اخبار و رویداد ها

تحویل لاماری های فروخته شده در بورس یکماه زودتر از موعد

تحویل لاماری های فروخته شده در بورس یکماه زودتر از موعد

یک خبر خوش برای خریداران خودروی لاماری که با شنیدن آن طرح لبخند بر روی لبان خریداران نقش می بندد، تحویل لاماری یک ماه زودتر از موعد به خریداران بورسی انجام می شود. به گفته مدیر فروش شرکت آرین پارس موتور، آقای علی موسوی: در مرحله اول عرضه ی لاماری های به فروش رفته در بورس کالا، ۲۰ روز زودتر از موعد وارد مرحله تحویل شد و خریداران دو مرحله بعدی عرضه های ۹ آذر و ۱۲ دی نیز بین ۲۰ روز تا یک ماه زودتر از موعد اعلامی، خودروی خود را تحویل خواهند گرفت، ایشان اضافه کرد: لاماری در بورس کالا بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان ارزان تر از بازار غیررسمی معامله شد.

تحویل لاماری های فروخته شده در بورس یکماه زودتر از موعد _نیکبخت خودرو

عصر روز سه شنبه مورخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ مراسم تحویل هزارمین لاماری به خریدارلاماری بورسی انجام شد. نکته ی قابل توجه برگذاری این مراسم، تحویل زودتر از موعد لاماری های فروخته شده در بورس به خریداران بود. در طی این مراسم آقای محمدرضا سیفی مدیرعامل شرکت آرین پارس موتورگفت: خرید مطمئن مشتریان خودرو، تحویل به موقع، کشف واقعی قیمت و زیر نرخ بازار غیررسمی و رسیدن سود حاصل از فروش خودرو که در گذشته به واسطه گران می رسید اما امروز صرف توسعه زیرساخت و تولید می شود از مزایای ورود خودرو به بورس کالا بوده است و همچنین بر سخنان خود اضافه کرد: ظرف روزهای آینده دو محصول تجاری از خودروهای سبک و سنگین شرکت آرین دیزل نیز در بورس کالا پذیرش خواهد شد.

مطالعه بیشتر  قدرتمندترین پیشرانه 4 سیلندر جهان معرفی مرسدس بنز amg c63 2024

تحویل لاماری های فروخته شده در بورس یکماه زودتر از موعد _نیکبخت خودرو

تفاوت قیمت لاماری در بورس و بازار

به گفته موسوی، لاماری در بورس کالا بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان ارزان تر از بازار غیررسمی کشف قیمت شد.

تحویل خودروی لاماری توسط آرین پارس موتور بگونه‌ای انجام شد که بسیاری از خریداران این خودرو، آن را زودتر از موعد تحویل گرفته و یا خواهند گرفت. بنا به گفته ی مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور، طی روزهای آینده، سری اول تحویلی‌های تمامی خریداران به روش فروش فوق‌العاده تمام می‌شود و سپس آن دسته از افرادی که لاماری را به روش پیش فروش خریداری نموده‌اند، تحویل خواهند گرفت.

تحویل لاماری های فروخته شده در بورس یکماه زودتر از موعد _نیکبخت خودرو

افزایش قیمت لاماری

خودروی لاماری با افزایش قیمت  ۵۷ درصدی روبرو شد.درطی جریان معاملات بورس کالا، ۲۵۱ خودروی مشکی لاماری ایما با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه شد که با افزایش قیمت ۵۷ درصدی به قیمت یک میلیارد و ۵۴۶ میلیون تومان رسید.قیمت این خودرو با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها به مبلغ یک میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

شرایط و ضوابط تحویل خودرو لاماری

  • درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد است
  • هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.
  • صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.
  • خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری هستند.
  • هزینه‌های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه‌های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

مطالعه بیشتر  کارت و مدارک خودرو، شرایط و روش های استعلام کارت ماشین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *