بی ام وخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بی ام و ۵۲۸i کارکرده و صفر + قیمت روز بی ام و ۵۲۸i

[public_cars brand=”بی وای دی ” model=”f3″]

«بی ام و» مخفف عبارت (Bayerische Motoren Werke AG) می‌باشد. یک شرکت معتبر در زمینه خودروسازی که در کشور آلمان فعالیت دارد. BMW در سال ۱۹۱۶ تاسیس شده است که بنیانگذار این شرکت فرانتس یوزف پوپ بود. محصولات این شرکت، خودرو و موتورسیکلت است که پرطرفدارترین و پرفروش ترین تولیدات در جهان را ارائه می‌دهد. برند BMW یکی از ناب ترین برندهای خودروسازی جهان است که برخی محصولات آن در دسته خودروهای لوکس قرار می‌گیرند. همچنین خوب است بدانید که در صورت علاقه‌ به خودروهای لوکس، می توانید از سایت ما انواع این خودروها را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند .

در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم بی ام و ۵۲۸i کارکرده جهت دریافت قیمت bmw 528i کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز بی ام و ۵۲۸i  کارکرده و صفر

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Premiumقیمت روز بازار2,600,000,000
سری 1 هاچ بک‏، 120i2018 | Executiveقیمت روز بازار2,800,000,000
سری 2 اکتیوتورر‏، 218i2018 | executiveقیمت روز بازار2,650,000,000
سری 3 سدان‏، 320i2018 | Legendقیمت روز بازار4,300,000,000
سری 3 سدان‏، 330i2018 | Performanceقیمت روز بازار5,500,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Perfectionقیمت روز بازار10,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressive sportقیمت روز بازار9,800,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Progressiveقیمت روز بازار10,000,000,000
سری 5 سدان‏، 530i2018 | Business sport plusقیمت روز بازار9,000,000,000
سری 7‏، 730li2018 | Individualقیمت روز بازار19/900,000,000

یکی دیگر از خودروهای سری ۵ بی ام و ، BMW 528i است . BMW 528i یک خودروی سدان و لوکس و جذاب است که با یک موتور ۲ لیتری توربو طراحی شده. موتور این خودرو با تولید ۲۴۵ کیلومتر بر ساعت  شتاب ۰ تا ۱۰۰ را در ۶.۲ ثانیه طی می کند. BMW 528i یک سدان سایز متوسط و لوکس در سبد محصولات کمپانی BMW آلمان است که تاریخ آغاز تولید آن به سال های میانی قرن بیستم میلادی بازمی گردد. این خودرو در بازارهای جهانی با سدان های سایز متوسط لوکس مشابه خود همچون مرسدس بنز کلاس E، دوج چارجر، تویوتا آریون و کیا استینگر رقابت می کند.

پیشنهاد می کنیم جهت فروش فوری خودرو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

طراحی ظاهری bmw 528i

در نمای جلوی خودرو شاهد ترکیبی از خشونت و اصالت هستیم. نمای جذاب جلو همان چیزی که از یک سدان میان سایز و خانواده پسند انتظار داریم است. در نمای عقب خودرو هم همین‌طور، چراغ‌ها به خوبی و سازگاری با حجم و ابعاد پشت ماشین طراحی شده‌اند و در نمای کلی شاهد طراحی با اصالت نمای عقب خودرو هستیم.

طرح نمای جانبی هم شامل خطی است که به خوبی ویژه گی های این خودرو را به رخ می‌کشد. این را نباید فراموش کرد که زیبایی رینگ‌ها نقش بسیار حیاتی در ظاهر نمای جانبی خودرو دارد. در کل نمای ظاهری خودرو به صورتی پرحجم و عضلانی طراحی شده و بیش از حد اسپرت نیست.

طراحی کابین bmw 528i

این مدل بی ام و با کابین قشنگ و کمرنگ دارای مواد به کار رفته با کیفیت بسیار بالایی است، هر چند که زرق و برق دار است. خویشتن دار زیبا (نام یک بازی معروف است) نامی است که در اینجا، می توان آن را بهBMW نسبت داد. پانل ابزار آن ارتباط روشنی با گذشته این شرکت با مدل کلاسیک سنج آنالوگ دوقلوی آن دارد.

یکی دیگر از میراث لمسی پشته مرکزی داشبورد (بخش است که شامل آب و هوا و کنترل صوتی)، که دارای شیب به سمت راننده برای یک دسترسی ساده تر و سریعتر است.داشبورد سری ۵ شیک است و آن را بدون اشکال ساخته اند و به طور کلی دارای کنترل آسان برای استفاده است.سیستم صوتی مرکزی در هر ۵ سری دارای رابط IDrive نیز است، متشکل از یک صفحه نمایش ۱۰.۲ اینچی با وضوح بالا در مرکز داشبورد و یک کنترل دوار در کنسول وسط با دکمه منو در اطراف.

با تمرین بیشتر با آن در نهایت کاربر پسند می شود، اما در مقایسه برخی از سیستم های رقیب به نظر می رسد نیاز به پرس و یا چرخش بیشتری نسبت به بدست آوردن کنترل خود درآوردن کمتر از آنچه که می خواهید دارد. صندلی های جلو با پایه نقلی جزء با طرفدار ترین پایه های موجود در هر خودرویی است، و صندلی چند کانتور در دسترس با کیفیت بهتر، ارائه طیف گسترده ای از تنظیمات و پشتیبانی والا برای تمام حالات رانندگی است.

سرنشینان ردیف عقب فضای رضایت بخشی در تمام جهات را دارند، حتی اگر آنها چهار زانو بنشینند، و صندلی های عقب خود را به صورت منحنی در آورند. آیتم ذخیره سازی در این خودرو کوچک محدود است، با این حال، با بدنه نسبتا کوچک دارای ۱۴ فوت مکعب فضا است.

پیشنهاد می کنیم جهت استعلام قیمت جنسیس کوپه به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مزایا و معایب BMW 528i

مزایا:

قدرت بالای موتور نسبت به حجم موتور

هندلینگ عالی

مصرف سوخت مناسب نسبت به رقبا

امکانات استاندارد مناسب و آپشن‌های سفارشی

معایب:

هزینه نگهداری و استهلاک نسبتاً بالا

قیمت بالا و کمبود قطعات یدکی

مشخصات فنی BMW 528i

مدل ۵۲۸i  بی ام و مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندری ۲ لیتری توئین توربو است. این خودرو مجهز به امکانات ایمنی و رفاهی زیادی است ، از نظر ایمنی بی ام و ۵۲۸ آی مجهز به ۱۲ کیسه هوای ایمنی (جلو ، جانبی ، پرده ای، محافظ سر، جلو و عقب ) ، سیستم ضد سرقت ، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم هوشمند پشت سری ABS – EBD – BA-CBC – DSC همچنین دارای آپشن های زیادی است که می توان به مواردی مانند: سیستم کلید هوشمند ، استارت دکمه ای ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، نمایشگر ۱۱ اینچی ، GPS، روکش چرم صندلی ها، سیستم گرمکن، صندلی های تاشوی عقب و دسترسی به صندوق عقب، سانروف با قابلیت تنظیم در ۴ حالت، سنسور باران و…. اشاره کرد که تنها بخشی از آپشن های این خودروی لوکس است.

نگاهی به مشخصات فنی این خودرو از آنجایی هیجان انگیز می شود که می دانیم سری ۵ یک سدان میان سایز است و بیشتر مناسب مصرف یک خانواده است تا جوانان عاشق سرعت و شتاب! یکی از مهمترین مزیت هایی که این خودرو نسبت به دیگر رقبا دارد، همین موتور قدرتمند و شتاب کم نظیرش است.

دیفرانسیل عقب بودن خودروهای کمپانی بی ام و هم دیگر نیاز به معرفی ندارد، بیشتر ابزاری جذاب برای عاشقان دریفت هست تا قابلیتی خیلی کاربردی! بی ام و سری ۵ نسل ششم هم از این قاعده مستثنی نیست.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مشخصات کلی خودروی bmw528i

نوع موتور ۴ سیلندر خطی توئین توربو
حجم موتور ۲.۰ لیتر
سیلندر / سوپاپ ۴/۱۶
تنفس موتور توربوشارژر-دوقلو
حداکثر قدرت ۲۴۵ اسب بخار
حداکثر گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ دنده اتوماتیک استپ ترونیک
محور محرک دیفرانسیل عقب
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۶.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت ترکیبی ۶.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
سیستم فرمان برقی
نوع بدنه سدان میان سایز
نوع رینگ آلومینیومی
نوع شاسی یکپارچه
ترمز جلو و عقب دیسکی خنک شونده

ابعاد و ظرفیت ها خودروی بی ام و ۵۲۸i

طول ۴۸۹۹ میلی متر
عرض ۱۸۶۰ میلی متر
ارتفاع ۱۴۶۰میلی متر
فاصله بین محور جلو و عقب ۲۹۶۸ میلی متر
وزن خالص ۱۷۰۰ کیلوگرم
تعداد سرنشین ۴ نفر
حجم باک ۷۰ لیتر
قطر رینگ ۱۷اینچ
چرخ جلو و عقب ۲۲۵/۵۵ R17

آپشن ها و امکانات خودروی bmw 528i

کروز کنترل دارد
کروز کنترل هوشمند دارد
کنترل ایستایی در سربالایی دارد
کنترل سرعت در سرازیری دارد
اتو پارک دارد
چهارچرخ متحرک دارد
سنسور باران دارد
اتولایت دارد
دکمه های کنترلی فرمان دارد
بلوتوث دارد
وای فای ندارد
شارژر بی سیم ندارد
دوربین عقب دارد
دوربین جانبی ندارد
دوربین ۳۶۰ درجه دارد
کیسه هوا سرنشینان جلو دارد
کیسه هوا سرنشینان عقب دارد
گرم کن صندلی جلو دارد
گرم کن صندلی عقب دارد
سردکن صندلی جلو دارد
سیستم دوگانه تهویه اتوماتیک دارد
سیستم کنترل کیفیت هوا دارد
سیستم نشانگر عابرپیاده در شب دارد
ماساژور صندلی ندارد
کامپیوتر سفری دارد
سیستم HUD دارد
گرم کن آینه بغل دارد

رقبای bmw 528i در ایران

رقیب سرسخت bmw 528i در سال‌ هایی که به کشورمان وارد شد، بنز کلاس E در تیپ‌های مختلف بود به خصوص بنز E250 و اگر بخواهیم به آمار و ارقام نگاهی بیندازیم، برنده اصلی هم در تعداد فروش و هم در محبوبیت، بی ‌ام‌ و ۵۲۸ بود که هنوز هم طرفداران و دوست داران خودش را دارد. این خودرو بیشتر مناسب خانواده‌هایی با جمعیت متوسط و مسافرت‌های بین شهری است.

سوالات متداول:

۱- خرید بی ام و ۵۲۸ مزایایی دارد؟

قدرت بالای موتور نسبت به حجم موتور، هندلینگ عالی، مصرف سوخت مناسب نسبت به رقبا، امکانات استاندارد مناسب و آپشن‌های سفارشی

۲- قیمت بی ام و ۵۲۸ به چه مواردی بستگی دارد؟

آپشن ها و امکانات فنی و رفاهی خودرو، قدرت و سلامت موتور، رنگ آن، گیربکس، شاسی و…

مطالعه بیشتر  مشخصات بنز S500 + قیمت و امکانات بنز CLS500

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *