اخبار و رویداد ها

طرح فروش شرکت بهمن موتور ویژه مادران

شرکت خودرو سازی بهمن موتور اعلام کرد در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، امکان ثبت نام محصولات این شرکت برای مادرانی که فرزند دوم و ما بعد آن ها پس از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ متولد شده اند فراهم شده است .

این طرح پیش فروش از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ آغاز شده اند .

 

طرح فروش شرکت بهمن موتور ویژه مادران - نیکبخت خودرو 

 

جدول جزئیات دقیق تر از این عرضه :

نام محصول قیمت (میلیون تومان) موعد تحویل
فیدلیتی ۵ نفره ۸۴۴ اسفند ۱۴۰۱
فیدلیتی ۷ نفره ۸۵۹
دیگنیتی پرایم ۹۳۵
اینرودز ۵۵۹
کارا تک کابین ۳۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
کارا دو کابین ۳۳۷
رسپکت پرایم ۷۳۷

قواعد و ضوابط ثبت نام :

۱ – شرایط اعلام شده از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در خصوص متقاضیان ثبت نام خرید خودرو برای این روش فروش اعمال میشود .

۲ – پیش ثبت نام ، اعلام نتایج قرعه کشی و واریز وجه توسط منتخبین ، به صورت آنلاین و از طریق آدرس http://bahman.iranecar.com انجام میشود و پس از انجام قرعه کشی ، سایر مراحل جهت منتخبین ، در عاملیت انتخاب شده توسط ایشان صورت میپذیرد .

۳ – استعلام شرایط متقاضیان (مادران شامل شرح) حداکثر تا ۷ روز پس از پایان پیش ثبت نام از مراجع ذیربط صورت میپذیرد که تاریخ قرعه کشی در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ میباشد .

۴ – تطبیق دادن همزمان کارت ملی ، شماره کارت ، شماره حساب بانکی (شماره شبا) و شماره تلفن همراه درج شده به نام شخص متقاضی برای ثبت نام الزامی میباشد .

۵ – اطلاعات متقاضیان طرح مذکور ، به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد ، تا پس از شناسایی مادران دارای شرایط ، امکان واریز وجه برای منتخبین فراهم میگردد

۶ – متقاضی میتواند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت نام نماید و به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد . در صورت ثبت نام ، انتخاب و واریز وجه متقاضی در این بخشنامه ، در قرعه کشی بخشنامه همزمان و بخشنامه های بعدی شرکت داده نمیشود .

۷ – در صورتیکه متقاضی از هریک از خودرو سازان در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، خودرو دریافت نموده باشد ، مجاز به ثبت نام نخواهد بود .

۸ – متقاضی قبل از انجام قرعه کشی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد .

۹ – با توجه به احتمال محدودیت سقف برداشت برخی از کارت های بانکی ، لازم است تا پیش از اقدام به واریز وجه ، از میزان سقف برداشت اینترنتی کارت بانکی خود اطمینان حاصل بفرمایید زیرا واریز وجه خودرو فقط در یک مرحله امکان پذیر خواهد بود .

مطالعه بیشتر  فردا آخرین مهلت حضور در مزایده خودروهای خارجی رسوبی / تعیین زمان اعلام اسامی برندگان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *