خودرو خارجی

خودرو سیتروئن

خودرو سیتروئن

موسس

تاسیس کشور
آندره سیتروئن  ۱۹۱۹

فرانسه

در اینجا ما به بررسی کمپانی عظیم خودرو سازی سیتروئن یک شرکت بزرگ فرانسوی می پردازیم، اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره این شرکت هستید، با تیم تخصصی نیکبخت خودرو تا پایان این مقاله همراه باشید. قابل ذکر است که بگوییم مجموعه ی نیکبخت خودرو در تلاش است در زمینه ی خرید و فروش خودرو، به بهترین شکل و سریع ترین حالت ممکن و در کمترین زمان به شما عزیزان خدمات ارائه دهند، یکی از افتخارات این مجموعه فروش فوری خودرو شما عزیزان است، اگر قصد فروش فوری خودروی خود را دارید، نیکبخت خودرو سایتی قابل اعتماد برای خرید و یا فروش خودرو می باشد، شما عزیزان فروشنده با اطمینان کامل و خاطری آسوده با مایک تجربه ای جدید در باب فروش فوری خودرو خواهید داشت.

نوشته های مشابه

به نقل از پایگاه خبری نیکبخت خودرو  ، سیتروئن یک شرکت خودرو سازی فرانسوی است که در حال حاضر و پس از تغییر و تحولاتی زیر مجموعه گروه «پژو-سیتروئن» به‌حساب می‌آید. شرکت سیتروئن در سال ۱۹۱۹ تاسیس شد و خودروهایی تولید کرد که به نرمی رانندگی و راحتی مشهور هستند. این شرکت نخستین خودروساز خارج از آمریکا بود که به‌ طور انبوه شروع به تولید خودرو کرد و شبکه‌ای مدرن برای فروش و خدمات پس از آن را راه‌اندازی کرد. ۸ سال پس از راه‌اندازی ، سیتروئن به بزرگ‌ترین خودروساز اروپا و چهارمین خودروساز جهان تبدیل شد. در سال ۱۹۷۴ و در روزهایی که شرکت سیتروئن به ضرردهی بسیاری افتاده بود و هر لحظه امکان فروپاشی آن وجود داشت، شرکت پژو ۳۸.۲ درصد از سهام سیتروئن را خرید و به این ترتیب، گروه خودروسازی پژو-سیتروئن در سال ۱۹۷۶ با کمک و حمایت دولت فرانسه تشکیل شد. این کار ضمن جلوگیری از ورشکستگی برند سیتروئن، سبب به وجود آمدن یک شرکت خودروساز قدرتمند در اروپا شد.

برند سیتروئن به غیر از فرانسه در ۶ کشور دیگر جهان به‌صورت مستقل تولید می‌شود. آرژانتین، ترکیه، برزیل، پرتغال، اسپانیا و اسلواکی کشورهایی هستند که هر کدام مدلی از این برند را تولید می‌کنند. به‌عنوان مثال، سیتروئن نیمو در ترکیه و سیتروئن C3 در اسلواکی به‌ طور کاملا مستقل از فرانسه تولید و راهی بازارهای مختلف می‌شوند. سیتروئن همچنین کارخانه‌های مشارکتی در کشورهای چین، جمهوری چک، ایتالیا، ژاپن، روسیه و ایران برپا کرده که کمابیش به تولید این برند می‌پردازند. آخرین خودرویی که سیتروئن بر روی خط تولید خود دارد، مدل C4 AirCross نام دارد که تولید آن از سال ۲۰۱۲ آغاز شده است.

مطالعه بیشتر  تاریخچه شرکت شورلت + مشخصات انواع ماشین شورلت در دنیا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن