تویوتاخرید و فروش خودرو

خرید و فروش تویوتا اف جی کروز کارکرده و صفر+ قیمت روز تویوتا اف جی کروز

فروش و خرید اف جی کروز کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”تویوتا” model=”اف جی کروز”]

در این مقاله در مورد خرید اف جی کروز و همچنین فروش اف جی کروز صحبت خواهیم کرد. از برندهای چند ملیتی ژاپنی و پرفروش در سراسر جهان تویوتا است. دفتر مرکزی این برند در شهر تویوتا در ژاپن واقع شده است. این برند غول جهان بیش از سه هزار ششصد کارمند در کارخانه‌هایش در کشورهای مختلف دارد. در بین چند برند خودروسازی ژاپنی مثل سوزوکی (Suzuki) و هوندا (Honda)، تویوتا بزرگ‌ترین کمپانی خودروسازی کشورش و پس از غول فولکس واگن (Volkswagen)، دومین هیولای خودروسازی دنیا محسوب می‌شود که در این اواخر در رده نخست پرفروش ترین خودرو های جهان قرار گرفت. آمار تولیدات این کمپانی شگفت آور و هیجان انگیز است. این برند اولین کمپانی بود که از سال ۲۰۱۲، هر سال به طور متوسط بیش از ۱۰ میلیون دستگاه ماشین تولید می‌کند.

 

این آمار برای یک برند آسیایی آن هم در بازاری که توسط خودروهای اروپایی تصرف شده است، بسیار افتخار آمیز شمرده می‌شود. پیروزی  و افتخارات این برند نسبتا قدیمی به همین جا ختم شدنی نیست. کمپانی تویوتا در دنیای خودروهای هیبرید و الکتریکی از همه رقبا جلوتر و پیشتاز این بازار رو به رونق است. این کمپانی رهبر بازار خودروهای هیدروژن سوخت-سلولی نیز محسوب می‌شود. در ژانویه سال میلادی جاری بود که این برند در کنار برند لاکچری لکسوس (Lexus) توانست رکورد فروش ۱۵ میلیون دستگاه خودروی هیبریدی را بشکند.

تویوتا پریوس (Prius)، قوی‌ترین و استوارترین مدل برند Toyota از خانواده خودروهای هیبرید است و تاکنون بیش از ۶ میلیون دستگاه در بازار جهانی فروش داشته است. همین اکنون این شرکت تحت پنج برند هینو (Hino)، لکسوس، رنز (Ranz)، تویوتا و دایهاتسو (Daihatsu) به تولیدات خود ادامه می‌دهد. این برند در برخی از کمپانی‌های خودروسازی دیگر نیز سهام قابل توجهی دارد.

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش و خرید خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم اف جی کروز کارکرده جهت دریافت قیمت اف جی کروز کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

قیمت روز تویوتا اف جی کروز کارکرده+قیمت تویوتا اف جی کروز صفر

در ادامه در جدول زیر قیمت اف جی کروز را مشاهده می کنیم.

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
C-HR، تمام چرخ متحرک2018 | iconقیمت روز بازار3,250,000,000
C-HR هیبرید‏2018 | Styleقیمت روز بازار3,850,000,000
C-HR هیبرید‏2018 | Loungeقیمت روز بازار3.600,000,000
C-HR هیبرید‏2018 | Iconقیمت روز بازار3,300,000,000
راوفور‏، دو دیفرانسیل2018 | اماراتقیمت روز بازار5.050,000,000
راوفور‏، دو دیفرانسیل2018 | عمانقیمت روز بازار5.400,000,000
راوفور‏، دو دیفرانسیل2018 | الفطیمقیمت روز بازار5.200,000,000

اف جی کروزر یک شاسی بلند ژاپنی است که رونمایی آن در سال ۲۰۰۵ در نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکا انجام شد . اف جی کروز سال ۲۰۰۶ بود که وارد بازار های جهانی شد و تولید آن تا سال ۲۰۱۶ ادامه پیدا کرد. البته از آنجا که اف جی کروزر علاقه مندان بسیاری داشت، تویوتا یک نسخه نهایی یا Final Edition هم از آن معرفی کرد و نهایتا تولید آن را در ژانویه ۲۰۱۸ خاتمه داد.

اف جی کروز در سال ۲۰۱۱ با نمایندگی ایرتویا وارد بازار ایران شد و به سرعت به محبوبیت و جذابیت بالایی دست پیدا کرد و موفق شد فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند. در واقع باید بگوییم مشتریان تویوتا FJ کروزر، آن دسته از مشتریان جوانی هستند که علاوه بر قابلیت‌های آفرود، توانایی جذب نگاه‌ها را هم داشته باشد و از این حیث، مشکلی هم برای پرداخت چند صد میلیون تومان پول ندارند.

اگر به دنبال این هستید که ماشین تویوتا کرولا چه مشخصاتی دارد و همچنین از قیمت آن مطلع شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله  خرید تویوتا کرولا را مطالعه کنید.

طراحی کابین تویوتا اف جی کروز

زمانی که وارد کابین این خودرو می شوید کاملا حس یک خودروی آفرودی را القا می کند. با ورود به کابین اف جی کروز، با کابینی بسیار ساده مواجه می شویم. داشبورد این خودرو بسیار ساده مهندسی شده است و از امکاناتی نظیر تهویه مطبوع نیز برخوردار نیست. در ابزار و ادوات استفاده شده در کابین این خودرو مقدار قابل توجهی پلاستیک به چشم می‌خورد که مناسب خودرویی با این قیمت نمی باشد. صندلی های جلویی بزرگ هستند ولی فضای صندلی های عقب برای سرنشینان کوچک است و مناسب نمی باشد.

 

یکی از ضعف های این خودرو این است که برای باز کردن درهای عقب حتما باید اول درهای جلویی را باز کردو همچنین دید راننده به اطراف و عقب مناسب نیست و دلیل این موضوع را می توان ارتفاع و طول کم پنجره ها و ضخامت زیاد ستون های چپ و راست دانست. تویوتا کورد رانندگی با این خودرو بسیار عالی و نرم است و هنگام سواری با آن مطمئنا یک تجربه جدید و منحصر بفرد بدست خواهید آورد. این خودرو با شتاب گیری سریع و قابلیت های خارج از جاده عالی خود، خودرویی فوق العاده برای دوستداران آفرود به شمار می رود. این خودروی آفرودی در مسیر های صعب العبور و کوهستانی عملکردی بسیار عالی از خود به نمایش می گذارد.

اگر می خواهید در مورد تویوتا کمری اطلاعاتی داشته باشید و از قیمت روز آن مطلع شوید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله خرید تویوتا کمری را مطالعه کنید.

طراحی ظاهری تویوتا اف جی کروز

مهندسی بدنه تویوتا اف جی کروز از نوعی سبک مدرن کلاسیک بهره برده و به خوبی توانسته ضمن حفظ اصالت خود و اشاره به مدل قدیمی‌تر این خودرو، نمایی نسبتا مدرن و جوان‌پسند را از یک شاسی بلند متوسط میان سایز به رخ بکشد. این خودرو به خوبی توانسته المان‌های ظاهری محصولاتی همچون تویوتا لندکروزر دهه ۹۰ میلادی همچنین مدل اف جی ۴۰ دهه شصت را با یکدیگر در هم آمیزد و محصولی نسبتا مدرن را به مشتریان قرن بیست و یکم ارائه دهد. چراغ‌های دایره‌ای و کپسولی نارنجی رنگ اطراف آن به همراه یک جلو پنجره مستطیلی کاملا یادآور تولیدات قدیمی‌تر تویوتا هستند.

طرح کانسپت گونه سپر جلو نیز سبب شده حالت قدیمی چراغ‌ها و جلو پنجره تا حد زیادی به یک طراحی مدرن مبدل شود. در نقاط گوناگون بدنه اشکال هندسی چهار ضلعی و خطوط مستقیم با زوایای شکسته به خدمت گرفته شده‌اند تا نوعی طراحی جعبه‌ای اما نسبتا خوشایند از این خود را به نمایش بگذارند. در نمای جانبی سبک طراحی فریم پنجره‌ها و شیوه ترسیم گلگیرها به خوبی مصداق این سخن خواهند بود. در این بین پهنای ستون سی و وجود شیشه در انتهای این بخش نیز در نوع خود جالب توجه و خاص به نظر می‌رسد.

همچنین با نگاهی به بخش عقب خودرو متوجه خواهید شد که طراحی نمای پشت تویوتا اف جی کروز نسبت به سایر بخش‌ها کمی مدرن‌تر و آینده نگرانه‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی طراحی جعبه‌ای فرم تویوتا اف جی کروز به خوبی توانسته ضمن حفظ اصالت خود، نمایی تقریبا مدرن و خوشایند را برای آفرود سواران و به ویژه افرادی که تمایل دارند پول بیشتری صرف خرید اتومبیل آفرود خود نمایند، ارائه دهد.

اگر می خواهید در مورد تویوتا پریوس اطلاعاتی داشته باشید و از قیمت روز آن مطلع شوید، به شما پیشنهاد می کنیم مقاله خرید تویوتا پریوس را مطالعه کنید.

آپشن ها و امکانات اف جی کروز

گرچه از اتومبیل‌های ویژه آفرود نباید توقع بهره‌مندی از آپشن‌های رفاهی متنوع را داشت، اما تویوتا اف جی کروز کمی بیش از حد نسبت به این موضوع بی‌تفاوت بوده و تجهیزات رفاهی متنوعی در لیست آپشن‌های آن مشاهده نمی‌شود؛ در ادامه به مهمترین امکانات رفاهی تویوتا اف جی کروزر اشاره شده است: آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی تاشونده برقی، روکش صندلی پارچه‌ای ضد آب و تنظیمات دستی صندلی‌ها، سیستم صوتی JBL ده اسپیکر، نمایشگر دنده عقب در آینه، بلوتوث، USB، نمایشگر سه‌گانه داشبورد: شیب سنج-قطب نما- دماسنج و کروز کنترل.

ناگفته نماند که تویوتا اف جی کروزر نسل اول موفق به کسب بالاترین نمره از موسسه بیمه امنیت بزرگراه‌های آمریکا iihs شده که امنیت مطلوب این خودرو را تضمین می‌کند. تویوتا اف جی کروزر به تجهیزات ایمنی زیر مجهز شده است: شش عدد کیسه هوا (جلو – جانبی و پرده ای) ABS، EBD، ترمز کمکی، سنسور عقب و فشار باد تایر، سامانه کنترل کشش و پایداری و کنترل هوشمند.

مزایا و معایب تویوتا اف جی کروز

از جمله مهم‌ترین مزیت‌های تویوتا FJ کروز می‌توان به مواردی همچون طراحی ظاهری جذاب و در عین حال کلاسیک، کابین بسیار جادار، قابلیت‌های آفرود بالا، توانایی فنی بسیار مطلوب پیشرانه و جعبه دنده اشاره کرد. از طرف دیگر موارد همچون مصرف سوخت نسبتا بالا، کمبود امکانات رفاهی و فرآیند نه چندان آسان سوار و پیاده شدن در ردیف عقب را می‌توان در دسته نقاط ضعف خودرو طبقه بندی کرد.

مشخصات فنی تویوتا اف جی کروز

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۳۹۵۶ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۲۶۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۸۷ نیوتن متر در ۴۴۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۵ دنده اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۷.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۷۷ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۸۵۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۶۷۱ طول – ۱۹۰۵ عرض – ۱۸۳۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۶۹۰ میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر ۱۳.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۱۱.۸ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی – لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۲ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت
امکانات تویوتا FJ کروزر
ترمز و پایداری VSC – TCS – ABS – EBD – BAS
کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو – کیسه‌های هوای جانبی – پرده‌ای
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش CD و MP3 – ۸ اسپیکر – رادیوی ماهواره‌ای – بلوتوث – ورودی iPod و USB
دیگر تجهیزات رینگ‌های ۱۷ اینچی – قابلیت تنظیم صندلی راننده در ۸ جهت – امکانات سفارشی: سیستم ورود بدون کلید – آینه‌های برقی – کروز کنترل – دوربین عقب – سیستم کمکی پارک – خروجی‌ ولتاژ AC 120 ولتی – سیستم صوتی JBL با ۱۱ اسپیکر و چنجر ۶ تایی – پوشش چرمی غربالک فرمان – انحراف‌سنج – قطب‌نما – فیلتر کیفیت هوای داخل کابین

وضعیت فروش تویوتا اف جی کروز در ایران

تویوتا اف جی کروزر یکی از خودروهای مورد علاقه آفرود سواران قشر نسبتا مرفه به حساب آمده و با وجود قیمت نه چندان کم آن، همواره از بازار خرید و فروش تقریبا مناسبی برخوردار بوده است. به ویژه خدمات پس از فروش این خودرو از طریق نمایندگی‌های گسترده تویوتا در سراسر کشور قابل دسترس بوده و از این بابت نیز دغدغه چندانی به مشتریان وارد نخواهد آورد. بنابراین می‌توان اظهار داشت که بازار خرید و فروش تویوتا اف جی کروزر در ایران پر رونق و با هواداران خوبی است.

قیمت  اف جی کروز صفر و قیمت اف جی کروز کارکرده در بازار ایران چگونه است

قیمت اف جی کروز صفردر بازار ایران با توجه به نرخ دلار محاصبه می شود از آنجایی که بازار ایران همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه است، مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمتاف جی کروز کارکرده و دست ‌دوم باشید، چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … در قیمتاف جی کروز تاثیرگذارند و افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند

و نمی‌توانند قیمت اف جی کروز را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند پس بهتر است برای جلوگیری از این اتفاق از کارشناسان مجرب این کار کمک بخواهید. نیکبخت خودرو تلاش می کنده با ارائه قیمت روز تویوتا اف جی کروز به شفافیت بازار کمک کند، شما می توانید برای دریافت آخرین قیمت روز خودرو ها به سایت ما مراجعه کنید.

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش کی ام سی T8 کارکرده و صفر + قیمت روز KMC T8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *