خرید و فروش خودروکیا

خرید و فروش کیا پگاس + قیمت روز کیا پگاس

خرید و فروش کیا پگاس در نیکبخت خودرو

در این مقاله در مورد خرید کیا پگاس و هم چنین فروش کیا پگاس صحبت خواهیم کرد. پس از مدت ها ممنوعیت واردات خودرو در کشور ایران بالاخره شاهد وارد شدن خودرو های جدید شرکت خودرو سازی کیا از جمله ، کیا سونِت ، سراتو ، سلتوس ، و کیا پگاس (pegas)  شدیم که از جمله مدل های کلاس اقتصادی و شهری سایز کوچک (ساب کامپکت) میباشد . این محصول اقتصادی را میتوان از طریقی رقیبی لوکس تر و به روز تر از خودروی تندر ۹۰ در بازار کشور کره جنوبی دانست . خودروی کیا پگاس همزمان با خودروی های کیا سونِت و کیا پیگانتو از کوچکترین محصولات کیا در بازار ایران میباشد .

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد . با نیکبخت خودرو فروش خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز کیا پگاس صفر و کارکرده

قیمت کیا پگاس بر اساس این آپشن ها در ایران اگر بر اساس دلار امریکا بخواهیم حساب کنیم رقمی حدود ۴۸۰ الی ۵۶۰ میلیون تومان خواهد بود ؛ در صورت محاسبه هزینه های حمل و نقل ، مالیات و گمرک بر واردات ، بعید میدانیم قیمت این خودرو در ایران پایین تر از یک میلیارد تومان به دست خریداران برسد . ولی باز هم خودرویی کره ای با این آپشن ها و مصرف اقتصادی و کم هزینه   در صورت ورود به بازار جای محصولات هم رده خودش مثل پژو ۲۰۷ و پارس elx  را به خود میگیرد.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ولوو XC90 کارکرده و صفر + قیمت روز ولوو XC90

بررسی کیا پگاس

خرید و فروش کیا پگاس 2022

همان طور که گفته شد این محصول از محصولات اقتصادی شرکت خودروسازی کیا میباشد که در تعداد محدودی از بازار کشور ها به عرضه مردم رسیده است ؛ بر خلاف کیا سونِت ، کیا پگاس در کشور چین و تحت نظر همکاری با شرکت دانگ فنگ به تولید و عرضه مردم میرسد . البته این خودرو به جز کشور چین ، در بازار کشور های اسیایی و حتی در خاورمیانه نیز عرضه شده است .

در واقع اگر دقیق تر بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم علت فروش گسترده این خودرو قیمت اقتصادی  این مدل ،  در کنار برند کیا است که روی ان درج میشود . تولید کیا پگاس از سال ۲۰۱۷ آغاز شده و تا به حال ادامه دارد ، این خودرو از محصولات کره ای جایگاه پایین تری از ماشین کیا ریو را به خودش اختصاص داده است . و معروف به کیا پراید است چون این خودرو کوچک ، اقتصادی و ارزان است وکم ترین تجهیزات ممکن را در اختیار خریداران قرار میدهد .

اگر می خواهید در مورد تفاوت اسپورتیج و توسان اطلاعاتی کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه کیا اسپورتیج و هیوندای توسان را مطالعه کنید.

طراحی کیا پگاس

 فروش کیا پگاس 2022

نمای خارجی کیا پگاس از نظر طراحی نسبت به خودرو های دیگر محصولات کیا ، آنچنان حرفی برای گفتن ندارد ، و این خودرو نسبتا به عنوان یک خودرو رده پایین در بازار شناخته میشود و علت آن را میتوان این دانست که طراحی خودرو برای حدود ۵ سال پیش در این ظاهر قدیمی و ساده میباشد

در نمای جلویی خودرو به نظر میرسد از طراحی جلو پنجره و چراغ های کیا اپتیما الهام گرفته شده است و شباهت نسبتا زیادی به این خودرو دارد . از نظر نمای عقب و جانبی خودرو هم میتوان به طراحی برخی از محصولات کره ای هیوندای شباهت داد و نمای عقب به صورت کاملا اقتصادی و ساده ای طراحی شده که درست شبیه نسل های پیشین هیوندای اکسنت میباشد .

طراحی داخلی

متعلق بودن این خودرو به کلاس سدان های شهری اقتصادی یا همان (ساب کامپکت) در نمای داخلی این خودرو کاملا قابل رویت است . و از نظر متریال داخلی این خودرو از کیفیت پایینی به کار گرفته شده است ولی ترکیب چیدمان از لحاظ ظاهری به خوبی و زیبایی انجام شده اما به صورت کلی از خودرویی با این قیمت نباید انتظار بالایی داشت . سیستم پخش دیجیتالی برای نسخه های در رده پایه پگاس عرضه میشود اما در صورت واردات نسخه های فول آپشن این سیستم پخش با نمایشگر لمسی ۷.۰ اینچی با شش بلندگو پشتیبانی میشود .

سیستم تنظیم صندلی ها و پشت سری صندلی ها از نوع دستی و سیستم تهویه خودور نیز از نوع دستی است .  از لحاظ سیستم ایمنی دارای ۲ ایربگ در جلو خودرو و  در هنگام حرکت در ها به صورت اتوماتیک قفل میشود در کل اگر بخواهیم به این خودرو نگاه کنیم کیا پگاس خودرویی با اپشن های رفاهی بسیار کم است . با این وجود نکته مثبت این خودرو فضای کافی داخل کابین برای ۵ نفر سر نشین ، و صندوق عقب تقریبا جادارویژگی مهمی در میان ماشین های هم رده خودش دارد .

خرید کیا پگاس 2022

مشخصات فنی

در داخل کاپوت کیا پگاس یک پیشرانه ۱.۴ لیتری تنفس طبیعی به کار گرفته شده است که قابلیت انتقال قدرت حداکثر ۹۴ اسب بخار و قدرت ۱۳۲ نیوتون متر گشتاور را توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک با شتاب صفر تا صد ۱۲.۲ ثانیه به ما انتقال میدهد . حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و مصرف سوخت ترکیبی کیا پگاس  ۶.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با وزن ۱۰۲۰ کیلوگرم میباشد .

از نظر قدرت فنی اگر این خودرو را بخواهیم با خودرو های دیگر مقایسه کنیم ؛ کیا پگاس در رده خودرو های سدان اقتصادی چینی مانند جک j4  و یا فردا ۵۱۱ قرار میگیرد که اگر از محصولات ایرانی پژو ۲۰۷ صندوق دار اتوماتیک هم عرضه شود میتواند به عنوان یکی از رقبای کیا پگاس قرار گیرد .

امکانات کیا پگاس

همان طور که در قبل گفته شد کیا پگاس جزو محصولات اقتصادی از برند خودرو های کره ای است که نباید با خودرو هایی همچون کیا اپتیما و کیا سراتو از نظر امکانات و آپشن مقایسه کرد ، این خودرو ساده ترین و اساسی ترین امکانات مورد نیاز برای رانندگان را در اختیار خریداران قرار میدهد با این حال کیا پگاس در مقایسه با خودرو های سدان اقتصادی چینی ، بسیار پر آپشن تر وارد شده و خود را نشان داده که اگر بخواهیم امکانات این خودرو را به صورت دقیق تر بررسی کنیم میتوان به امکاناتی از جمله دو کیسه هوا ،

سیستم کنترل پایداری یا همان esp ، کنترل ایستایی در سربالایی ، سیستم صوتی به همراه نمایشگر ۷.۰ اینچی ، رینگ های آلمینیومی ۱۴ اینچی ، سیستم ورود و خروج و استارت بدون کلید ، سنسور پارک و دوربین دنده عقب ، و کروز کنترل اشاره کرد .  با توجه به این امکانات میتوان گفت تنها کسانی مایل به خرید این خودرو هستند که خواهان یک خودرو با برند خارجی و بسیار اقتصادی میباشند .

مزایا و معایب :

مزایا : مصرف سوخت اقتصادی ، ابعاد مناسب و کوچک برای رانندگی در شهر ، خودرو تولید شده توسط برند معتبر خارجی میباشد

معایب : قیمت بالا تر نسبت به رقیب های چینی اش ، ایمنی نامشخص خودرو ،ظاهر ساده و قدیمی ، توان موتوری بسیار کم خودرو

مطالعه بیشتر  خرید و فروش سوناتا صفر و کارکرده + قیمت روز سوناتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *