بی ام وخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی ام و X6 کارکرده و صفر+قیمت روز بی ام و X6

خرید و فروش بی ام و X6 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بی ام و “]

بی ام و کمپانی خودروساز آلمانی است، که از تولیدکنندگان خودرو‌های لوکس و جذاب و موتورسیکلت در جهان به شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.بی ام و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت هم‌اکنون مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است.سال ۲۰۱۵ بود که  ب‌ام‌و بیش از دو میلیون و چهارصدهزار دستگاه وسیلهٔ نقلیه تولید کرد. این شرکت غول خودرو ساز برای فعلا در کشور‌های آلمان، برزیل، چین، هند، آفریقای جنوبی و ایالات متحده آمریکا کارخانه تولید اتومبیل دارد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

قیمت روز بی ام و X6  کارکرده +قیمت بی ام و x6 صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Premiumقیمت روز بازار2,600,000,000
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Executiveقیمت روز بازار2,800,000,000
سری 2 اکتیوتورر‏، 218i2018 | executiveقیمت روز بازار2,650,000,000
سری 3 سدان‏، 320i2018 | Legendقیمت روز بازار4,300,000,000
سری 3 سدان‏، 330i2018 | Performanceقیمت روز بازار5,500,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Perfectionقیمت روز بازار10,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressive sportقیمت روز بازار9,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressiveقیمت روز بازار10,000,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Business sport plusقیمت روز بازار9,000,000,000
سری 7‏، 730li2018 | Individualقیمت روز بازار19/900,000,000

اثربخش بودن خودروهای شاسی بلند و جذابیت مدل‌های کوپه، شرکت ب ام و را بر آن داشت که نکات قوت این دو کلاس خودرویی را با یکدیگر هماهنگ کرده و یک محصول جدید را به بازار معرفی کند تا بدین ترتیب دو فاکتور زیبایی و کارآیی را با یکدیگر در هم آمیخته و یک شاسی بلند با ظاهری نسبتا متفاوت به فرم خودروهای کوپه را روانه بازار کند.

نتیجه  تلاش طراحان و مهندسان کمپانی باواریایی بی ام و طی سال ۲۰۰۷ در قالب یک مدل کانسپت به نمایش درآمد اما نسخه اصلی نسل اول بی ام و x6 با کد اتاق E71 در آوریل ۲۰۰۸ وارد لیست فروش محصولات کمپانی آلمانی شد. بی ام و ایکس۶ بر پلتفرم نسل پیشین مدل‌های سری ۵ و ۶ این خودروساز توسعه یافته بود و تاکنون سه نسل از آن به دست مشتری مشتریان بین المللی رسیده است.

نسل اول بی ام و x6 با مدل‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در بازار ایران حاضر شد که پس از لغو واردات خودروهای با حجم پیشرانه بالاتر از ۲۵۰۰ سی سی، ورود آن به کشور با تابلو ایست مواجه شد. در ادامه مطلب شما را با جزئیات فنی و ظاهری خودرو شاسی بلند کوپه بیشتر آشنا خواهیم کرد.

طراحی ظاهری بی ام و X6

ب ام و با ارائه مدل x6 کلاس جدیدی از خودروهای شاسی بلند را به بازار عرضه کرد که ضمن بهره‌مندی از شاخصه‌های خودروهای کراس اوور بزرگ نظیر ابعاد درشت و ارتفاع زیاد کف از سطح زمین، در قسمت انتهای خود از شیب سقف و درب صندوق عقب به سبک خودروهای فستبک برخوردار بوده و حالتی کوپه مانند برای بدنه خودرو پدید آورده شده است.

ابعاد بزرگ بدنه این خودرو سبب شد تا به آن لقب خرس آلمانی داده شود که الحق متناسب با فرم بدنه و سایز این خودرو بود. در قسمت جلو شاهد چراغ‌ها و جلوپنجره مشابه با اصول کلی طراحی محصولات بی ام و در آن دوران هستیم که با یک سپر حجیم فرمی قاطع و در عین حال مهربان برای این محصول بی ام و پدید آورده است. استفاده از خطوط حجمی و حجم پردازی‌های مختلف روی درپوش موتور و پروفیل جانبی نیز سعی در کاستن از میزان چربی‌های بدنه این خودرو داشته و ظاهر آن را تا حدودی به سبک خودروهای عضلانی درآورده است.

خلاقانه‌ترین بخش طراحی این خودرو انتهای عقب آن است که به جای برخورداری از یک خط سقفی نسبتا صاف، سقف خودرو توسط یک قوس ملایم به درب صندوق پیوند خورده و نمایی جذاب برای بخش پشت ایکس۶ پدید آورده است. چراغ‌های بزرگ دو تکه و طراحی متناسب سپر نیز از دیگر ویژگی‌های بصری ناحیه پشت بی ام و X6 نسل اول به شمار می‌آید. شیشه کوچک عقب و ارتفاع زیاد درب صندوق باعث محدود شدن دید راننده نسبت به پشت خودرو می‌شود که البته وجود دوربین عقب این مشکل را به میزان زیادی حل خواهد کرد.

طراحی کابین بی ام و X6

با ورود بر کابین بی ام و به سرعت سبک طراحی آن را شبیه با فرم کلی طراحی داخلی سایر تولیدات بی ام و خواهید یافت. داشبورد حجیم و قوس‌دار، غربیلک فرمان سه شاخه مزین به لوگو بی ام و، پنل کیلومتر شمار با نشانگرهای آنالوگ و نمایشگر تک‌رنگ کامپیوتر سفری، همچنین وجود نمایشگر مرکزی در ناحیه بالای دریچه‌های تهویه کنسول میانی داشبورد، از ویژگی‌های ثابت طراحی داخلی بی ام و طی دهه اول قرن ۲۱ به شمار می‌روند.

شکل صندلی‌ها مطابق با اصول ارگونومیک طراحی شده و بدن سرنشینان را به خوبی در آغوش می‌گیرند. متریال داشبورد و رودری‌ها نیز از نوع پسندیده ها بوده و به راحتی می‌تواند انتظارات را برآورده سازد. همچنین از خودرویی با این سایز انتظار می‌رود که فضای داخلی جادار و راحت را به سرنشینان خود پیشکش نماید؛ در عمل نیز این اتفاق رخ داده است اما به دلیل شیب زیاد خط سقفی در انتهای عقب خودرو شاهد محدودیت فضای سر برای سرنشینان بلندقد در ردیف دوم صندلی‌های بی ام و ایکس ۶ خواهیم بود. گنجایش صندوق عقب بی ام و X6 نیز معادل ۵۸۰ لیتر بوده که در نوع خود پسندیده به نظر می‌رسد.

امکانات بی ام و X6

ب ام و ایکس۶ از لحاظ برخورداری تجهیزات رفاهی-ایمنی یکی از فول آپشن‌ترین خودروهای زمان خود بوده و از امکانات بسیاری بهره می‌برد: کروز کنترل هوشمند یا تطبیق‌پذیر، سیستم‌های کنترل سرعت در سراشیبی، کنترل توقف در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، تعلیق هوشمند حسگرهای پارک، رادار ایمنی تغییر لاین، ترمز پارک برقی، بازیابی انرژی ترمز، نوربالای اتوماتیک، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، چراغ چرخشی در سر پیچ، فرمان چرمی حساس به سرعت با پدال شیفتر و گرم‌کن، سیستم صوتی ۱۰ یا ۱۶ اسپیکر با آمپلی‌فایر و هندزفری مجهز است.

همچنین نمایشگر داشبورد ۸ اینچی لمسی با کنترلر، مانیتور ردیف عقب، نویگیشن، هدآپ دیسپلی، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، بلوتوث، شش کیسه هوا، پشت سری اکتیو، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، تهویه اتوماتیک کابین با تنظیمات چهارگانه، صندلی راننده و سرنشین با تنظیمات ده حالته برقی بعلاوه تنظیم گودی کمر، روکش صندلی چرمی، صندوق برقی، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، پرده‌های جانبی عقب، شیشه بالابر آنتی‌ترپ و مموری آینه.

مزایا و معایب بی ام و X6

بی ام و X6 به عنوان یک خودروی لوکس آلمانی از نقاط قوتی همچون: کیفیت ساخت بالا، کابین جادار، پیشرانه‌های توانمند، عملکرد فنی مطلوب و شتابگیری چابک به ویژه در نسخه هشت سیلندر بهره می‌برد. از سوی دیگر مواردی همچون مصرف سوخت بالا به ویژه در سطح شهر، هزینه نگهداری زیاد، فضای محدود سر در ردیف عقب و حساسیت پیشرانه نسبت به بنزین کم کیفیت از جمله نقاط ضعف این خودرو به شمار می‌روند.

رقبای بی ام و X6

اگرعلاقه دارید بدانید رقبای بی ام و X6  چه خودرو هایی هستند باید بدانید که حریفان مدل‌ های عادی این خودرو با پیشرانه‌ های ۶ سیلندر و ۸ سیلندر هستند که شامل نمونه‌ هایی از آئودی Q7 ، پورشه کاین، ولوو XC90، آکورا MDX، رنجروور اسپرت ، لندروور دیسکاوری، مرسدس بنز کلاس GLE و اینفینیتی QX70 می ‌شود. هرچند این خودرو جزو آخرین خودرو های موجود بی ام و در ایران است اما به نظر می ‌رسد همچنان BMW X4 با اینکه قدیمی ‌تر است محبوبیت بیشتری در بین لوکس‌ سواران ایرانی دارد.

مشخصات فنی بی ام و X6

1- موتور : این ماشین داری ۸ سیلندر قوی می باشد و دارای ۳۲ سوپاپه می باشد .

۲- حجم موتور : ۴۳۹۵ سی سی

۳- تنفس موتور : تنفس طبیعی

۴- حداکثر قدرت : ۴۰۸ اسب بخار در ۶۴۰۰۰ دور در دقیقه

۵- حداکثر گشتاور : ۵۵۹ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه

۶- وزن : ۲۲۶۵ کیلو گرم

۷- اندازه ( میلی متر ) : ۴۸۷۷ طول – ۱۹۸۴ عرض  – ۱۶۸۹ ارتفاع

۸- حداکثر سرعت : ۲۵۰ کیلو متر در هر ساعت

۹- جعبه دنده : ۶ دنده اتوماتیک – ۵ دنده دستی

۱۰- شتاب ۰ تا ۱۰۰ : ۵.۴ ثانیه

این ماشین دارای باک بسیار عالی می باشد که آن چنان سوخت ندارد ، و همچنین نیاز نیست که هر روز باک ماشین خود را پر کنید ، می توانید هر چند روز یک بار باک ماشین را پر کنید . این ماشین موتور بسیار خوبی را دارد و همچنین حجم موتور خوبی  هم دارد . این ماشین با توجه به مشخصات فنی اش بهترین ماشین می باشد . این ماشین دارای دو دنده می باشد که این موضوع بسیار به چشم می آید این ماشین از ۶ دنده اتوماتیک و ۵ دنده دستی برخوردار می باشد که این موضوع بسیار اهمیت دارد و باعث جذب مشتری می شود . این ماشین آنچنان وزنی دارد و بسیار زیبا می باشد .

تجهیزات و امکانات

۱- کیسه هوا : کیسه هوای سرنشینان جلو – کیسه هوای پرده ای جلو و عقب – کیسه هوای جانبی

۲- سیستم صوتی : سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 – ۱۰ اسپیکر – ساب ووفر

۳- ترمز و پایداری : ABS – EBD  – BAS  – HAC

4- دیگر تجهیزات :  روشن شدن خودکار چراغ ها – نشان دهنده باد چرخ ها – آینه های برقی – دوربین عقب – سیستم استارت بدون کلید – کامپیوتر سفری – ایموبلایزر

این ماشین از بهترین ضد سرقت برخورد می باشد که آن ضد سرقت ایموبلایزر می باشد که یکی از مهم ترین ویژگی های این ماشین می باشد . ایموبلایزر از سرقت رفتن ماشین شما جلوگیری می کند .

مصرف سوخت و استاندارد ها

۱- مصرف سوخت داخل شهر : ۱۷.۷  لیتر در هر صد کیلو متر

۲- مصرف سوخت خارج از شهر : ۹.۶  لیتر در هر صد کیلو متر

۳- مصرف سوخت ترکیبی : ۱۲.۵  لیتر در هر صد کیلو متر

۴- حجم باک  : ۸۵ لیتر

۵- استاندارد آلایندگی : یورو ۵

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش کی ام سی T8 کارکرده و صفر + قیمت روز KMC T8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *