خرید و فروش خودرو

خرید و فروش کادنزا کارکرده و صفر+قیمت روز کادنزا

خرید و فروش کیا کادنزا کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”کیا” model=”کادنزا”]

 

کیا کادنزا (که در کره جنوبی با نام کیا K7 نیز شناخته می شود) یکی از سدان های فول سایز و لوکس شرکت کیا موتورز است که اولین نسل آن با کد اتاق VG از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ تولید می شد. در سال ۲۰۱۰ برای جایگزینی کیا اوپیروس/آمانتی راه اندازی شد. این خودرو را می‌توان یکی از بهترین ساخته‌های کیا موتورز در تمام دوران خودروسازی‎‌اش دانست که از جهات بسیاری، خودروی خوب و با کیفیتی محسوب می شود. در سال ۲۰۱۳ کیا اعلام کرد که کادنزا در ایلات متحده عرضه خواهد شد. کادنزا از ژانویه ۲۰۱۴، در کره جنوبی، ایالات متحده، کانادا، چین، کلمبیا، برزیل، شیلی و خاورمیانه فروخته شد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

بررسی اجمالی کادنزا ۲۰۱۴-۲۰۱۶

کادنزا یک رقیب شایسته و معتبر در بین سدان های بزرگ است. در اینجا مطالب زیادی وجود دارد، از جمله فضای داخلی لوکس و آرام، صندلی عقب جادار، هندلینگ صدا و سواری راحت. موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر ۲۹۳ اسب بخاری و اتوماتیک شش سرعته استاندارد با هم ترکیب می شوند تا یک پیشرانه نرم ایجاد کنند. استفاده از کنترل ها بسیار آسان است. مجموعه ای از وسایل کمک ایمنی الکترونیکی موجود است، اما برخی از مفیدترین آنها در بسته های گزینه های گران قیمت قرار می گیرند.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ولوو XC90 کارکرده و صفر + قیمت روز ولوو XC90

بررسی اجمالی کادنزا ۲۰۱۷-۲۰۱۹

اگرچه تغییرات ظاهری ظریفی را شاهد هستیم به نسبت کادنزا نسل قبلی، اما کادنزا ۲۰۱۷ بازطراحی شده دارای ساختار بدنه کاملاً جدیدی است. خودروی جدید بر اساس کیا اپتیما ساخته شده است، اما به طور قابل توجهی بزرگتر است و با تویوتا آوالون و شورولت ایمپالا رقابت می کند. ماشین جادار و ساکت است، با کنترل های آسان برای استفاده. سواری و هندلینگ به اندازه کافی دلپذیر هست. موتور ۳.۳ لیتری شش سیلندر ۲۹۰ اسب بخاری، نرم و قدرتمند است و دنده اتوماتیک هشت سرعته را به نرمی تعویض می‌کند. نسخه‌های محدود رده بالاتر شامل سطوح نرم‌تر، دوخت روی داشبورد و صندلی‌های چرمی ناپا در دسترس هستند. برای سال ۲۰۲۰، کادنزا به صورت استاندارد با مجموعه ای از سیستم های ایمنی و راحتی، از جمله هشدار برخورد رو به جلو، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کمک حفظ خطوط، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و کروز کنترل تطبیقی ​​ارائه می‌شود.

نسخه ۲۰۲۰ کادنزا

کادنزا مدل سال ۲۰۲۰ دارای ظاهری جدید و داشبورد بازطراحی شده است. همراه با فیس لیفت بصری، کیا با افزودن یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی اطلاعات سرگرمی جدید و ایجاد مجموعه ای از ویژگی های کمک راننده، از جمله ترمز اضطراری خودکار با استاندارد، ویژگی های فناوری خودرو را به روز کرد. کیا تایید کرده است که سال ۲۰۲۰ آخرین مدل سال کادنزا می باشد.

طراحی

نمای بیرون

طراحی کیا کادنزا که توسط پیتر شرایر طراح کیا موتورز که طراح سابق آئودی هم بوده صورت گرفته به نحوی انجام شده که از تمام جهات، حس لوکس بودن را القاء می‌کند؛ و در عین حال هم، جذاب و جوان پسند است. المان های استفاده شده در طراحی این خودرو بسیار شبیه به خودرو های آلمانی مثل مرسدس بنز و بی ام و است. استفاده صحیح از قطعات کرومی، طراحی منطقی چراغ‌ها و بی نقص بودن مکان خطوط و برجستگی‌ها در کامل بودن طراحی کادنزا و ماندگاری آن در بلند مدت کمک به‌سزایی کرده است.

طراحی کادنزا، با اینکه در سال ۲۰۰۹ صورت گرفته بسیار کامل و در عین حال جذاب به نظر می رسد و گویی چند سال جلوتر از زمان خود حرکت کرده. به طوری که حتی هنوز هم نمونه‌های محدود موجود در بازار، جذابیت بالایی دارند.

 

در نمای جلوی این خودرو، چهره ی جدی، با وقار و لوکس کاملا مشخص است.

در نمای روبرو، علاوه بر چراغ های جلو که در دو طرف جلو پنجره‌ی مشهور کیا موسوم به پوزه ببر، دو چراغ مه شکن در قسمت پایینی سپر و در یک خط با پلاک خودرو قرار گرفته اند و در هنگام مه گرفتگی و هوای گرگ و میش، هر آن چه که در رو به رو قرار داشته باشد را به خوبی نشان می دهند.

در نمای جانبی خودرو ظرافت خطوط به صورت زیبایی مشخص است خط کشیده ی صاف و در انتها رو به پایین که تا گلگیر جلو امتداد دارد شکل بسیار جذابی به خودرو داده نمای عقب خودرو حالت اسپرتی دارد و طرح جذابی را به چشم مخاطب انتقال میدهد

دستگیره ها به سبک اروپایی ساخته شده  و رینگ های خودرو هم به نسبت خودروهای دیگر کیا متفاوت و پهنایی بیشتری دارد.

طرح چراغ های کشیده شبیه به مدل چراغ های بی ام و به نظر می‌رسد و سپر و دو اگزوز که بسیار ظریف تعبیه شده اند خودرو را فوق العاده کرده اند.

نمای داخل کابین

طراحی داخلی کادنزا تا مدل ۲۰۱۶  شامل دکمه های زیادی روی فرمان و همینطور کنسول جلویی خودرو هست که کاملا کاربردی هستند ولی در نگاه اول شلوغ به نظر می رسد. داشبورد با کیفیت سطح متوسطی ارزیابی می شود میتوانست بهتر باشد به نسبت ظرافت هایی که در طراحی قسمت های دیگر این خودرو به کار برده شده. به طور کلی کابین کیا کادنزا در سطح خوبی قرار دارد و نشانه هایی از لوکس بودن بهچشم میخورد

کابین کیا کادنزا طوری طراحی شده است که جا دار است. استفاده از چرم و الیاف خاص برای تودوزی ‌های این خودرو باعث شده تا این خودرو  ظاهری شیک و بی نقص به خود بگیرد.

با دسته‌هایی که برای تنظیم هر چیزی از فرمان گرفته تا صندلی و دیگر امکانات آن حس راحتی را به شما القا می کند. دکمه‌های دیجیتال کیا کادنزا کاملا در دسترس راننده و کمک آن طراحی شده است و برای فشار دادن هر کدام از آن ها و فعال نمودن گزینه دلخواه راننده هیچ دشواری وجود ندارد.

داشبورد این خودرو با پهنایی که دارد و طراحی یکپارچه ای که با قسمت جلو خودرو برقرار کرده است، میزان انحراف و نقطه کور را برای راننده به حداقل رسانده است.

داخل کابین کادنزا مدل ۲۰۲۰

کادنزا مدل ۲۰۲۰ پیشرفت خیلی بهتری از نسخه های قبلی دارد جذابیت بصری طراحی بهتر از قبل شده دکمه های روی کنسول کمتر شده و مانیتور با صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی جایگزین شده است.

مزایا و معایب

مزایا معایب
طراحی جذاب قطعات کمیاب و گران قیمت
امکانات مناسب عرضه محدود
مصرف سوخت مناسب نسبت به وزن و حجم موتور

مشخصات تولید کننده

کشور تولید کننده کره جنوبی
کارخانه تولید کننده  KIA MOTORS
نام و مدل اتومبیل کیا کادنزا
شرکت گارانتی  اطلس خودرو

مشخصات فنی

کیا کادنزا در قلب خود یک پیشرانه ۶ سیلندری به حجم ۳.۵ لیتر جای داده است. کادنزا با تکیه بر این پیشرانه ۲۸۶ اسب بخار قدرت و ۳۳۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که باعث شتاب‌گیری بسیار خوب آن می‌شود و در عین حال هم با مصرف سوخت ۱۰ لیتر در سیکل ترکیبی ۱۰۰ کیلومتر، بسیار کم اشتها است. کادنزا برای انتقال قدرت از یک گیربکس ۶ سرعته خودکار تیپ ترونیک استفاده می‌کند که هماهنگی بسیار خوبی با موتور دارد و عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. کیا کادنزا به علت همین گیربکس خوب و پیشرانه قدرتمند در هر لحظه آماده شلیک به جلو و شتاب گیری است.

عنوان شرح فنی
نام خودرو کیا کادنزا VG
نسل نسل اول ( VG ) – تولید از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶
محور محرک دیفرانسیل جلو
گیربکس ۶ دنده اتومات
پیشرانه ۶ سیلندر
حجم موتور ۳.۵ لیتر
قدرت ۲۸۶ اسب‌ بخار
گشتاور ۳۳۸ نیوتن متر
شتاب ۷.۲ ثانیه
سرعت ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت
مصرف ترکیبی ۹.۴ لیتر در صد کیلومتر
ابعاد طول: ۴۹۶۶ عرض: ۱۸۴۹ ارتفاع: ۱۴۷۶ (میلی متر)
فاصله محوری ۲۸۴۵ میلی متر
وزن ۱۵۷۵ کیلوگرم
حجم باک ۷۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *