بی ام وخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی ام و X3 کارکرده و صفر+ قیمت روز بی ام و X3

خرید و فروش بی ام و X3 کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بی ام و “]

کمپانی خودروسازی باواریایی (Bavarian Motor) که به اختصار BMW یا بی‌ام و یاد می شود. ‌یک شرکت مشهور و معتبر می باشد که عرضه کننده خودرو، موتورسیکلت و موتورهای لوکس در آلمان است. که در سال ۱۹۱۷ تاسیس شده‌است.

ساختمان مرکزی این شرکت که شهرت جهانی غیرقابل انکاری دارد در باواریای مونیخ است. بی ام و همچنین مالک خط تولید خودروهای مینی است و نقش شرکت مادر رولزرویز را نیز به عهده دارد. موتورسیکلت‌های BMW تحت عنوان BMW Motorrad و خودروهای برقی این شرکت با نام تجاری BMW i در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند. خودروهای BMW از پرفروش‌ترین و جذاب ترین خودروهای با کلاس در جهان به شمار می‌روند.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم بی ام و x3 کارکرده جهت دریافت قیمت بی ام و x3 کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز بی ام و X3 کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Premiumقیمت روز بازار2,600,000,000
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Executiveقیمت روز بازار2,800,000,000
سری 2 اکتیوتورر‏، 218i2018 | executiveقیمت روز بازار2,650,000,000
سری 3 سدان‏، 320i2018 | Legendقیمت روز بازار4,300,000,000
سری 3 سدان‏، 330i2018 | Performanceقیمت روز بازار5,500,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Perfectionقیمت روز بازار10,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressive sportقیمت روز بازار9,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressiveقیمت روز بازار10,000,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Business sport plusقیمت روز بازار9,000,000,000
سری 7‏، 730li2018 | Individualقیمت روز بازار19/900,000,000

پس از موفقیت‌های چشمگیر اولین نسل از بی ام و X3 که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ بر روی خط تولید شرکت سازنده قرار داشت، شرکت BMW تصمیم گرفت تا نسل دوم این خودرو را با حجم انبوهی از تغییرات مثبت در بخش طراحی و مشخصات فنی، به بازار جهانی عرضه کند.  در بازار کشور ما بی ام و X3 نسل دوم که با کد F25 شناخته می‌شود، با کمی تأخیر و در سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شد. زمان چندانی از عرضه گسترده X3 F25 نگذشته بود که شرکت «پرشیا خودرو» با همکاری کمپانی بی ام و موفق شد نمونه فیس‌لیفت این خودرو را نیز راهی بازار داخلی کند. این خودرو نسبت به نمونه اولیه از چهره بسیار جذاب‌تری برخوردار بوده و تنها در پکیج ۲۸i در اختیار خریداران ایرانی قرار گرفته است.

طراحی ظاهری بی ام و X3

مدل حیرت انگیز، و جذاب  BMW X3 از جمله اتومبیل های شاسی بلند به شمار می رود که میان  چرخ ها فاصله ای هماهنگ با اندازه و ظاهر خودرو وجود دارد. در بخش جلویی از نمای خودروی BMW X3  پنجره ای چشمگیر با طراحی مدرن قرار گرفته است. این پنجره طوری طراحی شده است که حالت سه بعدی گرفته و  باعث شده تا خودرو بزرگتر از اندازه عادی خود به نظر بیاید. چراغ های قسمت جلوی ماشین بالاتر از حالت عادی جایگذاری شده اند .

در این خودرو قسمت دریچه ها هوا و قوس چرخ ها نسبت به مدل های قبلی متفاوت تر می باشد. تمامی این طراحی ها این غول بی نظیر از قدرت و سرعت را در عین خلاقیت به نمایش گذاشته است.

طراحی کابین BMW X3

طرحریزی بخش داخلی خودروی X3 به شکلی ویژه صورت گرفته است. طرز طراحی درب ، پنل دستگاه های دیجیتال ، کابین داخلی خودرو ، طرح های بسیار جذاب  فلزی که در تمام قسمتهای داخلی خودرو کشیده شده است. صفحه نمایش دیجیتالی و هوشمند این اتومبیل از دیگر بخش های جذاب این خودرو می باشد. کنترل کننده های داخلی BMW X3 دستگاهی هوشمند  می باشد که می تواند فرمایش های گرفته شده را  به شکل لمس ، ژست ، حالت و یا به شکل صوت از سمت راننده دریافت کند و دقیقا به آن ها جامه عمل بپوشاند.

از دیگر صفت های ظاهری این خودرو که جذابیت آن را افزون کرده است لعاب خاصی است که در قسمت شیشه ها به کار برده اند و این مانع از ورود سر و صدای اضافی به داخل کابین خودرو خواهد شد. حس آرامش توام با رانندگی نرم و روان لذت مسافرت و رانندگی را دوبرابر می کند.

آپشن ها و امکانات رفاهی بی ام و X3

همانگونه که از یک کراس‌ اوور لوکس و قیمتی آلمانی می‌توان انتظار داشت، بی ام و ایکس ۳ در بخش آپشن‌ها و امکانات رفاهی نیز با دستی پر راهی بازارهای جهانی شده است. اغلب نمونه‌های بی ام و X3 نسل دوم که در بازار کشورمان حضور دارند، از کیت M POWER برخوردار هستند که از جمله ویژگی‌های بارز آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی با طرح ستاره‌ای، پکیج آئرودینامیک M برای بدنه (طراحی متفاوت سپر جلو، رکاب‌ها و دیفیوزر سپر عقب به رنگ دودی متالیک)، ریل سقف دودی براق، پادری و زیرپایی راننده با طرح M، غربیلک فرمان با پوشش چرم طرح M، لوگوی M بر روی نمای جانبی و سیستم تعلیق اسپرت.

در کنار حضور پررنگ نمونه‌های مجهز به پکیج M، به‌طور محدود تیپ xLINE این خودرو هم در بازار حضور دارد که نسبت به نمونه‌های M Power، کمتر از حال‌وهوای اسپرت برخوردار است. رینگ‌های آلیاژی سبک با پره‌های Y شکل، قاب فلزی دور پنجره‌های جانبی، پادری‌های آلومینیومی همراه با عبارت BMW xLine و طرح متفاوت سپرهای جلو و عقب تنها بخشی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تیپ ایکس لاین محسوب می‌شود.

مزایا و معایب BMW X3

از جمله مهمترین مزیت‌های بی ام و X3 می‌توان به کیفیت ساخت بالا، کابین جادار، فرمان‌پذیری مناسب، عملکرد فنی بسیار مطلوب، امکانات رفاهی ایمنی متعدد و ایمنی بالا اشاره کرد. از طرف دیگر سیستم تعلیق اسپرت و نسبتا خشک به علاوه حساسیت پیشرانه به بنزین کم کیفیت و نیز در مواردی استهلاک نسبتا بالا را می‌توان جزو نکات انتقاد برانگیز پیرامون این خودرو در نظر گرفت.

رقبای بی ام و X3

از جمله رقبای سرسخت و جنجال برانگیز برای بی ام و X3 در بازار جهانی را میتوان خودرو های زیر را عنوان کرد.

  • مرسدس بنز GLC مدل ۲۰۱۸
  • آئودی Q5 مدل ۲۰۱۸
  • پورشه ماکان مدل ۲۰۱۸
  • آلفارومئو استلویو مدل ۲۰۱۸
  • آکورا RDX مدل ۲۰۱۹

ایمنی بی ام و X3

ایکس ۳ به‌واسطه بهره‌مندی از بدنه‌ای مستحکم و همین‌طور لیست بلندبالای تجهیزات امنیتی، توانسته است امتیازات ایمنی ارزشمندی را از موسسات مختلف دریافت کند. به‌طور مثال بی ام و X3 نسل دوم در سال ۲۰۱۱ میلادی موفق شد ۵ ستاره ایمنی را از موسسه ایمنی یوروانکپ دریافت کند؛ علاوه‌بر این ایکس ۳ نیوفیس در تست تصادف موسسه بیمه و ایمنی بزرگراه‌های آمریکا (IIHS) موفق به کسب نمره قابل‌قبول G (GOOD) در ارزیابی‌های مختلف شده است.

مشخصات فنی بی ام و X3

مشخصات حجم/ میزان/ تعداد
کد پیشرانه N20B20
تعداد سیلندر/تعداد سوپاپ/حجم (L) ۴/۱۶/۲.۰
ضریب تراکم ۱۰:۱
نوع تنفس توربوشارژر
قدرت (HP) ۲۴۲
گشتاور (N.M) ۳۵۰
گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک
انتقال نیرو دو دیفرانسیل (AWD)
وزن (Kg) ۱۷۲۰
شتاب ۰-۱۰۰ (S) ۶.۵
مصرف سوخت ترکیبی (L/100Km) ۷.۳

مطالعه بیشتر  خرید و فروش اسپورتیج صفر و کارکرده + قیمت روز اسپورتیج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *