اخبار و رویداد ها

فروش فیدلیتی ، ریسپکت و کارا در بورس کالا 

شرکت خودرو سازی بهمن موتور در جدید ترین خبر خود اعلام کرده که قصد دارد ،  ۳ محصول خودش را در بورس کالا به فروش برساند . طرح جدید فروش محصولات بهمن موتور که قرار است در بورس کالا عرضه شوند ،  در روز های سه شنبه و چهارشنبه در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ و ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ بهمن ماه مطابق جدول زیر برگزار میشود .

فیدلیتی پرایم جدید در ۲ تیپ مختلف عرضه شده که تیپ اول از نوع ۵ نفره و تیپ دوم از نوع ۷ نفره میباشد ، همچنین وانت کارا تک کابین و دو کابین از نوع سدان گروه بهمن موتور، و ریسپکت ، از جمله خودرو هایی هستند که در این طرح برگزار شده عرضه میشوند .

شرایط فروش محصولات گروه خودرو سازی بهمن موتور بدون سود مشارکت و انصراف میباشد و تنها در صورت تاخیر در تحویل خودرو به صورت سالانه مبلغ ۳۰ درصد به ودیعه پرداخت شده از سمت مشتری ، جریمه تعلق میگیرد .

لازم به ذکر میباشد که در شرایط فروش محصولات بهمن موتور در بورس کالا ،  زمان تحویل خودرو ها در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ میباشد ،  و با مدل سال ۱۴۰۲ نیز خودرو ها تحویل مردم داده خواهد شد .

شرایط خرید فیدلیتی ۵ نفره و ۷ نفره

۱ – قیمت پایه خرید خودرو فیدلیتی ۵ نفره ۷۵۹ میلیون تومان اعلام شده است ؛ همچنین رنگ عرضه شده برای این خودرو به رنگ های سفید و مشکی میباشد و به تعداد ۵۰۰ دستگاه عرضه میشود .

 ۲ – قیمت پایه خودرو فیدلیتی ۷ نفره ، ۷۷۲ میلیون تومان اعلام شده است و همچنین مانند نسخه ۵ نفره این خودرو در رنگ های سفید و مشکی و در تیراژ ۵۰۰ دستگاه به مردم عرضه میشود

مبلغ پیش پرداخت برای خرید خودروی فیدلیتی ۱۰۰ % اعلام شده و زمان تحویل آن ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ میباشد .

متقاضیان خرید این خودرو باید  توجه داشته باشند که در صورت پایان یافتن معامله و خرید خودرو ، میبایست مبلغ ۹ درصد به عنوان مالیات بر ارزش افزوده ، بر مبنای قیمت نهایی فروش این خودرو و همچنین مبلغ ۱۷ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان را به عنوان هزینه های جانبی خودرو مثل پلاک گذاری و بیمه شخص ثالث و …. در نظر بگیرند .

ریسپکت پرایم :

قیمت پایه برای فروش ریسپکت پرایم ۶۴۳ میلیون تومان اعلام شده است و در رنگ های سفید و مشکی با تعداد ۵۰۰ دستگاه عرضه میشود .

پیش پرداخت برای خرید این خودرو ۱۰۰ % اعلام شده است  و زمان تحویل آن ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ میباشد .

متقاضیان خرید این خودرو توجه کنند که در پایان معامله و در صورت خرید این خودرو باید مبلغ ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی خودرو بپردازند و همچنین مبلغ ۳۶ میلیون تومان را به عنوان هزینه های جانبی مانند پلاک گذاری و بیمه شخص ثالث خودرو و … بپردازند .

جدول توضیحات تکمیلی فروش خودرو :

 

مدل خودرو رنگ خودرو تعداد عرضه قیمت پایه (تومان) تاریخ عرضه تاریخ تحویل
فروش فیدلیتی بهمن موتورفیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره) سفید-مشکی ۵۰۰ ۷۵۹/۰۰۰/۰۰۰ سه‌شنبه

۱۴۰۱/۱۱/۲۵

 

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

مدل ۱۴۰۲

 

شرایط فروش فیدلیتی بهمن موتورفیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره) ۵۰۰ ۷۷۲/۰۰۰/۰۰۰
ریسپکت ۵۰۰ ۶۴۳/۰۰۰/۰۰۰
 

وانت کارا دوکابین تیپ۴

سفید ۵۰۰ ۳۰۱/۵۰۰/۰۰۰ چهارشنبه

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

وانت کارا تک کابین تیپ۴ ۵۰۰ ۲۹۱/۳۰۰/۰۰۰

شرایط ثبت نام برای خرید خودرو

۱ – درصد پیش پرداخت سفارش خرید برای خودرو های فیدلیتی و ریسپکت ۱۰۰ درصد بوده و برای وانت کارا ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است .

۲ – ما به التفاوت مبلغ پایه و رقم خریداری شده باید در عرض ۳ روز کاری پس از خرید قطعی خودرو ،  به حساب وکالتی افراد واریز شود .

 ۳ – اشخاصی که از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا امسال موفق به خرید خودرو ،  از یکی از خودرو سازان تولید داخل شده اند امکان ثبت سفارش دوباره را ندارند .

۴ – هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد های عرضه شده در تاریخ عرضه خودرو ها میباشد .

۵ – سن خریداران خودرو میبایست ۱۸ سال تمام باشد .

مطالعه بیشتر  تغییر زمان پیش فروش محصولات سایپا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *