خرید و فروش خودروکیا

خرید و فروش اپتیما کارکرده و صفر + قیمت روز اپتیما

فروش و خرید اپتیما کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”کیا” model=”اپتیما”]

 

شرکت کیا موتورز به‌عنوان قدیمی‌ترین شرکت خودروسازی کره ای، در سال ۱۹۴۴ با موضوع ساخت و تولید مفتول‌های فلزی و دوچرخه‌سازی، شروع به کار نمود. در سال ۱۹۵۲، این شرکت نام خود را از «صنایع دقیق کیونگ سانگ» به کیا تغییر داد و چندی بعد شروع به ساخت موتورسیکلت، کامیون و خودروی سواری کرد. در سال ۱۹۸۶ و با همکاری شرکت فورد، کیا موتورز مبادرت به ساخت برخی از مدل‌های مزدا مانند مزدا فامیلا هم برای بازار داخلی و هم برای بازار خارجی (جهت صادرات) نمود. این مدل‌ها همچنین شامل کیا پراید (بر مبنای مدل مزدا ۱۲۱) و کیا آولا بودند، که در بازار آمریکای شمالی و استرالیا با نام‌های فورد فستیوا و فورد اسپایر به فروش رفت.

کیا موتورز که در سال ۱۹۸۶ تنها ۲۶ دستگاه خودرو تولید کرده بود، در سال ۱۹۸۷ در فاصله تنها یک سال، تولیدش را به ۹۵٫۰۰۰ دستگاه افزایش داد. در سال ۱۹۹۲، کیا موتورز آمریکا، در ایالات متحده آمریکا شروع بکار نمود. اولین خودروی دارای برند کیا، در ایالات متحده از طریق ۴ شعبه نمایندگی فروش در پورتلند، اورگن و در فوریه ۱۹۹۴ به‌فروش رفت. از آن زمان، کیا به صورتی روش‌مند فعالیت خود را توسعه داد. نمایندگی‌های فروش در سال ۱۹۹۴ مدل کیا سفیا این شرکت را به فروش رساندند و بعد از مدتی، اندک خط تولید محصول این شرکت، از طریق مدل کیا اسپورتیج، شرکت گسترش یافت. موفقیت نسل سوم اپتیما (TF) در بازار جهانی آن‌چنان بود که طراحان کیا، به محافظه‌کاری روی آوردند و نسل چهارم اپتیما را با حداقل تغییرات ظاهری ساختند؛ همان نسلی که از مدل ۲۰۱۶ به ایران رسید.

 

قیمت روز اوپتیما کارکرده و صفر+ قیمت اپتیما جی تی لاین

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)قیمت روز کیا اپتیما
اپتیما‏، 4 سیلندر GT لاین‏2017 | وارداتیقیمت روز بازار5/350,000,000خرید اپتیما کارکرده
اپتیما‏، 4 سیلندر GT لاین‏2017 | شرکتیقیمت روز بازار5/350,000,000
اپتیما هیبرید‏‏2018قیمت روز بازار5,850,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودرو کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو  فروش فوری خودرو  را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم اپتیما کارکرده جهت دریافت قیمت اپتیما کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

 

معرفی اپتیما ۲۰۱۶

موفقیت نسل سوم اپتیما (TF) در بازار جهانی آن‌ چنان بود که طراحان کیا، به محافظه‌کاری روی آوردند و نسل چهارم اپتیما را با حداقل تغییرات ظاهری ساختند؛ همان نسلی که از مدل ۲۰۱۶ به ایران رسید. بهره‌نبردن از طراحی جدید در کنار ثابت‌ماندن مشخصات فنی، البته تاثیر چندانی در انتخاب مشتریان ایرانی نداشت طوریکه اپتیما JF همچنان نیز از پرفروش‌ترین مدل‌های وارداتی کیاست. سهم زیادی از مدل‌های وارداتی اپتیما JF مربوط به تیپ GT Line آن بود. سری جی‌تی لاین محصولات کیا را می‌توان مدل‌هایی با کیت بدنه مختصر و ظاهری جذاب‌تر توصیف کرد. مواردی مانند کاهش ارتفاع تعلیق، رینگ‌های زیباتر، چراغ‌های اسپرت و دودی عقب، اضافه‌شدن دیفیوزر به سپر عقب، رکاب‌های جانبی جدید، حذف مه‌شکن ۳تایی سپر جلو (و جایگزین شدن آن با ورودی‌های هوای اسپرت)، تغییر گرافیک چراغ جلو و جایگزینی یک لامپ تکی بای‌زنون با قابلیت چرخش در پیچ‌ها (به جای زنون‌های دوگانه در نسخه عادی)، روکش چرمی صندلی‌ها با دوخت رنگی، افزوده شدن پنل آلومینیومی به کنسول وسط، فرمان D شکل (یا اصطلاحا دی کات) با روکش چرمی و نصب نشان GT بر روی صندلی‌ها، از جمله تفاوت‌های مهم تیپ جی‌تی‌لاین در مقایسه با اپتیما JF معمولی هستند. البته از نظر فنی تفاوتی بین نمونه‌های جی‌تی‌لاین اپتیما و سری معمولی (تیپ EX) این سدان جذاب وجود ندارد. مدل‌های جی‌تی لاین موجود در بازار ایران یا فول شرکتی هستند یا فول وارداتی. اگر فول شرکتی باشند که توسط شرکت اطلس خودرو به بازار ایران عرضه شد مانیتور کوچک و «اتوپارک» دارند اما الزاما نباید «رادار» داشته باشند، ولی اگر رادار داشتند مطمئن باشید که این رادار، نصب شرکتی نبوده. اما نسخه‌های فول وارداتی اپتیما (چه در مدل ساده و چه در مدل جی‌تی لاین) علاوه بر اتوپارک، به «چهار رادار» خیلی مهم مجهزند که عبارتند از: «رادار نقطه کور»، «رادار تغییرلاین»، «رادار تصادف جلو (کروز هوشمند با ترمز اضطراری) و نهایتا «رادار تصادف عقب». البته پیداکردن اپتیماهای ۴ رادار در بازار کشورمان، بدلیل واردات بسیار محدودشان، کار آسانی نیست.

بررسی طراحی ظاهری اپتیما ۲۰۱۶

طراحی ظاهری اپتیما ۲۰۱۶ به گونه‌ای انجام شده که علاوه بر جذب خانواده‌ها و افراد مسن‌تر، توانایی ایجاد هیجان و جاذبه درونی در مشتریان جوان‌تر را نیز داشته باشد و بدین ترتیب بتواند اقشار مختلف را به سوی خود بکشاند؛ انصافا هم باید اعتراف کرد که تا حد زیادی در این زمینه موفق ظاهر شده است. چراغ‌های جلو کیا اپتیما ۲۰۱۶ با حالتی کشیده و خشن ترسیم شده که با حالتی اخم‌ آلود در دو طرف جلو پنجره مخصوص کیا (پوزه ببر) قرار گرفته‌ و فرم چهره نسبتا خشن و قاطعی را برای این سدان کره‌ای به ارمغان آورده‌ است. فرم طراحی سپر و مجاری هوای روی آن نیز بر مهیج‌تر جلوه کردن چهره اپتیما نسل چهارم تاثیر مثبت و بسزایی داشته‌اند.

همچنین گرچه اثر چندانی از حجم پردازی‌های اغراق‌آمیز روی بدنه کیا اپتیما JF به چشم نمی‌خورد اما طراحان سعی داشته‌اند برخی حجم‌دهی‌های جزئی را با فرم کلی بدنه تلفیق داده و نمایی ذاتا عضلانی برای این سدان جذاب به وجود آورند. در ناحیه عقب نیز شاهد فرم کشیده و ساده چراغ‌های اصلی هستیم که شمایل اسپرتی را برای نمای پشت این خودرو به وجود آورده‌اند. استفاده از دیفیوزر و سراگزوزهای بیضی شکل در زیر سپر عقب نسخه جی تی لاین نیز در هر چه بهتر جلوه کردن نمای پشت اپتیما جی اف تاثیر مثبتی داشته است. به طور کل طراحی ظاهری کیا اپتیما JF علاوه بر برخورداری از خصیصه‌هایی زیبایی‌شناختی مطابق با نظر و سلیقه عمومی، سعی در ارائه زیرکانه شاخصه‌های بصری اسپرت داشته تا بتواند مشتریان بیشتری را از اقشار مختلف و سنین گوناگون به سوی خود بکشاند که البته به نظر می‌رسد طراحان و مسئولان کیا موتورز به این هدف خود دست پیدا کرده باشند.

بررسی طراحی کابین اپتیما ۲۰۱۶

با ورود به کابین کیا اپتیما فضایی نسبتا متعادل، زیبا و کاربردی را مشاهده خواهید کرد که از ارگونومی بسیار مناسبی برخوردار شده و سبک طراحی آن می‌تواند هرچه بیشتر انتقادات را از خود دور سازد. کنسول میانی به سبکی راننده‌ محور طراحی شده و انواع دکمه‌ها و کلیدها را روی خود جای داده است که البته کمی شلوغ به نظر می‌رسد. حضور نمایشگر مرکزی در قسمت میانه داشبورد نیز در نوع خود جلوه زیبایی به کابین این سدان کره‌ای بخشیده است.

غربیلک فرمان بسیار خوش‌فرم بوده و به صورت کف تخت (دی-کات) طراحی شده است. حالت سیلندری کیلومترشمار پشت فرمان نیز گرچه دارای جاذبه‌های دیداری اسپرت است اما کمی قدیمی به نظر می‌رسد. از طرف دیگر سطح کیفی متریال به کار رفته در تولید کابین این خودرو نسبتا بالا بوده و حس خوشایندی از لمس آنها در ذهن پدید می‌آید. گنجایش صندلی‌های ردیف جلو و عقب برای حضور ۵ سرنشین بزرگسال کاملا کافی و مناسب به نظر می‌رسد اما به دلیل شیب قسمت انتهایی سقف، احتمالا افراد بلندقد با محدودیت‌هایی از ناحیه سر در ردیف دوم مواجه خواهند شد. به طور کل طراحی کابین کیا اپتیما جی اف توانسته همچون ظاهر بیرونی خودرو، ضمن ارائه جلوه‌های بصری همه‌پسند، المان‌های اسپرت و مهیج را نیز به سبکی زیرکانه درون خود جای دهد؛ بنابراین می‌توان اظهار داشت که طراحی داخلی اپتیما JF موفق شده نظر مثبت اکثر مشتریان را نسبت به خود جلب سازد.

مزایای اپتیما ۲۰۱۶

کیا اپتیما از نظر طراحی ظاهری خودرویی متمایز نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار می‌باشد و نمای ظاهری آن به خوبی و با صرف هزینه‌ و زمان فراوانی ساخته شده است و این ویژگی موجب محبوبیت این اتومبیل سدان در میان خریداران شده است. چراغ خودرو کیا اپتیما دارای طرّاحی خلّاقانه‌ای نسبت به سایر تولیدات کمپانی کیا می‌باشد و به خوبی با سپر خودرو کیا اپتیما ترکیب شده است و قرار گرفتن این ویژگی‌ها در کنار چراغ‌های مه شکن این خودرو موجب خشن‌تر شدن نمای روبرویی آن شده است. این اتومبیل از نمای جانبی نیز حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد و طرّاحان کمپانی کیا سعی داشته‌اند تا بدون شلوغ کردن این قسمت نمایی زیبا و چشم‌نواز از این اتومبیل را به نمایش بگذارند.

رینگ‌های این خودرو کمی بزرگ‌تر از رینگ‌های مورد استفاده برای خودروهای سدان هستند و ترکیب صحیح این رینگ‌ها با گلگیر خودرو کیا اپتیما زمینه‌ی لازم برای زیبایی بیشتر نمای جانبی این اتومبیل را فراهم کرده است. همچنین، نمای پشتی این خودرو نمایان‌گر طراحی اصیل آسیایی می‌باشد و چراغ‌های آن از نظر اندازه و محل جایگیری بسیار خلاقانه و هوشمندانه طراحی شده‌اند

معایب اپتیما۲۰۱۶

قیمت تعیین شده برای این خودرو در مقایسه با امکانات و ویژگی هایش چندان مناسب نیست و از همین رو قیمت نیز یکی از گزینه های معایب کیا اپتیما است. اپتیما مدل ۲۰۱۶ تغییرات فراوانی ازنظر طراحی داخلی با مدل های قدیمی­تر خود ندارد، به غیراز چند ترفند جزئی، نمای بیرونی نیز شباهت زیادی با مدل های گذشته دارد. با­وجود همان پیشرانه۲.۴ لیتری تنفس طبیعی مدل های گذشته، قدرت موتور نیز تنها اندکی افزایش یافته که در عملکرد خودرو چندان محسوس نیست. با این که امکانات رفاهی خاصی به اپتیما ۲۰۱۶ نسبت به مدل های قبلی این خودرو اضافه نشده، قیمت آن افزایش محسوسی داشته است. به همین دلیل ممکن است مشتریان زیادی ترجیح دهند با پرداخت هزینه کمتر، یک ماشین مدل پایین­تر را خریداری کنند.

سیستم تعلیق کیا اپتیما ۲۰۱۶ از دیگر مواردی است که سوالات بسیاری در رابطه با آن وجود دارد. بطور کلی، تجربه‌ی رانندگی با این خودرو به دلیل وجود مشکلات مختلفی همچون ضعیف بودن سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو تحت تاثیر قرار گرفته است و حساسیت بالای فرمان این خودرو باعث شده است تا کنترل اتومبیل سخت‌تر شود و خریداران از عملکرد این خودرو در جادّه‌هایی که کیفیت آن‌ها کمی پایین‌تر از استاندارد‌های جهانی است ناراضی باشند.

قیمت اپتیما صفر و قیمت اپتیما کارکرده در بازار ایران چگونه است

قیمت اپتیما ۲۰۱۶ همانند دیگر ماشین ها در بازار ایران که همواره با کاهش و افزایش های زیادی همراه است، دارای تفاوت هایی  است اما این موضوع باعث نشده است خرید اپتیما به طور کلی در بازارهای ایران قطع شود. قیمت اپتیما اگرچه بالا و پایین می شود اما این ماشین منحصر به فرد، خریداران خود را دارد. خرید اپتیما کارکرده با توجه به فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و غیره می باشد که در قیمت اپتیما تاثیرگذارند و بر خرید اپتیما، این ماشین زیبا و فنی تاثیر مستقیم دارد، افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام موارد یاد شده نیستند و نمی‌توانند قیمت اپتیما را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. این تفاوت قیمت اپتیما صفربا قیمت اپتیما کارکرده بسیار چشمگیر است، پس باید توجه خاصی به آن کرد و برای اطمینان بهتر از کارشناسان قابل اعتماد کمک بخواهید.

مشخصات فنی اپتیما ۲۰۱۶

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۲۳۵۹ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۷۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۲۲۹ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۹.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۰۸ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۴۷۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۸۴۵ طول – ۱۸۳۰ عرض – ۱۴۵۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۹۴ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۹ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۷۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۵
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر

 

مطالعه بیشتر  خرید و فروش ال 90 کارکرده و صفر + قیمت روز ال نود

نوشته های مشابه