اخبار و رویداد ها

خودرو سوبا از محصولات لوکس فردا موتورز

بررسی خودرو سوبا از محصولات لوکس فردا موتورز

خودرو سوبا از محصولات لوکس فردا موتورز - نیکبخت خودرو

واژه سوبا در فارسی کهن معنی فردا را میدهد که امروزه  از واژه سوبا برای تولید خودروی لوکسی از محصولات شرکت فردا موتورز به این اسم استفاده میشود . این خودرو قرار است اولین محصول سوبا ، با نام FMC suba M4  به بازار عرضه شود. تبلیغات این شرکت خودروسازی در خیابان ها به صورت سوبا، فردای پارسیست انجام شده و محصول سوبا m4  قرار است با معرفی متفاوتی از لوکس بودن این خودرو برای مشتریان خودش داشته باشد. خیلی کم پیش می آید که یک خودرو ساز تولید داخل از نام فارسی کهن برای خودرو خودش استفاده کند. ماشین سوبا فردا موتورز قرار است به عنوان و جایگاه محصولات خودرو های لوکس مونتاژ شده در کشور به بازار عرضه شوند و از مزیت هایش این است که کیفیت خوب، راحتی، ایمنی و خدمات پس از فروش بسیار متفاوتی را نسبت به محصولات دیگر به خریداران ارائه میدهد.

این محصول لوکس مناسب استفاده برای خانواده به دست عموم میرسد . و در حال حاضر سوبا m4  در کارخانه فردا موتورز سمنان به مرحله تولید آزمایشی رسیده است و به زودی این خودرو ۷ نفره، به  بازار عرضه میشود. این خودرو تنها خودرو ۷ نفره استاندارد است که ویژگی لوکس بودن را در قالب یک خودروی خانوادگی به عرضه مردم میرساند. که ویژگی هایی از جمله انتقال قدرت حداکثر ۱۹۵ اسب بخاری و ۲۸۵ نیوتون متر گشتاور را توسط جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک و فضای خوب و زیاد سر نشین را نسبت به رقبای خودش دارد.

مطالعه بیشتر  آغاز تولید انبوه خودروهای الکتریکی Evolute در لیپتسک روسیه

در سوبا m4 سر نشینان در ردیف دوم هم میتوانند از آپشن تنظیم کردن صندلی ها به صورت برقی ، و سرد کن و گرم کن استفاده کنند ومیزتاشویی را در روبروی خود داشته باشند همچنین سر نشینان ردیف سوم هم پنل تهویه جداگانه و اختصاصی برای خود دارند و مزایایی مانند چرم کاری ردیف سوم، شارژر تلفن همراه ، هم در این خودرو دیده میشود. همچنین فردا موتورز پس از عرضه این محصولش به بازار در نظر دارد که خدمات به خصوص و خوبی را به مشتریان خودش ارائه بدهد.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *