اخبار و رویداد ها

جدیدترین عرضه پژو۲۰۷ و تارا در بورس کالا_دی ۱۴۰۱

جدیدترین عرضه پژو۲۰۷ و تارا در بورس کالا_دی ۱۴۰۱

بر اساس آخرین خبرهای رسیده، در روزیکشنبه هفته آینده مورخ ۱۸ دی ماه ۱۴۰۱ گروه صنعتی ایران خودرو تعداد ۸۰۰۰ دستگاه تارا دنده ای و پژو ۲۰۷i دنده ای و اتوماتیک را در بورس کالا عرضه می کند. در همین باب، این خودرو ها در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال آینده یعنی ۱۴۰۲ به دست خریداران میرسد، گفتنی است محل تحویل پژو۲۰۷ و  ماشین تارا ها درب انبار کارخانه خواهد بود.

جدیدترین عرضه پژو207 و تارا در بورس کالا_دی 1401_نیکبخت خودرو

متقاضیان در هنگام خرید از بورس باید کل مبلغ خودرو را پرداخت کنند، ناگفته نماند ۱۲% مالیات بر قیمت نهایی خودرو اعمال می شود و همچنین مبلغ ۴ میلیون ۳۷۱ هزار تومان هزینه های جانبی در بر دارد. طبق قوانین جدید خرید خودرو از بورس کالا، افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ از خودروسازان داخلی خصوصی یا دولتی محصولی را خریداری کرده اند، نمی توانند در طرح فروش پژو۲۰۷ و تارا شرکت کنند.

 جزئیات طرح فروش پژو۲۰۷ و تارا در بورس کالا می توانید در جدول مشاهده کنید:

نام خودرو تعداد عرضه رنگ قیمت پایه
تارا دنده ای ۲۰۰۰ سفید ۲۵۶ میلیون ۵۰۰ هزار تومان
پژو ۲۰۷دنده ای ۴۰۰۰ ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
پژو   ۲۰۷i   اتوماتیک ۲۰۰۰ ۲۸۰ میلیون تومان

برای خرید و یا فروش خودروی پژو ۲۰۷ و تارا صفر و کارکرده می توانید به سایت نیکبخت خودرو مراجعه کنید، کارشناسان ما شما را در زمینه ی خرید و فروش این خودرو ها راهنمایی های لازم را می کنند

تعداد کالاهای عرضه شده در بورس چقدر است

در طرح فروش پژو۲۰۷ و تارا روز یکشنبه ۱۸ دی ماه سال جاری، گروه صنعتی ایران خودرو ۸ هزار دستگاه خودرو در بورس عرضه خواهد کرد. از این تعداد ۴ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی سفید، ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید و ۲ هزار دستگاه تارا دستی سفید روانه تابلو بورس کالا می‌ شود. میزان پیش پرداخت کلیه خودروهای عرضه شده ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.

شرایط و ضوابط  خرید برای متقاضیان پژو۲۰۷ و تارا

  • خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در روز عرضه می باشد و صرفا فقط برای خرید یک خودرو می باشد.
  • اشخاصی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ در عرضه های قبلی از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.
  • امکان انتخاب رنگ و مشخصه های سفارشی مطابق جدول شرایط عمومی عرضه وجود دارد.
  • خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کنند و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.
  • هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.
  • درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی ) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید تارا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

جدیدترین عرضه پژو207 و تارا در بورس کالا_دی 1401_نیکبخت خودرو

جزئیات فروش پژو۲۰۷ و تارا در بورس کالا

 

نام محصول تاریخ عرضه تارخ تحویل تعداد عرضه قیمت پیش پرداخت مالیات هزینه های جانبی رنگ محل تحویل
۲۰۷ اتوماتیک ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰۰۰ عدد ۲۸۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان ۱۰۰% ۱۲% روی قیمت نهایی ۴۳۷۱۰۰۰ سفید انبار کارخانه
۲۰۷ دستی ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۴۰۰۰ عدد

 

185.500.000 میلیون تومان ۱۰۰% ۱۳% روی قیمت نهایی ۴۳۷۱۰۰۰ سفید انبار کارخانه
تارا دستی ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰۰۰ عدد ۲۵۶.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومان ۱۰۰% ۱۳% روی قیمت نهایی ۴۳۷۱۰۰۰ سفید انبار کارخانه

درعرضه های قبلی پژو ۲۰۷ و تارا در بورس کالا چه گذشت

اولین عرضه پژو ۲۰۷ در بورس کالا به تعداد هزار دستگاه در تاریخ ۳۰ آبان ۱۴۰۱ انجام گرفت. این خودروی محبوب با قیمت پایه ۱۸۷ میلیون تومان عرضه گشت و قیمت آن در بازار آزاد ۴۳۹ میلیون تومان بود. زمان تحویل این خودرو نیز در تاریخ  ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ خواهد بود. همچنین در تاریخ ۱۹ آذر ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای با قیمت پایه ۴۰۴ میلیون تومان، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۳۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی با قیمت ۲۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۲۵۰ دستگاه تارا اتوماتیک با قیمت پایه ۳۷۶ میلیون تومان و ۲۵۰ دستگاه تارا دستی با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه گشت.درصد پیش پرداخت سفارش خرید تمامی خودروها ۵۰ درصد بود و تاریخ تحویل آنها ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

مطالعه بیشتر  رونمایی از مرسدس بنز C63 S E-Performance

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *