خرید و فروش خودروجک

خرید و فروش جک S5 کارکرده و صفر + قیمت روز جک S5

فروش و خرید جک S5 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”جک” model=”S 5″]

شرکت خودروسازی کرمان موتور در سال ۱۳۶۹ به منظور واردات برخی مدل‌های کمپانی کره‌ای دوو تاسیس شد. این شرکت از سال ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۱ اقدام به مونتاژ بعضی محصولات نظیر دوو سی یلو و دوو ماتیز کرد اما در سال ۱۳۸۱ و به دلیل خریداری گروه دوو توسط جنرال موتورز آمریکا، همکاری میان این دو شرکت به نقطه پایان رسید.

این نقطه پایان در واقع خط شروع همکاری کرمان موتور با برخی دیگر از خودروسازان بین‌المللی نظیر فولکس واگن و هیوندای محسوب می‌شد. چند سال بعد هم کرمان موتور به سمت کمپانی چینی لیفان تمایل پیدا کرد و برخی محصولات این شرکت نظیر لیفان ۵۲۰ و لیفان ۶۲۰ را در سال‌های انتهایی دهه هشتاد روانه بازار کرد. همچنین در سال ۱۳۸۸ شرکت چینی جی ای سی (جک) به جمع شرکای کرمان موتور اضافه شد و دو مدل جک جی۳ و جک جی۵ به سبد تولیدات کرمان موتور وارد شدند. پس از آن نیز خودرو شاسی بلند جک s5 از سوی کرمان موتور روانه بازار ایران شد که مورد استقبال فراوان مشتریان داخلی قرار گرفت. در این بین محصولاتی همچون لیفان ایکس ۵۰، ایکس ۶۰، جک اس ۳ و… نیز بر روی خط تولید کرمان موتور قرار گرفتند.

قیمت روز جک S5 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز جک S5
S5‏، 1.5 لیتر اتوماتیک1400 | کرمان موتورقیمت روز بازار1.820,000,000خرید جک S5 کارکرده
S5‏، 2.0 لیتر اتوماتیک1400 | کرمان موتورقیمت روز بازار1.750,000,000
S5‏، 2.0 لیتر اتوماتیک1399 | کرمان موتورقیمت روز بازار1/700/000,000

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم جک اس ۵ کارکرده  جهت دریافت قیمت جک s5 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

خرید جک S5 کارکرده

جک اس ۵ و انواع آن

جک S5 یک کراس اور (شاسی بلند شهری) می باشد که توسط شرکت JAC تولید می شود این شرکت در میان شرکت های خودروسازی قدیمی چین قرار دارد تلفظ نام برند JAC در واقع (جی ای سی) می باشد که در ایران همه این برند را به نام جک می شناسند. کار این کمپانی در گذشته ساخت کامیون های سبک بود و کامیون های خود را به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می کرد. به مرور زمان این کمپانی شروع به ساخت ماشین های سدان و کراس اوور، کرد.

در اوایل سال ۲۰۱۵ شرکت JAC یک کراس اوور که جک s5 نام داشت به بازار عرضه کرد، جک s5 اولین خودرویی بود که در داخل کشور تولید می شد و دارای جعبه دنده ۶ سرعته یکدست و موتور ۲۰۰۰ سی سی می باشد. کمپانی JAC پس از حدود دو سال نسخه اتوماتیک جک s5 را که دارای جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه بود را عرضه کرد. نسخه اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله مربوط به ثبت نام لاستیک دولتی را حتما مطالعه نمایید.

بررسی جک S5 دنده ای

نسخه دنده ای جک s5 دارای موتوری با حجم ۱۹۹۷ سی سی می باشد و توان خروجی موتور جک s5 174 اسب بخار در دور موتور ۵۲۰۰ دور در دقیقه است. قدرت تولید شده توسط این موتور ۲۳۵ نیوتون متر است که در طیف دور موتور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دور در دقیقه در دسترس می باشد. جعبه دنده ی ۶ سرعته ی دستی تمام قدرت تولید شده را به چرخ هی جلو انتقال می دهد.

بررسی جک S5 اتومات

حرف‌های زیادی درباره پیشرانه این خودرو گفته می‌شود. خیلی‌ها می‌گویند قوای محرکه جک S5 همان میتسوبیشی است. در حالی که «تقریباً» این‌طور نیست. این چینی درون سینه خود بلوکی با کد HFC4GA3.1D دارد. پیشرانه‌ای که توسط خود جک و در کارخانه ژیانگهوای ساخته می‌شود. البته بی‌انصافی است اگر بگوییم صفر تا صد پیشرانه فوق کار خود جکی‌ها بوده. چرا که در واقع یک مهندسی معکوس بی‌نقص از پیشرانه ۴G63 میتسوبیشی است. این از قضیه موتور. برسیم به توربو.

فروش جک S5 کارکرده

پیشرانه جک S5 مجهز به توربو شارژر

قدرت ۱۷۴ اسب ‌بخار نباید خروجی خارق ‌العاده یک پیشرانه ۲ لیتری پرخوران‌ شده توسط مکنده‌های توربوشارژ باشد. این‌قدر متعصب نباشید. حالا قرار نیست چون شما مالک جک S5 هستید پس بهترین خودروی دنیا زیر پایتان باشد. نصفی از جمعیت این کشور پراید داشته و دارند ولی این الزاماً به معنی خوب بودن آن نیست. دیگر حتماً می‌دانید که هوندا سیویک Type-R، فولکس‌واگن Golf R و آئودی TT سلاطین ۲ لیتری‌های توربو هستند. خودمان می‌دانیم عقلانی نیست که بخواهیم جک را با آئودی مقایسه کنیم ولی هدف این بود که بدانید ۱۷۴ اسب ‌بخار آنقدر هم نیست که بخواهید در خیابان برای همه شاخ و شانه بکشید. ولی حالا یک چیز بگوییم بچسبید به سقف. ملزومات توربوشارژ استفاده شده در این خودرو با کد GT1749V توسط شرکت معروف Garrett طراحی شده؛ اما ایراد کار اینجاست که این توربوشارژر قبلاً روی پیشرانه‌های دیزلی نصب می‌شده است.

تجربه رانندگی با جک S5

آنچه بعد از یکی دو ساعت رانندگی با خودرو جک تجربه می‌کنید، حس عجیبی است. عجیب از این جهت که این خودرو به طرز غیر قابل توصیفی خیلی خوب راه می‌رود؛ یعنی حداقل در بین چینی‌ها چنین چیزی را سراغ نداشته‌ایم. حالا این مدل که اتوماتیک بود، هیچ. شتاب‌گیری نسخه دستی را تا از نزدیک تجربه نکنید باورتان نمی‌شود.

جک S5 هندوانه در بسته است. یک سری می‌گویند در سربالایی کم می‌آورد و داغ می‌کند یک سری دیگر هم می‌گویند مثل فرفره می‌جهد و می‌رود. بارها گفته‌ایم که مبحث «سربالایی» چقدر برای خریداران خودرو در ایران مهم است. با این حال از نظر ما چیزی که اهمیت واقعی دارد، مکانیزم توربو و تاثیرات جانبی‌اش است. بله، حقیقتاً این خودرو در مسیر مستقیم حرف‌هایی برای گفتن دارد. از مدل‌هایی سبقت می‌گیرید که خودتان هم باور نمی‌کنید. بعضی‌ها که خودروهای کره‌ای و ژاپنی دارند از این که می‌بینند در سرعت‌های بالا نمی‌توانند به گرد پای جک S5 هم برسند، کارشان به خودکشی هم می‌کشد. ولی جادوگری در مسیر مستقیم خیلی هم دوام ندارد. جعبه‌ دنده این خودرو مطابق با خروجی سنگین پیشرانه طراحی نشده خیلی زود از نا می‌افتد. داغ می‌شود و دیگر گوش به فرمان نیست. جعبه‌دنده‌های دوکلاچه در سرعت‌های بالا عملکرد خوبی دارند ولی در پیمایش‌های شهری و به خصوص ترافیک‌ها به شدت مستهلک می‌شوند.

خرید جک S5 صفر و کارکرده

ارزش خرید جک S5

جک اس۵ در رنج قیمتی خود از امکانات مناسب، پیشرانه نسبتا قدرتمند و خدمات کاملی برخوردار است که در بازار کشور سازنده خود از قیمتی در حدود ۱۳۰ هزار یوان برخوردار است. با استناد به قیمت این خودرو در بازار کشور چین می‌توان نتیجه گرفت که در حال حاضر جک اس ۵ توربو از ارزش خرید مناسبی در بازار داخلی برخوردار است. اگر جز افرادی هستید که علاقه چندانی به خرید خودروهای چینی ندارید در رنج قیمتی نمونه صفر کیلومتر این خودرو می‌توانید به سراغ نمونه‌های کارکرده پژو ۲۰۰۸ نیز بروید که خودرویی به نسبت مدرن‌تر و پرشتاب‌تر از جک اس۵ محسوب می‌شود.

مزایای جک اس ۵

توان فنی نسبتا مطلوب

جک اس ۵ یک موتور سرحال دو لیتری توربوشارژ به قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر را به کار گرفته و با توجه به استفاده از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک دو کلاچه، خودرویی چابک با رانندگی نسبتا مهیج به‌حساب می‌آید.شتاب صفر تا صد جک s5 اتوماتیک حدود ۱۱.۷ ثانیه است، اما مدل ۲ لیتری دنده‌ای حدود یک ثانیه سریع‌تر عمل می‌کند. حداکثر سرعت این خودرو هم برابر ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده و در مجموع باید گفت که یکی از مزایای جک s5 همین عملکرد فنی سرحال و پرنشاط بخش فنی آن است که باعث شده مشتریان زیادی از عملکرد این خودرو رضایت داشته باشند.

بازار فروش خوب

در ادامه مزایا و معایب جک s5 باید بگوییم که اگر بخواهیم یکی از شاسی بلندهای خوش ‌فروش چینی را در کشورمان نام ببریم، جک اس ۵ اتوماتیک می‌تواند جواب ما به این سوال باشد. از همان ابتدای عرضه، مشتریان ایرانی به دلایلی مثل قیمت نه‌چندان گران، طراحی ظاهری جذاب، عملکرد فنی قابل قبول و خدمات پس از فروش گسترده، خیلی زود جذب این محصول کرمان موتور شدند و بازار خریدوفروش این کراس اوور چینی را رونق بخشیدند.

امکانات رفاهی خوب

جک اس ۵ اتوماتیک به‌عنوان یک کراس اوور نه‌چندان گران‌قیمت، امکانات و آپشن‌های نسبتا متقاعدکننده را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد و از این جهت می‌تواند باعث خرسندی نسبی اکثر کاربران شود. از جمله امکانات شاخص این مدل می‌توان به آینه‌های جانبی تاشونده برقی، پورت ۱۲ ولت صندوق عقب، روکش صندلی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی ۶ حالته برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، پشت‌سری فعال، چهار کیسه هوا، دوربین عقب، نمایشگر داشبورد، ۶ عدد اسپیکر، فرمان برقی حساس به ‌سرعت، تنظیم برقی ارتفاع نور، کرنرلایت، ترمز پارک برقی، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل سرعت در سرپایینی و سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی اشاره کرد.

قیمت جک S5

معایب جک اس ۵

مونتاژ داخلی خودرو توسط کرمان موتور

روند کاهش کیفیت و دقت در مونتاژ خودروها در خودروسازان داخلی دیگر امری عادی و طبیعی تبدیل شده است و این روند نزولی روز به روز رو به افزایش است، کرمانی ها زمانی یکی از بهترین خودروسازان در زمینه مونتاژ خودروهایی همانند دوو سیلو و فولکس‌واگن گل بودند و امتیاز خوبی از نظر مونتاژ می گرفتند. اما در سال‌های اخیر مونتاژ ضعیف، کمر مشتریان این شرکت را شکسته!

کیفیت بسیار پایین رنگ بدنه

تمام محصولات کرمان ‌خودرو از ارزان‌ ترین آن‌ها گرفته تا گران ‌ترین‌شان، کیفیت رنگ واقعا افتضاحی دارند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر خودروی جک S5 را خریداری کردید هیچ وقت به کارواش مراجعه نکنید یا اگر به کارواش رفتید حتما بگویید که فشار آب را کم کنند تا رنگ ماشینتان نریزد!

مشکلات فنی زیاد

هنگام تعویض دنده در بسیاری جک‌های S5، از دنده ۱ به دنده ۲، گیربکس خودرو صدا می‌کند و موتور خودرو گرما و صدای زیادی دارد. برخی از آپشن‌های جک S5 به خوبی کار نمی‌کنند. برخی از خریدارن گزارش داده‌اند زمانی که به موتور خودرو بیش از حد فشار آورده‌اند، موتور توربوشارژ فعال نشده و یا سوخته است! اینها قسمتی از مشکلات کلی جک S5 از لحاظ فنی بود و قطعا مشکلات ریز و درشت دیگری هم هست که در صورت خریداری با آنها مواجه می‌شوید.

مشخصات فنی

نام خودرو جک S5 اتوماتیک
کشور سازنده چین
سال (طراحی) ۱۳۹۵
مشخصات فنی
موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۹۹۷ سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۷۴ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر در ۲۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ سرعته – گیربکس اتوماتیک دو کلاچه
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۵۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۴۳۰ طول – ۱۸۴۰ عرض – ۱۶۶۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۴۵ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی – لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی Euro V (یورو ۵) و مجهز به سیستم EOBD
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات جک S5 اتوماتیک
ترمز و پایداری چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله) – سیستم ترمز ضد قفل ABS – سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA – سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD – سیستم پایداری الکترونیکی ESC – سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC – سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC – ترمز پارک برقی EPB
کیسه هوا کیسه هوا راننده و سرنشین جلو – کیسه هوای جانبی جلو (۴عدد)
سیستم صوتی دوربین دنده عقب – سیستم پخش DVD با خروجی AUX و ورودی IPOD و USB – بلوتوث – دارای ۶ بلندگو – کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان – خروجی پاور ۱۲ولت آنتن شیشه ای
دیگر تجهیزات سانروف – آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن – آینه های جانبی تا شونده برقی – روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو – چراغ های مه شکن جلو و عقب – چراغ های عقب LED – تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو – چراغ راهنما روی آینه – دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر) – کامپیوتر سفری – صندلی چرمی – پوشش چرمی فرمان – تنظیم ارتفاع صندلی راننده – تظیم برقی صندلی راننده – مموری صندلی راننده – مجهز به گرمکن صندلی های جلو – قفل ایمنی کودک – مجهز به سیستم ISOFIX – سیستم ضد سرقت – اخطاردهنده فشار باد چرخ ها TPMS – فرمان برقی – قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در ۲ جهت – تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله – سنسور پارک جلو و عقب – کنسول جلو و عقب – شیشه Reflex – چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل – سنسور باران – شیشه های جلو و عقب برقی گرمکن شیشه جلو – استارت دکمه ای – سیستم ورود بدون کلید
قیمت و نمایندگی
قیمت ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان – بروز رسانی در پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت
نمایندگی فروش کرمان موتور

خرید جک S5 و فروش جک S5 در بازار چگونه است

برای خرید خودرو جک S5 بهتر است ابتدا با پیشینۀ واردات این ماشین به ایران و سپس قیمت جک S5 آشنا شوید تا بتوانید مناسب‌ترین مدل آن را برای خود انتخاب کنید. ماشین جک s5 هم به صورت وارداتی و هم به‌ صورت مونتاژ داخل در اختیار مشتریان ایرانی قرارمی گیرد.

قیمت جک S5 کارکرده در بازار دست‌ دوم‌ شرایط بسیار خوبی در قیاس با بسیاری از رقبای خود دارد. از آنجایی که اغلب قیمت خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، این موضوع اثر مستقیم بر قیمت جک S5 صفر دارد حتی زمانی ‌که به ‌دنبال قیمت جک کارکرده و دست ‌دوم باشید، تفاوت بسیاری بین جک s5 صفر و قیمت جک کارکرده متوجه می شوید این امر بخاطر قطعات تعویض‌ شده و یا رنگ ‌شده و میزان کارکرد ماشین می باشد که تاثیر مستقیم بر قیمت جک S5 کارکرده دارد.

از این رو برای خرید جک S5 کارکرده حتما از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید چرا که افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو جک S5 کارکرده را به‌ درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش هیوندای i20 کارکرده و صفر+قیمت روز هیوندایi20

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. این خودرو به قدی خوبه که حتی قیمت جک کارکرده هم خیلی بالا تر از بعضی خودروهای صفره