خرید و فروش خودروفیات

خرید و فروش فیات ۵۰۰ کارکرده و صفر + قیمت روز فیات ۵۰۰

خرید و فروش فیات ۵۰۰ کارکرده و صفر

فیات ۵۰۰ یکی از جالب ترین خودروهای هاچ بک تولید شده در کشور ایتالیا میباشد که طرفداران خاص خودش را به خصوص خانم ها دارد ؛ وقتی برای اولین بار با این خودرو هاچ بک مواجه میشوید ، اندازه بسیار کوچک و جمع و جور بودن این خودرو نظر شما خریداران را به خودش ، جلب میکند .

 طراحی این خودرو به گونه ای بوده که علاقه مندان خاص خودش را دارد به گونه ای که  اولین باری که این خودرو را میبینید یا بسیار علاقه مند به این خودرو میشوید یا از طراحی آن خوشتان نمی آید .

این نکته را هم باید در نظر داشت که از لحاظ ظاهری ، در بازار ایران که انتخاب کمی درتنوع این سبک خودرو هاچ بک داریم فیات ۵۰۰ جلوه ای خاص و زیبایی را در خیابان های کشور ایران دارد و اکثر زوج های جوان یا مجرد ها و به خصوص خانم ها علاقه زیادی به طراحی این خودرو دارند  .

فیات ۵۰۰ از سال ۲۰۰۷ در اختیارخریداران بین المللی قرار گرفت و از سال ۲۰۱۵ که فرصتی پیش آمد که این خودرو بامزه با تعداد محدودی وارد کشور ایران شود . که اکثرا در خیابان های ایران نسخه ۲۰۱۵ این محصول را میبینیم . در ادامه به بررسی این خودرو میپردازیم .

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش فوری خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است.

همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد.

قیمت روز فیات ۵۰۰ صفر و کارکرده

این روزها این خودروی هاچ بک کوچولو و دوست داشتنی در نسخه ی ۲۰۱۵ قیمتش در بازار ایران به چیزی حدود ۷۵۰ الی ۸۵۰ میلیون تومان رسیده است و بازار خرید و فروش بسیار کم و محدودی را دارد .

طراحی ظاهری فیات ۵۰۰

هنگام باز کردن درب های بزرگ این خودرو و دیدن فضای جادارش، نسبت به ابعاد کوچک و جمع جور فیات ۵۰۰  قطعا هیجان زده خواهید شد . در قسمت داخلی ، داشبورد خودرو در عین حال که بسیار ساده طراحی شده به طرز کاملا عجیبی جذاب و شباهت هایی زیادی با نسل قبلی فیات ۵۰۰ دارد . و همچنین خوشبختانه ، خبری از مانیتور بزرگ لمسی در داخل این خودرو نوستالژیک نیست .

از جذاب ترین ویژگی هایی که در این خودرو میتوانیم مشاهده کنیم این است که ترکیب رنگ های متفاوت و قابل انتخاب داشبورد ، در انتخاب مشتریان قرار گرفته است و طراحی زیبای سانروف خودرو که باعث دلباز شدن فضای داخلی کابین فیات ۵۰۰ می شود، صفحه آمپر نمایش سرعت به صورت کلاسیک و دایره ای شکل عقربه ای ،  که در برخی مدل های این خودرو به صفحه آمپر دیجیتال مجهز شده است از بهترین ویژگی های جلب کننده افراد به این خودرو می باشد .

پیشنهاد می کنیم مقاله فیات تیپو را نیز حتما مطالعه کنید.

خرید فیات 500

مشخصات فنی و کیفیت ساخت

قطعا ما خودروی فیات ۵۰۰ را نمیتوانیم از لحاظ کیفیت با خودرو های هاچ بک آلمانی مورد قیاس قرار بدهیم ، اما در قیاس با خودرو های کره ای که هم رده این خودرو هستند فیات ۵۰۰  از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و دوام فنی آن در مدت زمان های طولانی رضایت مالک این خودرو را به خود جلب میکند .

از لحاظ مشخصات فنی ، پیشرانه موتوری این خودرو نیز همانند ابعاد کوچکش کم حجم است  ، این خودرو از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری و قابلیت انتقال قدرت حداکثر ۶۹ اسب بخار و ۱۰۲ نیوتون متر گشتاور را به ما با وزن خودرویی ۸۶۵ کیلوگرم به ما میدهد و جالب است که با توجه به پیشرانه ضعیفش خیلی احساس کندی و تنبلی را در ماشین احساس نمیکنیم . شتاب پیماش صفر تا صد کیلومتر خودرو به ۱۳ ثانیه میرسد ، و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر میباشد که مصرف سوخت مناسب و اقتصادی ای برای خودرویی با این حجم و اندازه میباشد و میزان مراجعه رانندگان این خودرو را به پمپ بنزین به حداقل میرساند .

 از معایب فنی این خودرو که برای رانندگان آن ازار دهنده است ،  گیربکس آن می باشد که از جعبه دنده ۵ سرعته اتوماتیک بهره میبرد ، که حالت p یا همان پارک در گیربکس این خودرو وجود ندارد و در شیب های سر بالایی یا سر پایینی، نبودن این حالت در هنگام پارک یا شروع حرکت مجدد برای رانندگان این خودرو ،آزار دهنده است که در اصل مکانیزم انتقال قدرت AMT در این هاچ بک ایتالیایی استفاده شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله ماشین فیات را نیز حتما مطالعه کنید.

فروش فیات 500

 فضای داخلی کابین خودرو

این خودروی هاچ بک ایتالیایی را نمیتوان به عنوان یک خودروی جادار ومناسب برای خانواده انتخاب کرد ، اما در ردیف جلوی آن به راحتی میتواند از ۲ نفر ،  دررده سنی  بزرگسال استقبال خوبی را داشته باشد . و به نحوی است که محدودیتی را برای سرنشینان جلو نداریم و زوج های جوان نارضایتی ای  در ضمینه کمبود جا در این ماشین ندارند .

اغلب نسخه های فیات ۵۰۰ با نمایشگر لمسی ۵ اینچی ارائه میشود اما نسخه هایی که از ان وارد ایران شده بدون نمایشگر هستند ولی در مرکز این پنل نمایشگر کوچکی قرار دارد که اطلاعات فنی خودرو مانند مصرف سوخت ، و هشدار هایی که باید راننده بداند را نشان میدهد .

 فیات 500

مزایای فیات ۵۰۰

۱- کیفیت ساخت بالا

مسلما فیات پانصد، به اندازه یک هاچ بک لوکس آلمانی کیفیت ندارد؛ اما وقتی در قیاس با هم ترازان کره ای سنجیده می شود، به عنوان یک خودروی اقتصادی اروپایی از کیفیت ساخت بالایی بهره می برد و دوام فنی آن در طول زمان، رضایت مالکش را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین، کیفیت ساخت بالا، دقت مونتاژ مناسب و دوام فنی قابل قبول، از جمله مزیت های این هاچ بک دوست داشتنی ایتالیایی به شمار می روند.

۲- مصرف سوخت پایین

فیات پانصد از یک پیشرانه چهارسیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۲ لیتر نیرو دریافت می کند؛ بنابراین، مسلم است که میزان مصرف سوخت این پیشرانه کوچک نیز نباید چندان زیاد باشد. اطلاعات منتشرشده نشان می دهد که این موتور چهارسیلندر، تنها حدود ۴.۷ لیتر در صد کیلومتر به صورت ترکیبی سوخت سوخت می سوزاند؛ بنابراین، از این لحاظ بسیار مقرون به صرفه عمل می کند و میزان مراجعه مالک به پمپ بنزین را به حداقل می رساند. با این حساب، مصرف سوخت پایین را نیز باید به لیست مزایای فیات ۵۰۰ اضافه کرد.

۳- فضای جادار ردیف جلو برای دو نفر

این خودروی بامزه ایتالیایی، چندان جادار نیست؛ اما ردیف جلوی آن، به راحتی می تواند پذیرای دو نفر بزرگسال باشد و فضایی مناسب را برای ایشان فراهم آورد؛ به نحوی که کمتر محدودیتی را متوجه سرنشینان ردیف جلو خواهد کرد؛ بنابراین، زوج های جوان از فضای کابین اتومبیل خود رضایت بالایی دارند و گله چندانی از کم جابودن این بخش خودرو نخواهند داشت.

معایب فیات ۵۰۰

۱ – پیشرانه ضعیف : اگر چه نسخه های پر قدرت فیات ۵۰۰ مجهز به پیشرانه های توربو شارژ با توان فنی بالاتر در بازار جهانی حضور دارند ، اما متاسفانه در ایران نسخه چهار سیلندر ۱.۲ لیتری با قدرت ۶۹ اسب بخار به بازار ایران راه پیدا کرده است و توان خروجی این خودرو تقریبا با خودرو پراید برابری میکند پس بنابر این اگر دنبال یک خودرو پر شتاب و سریع میگردید این خودرو نمیتواند گزینه مناسبی برای رفع نیاز های شما باشد .

۲ – واردات محدود : برای همه ی خریداران این خودرو واضح است زمانی که یک خودرو با تعداد واردات بسیار محدودی در کشور راه پیدا میکند ، نباید از آن انتظار خدمات پس از فروش خوب و گسترده ای را انتظار داشت و قطعا خریداران این خودرو مشکلاتی از قبیل خدمات پس از فروش ، یافتن لوازم یدکی ، تعمیرات خودرو ، و مسائل دیگر دچار درد سر های فراوان خواهند شد بنابراین واردات با تعداد بسیار کم فیات ۱۵۰۰ ، یکی از شاخص ترین ایرادات این خودرو در ایران به شمار میرود .

۳ – قیمت بالا : این خودرو در بازار های جهانی به عنوان یکی از خودرو های اقتصادیشان به فروش میرود ولی متاسفانه به دلیل شرایط خاص در بازار کشور ایران مدل های کارکرده فیات ۵۰۰ هم با قیمت های بسیار بالا و سرسام آور در سایت های خرید و فروش خودرویی اگهی شده اند که قیمت آن در بعضی مواقع از برخی خودرو های کراس اوور صفر چینی یا مدل های محبوب کره ای هم بالا تر می رود .

بسیاریاز خزیداران به جای خرید این خودرو ترجیح میدهند خودرو های کره ای مانند هیوندای I20 ، را با پرداخت قیمتی کمتر خریداری کنند . و از توانایی های فنی بهتر و فضای بزرگتر کابین استفاده کنند که قطعا گزینه مناسب تری برای خریداران میباشد .

مطالعه بیشتر  معرفی راو فور 2023 + مشخصات فنی راو فور 2023

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *