خودرو خارجی

خودروی بی ام و(BMW)

خودروی بی ام و(BMW)

موسس

تاسیس کشور
فرانتس یوزف ۱۹۱۶

آلمان

 به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو ؛ بی ام‌ و در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ برای تولید موتور های هوا گرد تأسیس شد و تا پایان جنگ جهانی دوم یعنی سال ۱۹۴۵، در این زمینه فعال بود. وقتی از آلمان توسعه یافته صحبت می‌کنیم به واقع داریم از کشوری صحبت می‌کنیم که در همین صد سال گذشته دو دفعه با خاک یکسان شده و دوباره سر برآورده و الان از بزرگان توسعه و اقتصاد دنیاست. وقتی هم از این کشور بزرگ در حوزه اقتصاد و صنعت صحبت می‌کنیم همه لاجرم یاد نمادهایی چون ب‌ ام‌ و و بنز و … می‌افتند. خودرو سازی بدون شک یکی از کامل‌ترین نمادهای توسعه هر کشوری و از بهترین و کامل‌ترین توانایی‌ های آن محسوب می‌شود. به همین دلیل است که برند تحسین‌ برانگیزی چون ب‌ ام‌ و به خوبی می‌تواند نشان دهد که آلمان‌ها چه مسیری را طی کرده‌اند؛ مسیری که درست مثل مسیر طی شده این کمپانی، پر افت و خیز بوده تا به این‌جا رسیده است. ب‌ا م‌ و از دیر باز در ایران حضور داشته و این‌طور نیست که با آن غریبه باشیم. هنوز نوستالژی آن بی ام‌ و های سبز را خوب به خاطر داریم. البته امروزه نیز مدل‌های پیشرفته آن را هم در خیابان‌ها می‌بینیم.

نوشته های مشابه

از کمپانی ب‌ ام‌ و، تا امروز مدل‌های ایکس ۱ و ۳ و ۴ و ۵ و ۶، Z4، سری ۱ کروک، سری ۱ کوپه، سری ۱ هاچ بک، سری ۲ اکتیوتورر، سری ۲ کروک، سری ۲ کوپه، سری ۳ GT، سری ۳ سدان، سری ۳ کروک، سری ۳ کوپه، سری ۴ کروک، سری ۴ کوپه، سری ۴ گرن کوپه، سری ۵ سدان، سری ۶ کروک، سری ۶ کوپه، سری ۶ گرن کوپه، سری ۷، سری i و … به ایران راه پیدا کرده است. اما داستان هیجان‌ انگیز این برند از کجا آغاز شده؟ داستان این خودرو به سال ۱۹۱۳ میلادی و شرکت Rapp-Motorenwerke GmbH بر می‌گردد که کارش تولید موتور هواپیما بود. در جنگ جهانی اول هم که مسئول تولید ملزومات نیروی هوایی شد. اما بعد چند سالی، کار به برند ب‌ ام‌ و و تولید خودروهای سواری کشید.

مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه  کند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان در کمترین زمان ممکن است، شما می توانید برای دریافت قیمت خودروی کارکرده خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و اگر قصد فروش فوری خودروی خود را در کسری از زمان دارید به بخش خرید و فروش در سایت ما مراجعه کنید. نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با ما تجربه ی جدیدی از فروش فوری خودرو خواهید داشت.

مطالعه بیشتر  مشخصات ماشین دوو + معرفی برند و قیمت خرید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن