خرید و فروش خودروپژو

خرید و فروش پژو ۲۰۰۸ صفر و کارکرده + قیمت روز پژو ۲۰۰۸

فروش و خرید پژو ۲۰۰۸ صفر و کارکرده در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”پژو” model=”2008″]

 

پژو مهم‌ ترین برند فرانسوی تولید اتومبیل و بخشی از PSA Peugeot Citroen رتبه دوم بزرگ‌ ترین خودروسازی‌ هایی است که در اروپا به تولید مشغول می‌باشند و دارای ۲۰۱۶۹۰ کارمند در گروه است. این تجارت خانوادگی در سال ۱۸۱۰ آغاز به کار نمود. در سال ۱۸۵۸ علامت تجاری به صورت شیر توسط امیلی پژو تایید شد و در سال ۱۸۹۱ این شرکت اولین اتومبیل خود را روانه بازار کرد.خانواده پژو در قرن ۱۸ تصمیم گرفتند که به تجارت بپردازند و تولید آسیاب برای محصولاتی نظیر قهوه، فلفل، و نمک را در کارهای خود قرار دادند. سپس با تولید ژیفون دامن که در آن از میله‌های استیل استفاده می‌شد، و چارچوب چتر، تیغه اره چرخ برای گاری و نهایتا تولید دوچرخه وارد بازار حامل‌ها شدند. آرمند پژو اولین تولید خود را به نام LE Grand Bi که دوچرخه‌ای از نوع penny-farthing بود(دوچرخه‌ای که چرخ قسمت جلو خیلی بزرگ است و چرخ عقب کوچک است) در سال ۱۸۸۲ به بازار معرفی نمود. ساخت دوچرخه در پژو تا سال‌های اخیر ادامه داشت.

پژو ۲۰۰۸ جدید اولین محصول پژو در ایران با لوگو و ساختار جدید این خودروساز به شمار میرود و نوید دوران جدیدی را برای این شرکت فرانسوی در ایران میدهد. با توافق ایران خودرو و پژوسیتروئن برای تاسیس شرکت مشترک جدید، ایکاپ؛ هم اکنون پژو ۲۰۰۸ جدید علاوه بر کشورهای فرانسه و برزیل، در ایران نیز در حال تولید است. پژو ۲۰۰۸ جدید، خودرویی با فن‌آوری های روز دنیاست که نسل جدید آن در سال ۲۰۱۶ عرضه شده و بیش از ۲۴۲ هزار دستگاه از آن در بیش از ۷۰ کشور جهان فروخته شده است. به گونه‌ای که در اروپا فروش این خودرو نسبت به نسل قبلی آن ۱۳ درصد افزایش داشته است

قیمت روز پژو ۲۰۰۸  کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز پژو 2008
پژو 2008‏‏1398 | ایران خودروقیمت روز بازار2,600,000,000خرید پژو 2008 کارکرده
پژو 2008‏‏‏1399 | ایران خودروقیمت روز بازار2,700,000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم پژو ۲۰۰۸ کارکرده جهت دریافت قیمت پژو ۲۰۰۸ کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

معرفی پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ در کنار مدل‌های ۳۰۱ و ۵۰۸، یکی از جدیدترین خودروهای این شرکت فرانسوی بود که تولید آن بعد از امضای برجام در ایران خودرو شروع شد. اما در ادامه و به دلیل خارج شدن آمریکا از برجام و قطع همکاری خودروسازان خارجی، مشکلات زیادی سر راهش قرار گرفت.این  ماشین فرانسوی مثل پژو ۲۰۶، ۲۰۷، ۳۰۱ روی پلتفرم PF1 تولید شده و از موتور توربوشارژر THP165 استفاده می‌کند.این موتور ۱.۶ لیتری یکی از بهترین پیشرانه‌ها است که چند سال پشت سر هم عنوان بهترین موتور را از آن خود کرده و می‌تواند ۱۶۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه نیرو تولید کند و ۲۴۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه هم گشتاور دارد.

وزن پژو ۲۰۰۸ برابر با ۱۲۸۰ کیلوگرم است، با این حال در عرض ۸.۲ ثانیه می‌تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد که با توجه به بدنه کراس اوور، تند و تیز است.یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک EAT6 روی پژو ۲۰۰۸ نصب شده و قدرت را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. حداکثر سرعت این کراس اوور با استفاده از موتور توربوشارژ و جعبه دنده اتومات به ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.پژو ۲۰۰۸ جدید در چهار ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی با فروش ۸۰ هزار دستگاه و رشد ۱۸ درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۶ ،پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در بخش خود یعنی suv جمع و جور بوده است. با توجه به تولید این خودرو با بهره‌گیری از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهای کیفیت بین المللی، پژو ۲۰۰۸ بهترین خودرو پژویی است که در ایران خودرو تولید می‌گردد.

پژو ۲۰۰۸ یک کراس‌اوور کامپکت تک دیفرانسیل شهری می‌باشد که همچون سایر رقبای این رده، توانایی آفرود خاصی ندارد اما بواسطه قامت اندکی بلند‌تر از خودروهای معمول، قادر است قدری ساده‌تر از روی دست‌اندزاهای عادی عبور کند؛ ضمن اینکه استفاده از اِلمان‌های مشابه خودروهای SUV باعث شده تا ظاهر محصول تاحدودی با ابهت‌تر از یک هاچ‌بک ساده به چشم آید.

فناوری و پلتفرم جدید پژو ۲۰۰۸

پایداری در پیچها و جاده، محور اصلی تصویر برند پژو است. بنابراین پژو ۲۰۰۸ ترکیب خارق العاده‌ای از راحتی و پایداری را ارائه می دهد که امضای برند پژو است. نسل جدید پلتفرم این خودروساز پژو ۲۰۰۸ را مجهز به عملکرد غیرموازی پویا و مدیون کنترل کامل وزن می کند. فنرها، جاذب های ضربه، اکسل جلو و کراس عقب، به شکل چشم گیری عملکرد موتور THP165 را تکمیل میکنند. ساپورت بدنه در تمامی شرایط به شکل فوق العاده‌ای انجام میشود. مپ های فرمان به سیستم تعلیق به گونه‌ای متصل شده‌اند که بهینه‌ترین حالت‌های فرمان‌پذیری را مهیا نمایند.

این هندلینگ بی‌نقص که توسط پلتفرم جدید پژو به دست می‌آید، پایه ی سیستم ایمنی active را میسازد و با ارگونومی I-COCKPIT پکیج کامل تجهیزات ایمنی ، تکمیل میشود. تکامل ایمنی خودروها در ۲۰ سال گذشته متحول شده است. متریال‌های جدید و طراحی های کامپیوتری به مهندسان اجازه میدهد تا سازه هایی را طراحی کنند که نیروی ضربه های ناشی از تصادفات را به شکل بهینه‌ای به خارج کابین مسافران هدایت کنند. برای ایمنی passive ،در صورت وقوع تصادف، نسل جدید پلتفرم های پژو، مجهز به تجهیزات بسیار مهمی هستند: ایربگ های جلو، جانبی و پرده ای، ۲ عدد ISOFIX برای سرنشینان عقب.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش سوناتا صفر و کارکرده + قیمت روز سوناتا

انواع ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ با قدرت ۱۱۰ اسب‌بخار

نسخه‌ی ۱۱۰ اسب بخاری پژو ۲۰۰۸ از پیشرانه‌ی مجهز به توربوشارژ استفاده می‌کند و به همین دلیل توان خروجی بیشتری از نمونه‌ی قبلی دارد. نهایت توان خروجی ۱۱۰ اسب بخاری این خودرو در ۵۵۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید. گشتاور این نسخه ۲۰۵ نیوتن‌متر در دور ۱۵۰۰ دور در دقیقه است. در این نسخه از کراس‌اور ۲۰۰۸ نیز امکان استفاده از جعبه‌دنده‌های خودکار و دستی موجود است. اما نکته‌ی جالب در خصوص پیشرانه‌ی مذکور، مصرف سوخت پایین‌تر آن نسبت به نمونه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی ۸۲ اسب بخاری است. مصرف سوخت کمتر از ۴.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر در سیکل ترکیبی، خبر از تبحر بالای گروه خودروسازی پژو سیتروئن در ساخت خودروهای بهینه می‌دهد.

پژو 2008 / peugeot 2008

پژو ۲۰۰۸ با قدرت ۱۳۰ اسب‌بخار

اما پژو نسخه‌ی دیگری از ۲۰۰۸ نیز عرضه می‌کند که از پیشرانه‌ی ۱۲۰۰ سی‌سی مجهز به توربوشارژر (همانند نسخه‌ی ۱۱ اسب‌ بخاری) بهره می‌برد که اکنون به‌واسطه‌ی بهینه‌سازی‌های در سیستم توربوشارژ، گشتاور و توان خروجی بیشتری نسبت به سایر مدل‌های این خودرو دارد. این نسخه از پژو ۲۰۰۸ با گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه و توان خروجی ۱۳۰ اسب‌بخار، می‌تواند در ۹.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. با این حال برخلاف سایر مدل‌های ۲۰۰۸، قدرتمندترین نسخه‌ی کراس‌اور پژو تنها با جعبه‌دنده‌ی دستی عرضه می‌شود. مصرف سوخت شهر ۶، بزرگراه ۴.۱ و سیکل ترکیبی ۴.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر از دیگر ویژ‌گی‌های این نسخه است.

پژو ۲۰۰۸ با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری TVI  و THP

نوع ۱.۶ لیتری پژو ۲۰۰۸ در نسخه‌ی TVI با تنفس طبیعی و در نسخه‌ی THP مجهز به توربوشارژر است. قدرت نمونه‌ی TVI برابر با ۱۲۰ اسب‌بخار است و با جعبه‌دنده‌ی دستی حدود ۱۰ ثانیه طول می‌کشد تا به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ درحالی‌که نوع THP به لطف استفاده از توربوشارژر، ۱۶۵ اسب‌بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۹ ثانیه فراهم می‌کند. میانگین مصرف سوخت پژو ۲۰۰۸ با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری TVI حدود ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است؛ اما در مدل مجهز به توربوشارژ، ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

داخل کابین پژو ۲۰۰۸

فضای کلی کابین پژو ۲۰۰۸ شرایط ویژه‌ای دارد. از یک طرف بدلیل طراحی ساختارشکن و چیدمان متفاوت قطعات ممکن است نتوانید با آن ارتباط برقرار کنید و از طرف دیگر احتمال دارد که بواسطه همین فرم خلاقانه و ارگونومیک، عاشقش شوید. در واقع اینجا همه چیز به سلیقه شخصی شما بازخواهد گشت. محل قرارگیری ادوات به شکلی مدرن و خاص صورت گرفته که پژو نامش را i-Cockpit گذاشته است. در این سبک طراحی، فرانسوی‌ها از یک غربیلک کوچک، نشانگرهای پشت‌آمپر بالاتر از فرمان و کنسول دوطبقه مرکزی استفاده نموده‌اند که هرچند این مجموعه در ابتدا مقداری عجیب به نظر می‌رسد اما حس مدرنیته جالبی به انسان منتقل می‌کند. از نظر ارگونومی هم شرایط مطلوب است و اکثر افراد از میزان دید و تسلط در پشت فرمان ۲۰۰۸، ابراز رضایت داشته‌اند.

راستی ترمزدستی ماشین نیز فرمی متفاوت و به اصطلاح خلبانی‌ دارد که در نوع خودش جالب توجه است. البته اهرم دنده می‌توانست زیباتر از اینها طراحی شود و فرم خمیده میانی داشبورد هم با سلیقه همگان جور در نمی‌آید؛ همچنین کمبود برخی امکانات نظیر سانروف و روکش‌های چرمی باعث شده‌اند فضای کلی کابین مقداری اقتصادی به چشم آید. با این حال اگر مزایا و معایب اتاق ۲۰۰۸ را کنار هم بگذاریم، کفه ترازو به شدت به سمت مزیت‌ها سنگینی خواهد نمود و از این رو باید نمره قبولی را به این طرح ارزانی داریم. از لحاظ کیفیت هم با اینکه نکته شگفت ‌انگیز خاصی وجود ندارد اما وضعیت کلی راضی‌کننده است و متریال مورد استفاده در مقایسه با رقبای این رده از شرایط قابل قبولی برخوردارند؛ ضمناً ارتفاع مناسب سقف و مدیریت مطلوب فضا به کمک آمده تا ۴ بزرگسال و یک کودک داخل پژو ۲۰۰۸ جای کافی را در اختیار داشته باشند. البته برای بهبود جای پای سرنشینان عقب مقداری از حجم صندوق فدا شده است اما با این حال هنوز هم می‌شود محفظه ۴۱۰ لیتری صندوق را مناسب و کاربردی توصیف نمود، بخصوص که با خواباندن صندلی‌های عقب این محفظه بهبود چشمگیری را تجربه می‌کند.

طراحی بدنه

پژو ۲۰۰۸ از متدهای طراحی پژو ۲۰۸ استفاده می کند. پژو ۲۰۰۸ با این که در میان خودرو های کلاس بدنه کراس اوور قرار دارد؛ ولی این خودرو از نظر وزن چندان با ۲۰۸ تفاوت ندارد. با وجود بدنه سبک پژو ۲۰۰۸ استفاده کردن از موتور ۱۲۰۰ سی سی Pure Tech طبیعی می باشد. اگر چه پژو ۲۰۰۸ در میان خودرو های کلاس بدنه کراس اوور قرار دارد؛ ولی طراحی عضلانی این خودرو باعث شده است که این خودرو شبیه به خودرو های شاسی بلند و جادار باشد؛ این موضوع نشان دهنده طراحی هوشمندانه کمپانی پژو می باشد. کمپانی پژو در سال های اخیر تغییرات بسیار زیادی در قسمت طراحی خودرو های خود ایجاد کرده است و پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ از همین پروسه پیروی می کند.

در طراحی خطوط پژو ۲۰۰۸، از خطوط قوسی و عضلانی استفاده شده است تا این خودرو به خودرویی بسیار جذاب و اسپرت تبدیل کند. اندازه جلو پنجره پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ نسبت به طراحی قبلی افزایش داشته است و ظاهر زیبایی به نمای جلو بخشیده است. این نوع تغییرات در طراحی های هیوندای کیا و در خودرو های مدل ۲۰۱۶ این کمپانی ها به چشم می خورد. برجستگی هایی که کاپوت دارد و به همراه فرورفتگی هایی که درب پشت دارد همه این ها نمای بسیار زیبا و جذابی را به پژو ۲۰۰۸ می بخشد.

چراغ های قوسی به همراه فرورفتگی که در بخش میانی چراغ ها قرار دارد، اکنون به امضای استودیوی طراحی پژو تبدیل شده است. زه های مشکی که دور تا دور خودرو قرار گرفته اند به خصوص بخش زیر در ها، جذابیت و زیبایی خاصی به سپر و گلگیر نمای خارجی بخشیده است. سپر جلو به همراه ورودی بسیار بزرگ هوا نیز نمای جلو پژو ۲۰۰۸ را بیش تر از گذشته جذاب کرده است.

امکانات پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۱۷ از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی استفاده می‌کند. این امکانات به دو بخش تقسیم می‌شوند؛ برخی از آن‌ها در تمامی تیپ‌های پژو ۲۰۰۸ ارائه می‌شود. این امکانات عبارت‌اند از کروز کنترل، صندلی الکترونیکی راننده، کنترل ارتفاع صندلی راننده، سوکت برق ۱۲ ولتی، پورت‌های USB و ۳.۵ میلی‌متری، بلوتوث، ۶ اسپیکر (۲ عدد جلو، ۲ عدد عقب و ۲ توییتر)، کامپیوتر سفری، باربند، قفل مرکزی، نمایشگر وضعیت دنده، دماسنج، سانروف و چراغ رانندگی در روز.

اما دیگر امکانات رفاهی ۲۰۰۸ که برای برخی از تیپ‌های این خودرو به‌صورت سفارشی ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از دوربین عقب، سیستم تهویه خودکار، آینه با گرمکن برقی، شیشه‌ی دودی، سیستم ناوبری، صفحه‌نمایش لمسی، صندلی‌های تمام چرم، سیستم کمکی پارک، بالابر خودکار پنجره‌ها، نورپردازی ال‌ای‌دی‌ کابین و تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین.

مزایای پژو ۲۰۰۸

  • طراحی زیبا و جوان پسند

در نگاه اول به این خودرو می‌توان دریافت که پژو ۲۰۰۸ از جمله خودرو هایی است که از طراحی بسیار زیبا و مدرنی برخوردار است و همین موضوع در جذب خریداران نسل جوان تاثیر گذار بوده است

  • کابین جذاب

علاوه بر طراحی بدنه، کابین و بخش های داخلی ماشین پژو ۲۰۰۸ نیز از طراحی بسیار مدرن و شیکی برخوردار است و می‌توان گفت که ظاهری بهتر از کپچر دارد. نور پرداز های آب رنگ در پشت آمپر، طراحی مدرن داشبورد، غربیلک اسپورت، و صندلی های جادار از جمله مواردی است که کابین پژو ۲۰۰۸ را بسیار شیک جلوه می‌دهد.

  • پیشرانه قوی

پیشرانه پژو ۲۰۰۸ با توجه به حجم و ابعاد خودرو در یک کلام فوق العاده است! حجم موتور ۱۶۰۰ سی سی از نوع THP با قابلیت توربو شارژر توان تولید ۱۶۵ اسب بخار قدرت دارد و شتاب صفر تا صد آن نیز ۹ ثانیه می‌باشد.

  • ایمنی بالا

همانطور که به آن اشاره شد، پژو ۲۰۰۸ موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی از موسسه Euro-NCAP شده است و این امتیاز نشان دهنده ایمنی بالا خودرو در هنگام رانندگی است. همچنین داشتن امکاناتی از جمله سیستم هشدار دهنده فشار باد تایرها، محدود کننده سرعت، سیستم ترمز های ABS + EBA، ایربگ های جلویی، جانبی، و پرده ای، سیستم کمک حرکت در سربالایی، قفل برقی کودک، و … از جمله آپشن های ایمنی این خودرو محسوب می‌شود.

  • چراغ های خطی در سقف

وجود چراغ های روشن خطی در بخش سقف ۲۰۰۸ یکی از مزایای این خودرو محسوب می‌شود که جنبه زیبایی و کاربردی را با هم داراست. نمونه چنین آپشنی در خودرو هایی نظیر رولزرویس دیده می‌شود که برای بسیاری از خریداران قابل توجه است

معایب پژو ۲۰۰۸

اگر برنامه خرید پژو ۲۰۰۸ را دارید؛ بهتر است علاوه بر مشخصات فنی، آپشن‌های زیاد آن و احتمالا طراحی و نمای بسیار شیک و زیبایی که چشم شما را گرفته؛ نگاهی هم به معایب این خودرو داشته باشید و با آگاهی بیشتری انتخاب کنید علاوه بر اینکه گفتیم دارای پلتفرم قدیمی است که برای خودروهای امروزی مناسب نیست؛ یک خودروی دیفرانسل جلو محسوب می‌شود و دارای ۴ چرخ متحرک نیست. بنابراین؛ برای آفرود مناسب نیست و نمی‌تواند تایرهای چهار فصل داشته باشد. توانایی پیمایش خارج از جاده‌ای ۲۰۰۸ در اندازه خودروهای سواری معمولی است و فقط ۲ الی ۵ سانتی‌متر از سطح زمین فاصله دارد. طراحی کلی این خودرو زیبا ولی فاقد نوآوری در بخش‌هایی مانند جلو پنجره‌ها، چراغ‌ها و بغل درب‌ها است. کوچک بودن داشبورد و فضای سرنشین‌های عقب، جنس پلاستیک خشک و کم کیفیت داشبورد در کنار قیمت بسیار زیاد آن در ماه‌های اخیر از دیگر معایب این کراس اوور هستند.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش اسپورتیج صفر و کارکرده + قیمت روز اسپورتیج

رقیب های پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۰۸ از نظر قیمت و کلاس بدنه، در بازار ایران رقیب های زیادی را دارا می باشد که هرکدام توانسته اند بازار خود را پیدا کنند. رقیب های این شاسی بلند شهری چند تا از خودرو های تولید شده توسط چین می باشند که نام این خودرو ها به شرح زیر می باشد:

ام وی ام ایکس ۳۳ اس

دانگ فنگ اچ‌ ۳۰ کراس

چانگان سی اس ۳۵

هایما اس ۷

جک اس ۷

لیفان ایکس ۵۰

لیفان ایکس ۶۰

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۵۹۸ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۶۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر در ۱۴۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۸.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۱۷ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۲۸۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۱۵۹ طول – ۱۷۳۹ عرض – ۱۵۵۶ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۵۳۸ میلیمتر

مصرف سوخت

مصرف سوخت داخل شهر ۹.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۴.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۰ لیتر
استاندارد آلایندگی
میزان تولید CO2 150 گرم در هر کیلومتر

 

 

نوشته های مشابه