چریخرید و فروش خودرو

خرید و فروش چری آریزو ۵ توربو کارکرده و صفر+قیمت روز آریزو ۵ توربو کارکرده وصفر

خرید و فروش چری آریزو ۵ توربو کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”چری” model=”آریزو ۵″]

این شرکت یکی از تولیدکنندگان مستقل خودرو در چین است که پس از اصلاحات اقتصادی چین با استفاده از نوآوری و خلاقیت روز به روز بر رشد و موفقیت های خود افزوده است.امروز که شانزده سال از افتتاح چری می گذرد، این شرکت همچنان با استفاده از نوآوری مستقل، سیستم تحقیق و توسعه مرتبط با محصول و مسائل فنی را راه اندازی کرده است.چری همچنین مجموعه ای از برندهای معروف مانند Fulwin، QQ، Eastar، Tiggo  و Arrizo را به بازار معرفی و محصولات خود را به ۸۰ کشور جهان صادر کرد تا خود را به عنوان برندی بین المللی به دنیا معرفی کند.

در نیمه اول سال ۲۰۱۴، چری موفق به فروش چهار و نیم میلیون خودرو شد که بیشتر از یک میلیون آن شامل صادرات بود.آماری که نشان می دهد چری از نظر فروش از رقبای خود در چین پیشی گرفته است.چری تا بحال سه کارخانه تولید خودرو در شهرهای Wuhu، Dalian و Ordos راه اندازی کرده که می توانند سالانه ۹۰۰,۰۰۰ خودرو، ۹۰۰,۰۰۰ موتور و ۸۰۰,۰۰۰ گیربکس تولید کنند.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ام وی ام X22 Pro + قیمت روز ام وی ام ایکس 22 پرو

شما فروشنده محترم چری آریزو ۵ توربو کارکرده جهت دریافت قیمت ماشین چری آریزو ۵ توربو کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 

قیمت روز چری آریزو ۵ توربو کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
آریزو 5T‏، IE‏1401 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/000,000,000
آریزو 5T‏، TE1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار910,000,000
تیگو 5‏، IE1399 | مدیران خودروقیمت روز بازار880,000,000
تیگو 5‏، IE1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1/080,000,000
تیگو 7‏، IE1400 | مدیران خودروقیمت روز بازار1,380,000,000

مدیران خودرو اولین شرکتی است که پای خودروهای چینی را با برند MVM به بازار ایران باز کرد. خودروساز داخلی علاوه بر مونتاژ و عرضه خودروهای چینی با برند MVM، بعضی از محصولات را نیز با اسم اصلی برند «چری» روانه بازار کرده است. چری آریزو ۵ توربو اکسلنت، در سال ۱۳۹۶ و بعد از مدل ساده به بازار ایران رسید. تیپ TE از سال ۹۶ تا ۱۳۹۹ تولید می‌شد و آریزو ۵ توربو IE با تغییراتی در طراحی ظاهری از سال ۱۴۰۰ زیر پای مشتریان قرار گرفته است. به‌تازگی فیس‌لیفت جدیدی از این ماشین توسط مدیران خودرو معرفی شده که وارد بازار خواهد شد.

طراحی ظاهری چری آریزو ۵ توربو

مجله ماشین نیکبخت خودرو

تلاش چری در طراحی آریزو ۵ بر این بوده که ایده‌های جدیدتری در ظاهر آن نسبت به محصولات دیگر خود داشته باشد و در واقع خودرویی با ظاهری متفاوت و چهره‌ای خاص به بازار عرضه کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی ظاهری چری آریزو ۵ توربو اکسلنت می‌توان به مواردی همچون جلوپنجره بزرگ مجهز به نوار کرومی، چراغ‌های کشیده دارای دی‌لایت در نمای جلویی، خطوط زاویه‌دار و کشیده در نمای کناری و رینگ‌های ۱۷ اینچی اسپرت آن اشاره کرد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

با اینکه طراحی نمای عقب این خودرو مدرن است و ظاهر زیبا و جذابی دارد؛ اما به دلیل ناهماهنگی با دیگر بخش‌های ماشین می‌توان گفت که ضعیف‌ترین قسمت طراحی ظاهری چری آریزو ۵، نمای عقب آن است.

تنها تفاوت موجود در ظاهر نسخه توربو و اتومات این مدل ماشین، تغییر رنگ کلیپرهای ترمز و نصب لوگو TE روی گلگیرها است. در حقیقت هیچ تفاوت خاص ظاهری بین این دو نسخه از خودرو آریزو وجود ندارد.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

طراحی ظاهری آریزو ۵ توربو IE فقط از دو نظر با تیپ TE تفاوت دارد و آن هم جلوپنجره کهکشانی و رینگ‌های جدید است.

طراحی کابین چری آریزو ۵ توربو

نمای داخلی آریزو ۵ توربو دارای طراحی بسیار جذاب، زیبا و اسپرت بوده و تا حدی در طراحی آن از چری تیگو ۵ و حتی محصولات هیوندای ایده گرفته شده است.

از ویژگی‌های مهم و مثبت طراحی داخلی این محصول می‌توان به مواردی همچون کیفیت بالای متریال استفاده شده در کابین ماشین، ارگونومی بسیار خوب صندلی‌ها، استفاده از چرم مشکی و دوخت قرمز رنگ روکش صندلی‌ها، روکش فرمان، کنسول وسط و بخش میانی درب‌ها اشاره کرد که همه این‌ها در کنار هم به خودرو، راحتی و ظاهری زیبا بخشیده است.

مجله ماشین نیکبخت خودرو

همچنین در خصوص معایب چری آریزو ۵ توربو اکسلنت می‌توان از مواردی مانند تنظیمات دستی صندلی به جای تنظیمات برقی و فضای کم نامناسب برای سه سرنشین عقب ماشین یاد کرد.

تنها تفاوت موجود در فضای داخلی چری آریزو ۵ توربو با نوع اتومات آن در استفاده از دوخت قرمز رنگ است. در حقیقت هیچ تفاوت خاصی در طراحی نمای داخلی این دو نسخه، همچون طراحی ظاهری آن وجود ندارد.

آریزو ۵ توربو IE از نظر طراحی داخلی ظاهر و کیفیت بهتری نسبت به تیپ TE پیدا کرده. داشبرد از نو طراحی شده و کیلومترشمار جدیدی هم پشت فرمان خودرو قرار گرفته است. کلیدهای تهویه مطبوع لمسی شده و دریچه‌های تهویه هم هم سطح داشبرد شده‌اند.

آپشن ها و امکانات

کروز کنترل دارد
کروز کنترل هوشمند ندارد
کنترل ایستایی در سربالایی دارد
کنترل سرعت در سرازیری ندارد
کنترل کشش دارد
کنترل پایداری دارد
اتو پارک ندارد
سنسور جلو ندارد
سنسور عقب دارد
رادار نقطه کور ندارد
رادار تغییر لاین ندارد
رادار تصادف جلو ندارد
رادار تصادف عقب ندارد
ترمز ضدقفل دارد
ترمز کمکی دارد
ترمز اضطراری ندارد
ترمز پارک برقی دارد
اتولایت دارد
چراغ روز دارد
دکمه‌های کنترلی فرمان دارد
گرم‌کن فرمان ندارد
نمایشگر اطلاعات و سرگرمی دارد
ناوبری ندارد
نمایشگر هدآپ ندارد
دوربین عقب دارد
دوربین جانبی ندارد
دوربین ۳۶۰ درجه ندارد
کیسه هوا دارد
ورود بدون کلید دارد
استارت بدون کلید دارد
تهویه اتوماتیک ندارد
صندلی برقی راننده ندارد
صندلی برقی سرنشین جلو ندارد
گرم‌کن صندلی جلو ندارد
سردکن صندلی جلو ندارد
آینه بغل برقی دارد
گرم‌کن آینه بغل ندارد
پانوراما ندارد
سانروف دارد

مزایا و معایب

+ کابین جادار

+ مصرف بنزین کم

+ شتاب و عملکرد مناسب موتور

+ بهبود آپشن‌ها و امکانات تیپ IE

– عملکرد جعبه‌دنده

– تهویه دیجیتال

مشخصات فنی

پیشرانه چری آریزو ۵ توربو TE و IE با چری تیگو ۷ یکسان است. البته گیربکس این سدان چینی اتوماتیک CVT است که با پیشرانه قدرتمند همخوانی ندارد. گیربکس در تیپ TE دارای ۷ دنده مصنوعی است و در تیپ IE به ۹ دنده مصنوعی افزایش پیده کرده است.

سیستم فرمان آریزو ۵ توربو TE هیدرولیک بود و برای IE برقی شده و یکی از مزایای مدل جدید نسبت به تیپ قبلی است.

مشخصات کلی

نوع موتور خطی بنزینی
حجم موتور ۱.۵ لیتر
سیلندر / سوپاپ ۴ / ۱۶
تنفس موتور توربوشارژ
قدرت ۱۴۷ اسب بخار
گشتاور ۲۱۰ نیوتن.متر
گیربکس CVT اتوماتیک
محور محرک دیفرانسیل جلو
شتاب ۹.۸ ثانیه

۱۰.۱ ثانیه

سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
فرمان هیدرولیک

برقی

نوع بدنه سدان
نوع رینگ آلومینیومی

ابعاد و ظرفیت ‌ها

طول ۴۵۳۲ میلیمتر
عرض ۱۸۱۴ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۸۷ میلیمتر
فاصله محورها ۲۶۵۰ میلیمتر
وزن خالص ۱۳۸۷ کیلوگرم

۱۴۱۰ کیلوگرم

تعداد سرنشین ۵ نفر
ظرفیت صندوق ۴۴۲ لیتر
حجم مخزن سوخت ۴۸ لیتر
قطر رینگ ۱۷ اینچ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *