پورشهخرید و فروش خودرو

خرید و فروش پورشه باکستر کارکرده و صفر + قیمت روز پورشه باکستر

خرید و فروش پورشه باکستر کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”پورشه ” model=”باکستر”]

پورشه یک کمپانی خودروسازی آلمانی است که شهرت خود را از طراحی ، ساخت و تولید خودرو های لوکس ، اسپورت ، زیبا و جذاب به دست آورده است. این شرکت در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تاسیس شد.

پورشه که در شهر اشتوتگارت قرار داشت فعالیت خود را در زمینه طراحی و افزایش موتورهای اتومبیل و نیز ارائه خدمات مهندسی و مشاوره آغاز کرد و توانست در سالهای نخست کار خود، مشتریان زیادی همچون شرکتهای خودروسازی مرسدس بنز، آئودی، اوپل و … را به سوی خود جلب نماید. در سال ۱۹۳۰ بود که فردیناند پورشه برای طراحی و تولید نخستین اتومبیل فولکس واگن بیتل از سوی دولت نازیِ آلمان دعوت به کار شد. امروزه فولکس واگن بیتل به عنوان یکی از پرفروش ترین و موفق ترین خودروهای تولید شده در تاریخ خودروسازی جهان به شمار می ­رود که توسط برند خودروسازی پورشه  مهندسی  و تولید شده است.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

مطالعه بیشتر  خرید و فروش میتسوبیشی میراژ کارکرده و صفر + قیمت روز میتسوبیشی میراژ

قیمت روز پورشه باکستر کارکرده و صفر

طراحی پورشه باکستر به شکلی بود که با وجود ضعیف تر بودن به نسبت دیگر مدل های تولیدی این شرکت، به دلیل رعایت ویژگی های استندرد پورشه به ویژه در طراحی، به دلیل پایین تر بودن قیمت آن، به سرعت و تندی مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفت و فروش بالای این مدل در مدت کوتاه موجب شد تا  کمپانی پورشه از ورشکستگی مالی نجات پیدا کند.

باکستر از دو واژه­ی باکسر (boxer) به معنی پیشرانه تخت شش سیلندر و کلمه (roadster) که نشاندهنده طراحی بدون سقف و کابین دونفره این خودرو است گرفته شد. در آخر با ادغام این دو کلمه، واژه boxter یا همان نام باکستر برای مدل جدید ارائه شده از سوی طراحان و مهندسان ، تعیین گردید. نخستین مدل پورشه باکستر در سال ۱۹۹۶ وارد بازار شد و طرفداران زیادی حتی در ایران پیدا کرد. همین یک مدل توانست به تنهای خود تا زمان  ورود مدل های SUV به بازار پورشه، کمپانی را به موقعیت و جایگاه بالاتر امروزی اش برساند.

طراحی کابین پورشه باکستر

این نسل از باکستر با کد فنی ۷۱۸ شناخته می شود و جبهه داخلی همسانی بسیار زیادی به نسل هفتم پورشه ۹۱۱ پیدا کرده است و از کیفیت بی همتای برخوردار است .

بیشتر فضای کابین با رنگ قرمز تزیین شده است هرچند کنسول میانی با آمیختگی دو رنگ مشکی و نقره ای دیده می شود .

صندلی ها به راحتی شما را در برمی گیرند و کوچک بودن کابین نیز چندان آزار دهنده به نظر نمی رسد البته قطعا برای رفتن به مسافرت های دو نفره با محدودیت فضا برای قرار دادن چمدان ها مواجه خواهید شد.

طراحی ظاهری پورشه باکستر

تریم مشکی رنگ برای دریچه های ورودی هوای جانبی، ورودی های هوای پروفیل جلو، نشان ها و رینگ ها در ترکیب با رنگ نقره ای بدنه زیبایی خیره کننده ای به این مدل ویژه پورشه باکستر بخشیده و لازم به یاد آوری است که چنین تریمی در مدل مفهومی باکستر در سال ۱۹۹۳ نیز دیده شده بود. با نگاهی دقیق تر متوجه درپوش آلومینیومی مخزن سوخت خودرو، خروجی های اگزوز براق و قاب مشکی رنگ شیشه جلو این پورشه باکستر ۲۵ می شویم؛ ضمن اینکه در پروفیل عقب این خودرو شاهد نصب نشان Boxter 25 هستیم که هرچه بیشتر این خودرو را از مدل استاندارد باکستر متمایز می کند.

           

مزایا و معایب پورشه باکستر

مزایا:

  • موتور کم حجم اما قدرتمند
  • هندلینگ و فرمان پذیری عالی
  • سیستم تعلیق فوق العاده
  • مصرف سوخت کم

معایب:

  • صدای زیاد موتور
  • تایر های فلت بدون یدک
  • فضل حمل بار محدود

 

 

رقیب سرسخت پورشه باکستر

گرچه باکستر با این همه جذابیت و توانایی که دارد اما BMW Z4 در رقابت تنگا تنگ با این خودروی لوکس و زیبا قرار می گیرد. میتوان گفت که BMW Z4 یکی از رقبای دیرینه پورشه باکستر در بازار خودرو می باشد.

مشخصات فنی

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۲۸۹۳ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت ۲۵۶ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۷ سرعته خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۶۳ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۳۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۳۲۸ طول – ۱۸۰۱ عرض – ۱۲۹۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۴۱۶ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۶۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 221 گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

امکانات پورشه باکستر

ترمز و پایداری ABS – ASR – MSR – ABD – PSM
کیسه هوا کیسه هوای سرنشینان جلو – جانبی – مجموعا ۶ کیسه هوا
سیستم صوتی
دیگر تجهیزات گرمکن و حافظه صندلی – گرمکن آینه های جانبی – چراغ های جلو زنون – روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغها – چرخش نور چراغ ها در پیچ ها – سنسور باران – سنسور پارک – سنسور کنترل باد چرخ ها – کروز کنترل – قابلیت تعویض دنده از روی فرمان

 

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش هیوندا النترا کارکرده و صفر + قیمت روز النترا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *