تویوتاخرید و فروش خودرو

خرید و فروش تویوتا کرولا کارکرده و صفر + قیمت روز تویوتا کرولا

خرید و فروش تویوتا کرولا کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”تویوتا” model=”کرولا”]

در این مقاله می خواهیم در مورد خرید تویوتا کرولا و همچنین فروش تویوتا کرولا صحبت کنیم. کمپانی تویوتا که در حال حاضر بزرگترین کمپانی خودروسازی در جهان است، در سال ۲۰۱۴ با تولید بیش از ۱۰ میلیون خودرو در سال توانست یک رکورد در تولید خودرو را ثبت کند و با ارزشی بالغ بر ۵۳ میلیارد دلار، بالاتر خودروسازهای مشهور دنیا از جمله مرسدس بنز، بی ام و، هوندا، فورد و هیوندای قرار دارد. در این مقاله قصد داریم تا با بیان تاریخچه ی تویوتا، سیر پیشرفت آن را توضیح داده و به معرفی پرفروش ترین و مشهور ترین مدل های تویوتا بپردازیم.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

 

همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  آموزش 5 تا از بهترین روش ترمیم رنگ خودرو

قیمت روز تویوتا کرولا کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
C-HR، تمام چرخ متحرک2018 | iconقیمت روز بازار3,250,000,000
C-HR هیبرید‏2018 | Styleقیمت روز بازار3,850,000,000
C-HR هیبرید‏2018 | Loungeقیمت روز بازار3.600,000,000
C-HR هیبرید‏2018 | Iconقیمت روز بازار3,300,000,000
راوفور‏، دو دیفرانسیل2018 | اماراتقیمت روز بازار5.050,000,000
راوفور‏، دو دیفرانسیل2018 | عمانقیمت روز بازار5.400,000,000
راوفور‏، دو دیفرانسیل2018 | الفطیمقیمت روز بازار5.200,000,000

تویوتا کرولا (به انگلیسی: Toyota Corolla) نام مجموعه‌ای از خودروهای کامپکت است که در ۱۹۶۶ میلادی توسط تویوتا معرفی شد و همچنان تولید می‌شود. بیش از ۳۹ میلیون کرولا در مدل‌هایی متفاوت تا سال ۲۰۱۲ به فروش رسیده‌اند و هنوز فروش این ماشین ادامه دارد.

محبوبیت و مقبولیت این ماشین به حدی است که کرولا تبدیل به نام عام شده و به تمامی ماشین‌های کامپکت و سدان، بدون در نظر گرفتن شرکت سازنده، واژه کرولا اطلاق می‌شود. تویوتا کرولا پرفروش‌ترین خودروی جهان است. تا ژوئیهٔ ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۴۰ میلیون عدد از این خودرو به فروش رفته است.

تویوتا کرولا یک سدان خانوادگی سایز متوسط است که بیش از ۵۰ سال بر روی خط تولید تویوتا قرار دارد. این خودرو به لطف مصرف سوخت پایین، قیمت بسیار اقتصادی، هزینه نگهداری بسیار کم و امکانات و تکنولوژی‌های به روز در طول سال‌ها حضور خود توانسته لقب پر فروش ترین خودرو تاریخ را از آن خود کند. این لقب برای تویوتا کرولا با فروش بیش از ۴۴ میلیون دستگاه در جهان به وجود آمده است.

اگر می خواهید در مورد تویوتا کمری اطلاعاتی داشته باشید و از قیمت روز آن مطلع شوید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله خرید تویوتا کمری را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *