اخبار و رویداد ها

تویوتا از نسل جدید کراس اوور خود (اوربان کروزر) برای بازار هند رونمایی کرد

معرفی اوربان کروزر + مشخصات فنی اربان کروزر

در این مقاله در مورد مشخصات اوربان کروزر صحبت خواهیم کرد.  تویوتا و سوزوکی در حال تقویت بیشتر روابط  خود به ویژه در توسعه و تولید خودرو برای بازار هند هستند. از سال ۲۰۱۷، هر دو شرکت با توجه به تخصص تویوتا در خودروهای برقی و توان سوزوکی در مدل های جمع و جور و کوچک، هدف خود را بر استفاده از نقاط قوت یکدیگر قرار دادند.

تویوتا اوربان کروزر

از آنجایی که کمپانی‌ های تویوتا و سوزوکی مشغول به تقویت روابط خود در این صنعت هستند محصولات جدید و متنوعی در نتیجه این همکاری قرار است به بازار عرضه شود. محصول اوربان کروزر یکی از آن محصولات کلیدی بوده که ما در اینجا می‌خواهیم به بررسی ویژگی اوربان کروزر بپردازیم. همچنین این دو شرکت با استفاده از نقاط قوت یکدیگر توانسته‌اند به اهداف مشترکی دست پیدا کنند و نمونه‌های متفاوتی ارائه نمایند.

جدیداً شاهد همکاری برخی کمپانی‌ های معروف یعنی تویوتا هند و ماروتی سوزوکی بوده‌ ایم که نتیجه این همکاری عرضه‌شدن یک خودروی جدید است. این محصول تویوتا اوربان کروزر نام داشته و به‌احتمال بسیار زیاد به محصول پرطرف‌دار بعدی بازار ژاپن تبدیل شود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید عکس‌ های این مدل را که کمپانی تویوتا قبل از رونمایی و در اوایل جولای ۲۰۲۲ منتشر کرده بود را مشاهده نمایید.

مشخصات کلی خودرو

با بررسی مشخصات اوربان کروزر متوجه می‌شویم که این دستگاه در واقع یک ساب کامپکت بوده و قابلیت رقابت با برخی از خودروهای مطرح مانند هیوندای کرتا و کیا سلتوس را دارد. عکس‌ هایی که جهت رونمایی از آن در تیزر این خودرو به نمایش گذاشته شده طراحی متفاوتی از قسمت جلو و چرخ‌ های آن را به ما نمایش می‌ دهد. همچنین برخی از قسمت‌ های چراغ ال‌ ای‌ دی و مه‌ شکن آن نیز در تصاویر مشخص بوده که می‌ توان رنگ‌ های چرخ‌ ها را در آن نیز مشاهده کرد.

با نگاهی به مشخصات تویوتا کراس‌ اوور متوجه خواهید شد که در برخی از قسمت‌ ها از این خودرو الگوبرداری شده و با تقویت آن به یک نمونه جدید و نوآورانه دست پیدا کرده‌ اند. این خودروی اوربان کروزر که با دو پیشرانه هیبریدی خفیف و هیبریدی کامل عرضه شده دارای موتور پایه یک و نیم لیتری ساخت سوزوکی بوده است.

لازم به ذکر است که سیستم هیبریدی خفیف آن ۱۲ ولتی با یک باتری ۶ آمپر ساعتی بوده که دارای ۱۰۲ اسب بخار است که قدرتی حدود ۱۳۵ نیوتن را تولید می‌کند. درباره طراحی داخل آن باید به شما بگوییم که سیستم‌ های تهویه هوشمند و به روزی در آن نصب گردیده و شاهد یک نمایشگر لمسی ۹ اینچی هستیم. همچنین این خودرو به‌ تازگی برای بازار هند عرضه گردیده و این کمپانی قصد دارد تا آن را به بازارهای کشورهای مختلف نیز عرضه نماید.

پیشنهاد می کنیم مشخصات فنی و طراحی تویوتا کراون ۲۰۲۳ را حتما مشاهده نمایید.

بررسی ظاهری اوربان کروزر

بررسی ظاهری اوربان کروزر

ممکن است با تماشای ظاهر این خودروی اوربان کروزر شما یاد خودروی کراس اور تویوتا بیفتید چرا که شباهت زیادی در این حوزه با یکدیگر دارند. اما جالب است بدانید که طراحان این خودرو تلاش کرده‌اند تا آن را با مواردی نظیر وجود جلو پنجره بزرگ و همچنین چراغ‌ های باریک عقب و متفاوت‌بودن چراغ‌ های جلو، این خودرو را نسبت به کراس اور متمایز و متفاوت کنند. لازم به ذکر است که طول این خودرو ۴,۳۴۵ میلی‌متر بوده و عرض آن ۱,۶۴۵ است که نسبت به نسخه‌های قبلی تفاوت قابل‌توجهی دارد.

طراحی داخلی این خودرو میز دستخوش تغییرات زیادی بوده و از این تحول عقب نمانده است. وجود یک نمایشگر ۹ اینچی که جنبه سرگرمی و اطلاعاتی داشته با سیستم‌عامل اندروید سازگار بوده که درون خودرو را جذاب‌تر کرده است. همچنین موارد دیگری نظیر شارژر بیسیم به همراه تهویه‌های صندلی و سقف پانوراما جز عوامل دیگری است که در این خودرو توجه شما را جلب می‌کند. در بخش ایمنی و امنیت نیز شما شاهد ۶ ایربگ و همچنین یک سیستم هوشمند جهت پایین‌رفتن از شیب‌ها را مشاهده می‌ کنید.

پیشنهاد می کنیم مشخصات فنی و طراحی داخلی و امکانات کرولا را در صفحه خرید تویوتا کرولا مشاهده نمایید.

پیشرانه‌ های موجود در تویوتا اوربان کروزر

نسل جدید این خودرو با دو پیشرانه جدید عرضه شده که هر کدام از آن‌ها دارای قابلیت‌های متحیرکننده‌ای است. پیشرانه نوع اول آن یک موتور یک و نیم لیتری ۴ سیلندری بوده که از نوع بنزین و دارای یک سیستم هیبریدی خفیف است. این موتور نوع اول از ۱۰۲ اسب بخار برخوردار بوده که توانایی تولیدکردن ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور است که آمار مهم و قابل‌توجهی است. انتقال سرعت نیز به کمک‌گیربکس‌های ۵سرعته به‌صورت دستی و یا ۶سرعته به‌صورت اتومبیل شکل می‌گیرد که این مورد یکی دیگر از تغییرات مهم در این خودرو است.

پیشرانه دوم اوربان کروزر در واقع یک موتور یک و نیم لیتری بوده که دارای سه سیلندر تنفس طبیعی است. این مورد دقیقاً همان موردی است که در خودروی تویوتا یاریس ارائه شده و مشابه آن در اوربان کروزر نیز به‌کاررفته است. علاوه بر این موارد شما شاهد یک موتور الکترونیکی به همراه یک پکیج قدرتمند از باتری لیتیومی یونی هستید که نتیجه آن خروج ۱۱۶ اسب بخار قدرت و تولیدکردن ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور بوده است. برخلاف مورد قبلی انتقال سرعت در این نوع از پیشرانه تنها به کمک یک گیربکس cvt صورت می‌گیرد که در نوع خود بی‌نظیر و بی‌نقص است.

مجموعهٔ نیک‌ بخت خودرو در تلاش است در زمینهٔ خریدوفروش خودرو، به بهترین شکل و سریع‌ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه کند. از مهم‌ترین خدمات این مجموعه معتبر می‌توان به انجام معاملات خریدوفروش خودرو در مناسب‌ترین زمان ممکن اشاره کرد که جز نقاط قوت آن به‌حساب می‌آید.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تویوتا پریوس به وبسایت نیکبخت خودرو مراجعه نمایید.

شما برای فروش خودروی کارکرده خود تنها کافی است با کارشناسان مجرب آن‌ها در ارتباط باشید و پس از دریافت اطلاعات موردنظر اقدام به فروش خودروی خود نمایید. همواره با نگاهی به عملکرد این مجموعه قطعاً اعتماد شما جلب خواهد شد و با سپردن خرید و فروش خودروی خود به کارشناسان آن در زمان و هزینه‌های اضافی نیز صرفه‌ جویی می‌ کنید.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش و خرید خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید.

نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

کلام آخر

همواره خودروی اوربان کروزر تویوتا که توسط این شرکت با وجود تغییرات فراوان عرضه و تولید شده است. این دستگاه قابلیت رقابت با خودروهای بزرگ و مطرحی مانند هیوندا کنا و آشکودا را داشته که این تغییرات آن را یاری می‌کند. به‌طورکلی این خودرو مجموعه‌ای از الگوهای قبلی و نوآوری‌های جدید بوده که نتیجه آن یک نسخه جذاب و نوآورانه است که تغییرات زیادی را درون آن مشاهده می‌کنید.

برای مثال وجود برخی تغییرات مانند چراغ‌های جلو و عقب و دیگر موارد باعث شده تا طراحی آن با نسخه‌های دیگر متفاوت باشد. این خودرو امروزه برای کشورهای مختلفی در حال ارائه‌شدن است که به دلیل وجود قابلیت‌های بی‌نظیر تبدیل به یک نسخه قدرتمند شده است.

سوالات متداول:

مشخصات فنی اوربان کروزر چیست؟

عکس‌ هایی که جهت رونمایی از اوربان کروزر در تیزر این خودرو به نمایش گذاشته شده طراحی متفاوتی از قسمت جلو و چرخ‌ های آن را به ما نمایش می‌ دهد. همچنین برخی از قسمت‌ های چراغ ال‌ ای‌ دی و مه‌ شکن آن نیز در تصاویر مشخص بوده که می‌ توان رنگ‌ های چرخ‌ ها را در آن نیز مشاهده کرد.

طراحی داخلی اوربان کروزر چگونه است؟

وجود یک نمایشگر ۹ اینچی که جنبه سرگرمی و اطلاعاتی داشته با سیستم‌ عامل اندروید سازگار بوده که درون خودرو را جذاب‌ تر کرده است. همچنین موارد دیگری نظیر شارژر بیسیم به همراه تهویه‌های صندلی و سقف پانوراما جز عوامل دیگری است که در این خودرو توجه شما را جلب می‌کند.

مطالعه بیشتر  دلالان در خرید و فروش خودرو از چه ترفند های استفاده می کنند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *