بنزخرید و فروش خودرو

خرید و فروش بنز CLS کارکرده و صفر + قیمت روز بنز CLS

فروش و خرید بنز CLS کارکرده و صفر در نیکبخت خودرو

[public_cars brand=”بنز” model=”CLS”]

 

در سال ۱۹۲۶ در اشتوتگارت آلمان کمپانی دایملر-بنز که امروزه آن را با نام مرسدس بنز می‌شناسیم، توسط کارل بنز و گوتلیب دایملر تاسیس شد. ماجرای تاریخچه شرکت مرسدس بنز از این قرار بود که بنز و دایملر از سال ۱۸۸۱ به طور کاملا مستقل و بی‌خبر از وجود یکدیگر، به تلاش برای اختراع و ساخت اتومبیل مشغول بودند. در سال ۱۸۸۶  کارل بنز در کارخانه کوچک خود با نام Benz & Cie در اشتوتگارت آلمان توانست اولین موتور درون‌سوز را تولید کند. در سال ۱۸۸۸ او با سرمایه‌گذاری همسر خود «برتا بنز» نخستین خودروی جهان را با نام Benz Patent Motorwagen را به ثبت رساند.

از سویی دیگر و به طور موازی دایملر در کمپانی کوچک خود به نام Daimler Motoren Gesellschaft یا همان DMG با همکاری و طراحی مایباخ، در سال ۱۹۰۱ توانست اولین خودروی خود را بسازد. عمر دایملر مجال نداد تا ثمره تلاش‌های چند ساله خود را شاهد باشد، اما پسران وی به همراه مایباخ باعث بقای این کمپانی شدند. سال ۲۰۰۴ بود که مرسدس مدل  CLS را معرفی کرد و تمام دوست داران خودرو را انگشت به دهان گذاشت. این خودرو بدون شک یکی از زیباترین محصولات مرسدس بنز تا به امروز است و لقب الهه زیبایی برازنده اوست.

قیمت روز بنز CLS کارکرده و صفر + خرید بنز سی ال اس +خرید cls

نام خودرومدلبر اساسقیمت بازار(تومان)
بنز CLS2009/500فولقیمت روز بازار 5,000,000,000

 

نیکبخت خودرو با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه خرید و فروش خودروهای وارداتی و داخلی مشغول به فعالیت بوده است. این مجموعه با ارائه انواع اتومبیل های داخلی و خارجی ، به عنوان یک منبع قوی و متخصص، بر امکانات و آپشن های خودروها تسلط کامل داشته و از این حیث بهترین خودرو مورد نیازتان را بر مبنای سلیقه و بودجه مورد نظر به شما معرفی می کند . در ضمن نیکبخت خودرو شرکتی فعال در زمینه فروش خودروهای کارکرده در کوتاهترین زمان ممکن است. همکاران متخصص ما ، طیف متنوعی از خودروهای بازار را تنها با یک بار مراجعه فروشنده به یکی از شعب پس از کارشناسی و تعیین قیمت در کمتر از ۱ ساعت از فروشنده ، خریداری کرده و تحویل آنی مبلغ خودرو و انتقال سند انجام می پذیرد . این شرکت به عنوان مرجعی مطمئن و پشتیبان ،فرآیند فروش خودرو را سریع تر، امنتر و شفافتر از آنچه تاکنون تجربه کرده اید، انجام میدهد. با نیکبخت خودرو فروش فوری خودرو را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید.

شما فروشنده محترم بنز سی ال اس کارکرده جهت دریافت قیمت بنز سی ال اس کارکرده خود میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید

کم لطفی است اگر مرسدس بنز را بهترین، یا حداقل یکی از بهترین خودروساز های تاریخ ندانیم. شرکتی که در لیست اولین های جهان خودرو بارها دیده شده و هرسال با محصولات جدید خودش، علم خودروسازی را یک پله بالاتر می برد و سرلوحه و الگوی باقی شرکت ها می شوند. سال ۲۰۰۴ بود که مرسدس مدل  سی ال اس را معرفی کرد و تمام دوست داران خودرو را انگشت به دهان گذاشت. پلی بین یک خودروی کوپه و یک سدان که به بهترین شکل ساخته شده بود. این خودرو بدون شک یکی از زیباترین محصولات مرسدس بنز تا به امروز است و لقب الهه زیبایی برازنده اوست.

بررسی طراحی ظاهری

طراحی ظاهری و بدنه ی مرسدس بنز سی ال اس یک طراحی قانون شکن و البته بی نظیر است. طراحی این خودرو به این شکل است که از جلوی ماشین به کشیده ترین حالت تا آخر  صندوق عقب طراحی پیش می رود. در جلوی خودرو، لوگوی مرسدس بنز به بزرگی وسط جلو پنجره نقش بسته است و دلربایی می کند. طراحی چراغ ها نسبتا ساده هستند و یکی از راههای شناسایی سی ال اس های جدید با قدیم همین چراغ جلو است. به بغل خودرو که می آییم متوجه می شویم دربهای خودرو خیلی بزرگ اند و البته فاصله ی طولی محور خودرو هم خیلی زیاد است بنابراین ما با خودرویی طرف هستیم که طراحی اسپرت و ابعاد بزرگ و لوکس دارد. وقتی به عقب خودرو می رسیم متوجه می شویم که طراحی خیلی حالت فشرده دارد و چراغهای عقب یادآور مرسدس بنزهای قدیمی هستند و در این نکته مرسدس بنز، اصالت خویش را کاملا حفظ کرده است. دو اگزوز بزرگ به شکل جدا از هم (یکی راست و دیگری چپ) قرار گرفته اند و قرار است کار تنفس این موتور ۸ سیلندر را انجام دهند. به طور کلی طراحی مرسدس بنز سی ال اس یکی از خیره کننده ترین طراحی های مرسدس بنز در تمام ادوار است که باعث شده خیلی از طرفداران کمپانی های رقیب هم اعتراف به طراحی زیبای این خودرو بکنند. الهه زیبایی واقعا لقب مناسبی برای این زیبای آلمانی است!

بررسی طراحی داخلی

داشبورد CLS فرمی عمودی شکل دارد و سطح زیادی از آن توسط تریم تزئیناتی چوبی پوشیده شده است که از این لحاظ، شباهت زیادی به کابین خودروهای مجلل دارد. پانل مرکزی تقریبا با مدل E-Class یکسان است و حتی مدلهای قبل از فیس لیفت ۲۰۰۹ از همان غربیلک فرمان چهار پایه E-Class بهره می گیرند. کیفیت ادوات و تزئینات داخلی نیز کاملا رضایت بخش است و در کل می توان گفت که تلفیق ویژگی های لوکس و اسپرت، جلوه ای شکیل را برای کابین CLS به وجود آورده است. صندلی های CLS هم در ردیف جلو و هم عقب کاملا نرم راحت هستند اما فضای ردیف عقب، علیرغم ابعاد نسبتا بزرگ خودرو، کمی محدود و دلگیر است و قوس و کاهش ارتفاع سقف نیز باعث شده تا سوار و پیاده شدن برای سرنشینان این قسمت، نسبتا دشوار باشد، ضمنا یک کنسول سرتاسری نیز صندلی عقب را به دو قسمت کاملا مجزا تقسیم کرده است که بدین ترتیب، CLS تبدیل به یک خودرو چهار نفره شده است. همان طور که گفتیم، CLS از لحاظ تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی، شباهت بسیاری با مدل E-Class (اتاق W211) که از جمله آنها در حالت فول آپشن می توان به سیستم استارت و ورود بدون کلید، تنظیم برقی صندلی های جلو با حافظه، گرم کن و تهویه صندلی های جلو، مولتی کنتور فعال صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه نقطه ای، محفظه خنک نگهدارنده، نمایشگر مرکزی و نویگیشن، DVD چنجر، TV دیجیتال، قابلیت اتصال USB و AUX، پرده برقی عقب، سانروف برقی، کروز کنترل هوشمند با رادار دیسترونیک، سیستم فعال چراغ های جلو و همچنین سیستم کمک پارک و دوربین دید عقب اشاره کرد، ضمنا نکته جذاب در CLS این است که دکمه استارت آن بر روی سر دنده قرار دارد.

تست رانندگی

پشت فرمان و در جایگاه راننده این خودرو که قرار میگیریم اول باید تصمیم بگیریم که می خواهیم به حالت کامفورت(دنده ۲) راه بیفتیم یا حالت اسپرت(دنده ۱) و این تصمیم بسیار سختی است! در حالت کامفورت خودرو خیلی نرم راه میفتد و شتاب خودرو نسبتا خوب است اما وقتی که با حالت اسپرت راه می فتیم شتاب خودرو بی نظیر است و ما و فیلمبردارمان را در صندلی فرو می برد!! شتاب صفر تا صد این خودرو حدود ۵.۵ ثانیه ثبت میشود که به نظر می آید با یک خودروی اشرافی ولی بسیار سریع طرف هستیم. شتاب خودرو عالیست و در کنار ویژگی سواری نرمی که دارد می تواند طیف وسیعی از خریداران را راضی نگه دارد. یعنی خودرویی که اگر بخواهید بسیار پر شتاب و اگر بخواهید بسیار نرم و آرام عمل می کند. فرمان خودرو خیلی نرم است و حس خوبی به ما می دهد و در مانور ها به خوبی هندلینگ خوب خود را به رخ ما می کشند.

ترمزهای خودرو عالی هستند و به خوبی این کشتی ۱۷۰۰ کیلویی ژرمن ها را متوقف می کنند.  این خودرو دارای کیت اگزوز هم بود، هرچند صدای زیبای موتور ۸ سیلندر این خودرو به حدی زیبا بود که نیاز به فعال کردن کیت اگزوز نباشد! به طور کلی تجربه رانندگی با مرسدس بنز cls500 را می توان فوق العاده تلقی کرد و بار دیگر به مرسدس و جادوی مهندسی آن ایمان آورد!

جمع بندی

مرسدس بنز در همه زمینه ها بی نظیر عمل می کند. طراحی؟ عالی. کیفیت متریال استفاده شده؟ بی نظیر. حس و حال رانندگی؟ فوق العاده و این چیزیست که از یک مرسدس واقعی انتظار می رود. سی ال اس ۵۰۰ یک خودروی پرشتاب، با طراحی چشم نواز، کیفیت عالی و البته قیمت بالاست. اگر با قیمت این خودرو مشکلی ندارید و حاضرید برای عشقتان به مرسدس بنز برایش هزینه کنید، برای سی ال اس و خرید آن درنگ نکنید!

سایر امکانات

کروز کنترل – کنترل فشار باد لاستیک ها – سنسور پارک – قابلیت تنظیم ارتفاع – سنسور باران – پشت سری فعال – رادار Distronic

HDC : کنترل سرعت خودرو در سرپایینی ، ARP : سیستم فعال محافظت از واژگونی ، ESP : سیستم پایداری الکترونیکی ، EBD : تقسیم الکترونیکی نیروی ترمز ،  BAS : ترمز کمکی ، HSA : سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی

مشخصات فنی

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۳۵۰۰ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت ۲۹۲ اسب بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۶۵ نیوتن متر در ۵۱۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۷ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۶.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۷۳۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۹۱۲ طول – ۲۱۸۷۲ عرض – ۱۴۰۲ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۸۵۵ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر ۱۳ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر ۷ لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۹.۱ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۸۰ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 217 گرم در هر کیلومتر

 

مطالعه بیشتر  10 تا از ضروری ترین نکات سفر تابستانی با ماشین

نوشته های مشابه