بلوار اشرفی اصفهانی (مسیرجنوب به­ شمال), بعد از بزرگراه نیایش, خیابان هفتم تلفن: ۳-۰۲۱۴۴۸۲۷۲۸۱ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱‌‌۷:۰۰ _ جمعه :۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ صرفا پذیرش از طریق سامانه نوبت دهی (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک و موتورسیکلت آبشناسان (غرب تهران)

مدیر/ناظر مرکز: آقای حمید تشیعی

آدرس: تقاطع بزرگراه ایرانپارس و بلوار شاهین شمالی تلفن: ۰۲۱۴۴۴۵۱۲۶۹ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تاپنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ جمعه ها: ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک شهید چمران

مدیر/ناظر مرکز:آقای فرزاد هژیر

آدرس:خیابان شهید رجایی – بالاتر از پل شهید آوینی – جنب مرکز خرید و فروش خیابان معاینه فنی خودرو تلفن:۰۲۱۵۵۲۳۱۷۰۰ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰- جمعه: تعطیل (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک دماوند

مدیر/ناظر مرکز: آقای سید رضا موسوی

آدرس:بعد از سه راه تهرانپارس -بعد از ساختمان ایر تویا – روبروی بیمه ایران تلفن: ۰۲۱۷۷۲۹۷۶۷۳ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۰۰ -(از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ صرفا پذیرش از طریق سامانه نوبت دهی ) جمعه : تعطیل (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک خاوران

مدیر/ناظر مرکز:آقای حسین متین فرجام

آدرس:جاده خاوران، بزرگراه امام رضا (ع)، کیلومتر ۱۲ ، بعد از خاورشهر ، مقابل مرکز تعویض پلاک خودرو تلفن: ۰۲۱۳۳۸۵۶۸۶۸

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ جمعه: ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰و جمعه ها تعطیل می باشد.)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروی امام رضا (ع)

مدیر/ناظر مرکز:آقای حسین متین فرجام

آدرس:جاده خاوران – سه راه افسریه – بزرگراه امام رضا (ع) یک کیلومتر بعد از سه راه سیمان تلفن: ۱-۰۲۱۳۳۸۵۵۶۰۰

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۰۰ پنجشنبه ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ و جمعه : ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ (پذیرش براساس میزان مراجعات)

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک ابوذر

مدیر/ناظر مرکز:آقای محمد رضائی زارع

آدرس:جاده قدیم – کرج کیلومتر۱۳- نرسیده به چهار راه ایران خودرو تلفن: ۰۲۱۴۴۹۰۷۷۱۹

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ جمعه: تعطیل

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک ایرتویا (تویوتا و لکسوس)

مدیر/ناظر مرکز:آقای منصور غیاثی

آدرس:سه راه تهرانپارس – ابتدای جاده دماوند – بین سازمان آب و اتحاد – کوچه ظهیری – شرکت تویوتا تلفن: ۰۲۱۷۳۴۵۶

ساعت کار:عدم پذیرش

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک ایران خودرو(نمایندگی ۵۰۶۲)

مدیر/ناظر مرکز:آقای داریوش گودرزی

آدرس:کیلومتر ۲۰ جاده قدیم تهران کرج تلفن :۳-۰۲۱۴۴۹۸۵۶۵۰

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه: ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ پنجشنبه: ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ جمعه : تعطیل

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک چیتگر

مدیر/ناظر مرکز:آقای منصور کچیان

آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج روبروی شهرک دانشگاه داخل مجموعه مرکز تعویض پلاک چیتگر تلفن: ۰۲۱۴۴۹۰۶۲۲۳

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ جمعه: تعطیل

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک فدائیان اسلام

مدیر/ناظر مرکز:آقای حبیب محققی

آدرس:اتوبان آزادگان شرق خروجی فدائیان شمال جنب بازار سنگ فاطمیه کوچه خسروی تلفن: ۸۵-۰۲۱۳۳۶۰۴۲۸۴

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه: ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰(بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ و جمعه: تعطیل )

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهدای زمان آباد

مدیر/ناظر مرکز:آقای محمد پارسای قاسمی

آدرس: شهرری، کمربندی دوم تهران، نرسیده به میدان غنی آباد، خیابان شهدای زمان آباد تلفن:۳۳۵۳۴۵۹۸

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه : ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۰۰ جمعه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ (بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ و جمعه ها : تعطیل)«در این مرکز خودروهای سبک دیزل پذیرش می شود»

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک بعثت

مدیر/ناظر مرکز:آقای محمودرضا حیدری

آدرس:بزرگراه امام علی شمال به جنوب ورودی بزرگراه بعثت غرب پلاک ۸۱ تلفن: ۰۲۱۳۶۳۱۷۴۱۰

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۰۰ وجمعه: ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰(بازدید چشمی مخازن خودروهای دوگانه سوز شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و پنجشنبه ها ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و جمعه: تعطیل)

مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین بسیج

مدیر/ناظر مرکز: آقای مجید عبدالرحیم تنباکوئی

آدرس:میدان بسیج، ابتدای بزرگراه امام رضا،باند کندرو،بعدازدومین پل عابرپیاده توقفگاه شماره ۳( ویژه اتوبوسهای شرکت واحد ) تلفن: ۰۲۱۳۳۸۶۸۱۱۴ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ _جمعه: تعطیل

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین جنت آباد

مدیر/ناظر مرکز: آقای مجید عبدالرحیم تنباکوئی

آدرس: اتوبان همت ،جنت آباد، خیابان کبیر زاده غربی( ویژه اتوبوسهای شرکت واحد ) تلفن: ۰۲۱۴۴۴۵۶۰۶۲ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰_جمعه: تعطیل

مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین پایانه غرب

مدیر/ناظر مرکز: آقای مجید عبدالرحیم تنباکوئی

آدرس: پایانه غرب ، پشت جایگاه سوخت جدید . مجتمع تعمیر گاهی تلفن: ۰۲۱۴۴۶۷۴۸۸۰ (سامانه پاسخگو۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰ _جمعه: تعطیل

مراکز معاینه فنی سیار

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۱

مدیر/ناظر مرکز:آقای هادی خاشعی

آدرس: منطقه ۱ نوبنیاد پایانه شهید دستواره ( سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه : ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۰۰ – پنجشنبه : ۰۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰- جمعه : ۰۷:۳۰ الی ۱۴:۰۰ این واحد زیر مجموعه مرکز بیهقی می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز بیهقی مراجعه نمایند – خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکز بیهقی مراجعه نمایند.)

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۲

مدیر/ناظر مرکز:آقای اصغر مهدیان

آدرس: انتهای اتوبان امام علی (ع)، شمال اتوبان ارتش غرب، ابتدای بلوار اوشان در ایستگاه اتوبوس و تاکسی اوشان ( سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:غیرفعال ( رانندگان در صورت نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز نیایش مراجعه نمایند

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۳

مدیر/ناظر مرکز:آقای سعید عبادیان

آدرس: بزرگراه شهید صیاد شیرازی خیابان گیلان شرقی نرسیده به خیابان مجید افشاری پایانه گیلان ( سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه : تعطیل – این واحد زیر مجموعه مرکز چمران می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکزچمران مراجعه نمایند- خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکزچمران مراجعه نمایند.))

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۴

مدیر/ناظر مرکز:آقای محمدرضا بختیاری

آدرس:میدان الغدیر خیابان فرجام به سمت میدان رسالت جنب آتش نشانی کوچه شهید فضل علی پارکینگ الغدیر ( سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه : تعطیل – این واحد زیر مجموعه مرکز بیهقی می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز بیهقی مراجعه نمایند- خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکز بیهقی مراجعه نمایند.))

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۵

مدیر/ناظر مرکز:سعید عبادیان

آدرس:انتهای خیابان جیحون خیابان شهید رنجبر نبش کوچه سلیمیان ( سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه : تعطیل – این واحد زیر مجموعه مرکز بیهقی می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز بیهقی مراجعه نمایند- خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکز بیهقی مراجعه نمایند.))

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۶

مدیر/ناظر مرکز:منصور کچیان

آدرس:کیلومتر ۱۷ آزاد راه شهید فهمیده مستقر در پمپ بنزین ورد آورد شمالی ( سامانه پاسخگو ۰۲۱۶۹۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار: شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه : تعطیل – این واحد زیر مجموعه مرکز بیهقی می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز بیهقی مراجعه نمایند- خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکز بیهقی مراجعه نمایند.))

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۷

مدیر/ناظر مرکز:سید رضا موسوی

آدرس: ابتدای بزرگراه شهید یاسینی جنب ایستگاه متروی شهید کلاهدوز پایانه تاکسیرانی شهید کلاهدوز ( سامانه پاسخگو ۰۲۱۶۹۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه : تعطیل- این واحد زیر مجموعه مرکز بیهقی می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز بیهقی مراجعه نمایند- خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکز بیهقی مراجعه نمایند.))

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک سیار شماره ۸

مدیر/ناظر مرکز:آقای محمدرضا بختیاری

آدرس:میدان الغدیر خیابان فرجام به سمت میدان رسالت جنب آتش نشانی کوچه شهید فضل علی پارکینگ الغدیر ( سامانه پاسخگو ۹۶۰۰۶۰۰۰)

ساعت کار:شنبه تا پنجشنبه: ۰۷:۳۰ الی ۱۷:۰۰ – جمعه : تعطیل – این واحد زیر مجموعه مرکز بیهقی می باشد.( رانندگان در صورت جابجایی واحد سیار و نیاز به مراجعه مجدد می توانند جهت ادامه کار به مرکز بیهقی مراجعه نمایند- خودروهای گازسوز قبل از مراجعه به این واحد بایستی جهت بازدید چشمی سیستم CNG به مرکز بیهقی مراجعه نمایند.))

مطالعه بیشتر  ارزان‌ترین شاسی‌بلند و کراس‌اوورهای موجود در ایران

نوشته های مشابه