اخبار و رویداد ها

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا امروز اعلام می شود

امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ اسامی برندگان قرعه کشی خودرو های سایپا اعلام می شود.  نتایج قرعه کشی فروش فوری ۶ محصول تیبا، ساینا، تیبا۲، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص در فروش فوری سایپا و چهار محصول ساینا.اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی را در پیش فروش سایپا و مشارکت در تولید سایپا و همچنین اسامی مادران برنده قرعه کشی خودرو های سایپا امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ بر روی سایت یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی  sale.iranecar.com/public/home منتشر می شود.جدید ترین طرح فروش سایپا برای اولین بار از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو در قالب سه بخشنامه خودرو های خود را عرضه کرد. لازم به ذکر است که قرعه کشی سایپا و سایر محصولات عرضه شده در سامانه فروش یکپارچه خودرو از جمله ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، بهمن موتور و … در روز گذشته ۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

 

جزئیات ثبت نام فروش فوری سایپا خرداد ۱۴۰۱ در سامانه

 اولین فروش خودرو از طریق «سامانه فروش یکپارچه» با عرضه ۶ محصول سایپا در فروش فوری خودرو از ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا پایان سه شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱در سامانه جدید فروش یکپارچه خودرو ادامه داشت متقاضیان ثبت نام خودرو های سایپا می توانند  با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو به آدرس sale.iranecar.com  نسبت به ثبت نام خودرو های سایپا اقدام نمایند.ثبت نام در نام طرح جدید فروش سایپا از روز سه شنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز و یک هفته ادامه داشت. تقدم و تأخر در زمان ثبت‌نام تأثیری در شانس برنده شدن کاربران در قرعه‌کشی نخواهد داشت.

مطالعه بیشتر  سیستم تعلیق مک فرسون

سامانه فروش خودرو چیست؟

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی، آغاز به کار کرده است. در این سامانه به‌نفع مشتریان و در جهت افزایش رضایتمندی آن‌ها، موضوع عرضه چند برابری خودرو نسبت به دفعات گذشته در نظر گرفته‌شده است و فرآیند به صورت شفاف تحت نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان پیگیری خواهد شد.

خودرو های عرضه شده سایپا در فروش فوری خرداد ۱۴۰۱

سایپا در جدیدترین طرح فروش فوری محصولات خود ۶ خودرو تیبا، ساینا، تیبا۲، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک.اس و کوییک.آر با گیربکس معمولی با موعد تحویل سه ماهه و قیمت مشخص عرضه می کند.

زمان تحویل فروش فوری سایپا

طبق اعلام گروه سایپا، خودروها یی که در فروش فوری سایپا قرار دارند با موعد تحویل سه ماهه عرضه خواهند شد و زمان تحویل مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها ۹۰ روزه است.

نوع خودرو قیمت خودرو (ریال) رنگ زمان تحویل
تیبا EX ۲ رینگ فولادی ۱.۱۹۹.۴۰۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
ساینا EX با گیربکس معمولی و رینگ فولادی ۱.۲۴۷.۲۵۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
تیبا SX با موتور M۱۵ ۱.۲۶۹.۵۰۰.۰۰۰ سفید – مشکی – قرمز – اطلسی متالیک – قهوه‌ای تیره متالیک – مشکی متالیک – نوک مدادی متالیک – نقره‌ای متالیک ۹۰ روزه
کوییک با گیربکس معمولی ۱.۶۸۰.۷۴۰.۰۰۰ سفید – مشکی متالیک – نوک مدادی متالیک – نقره‌ای متالیک ۹۰ روزه
کوییک S ۱.۸۴۶.۶۲۰.۰۰۰ سفید ۹۰ روزه
کوییک R با گیربکس معمولی ۱.۷۸۰.۲۰۰.۰۰۰ سفیدمشکی – قرمزمشکی – کرم مشکی – نقره‌ای مشکی – سفیدقرمز – مشکی قرمز ۹۰ روزه

 

مطالعه بیشتر  بهترین خودروها برای سرمایه گذاری

نوشته های مشابه