اخبار و رویداد ها

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در شهریورماه

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.
به گزارش نیکبخت خودرو، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد قرار است با رعایت پروتکل های بهداشتی از روز نهم شهریوماه امسال پذیرای خودروسازان و واردکنندگان کشور باشد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو
استان خراسان رضوی به عنوان یکی از استان‌های دارای اولین سایت تولیدی خودرو می باشد که هر سه مرحله اصلی تولید یک خودرو را یک جا امکان‌ پذیر کرده است.
این استان همچنین دارای استعدادها و ظرفیت های بالا در تولید قطعات خودرو است به همین دلیل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های قطعه سازی ایران نقش بسزایی در تولید خودرو دارد.
تجمیع بخش بزرگی از زنجیره تامین و تولید خودرو در خراسان رضوی، نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را به یکی مهم‌ترین رویدادهای خودرویی کشور در سال‌های اخیر تبدیل کرده است.
یادآور می شود که بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در روزهای ۹ تا ۱۲ شهریورماه جاری و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقممندان و بازدیدکنندگان در محل دائمی نمایشگاه های شهر مقدس مشهد خواهد بود.
نمایشگاه بین المللی مشهد در راستای رسیدن به شاخص های معتبر جهانی به سمت رشد و شکوفایی حرکت می کند
شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد از پیشگامان صنعت نمایشگاهی در خاورمیانه است. این شرکت در سال ۱۳۷۲ تاسیس و ازسال ۱۳۷۷ بهره برداری از آن با هدف توسعه صنعت نمایشگاهی و تسهیل تبادلات تجاری در منطقه صورت پذیرفت. اکنون با بهره گیری از تسهیلات فنی پیشرفته و خدمات تخصصی، فعالیتهای نمایشگاهی و همایشی خود را در سطح منطقه ارائه می نماید.

مطالعه بیشتر  اطلاعیه سایپا در خصوص شماره‌گذاری محصولات تیبا

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مجله ماشین نیکبخت خودرو
نمایشگاه بین المللی مشهد همسو با روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی جهان با:

• توسعه سرفصل های جدید نمایشگاهی
• توسعه رابطه داخلی و بین المللی با سازمانها و انجمنهای مرتبط
• توسعه فضاهای نمایشگاهی و مکملهای آن
• بکارگیری روشها و تکنولوژی های روز آمد
مطابق با مشخصات و ویژگی های این صنعت پیش می رود. تا ضمن، ایفای نقش عمده خود در ترویج و تقویت اقتصاد، توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و توسعه تجارت خارجی، پاسخگوی نیازهای غرفه داران و بازدیدکنندگان و ارائه خدماتی مناسب به آنها باشد.
در حال حاضر:
• مساحت نمایشگاه قریب به ۵۵۰۰۰۰ مترمربع
• مساحت نمایشگاهی در حال بهره برداری ۲۵۰۰۰۰ مترمربع
• فضای مسقف نمایشگاهی ۳۰۰۰۰ مترمربع و فضای باز نمایشگاهی ۲۲۰۰۰ مترمربع فضای سبز ۸۰۰۰۰ مترمربع
• برگزاری بیش از ۶۰ عنوان نمایشگاه بین المللی و تخصصی در سال
• بازدید کننده سالانه بیش از ۱ میلیون نفر

مطالعه بیشتر  بازگشت ساعات طرح ترافیک به دوران قبل کرونا

مجله ماشین نیکبخت خودرو
فعالیت ها :

هدف نمایشگاه مشهد تسهیل توسعه صنعت نمایشگاهی ایران و ترویج تبادل و رقابت نمایشگاهی در محدوده این صنعت است. نمایشگاه مشهد با بهره گیری از محیطی عالی و تجهیزات پشرفته و کارکنان متخصص ارایه خدمات بهینه خود را تضمین می کند.
این مرکز هر ساله میزبان بیش از ۶۰ نمایشگاه ملی و بین المللی است. نمایشگاه های بین المللی ساختمان، خودرو، کامپیوتر، لوازم خانگی و گردشگری که هر ساله به طور منظم برگزار می شوند از بزرگترین نمایشگاههای کشور هستند.
نمایشگاه مشهد با مدیریت متخصص و حرفه ای خود مکانی چندکاربردی برای برگزاری نمایشگاهها، سمینار و مراسم مختلف است که با طراحی پیشرفته خود پاسخگوی نیاز های غرفه داران و بازدیدکنندگان می باشد. نمایشگاه خودروی مشهد افتخار دارد که به عنوان مرکز نمایشگاهی منتخب برای برگزاری برخی از بزرگترین نمایشگاهها و همایشهای ایران فعالیت می کند. نمایشگاه مشهد با تجهیزات پیشرفته خود برای برگزاری هرنوع رویدادی و در هر مقیاسی مکانی ایده آل برای شماست.
موفقیت نمایشگاه خودروی مشهد به توانایی شان در ارایه خدماتی با کیفیت بالا به مشتری و ایجاد فرصتهای تجاری برای شرکتهای داخلی و خارجی بستگی دارد. کارکنان این نمایشگاه متعهد به تامین نیازهای خاص هر یک مشتری هستند تا انتظارات آنها را برآورده و حتی فراتر از آن عمل کنند.

فعالیتهای نمایشگاه بین المللی مشهد:
برگزاری نمایشگاه های ملی و بین الملی
برگزاری نمایشگاههای خارج از کشور
اعزام هیات های تجاری به کشور های هدف
برگزاری همایش ها و کنفرانس ها و سمینارها
برگزاری جشنواره ها
برگزاری نمایشگاههای خارج از استان
ارائه خدمات مورد نیاز غرفه داران از قبیل غرفه سازی، غرفه آرایی، حمل و نقل ، تبلیغات…
نمایشگاه مشهد پیشرو در برگزاری نمایشگاههای خارجی
۷۱ رویداد خارجی در ۴ قاره دنیا در قالب برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، مشارکت در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی و اعزام هیاتهای تجاری بازاریابی با مشارکت ۱۴۰۲ شرکت ایرانی

مطالعه بیشتر  شرایط فروش اقساطی محصولات کرمان موتور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *